Şimdi Ara

Gittigidiyor Mağdurları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
3.551
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam boşu boşuna sinirlerinizi zıplatmışsınız. Ben yazışmalarınızı okudum, olayı gayet net anladım. Anladığım kadarıyla zaten haklarınızı biliyorsunuz.. Dediğiniz gibi satıcı ürünü iade alırken kargo personeline ürünün hasarlı çıktığına dair tutanak tutturması gerekiyordu. Gittigidiyor diye dilekçeni yazıp hakem heyetine vereceksin.. Hakem heyeti Gittigidiyor'dan onlar da satıcıdan ürünün hasarlı çıktığına dair kargo personeline düzenletilmiş tutanak örneğini isteyecek. Satıcı da (artık sonradan düzenleyecek kadar gözünü karartmamışsa) bunu gönderemediğinde gittigidiyor bu parayı size kendi kesesinden ödemek zorunda kalır.. O zaman da onlar satıcı ile aralarında halletsin. O parayı bir şekilde ondan keser alırlar meraklanmayın siz.. Siz direk gittigidiyorla muhatap olun, adam ararsa kardeşim benim alışverişim gittigidiyor ile benim aramda sen kimsin de kapat.. Bu adamlarla bu kadar fazla muhatap olmanıza gerek yok, yazıverin yazıyı..
  • Arkadaşlar tamam arkadaş tek mağdur/ mağdurları diye konu açmış vs vs vs yav bugün onun başına gelmiş yarın bizim başımıza gelebilir kimse benim başıma gelmez demesin he bu arkadaş başka başına gelen arkadaşta belki alır parasını ama belki daha bu işlerde acemi birine aynısını yapacak bizim burada birlik olup bir şekilde bunlara tepki vermemiz gerekliki bir daha yapmasınlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gg zaten son zamanlarda zıvıttı

    hem kontrol ediliyor işlem hem de 3d ile yapılmış işlemi iptal ediyor..sonra kartı da banlıyor bu gg artık

    madem güvenlik aşaması diyorsun neden karttan çekim yapıp bilgi girişi istemiyorsun

    son zamanlarda kartı banlanan mağdur çok vardır

    altın işlemlerinde de aynı durum telefonda da
  • THH lehinize karar verir diye düşünüyorum
    lakin birazda satıcıları düşünüp önce boyutlarını öğrenip satın alabilirdiniz
  • Ben gg üzerinden bilerek isteyerek onayladığım ürünü bile iade ederek paramı geri alabilmiştim. Bence bu konuda satıcı ile sakin bir şekilde konuşarak çözüm yolu arayın. Kötü bir karaktere sahip değilse yardımcı olması olası. Gg ile yaptığınız görüşmelerdeki uslübu satıcı ilede aynı paralelde devam ettirmişseniz satıcı buna istinaden size kıllık yapmak istemiş olabilir. Görüşme diliniz çok sert geldi bana.
    Yıllardır satış sektöründe çalışırım. Ayrıca kendimde bu platformlardan yüzlerce satış yaptım. %100 haklı olsa dahi bana saygı göstermeyen hiçbir müşterinin işini kolaylaştırmadım.

    Bu yazdıklarımla sizi suçlamıyorum. Şu anda da sonuna kadar haklı görünüyorsunuz. Ancak insan ilişkilerinde çok önemli bir ayrıntıyı gözden kaçırmamanızı öneririm. Tatlı dil yılanı bile deliğinden çıkarır.

    Ve bu çözüme ulaştırmazsa hakem heyeti biraz gecikmelide olsa lehinize karar verecektir. Bunun için atalarımız çok güzel söylemiş. Tekdir işe uslanmayanın hakkı kötektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayalet_tr -- 1 Aralık 2016; 2:48:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GG Müşteri hizmetlerini telefonla arayarak ödemeyi durdurabilirsiniz.

    Ödemeler saat 10.00 gibi yapılıyor genelde.
  • 250 TL ödeyim spor ayakkabı aldım.. ürün taklit çıktı, 2 ay sonra parçalandı.

