Şimdi Ara

Gittigidiyor Mağdurları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
3.588
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu site üzerinden geçen hafta bir adet güç kaynağı aldım, güç kaynağı geldiği gibi kasa boyutlarıma uymadığı için geri gönderdim. Satıcı iade etmek istediğim an telefonla aradı ve kesinlikle iade kabul etmediğini ve ne yapıp ne edeceğini ama bu iadeye onay verdirmeyeceğini söyledi.
    Kargoyu satıcı almasına rağmen iade onayı vermeyince site üzerinden iade hatırlatması yaptım. Bu şahıs güya ürüne zarar verdiğimi ve iade kabul etmeyeceğini yazıyor gittigidiyor portalı üzerinden-bu arada ürünü çoktan teslim almış-
    İşin ilginç yanı şu, bu dakikadan itibaren sitede alışveriş onayla butonu tekrar aktif oldu! Yani ürün bende değil ama gittigidiyor ürünü onaylamamı istiyor, iadeyi aktif etmek istiyorum onu da kabul etmiyor. Ve onlarca mesajlaşmaya rağmen site bugün elimde olmayan, satıcının geri aldığı ürün ürün onay vermiş! Ve bakın bu müşteri hizmetleriyle sürekli yazıştığım halde bunu bilerek yaptılar. Kendilerini Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet edeceğim. Size uyarım bu siteden alışveriş yaparken dikkatli olmanız. Bu site sizin paranızı gasp edip, sizi mağdur durumda bırakabilir ve bunu bilerek yapar. Dikkatli olunuz!
    Ekleme: 1 haftalık yazışma kaydı eklendi, siniriniz gerilmeden okuyabilirseniz tebrik ediyorum.
    Gittigidiyor MağdurlarıGittigidiyor MağdurlarıGittigidiyor MağdurlarıGittigidiyor MağdurlarıGittigidiyor MağdurlarıGittigidiyor MağdurlarıGittigidiyor MağdurlarıGittigidiyor MağdurlarıGittigidiyor Mağdurları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sayims -- 30 Kasım 2016; 22:40:25 >







  • GG'dan onca ürün aldım iade ettim hiç sorun yaşamadım. Satıcının çirkefine denk gelmişsiniz bence.
  • Satıcı ile alakası olmayan bir durum. Ben GittiGidiyor müşteri hizmetleri ile bir haftadır temastayım. Ürün elimde olmadan bu onayı veren de gittigidiyor. Daha komiğini söyleyeyim satın aldıklarım kısmından kaldırmışlar bu alışverişi. Bildiğiniz para gaspı yapıyorlar
  • Hocam satıcı sahısdan kaynaklı sıkıntı var. Bazen alıcı uyanıklık yapabiliyor ve aldığı ürüne zarar verip gönderiyor. Bu nedenden ötürü siteler satıcınn yanında oluyor. Site şimdi ne yapsın ürün bozuk olabilir kırılmış olabilir vs. diye satıcının yanında oluyor. Kendinizi haklı çıkarma gibi bir durmunuz yok. En fazla gelen ürünü teslip alıp satıcıyı ifşa edebilirsiniz.
  • Sahte parfüm sattı nisantasikozmetik adlı satıcı. Gittigidiyor "inceliyoruz" diye diye birgün ansızın parayı satıcıya aktardı.
  • Olay farazi geliyor böyle. Ne bir ekran görüntüsü nede bir yazışma kopyası koymamışsınız.ç

    Üzerine satıcıya değil aracıya kızıyorsunuz.

    Farazi yazıların hiçbir geçerliliği yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soyken -- 1 Aralık 2016; 10:17:53 >
  • Siz farazi konuşuyorsunuz iki saat sonra yazışmalar konuya eklenecek takip edin
  • Gittigidiyor, sadece komisyonu cebine indiren bir aracı. Bir sorun yaşarsanız aradan çekilir, satıcı ile mahkemede hesaplaş der. Zerre kadar müşteriyi ve satıcıyı düşünmeyeceğinden emin olabilirsiniz.
  • Mevzuat gereği, ürün, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanıldığı takdirde, üründe meydana gelen bozulma veya ürünün değerinin azalması cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz. Ancak ürününde meydana gelen bozulma veya değer azalması sizin kusurunuzdan kaynaklanıyorsa, ürünün değerini veya değerindeki azalmayı satıcıya tazmin etmeniz gerekir. Bu durumda, satıcı zararını tazmin edebilmek için ürün değerinin azalmasına ilişkin hakkınızda yasal yollara başvurabilir.

