Şimdi Ara

Gİgabyte Gtx 780 ti oc İade sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam beyler.Ekran kartım tamirde hala. Gigabyte türkiye ile görüştüm chipsetinin bozuk olduğunu ve parça beklediklerini söylediler.Bende aynı sorunu yaşayan kişilerin para iadesi veya kart değişimi yapıldığını dedim.Bunu telefondaki adam kabul etmiyor.mail atın dedi gigabyte a.Bende mail attım.Kartı 1 hafta kullandım.Fakat önemli işlerim sebebiyle maalesef kart evde 1 ay boş boş durdu.1 ay süreyi geçti yani ve eve döner dönmez garanti yollamıştım.Nerdeyse 3 haftadır garantide.11 iş günü ancak doldu maalesef.Bu kadar yeni bir ürünün tamir görmesini istemiyom.Böyle saçmalık olur mu anlamıyom ben..Ve chip değişiminin çok sağlıklı bir işlem olmadığını biliyorum.Ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim.Ben para iadesi istiyom.



  • kartı nereden almıştın?chipset bozuksa değiştirsinler onun tamiri ile uğraşılır mı töbe ya
  • Concerve kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada.com üzerinden.
  • hepsiburada.com onu salla neyse , sen o salak adamlara söyle kartın chipseti arızalı ise değiştirsinler yoksa mahkemeye avukata vs vereceğini söyle biraz sert yap bakalım , yurtdışından chipset gelecekde onu değiştirecekde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Concerve

    hepsiburada.com onu salla neyse , sen o salak adamlara söyle kartın chipseti arızalı ise değiştirsinler yoksa mahkemeye avukata vs vereceğini söyle biraz sert yap bakalım , yurtdışından chipset gelecekde onu değiştirecekde

    Firmalar böyle tehditlere bakmaz ayrıca bunu yazarsa suç izlemiş olur arkadaş.

    En iyisi Gigabyte gibi markalardan uzak durmak Powercolor vs bile daha iyi.
  • Peki ne yapmam lazım? Artık mahkeme yoluna gitmeyi bile düşünüyorum.Şaka gibi ya 1 ayı 1 hafta geçti diye resmen bozuk kartı iteliyorlar bana. 1 hafdta kullandığım gıcır gıcır kartın chipini değişmekten sözediyorlar.Nedsen sıfır kartım tamir görsün ki?Fanı bozulur onu değişir eyvallah da chip değişmek nedir ya.Nasıl parayı geri alırım bilemiyom.
  • 1 haftalık kartın tamiri olmaz... Arkadaşlar 1 ay içerisnde arıza yapan ürünü değiştirin. Hakkınız

    İade edin, hakkınız

    Paranızı alın, hakkınız.

    Ya yenisini ya da paranızı alın. Fabrika ortamında üretilmiş bir ekran kartını elle lehim yaparak mı tamir edecekler...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SATILIK GTX 660Tİ VE GTX 970
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bazı firmalar direk kart değişimi yapıyorlar bazıları bu tür yollara kaçıyor tamir vb.Bazı firmalar ise kartlarına hiç sahip çıkmıyolar ki hukuksal olarak herhangi birşey yapamazsın çünkü adamlar zaten hukuki işlevleri olan kart tamirini yapıyorlar o yüzden elinden çıkarmaya bak :)
  • cybernoid kullanıcısına yanıt
    1 Aylık iade süresini geçtiğini belirtmiş arkadaş :)
  • Satriani49 S kullanıcısına yanıt
    Kartı 30 gün ister hiç kapatmadan kullan, ister paketini bile açma; 30 günlük süreyi aştıysan iade hakkın dolmuş demektir.

    Arada bir sıfır ürünlerin de bozukları çıkabiliyor. Bunun marka ve modelle ya da AMD veya Nvidia olmasıyla da alakası yok. Şansına öyle denk gelmiş ama bozuk olduğunu anladığında, vakit kaybetmeden hemen geri göndermeliydin.
  • 1 ay yasal süreç , o süreç içinde bozulduğunda işler daha sıkı. değişim para iadesi rahatlıkla talep edebilirsin , tamire gönderdiğin firmayada bağlı olarak tamir süreci değişe bilir , bu lehimleme degildir , sıcak hava ile oturtulur pcb ye, nereye yolladığınız dan ne kadar haberiniz var veya hepsiburada aracılığı ile gittiysede ne kadar iyi bir yere gitti. pcb üstünden chip değişimi yapılıp o ürünün garantisini devam edeceğini düşünmüyorum. böyle işlemler türkiyedeki bu kıytırık servislerde yapılmaz. bu işte bana göre bir terslik var , çünkü adamlar var olan chip e yeni bacak yapıp yeniden monte etmeye çalışabilir , yeni taktıklarını oturtuken problem oluşture bilirler , bu işin bir garantisi yoktur. bunu baz alarak bir önlem almanızı tavsiye ederim türkiyede onarım ? bana kıytırık bir servis işin gibi geldi para talep etmiyorlar , garanti dahili olması lazım böyle birşey için yoksa fiyat onlara kalır chip fiyatı diyeceğim beleşe getire bilirler , teknik servisler herzaman problemlidir..