    Ne satıcı cevap verdi, ne de GG...

    Bırakınız gitsinler.
  • Arkadaşlar benim durumumda
    İlk önce bir şey satın almaya girdiğimde bu üyenin üyeliği askıya alınmıştır ibaresi çıkıyordu müşteri hizmetlerine yazdım sorunu bu kezde tümden üyeliğimi kapattılar ve hiçbir bilgi vermediler bir açıklama yapmadılar. Oysa üyeliğinizin askıya alınma nedeni size bildirilir. Tüm işlemlerinizin sonlanmasıyla birlikte, üyeliğiniz hakkında yapılacak değerlendirmenin sonucu sizinle paylaşılacaktır. Denilmektedir... Kaç kere müşteri hizmetlerine mesaj yazdım telefon ettim geri dönüş yapmadılar. Telefonları da mesaj sistemine yönlendiriyordu. 350 den fazla alışveriş yapmış bir kimseyi birden üyeliğini kapatmak enteresan. Üyeliğimi niçin gerekçesiz kapattılar ve bir açıklama da bulunmak istemediler.
    Şu an G.Gidiyor sitesinde yasaklı durumundayım sizlerde de böyle bir durum oluşan varmı?Nete bu durumda insanlar var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cidelimemo -- 7 Aralık 2016; 23:11:54 >
  • Bazı satıcılar gerçekten çok profesyonel çalışıyor. Bende 1-2 kez iade ettim sıknıtısız direk kabul ettiler. Sizinki biraz y.vş.kmış... ne olur yani iade alsan adamın işine yaramıyor.
  • Vakti zamanında gg den bir satıcı dan 20 küsür e telefon kasası aldık kasayı satıcıya kargo parasını ödeyerek gönderdik
    Sonuç
    Kasa adama geri gitti
    Ekstra kargo parasını ödedik
    Ürünün parasını ödedik
    Gg tarafından uyarıldık

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gittigidiyor tamamen kendi çıakrlarına göre hareket eden bir firma.

    yüksek satış yapan bir satıcıyı kesinlikle zarara uğratmaz.
  • gg bi hesabımı iptal etmiş tv pc bi sürü şey almıştım. bi daha işim olmaz. n11 e devam
  • GG üzerinden alenen dolandırıldım ve dolandırılıların satışlarına izin verdiler.

    Dolandırılmamın özeti şu:
    Ürün aldım, bozuk çıktı. İade ettim Asus teknik servis ve DOA raporu ile. Firma ürünü aldı ve paramın üzerine yattığını alenen söyledi. Elinden ne geliyorsa yap dedi. bunun üzerine GG ile irtibat kurdum ve şu cevabı aldım:"Biz aracı kurumuz, elimizden bir şey gelmez, komisyonumuza bakarız (komisyon cümlesini söylemediler ama olay bu)". Firma ürün satışına devam ediyor GG üzerinden. Ben tüm irtibatımı kestim GG ile.

    Şu an tüketici hakem heyeti ilgileniyor.

    Konunun tüm detaylarını DH üzerinden mahkeme bitince açacağım. Muhtemelen Ekşi sözlüğe de yansır olay. Konu para meselesi olmaktan çıkalı çok oldu.

    Ama o saatten sonra GG üzerinden alışveriş yapıp da, bana ürünüm gelmedi vb. diyenler için geçmiş olsun bile demem.
  • gg kesinlikle alıcıyı düşünmeyen vahşi bir site.

    kötü niyetli satıcılar da buna güvenip korkmadan böyle üçkağıtlar yapabiliyor.

    zannediyorum n11 in satıcılar üzerindeki etkisi daha fazla.

    o yüzden gg ye bulaşmamak lazım...
  • Gittigidyor kadar kalitesiz ve tutarsız bir site yoktur.Geçen hafta bacanağa kendi kartı ile kendi adına mi4 telefon aldım.Adamlar siparişi iptal etmişler.Hangi mantıkla neden iptal etmişler bilmiyorum.Mesaj yazdım cevap vermediler.Müşteri hizmetlerine telefonla ulaşamamak ayrı bir sıkıntı zaten.
    Bende bu saatten sonra gittigidiyor CANIN CEHENNEME diyorum.Bir an önce çok büyük zararlar ederek batman temennisiyle.
    Bizler gibi kaç kişi var sıkıntı yaşayan ama herkes nedense buraya yazmıyor.Esasında burada sesimizi yükselterek bu ukala siteye gerekli dersi verebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceylinnaz

    Gittigidyor kadar kalitesiz ve tutarsız bir site yoktur.Geçen hafta bacanağa kendi kartı ile kendi adına mi4 telefon aldım.Adamlar siparişi iptal etmişler.Hangi mantıkla neden iptal etmişler bilmiyorum.Mesaj yazdım cevap vermediler.Müşteri hizmetlerine telefonla ulaşamamak ayrı bir sıkıntı zaten.
    Bende bu saatten sonra gittigidiyor CANIN CEHENNEME diyorum.Bir an önce çok büyük zararlar ederek batman temennisiyle.
    Bizler gibi kaç kişi var sıkıntı yaşayan ama herkes nedense buraya yazmıyor.Esasında burada sesimizi yükselterek bu ukala siteye gerekli dersi verebiliriz.

    Yok artık yuh sende. On binlerce hatta yüz binlerce insan ekmek yiyor.

    Burada ki mağdurum işlem iptal oldu diyen arkadaşların %90 şark kurnazı. İndirim çeki, banka puanı muhabbetine kendi kendine satış yapan insanlar. Sanalpazarda alışmışlar buna, o batınca buraya yönelmişler. Olayın eksenini değiştirmeyin.

    Siz neden telefonu hepsiburadadan almadınız? Ülkeye resmi şekilde getiren ve en uyguna satan hepsiburada.

    Sorun yaşayanlar ve alımı sonrası hesabı kapanıp kartı banlananlar ürün aldıkları satıcı linkini burada paylaşıp kötülesin.

    2006 dan beri gittigidiyorda satış yaptım. Satış yaptığım en az 15 hesap var, gerisi kapandı.

    Bir hesap neden kapanır, bir kart neden banlanır çok iyi biliyorum. Bunu yapana kızmıyorum, sonradan ağlamaya kızıyorum.

    Alıcı linklerini ifşa açısından vermeyin hadi, satıcı linklerini verin. Okuyanlarda satıcı linkleri verilmeden yapılan karalamayı görmemezlikten gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soyken -- 8 Aralık 2016; 11:53:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soyken kullanıcısına yanıt
    Hocam sizi nasıl inandırabilirim bilmiyorum.Ama ben daha hayatımda sanalpazar olsun,gg olsun sizin dediğiniz şekilde bir alışveriş yapmadım.Bu bana ters bir olay.Ha yapan varmıdır bilemiyorum.Ama suistimala açık bir konu yapabilir insanlar.
    Ben neden hepsibuaradadan almadım sorusunu sizin gibi eski bir forum üyesine hiç yakıştıramadım.Sıcak fırsatlarda hangi amaçla geziyorsunuz onuda bilmiyorum açıkcası.Ben gittigidiyorda aldım çünkü ben cihazı aldığımda fiyatı 665 tl idi ve 50 tl de axsess puan geliyordu bana maliyeti 615 e geliyordu.Ama hepsiburadada cihaz 655+10 kargo=665 tl ye geliyor.50 tl bonus veriyor ama bacanağın bonusu olmadığı için bizim için avantajlı bir fiyat değildi.Sanırım anlamışsınızdır.

    Sorun yaşayanların hepsini zan altında bırakmak sizin gibi bir üyeye yakışmıyor.Ben arkadaşıma telefonu kendi kartımla alamazmıyım.Veya kendi kartımı kullanarak kk yardımlaşmada farklı bir üyeye yardımcı olamammı.Şayet hayır diyorsanız bence sıcak fırsatlar grubuna hiç girmeyin.
    Ayrıca gg'yi savunmak sizin değil gg'nin görevi.Adam gibi bir site olsa zaten telefon ile ulaşılabilecek bir müşteri temsilcisi olur.Bence gg yi savunmayın burdaki hiç kimseye.
  • ceylinnaz kullanıcısına yanıt
    Durumun sıcak fırsatlarla hiç alakası yok. Sizi tenzih ederim herkes demedim zaten. Konu suistimale açılmış.