    gittigidiyorda bu şekilde yazıyor satış yapan kişi yalan beyanda bulunmuş olsa bile iade gerçekleşmeli. belki durumu müşteri hizmetlerine doğru şekilde aktarmadınız. size ilk iade almycağım dediği anda kargolamadan önce müşteri hizmetlerine bilgi vermeniz gerekirdi
  • GG mağdurları diye konu açmışsınız tek siz mağdursunuz? Tamam geçmiş olsun bir sıkıntı yaşamışsınız ama her sıkıntı yaşayan kişi için oradan alışverişi bıraksak İnternet alışverişine veda etmemiz lazım. GG ile yaşadığım sıkıntı şeklinde konuyu özetleseniz daha doğru olurdu.

    Konuya dönersek haklı taraf sizsiniz paranızı elbet alırsınız hakkınızı aramayı bırakmayın tüketici hakem heyetine bir dilekçe verin işlem masrafları ile iade yi de paşa paşa yapar.
  • Konuya yazışma resimlerini ekledim, göreceksiniz ki 1 haftadır elli kere anlatmama rağmen Gittigidiyor müşteri hizmetleri bilerek paramı gasp edip karşı tarafa aktarmıştır. İşin komik yanı şudur, ortada bir satış yoktur! Zira müşteri hizmetlerine defaatle dediğim üzere satıcı ürününü geçen hafta çoktaaan teslim almıştır.
  • Gecmis olsun. satisi cok olup ggidiyora cok para kazandiran biriymis demek ki. Benim de modemi satici kargodan almadi. 1 aya yakin ggidiyorla yazistiktan sonra satisini dondurdular. İki saat sonra yatirdi parayi.
  • sayims S kullanıcısına yanıt
    Elektronik ürünlerde ürünün sıfır olarak satın alinabilirligini kaybettirdiginizde iade edemeyeceginiz durumlar mevcut size atılan resimleri de paylaşır misiniz? Montaj da zorladiniz mi?
  • f@ithline kullanıcısına yanıt
    hiç montaj yapmadım sıkıntı orada, boyutları uysaydı satın alacaktım.
  • sayims S kullanıcısına yanıt
    Neyin resimlerini çekip yolladı peki ? Acip kendi mi zarar verdi ürüne ? Baya baya psikopat bir satıcıya denk gelmissiniz
  • O zaman ne diye konu açtın söke söke alsaydın demezler mi adama? Hem konu açıyorsun hem de konuya yazana saldırıyorsun. Böyle olmaz. soyken adlı üyeyi az çok tanırım. Gereksiz yazmaz. Bence biraz sakinleş.
  • Geçmiş olsun bende N11 de bu tr şeyler oluyor ama GG da sistem daha çok müşteri odaklı diyordum Bende de %5 kupon kullandıgım bilgisayarı satıcı iptal etti kuponda gitti tabi bildirdim ama 3 haftadır çeki tanımlatamadım ne oluyor bu firmalara anlamış değilim herkes tuttugunu misali kazık kazık üstüne bu aralar.
  • Mesela ben de size bi dahaki sefere böyle olması durumunda ne yapmanız gerektiğini belirtecektim onaya düşmemesi için bilgi paylaştıkça güzel ancak yazdığınız mesajlarda ve üslupta yardıma ihtiyacınız olmadığını anladım,konuyu açmanız da gereksiz olmuş.
  • f@ithline kullanıcısına yanıt
    Satıcı karaktersizin teki zaten, adama ben ürünü kargoluyorum adam bir güzel teslim alıyor. Ben siteye yazıyorum, 2 gün önce adam ürünü almış halen iade onayı vermemiş. Adam sonra resim çekiyor, bu ürün zarar görmüş diye. Bu resimler kargo teslimatı sırasında tutanakla çekilmemiş-öyle olması gerekiyor- ayrıca zaten sorun montaj yapamamam! Montaj yapabilsem iade etmeyeceğim ürünü. Adam bildiğin vida yerlerini kanırtıp, kasayı da yamultup resim çekmiş.
  • master21 kullanıcısına yanıt
    1)Bu konu bilgilendirme için açılmış, konu başlığında yardım istiyorum diye bir şey yazmıyor, yol yordam öğrenmek istiyorum diye de bir ibare yok.
    2)Herkes fikrini yazar, beni de desteklemek zorunda değil. Yardımcı olmaya çalışmakla, üst perdeden ahkam bildiren ebleh tarzı farklı şeyler. Elbette yardımcı olmak isteyen üslubunca yazsa biz müteşekkir oluruz mesele @faithline
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.