    Yerine yurt dışına yollardınız ilk 1 ay içinde değişir , veya iade çıkarırlardı.




  • Gigabyte türkiyede aradığım ve teknik servisle ilgilendiğini söyleyen şahıs diyor chip değişecek diye. hatta chip yabancı ülkeden gelecek dedi. istek bile yapılmış gelsin diye. Adam benle sinirli konuşuyo bi de. Telefonda ya rahat.İstanbulda olacam ve suratıma öyle sinir yapacak.
    Askeri personel olduğum için görev çıkınca ben gelmiyom diyemiyorsunuz.Maalesef satın aldıktan sonra 1 hafta anca kullandım o da sadece akşamları 1 saat.Sorunu anlayana kadar zaten gitmem gerekti.Kart evde yattı 1 ay boş boş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Satriani49 -- 8 Nisan 2014; 0:11:03 >
  • SeLAM BEYLER..
    Tekrar gigabyte ile görüştüm.Mailime cevap vermişler.Yalnız mail bana değil onlara gönderilmiş.Dediklerine göre chip el değmeden makinelerle fabrikadaki gibi aynı şekilde değişimi yapılacaktır denmiş.
    Ne diyorsunuz buna güven olur mu ? Sırf 1 ayı 1 hafta geçti diye para iadesi veya ürün değişimi kabul edilmiyor.Hepsiburada da arızalı ürün sattıklarını bildikleri halde bişi yapmıyor.Ben bu kartı arızalı olduğunu bilsem alır mıydım?Kende hatalarının sıkıntısını ben yaşıyorum.Gİgabyte ve hepsiburada iki firma da kalitesiz bir firmadır.Gözümde değerleri yoktur artık.
  • Bu kartı alalı ne kadar oldu aşağı yukarı?

    2 yıl garantisi var. Ben ilk bir kaç ay içerisinde bu tip bir arıza verirse kabul etmezdim. Kullanıcısı hatası ile bozarsam o başka, ama üretiminden gelen bir hatadan dolayı yanıyorsa kabul etmezdim.
  • Ya dediğim gibi ürünü aldım.1 hafta kullandım.1 ay evde boş boş durdu sonra.Çünkü eve gidemedim 1 ay.Askeri personel olduğum için görevdeydim.Eve döner dönmez garantiye yolladım.Maalesef 1 ay 1 hafta geçmişti.Sıfırdan farksız bir karttır.Gigabyte ve hepsiburada çok adi şerefsiz firmalardır.Bunu bilerek alışveriş yapın onlardan.
  • Öncelikle geçmiş olsun üzücü bir durum.
    Yasal iade süreleri geçtiğinden ,yani ilk 7 günde koşulsuz iade/para iadesi ve 15 günlük sürede sıfır ürün ile değişim süresi dolduğundan, sadece garanti kapsamında işlem yapıyorlar. Bence boşuna kızmayın yasa böyle. Ama normalde yasa da şu da var..Size ilk 10 günü geçen tamir süresi sonrasında tüketici mağduriyetine binaen, 11. günde o ürünün muadilini vermek zorundalar. Yani 10 gündür tamirde ise ve siz bilgisayarınızı kullanamıyorsanız " size 11 günden itibaren ,o ürüne benzer bir ürün ,tamir süresi bitene kadar vermek zorundalar. Bu da yasa da var.

    Edit : Ayrıca 20 iş günün geçen tamir sürelerinde, ürünün garanti süresince aynı arızayı 4 kez vermesinde ilgili ürünü koşulsuz şartsız iade etme hakkınız var. Bu konuları araştırmanızı öneririm , yanlışım olabilir belki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BORUBEY06 -- 8 Nisan 2014; 17:37:57 >




  • Aynı arızadan 2 den fazla vermesi durumunda veya farklı arızayı 4 kez vermesi durumunda oluyor.Lanetler herşeyi kendilerine göre ayarlamışlar.O yüzden eğer chip değişip gelirse 2 kez daha arızalanırsa anca o zaman değişim olacak.Bu da zaten garanti süresini aşacağını düşünüyorum 2 kere bozulana kadar.3. seferde zaten garantisi birmiş bir kart olur.Tabi bu dediğim chip değişiminin kalitesine bağlı.Eskiden bi kez chip değiştirtmiştim eski ekran kartımda.Çok kısa bir süre dayanmıştı.Oyun oynama demişti adam.Dayanmıyor çünkü strese.
    Böyle bi kartda oyun oynamak için alınır.Size sordugumda buydu zaten.Chip değişiminde kendilerine bayağı bi güveniyolar.El değmeden bilmem ne.
  • Satriani49 S kullanıcısına yanıt
    Şu an mobilden giriş yaptığım ve yoğun olduğum için birkaç konuya değinip çıkacağım.