    Gittigidiyorda yüz binlerce satıcı var. Batması onları mağdur eder. Örneğini sanalpazarla yaşadık. Bu siteler sayesinde evine ekmek götüren baba, harçlığını kazanan öğrenci var. Bir kısmınında kendi sitesi var. Güvenip alabiliyor musunuz?

    Kısa aralıklarla değişik isme ait kart kullanıldığı için ya da iki ayrı hesapta aynı kart kullanıldığı için oluşmuş sizin olayınız.

    Her gün okuyoruz sıcak fırsatlar konu dışında k.kartı dolandırıcılığı muhabbetini. Site bunu bir nebze engelleme + hediye çeki-indirim-bonus kazanma-taksiti nakite çevirme muhabbetine yapıyor.

    İnsanlar yapıyor ki site önlemini alıyor. Ben bu tarz durumlarda bkm express ile ödemeyi öneririm. Daha sorunsuz ve site kart ayırt edemiyor.

    Ayrıca telefon olayında resmi disbirütör hepsiburada olduğu için öyle dedim. N11, gg ya da farklı bir şekilde alınan resmi garantili mi serisi telefonların ülkeye getiricisi ve dağıtıcısı hepsiburadadır. N11 ya da gg hepsi hbden alıyor. Ki fiyat 615 liraya kadar düşmüştü. Bende geçen ay aynı telefonu hb den aldım oradan biliyor ve takip ediyorum.

    Batsın demek ayağınıza sıkacağınız kurşundur. En azından gittigidiyor onayı satıcının insiyatifine bırakmıyor.

    Konu sahibi arkadaş extrem bir durum yaşamış. Kurduğu cümleler ve ürünün gönderilirken fotosunu paylaşmamış. Diğer birkaç arkadaşta öyle sadece sonucu yazmışlar, öncesi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soyken kullanıcısına yanıt
    Evet batsın demem belki yanlış bir cümle o konuda haklısınız.Ama insanı öyle bir noktaya getiriyorlarki sinirden ağzından çıkan kelimeyi bazen seçemiyor.
    Ayrıca 3d secure denen bir olay var hocam.3d siz yapılan bir işlemi iptal etse saygı duyarım.Ama 3d secure kulanılarak veya bkm express üzerinden yapılan bir işlemi hangi akla hizmetle iptal ediyor onu çözemiyorum.Taksiti nakite çevirme olayına gelince ise bu gg'nin vereceği bir karar değildir bence.Ve bunun takibini yapması imkansız.Yani açıkcası gg mantıksız ve fevri hareket ediyor.
    Bir ara hepsiburada'da bu tür iptalleri çok yapıyordu ama sonrada mal satamayınca hatasında vazgeçti.Şimdi hepsiburada'da kolay kolay iptal etmiyor.N11 de dönem dönem bu saçmalıklara başvuruyor.Ama gittigidiyor işin tadını kaçıracak şekilde yapıyor.
  • ceylinnaz kullanıcısına yanıt
    aynı olayı ben de yaşıyorum arkadaşlarımın eşimin dostumun kartlarıyla sık sık alışveriş yapan birisiyim . 3d secura ile işlem yapıyorum iptal ediyor. sanal kart oluşturup 3d secura ile işlem yapıyorum iptal ediyor. bkm expressle işlem yapıyorum yine iptal ediliyor. masterpass diye bir saçmalık çıkarmış kartını ekle güvenli alışveriş bilmem ne diye onu deniyorum yine iptal kısacası bize sizin paranıza ihtiyacım yok nerden alıyorsanız alın demek istiyor. ben de n11 gibi bir kaç sitenin açılmasını ve gittigidiyora olan muhtaciyetten bizi bir an evvel kurtarmasını temenni ediyorum. saçma sapan bir güvenlik sistemi var.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.