    Öncelikle, ilk 15 / 30 gün içinde iade veya değişim gibi bir kural yasada mevcut değil. En azından yürürlükteki kanunda yok.

    Mesafeli satışlarda ilk 7 gün içinde cayma hakkınız, yani iade seçeneğiniz mevcut. Bu çoktan geçtiği için hiç devam etmiyorum.

    Ürün bir yıl içerisinde aynı arızayı 3 veya daha fazla verirse veya toplamda 4 farklı arıza verirse kanunda belirtilen dört adet seçimlik hakkınızdan birini kullanabilirsiniz. Bu haklar kısaca; ürün değişimi veya bedel iadesi veya tamir veya ürünün ayıp / arıza değeri ne ise o kadar para iadesi ile bozuk ürünü geri almaktır.

    20 iş günü içerisinde tamir edilemeyen ürün için de yukarıdaki dört seçimlik hakkınız mevcut. Bu 20 iş günlük süre de sizin firmaya sorunu bildirdiğiniz tarihten itibaren başlıyor. Ürün onların eline geçtikten sonra değil. Aynı şey 10 günlük süreçte yedek ürün yollamaları konusunda da geçerli.

    Yasal haklarınızı kullanacağınızı belirtmeniz veya uyarıda bulunmanız TCK kapsamında suç teşkil etmemektedir.

    Yarın işlerim bittiğinde size bir yol haritası çizmeye çalışacağım. Şimdilik söyleyebileceğim tek şey ise yukarıda belirttiğim cayma hakkı, arıza tekrarı veya tamir süresi dışında yasal olarak hiçbir iade, değişim imkanınızın bulunmadığıdır.

    Özellikle ürün alındıktan sonraki 30 gün içinde değişim veya iade yapılması tamamen firmaların politikasıdır; yasal bir dayanağı veya zorunluluğu mevcut değildir.

    Geçmiş olsun.

    Düzenleme: Yanlış anlaşılmaları önlemek adına mesaja eklemeler yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müddeiumumi -- 8 Nisan 2014; 20:27:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok teşekkür ederim bilgiler için.Aklımda hala iki soru var.Birincisi ben telefonda haber verdim ve kargoya verdim.İstanbuldan uzakta olduğum için ürün 2 günde filan ellerinde oldu.Ürünü 19.03.204 tarihinde kargoya vermişim yani o gün aradım firmayı.21 inde ise ellerinde oldu.24.03.2014 de ise gigabyte türkiyeye sevk ettiler ürünü.Ama gigabyte türkiye ile görüştüğümde ürünün ellerine 04.04.2014 de geçtiğini dediler.Bir de bu şekilde bi pislik dönüyo ama anlamadım.Yani totalde 19.03.2014 tarihinden 08.04.2014 oldu hala kart onların elinde.Gigabytei aradığım zaman çoğu zaman ulaşamıyorum telefonlarına.Aradığım zaman bana chipsetin yabancı ülkeden gelmesini beklediklerini söylediler.Bi türlü sorumu soraamdım bu arada.Bu 20 iş gününe cumartesi pazarlar dahil mi acaba?2.soru ise chip değişimi ne kadar sağlılklı olur?(ÇÜnkü kendilerine bayağı bi güveniyolar maşallah)




  • Satriani49 S kullanıcısına yanıt
    Elinizde yazılı bir bildirim yok; keşke önce e-posta atsaydınız. O sebeple kargo gönderi kağıdını saklayın; gelen e-posta varsa hepsini muhafaza edin.

    İş gününden kasıt hafta içi olan günlerdir. Resmî tatiller ve hafta sonları hariç oluyor; kısaca mesai günleri diyebiliriz.

    20 iş günü de arada resmî tatil yoksa teknik olarak 28 güne denk geliyor. Biz ona bir ay diyelim. Yani 11 gün içinde ürün hakkında bir bildirim gelmez yahut tamir sonuçlanmazsa belirttiğim haklardan birini seçme imkanınız olacak.

    Ürünün değeri yasal sınırlardan fazla diye tahmin ediyorum. 1200 liradan fazla sanırım? O sebeple iş tüketici mahkemesine gidecek.

    Eğer yasal sınırın (tam tutarı hatırlamıyorum 1100 - 1200 civarı falan) altında olsaydı tüketici hakem heyetine gidip halletme şansınız olacaktı. Süre dolarsa ne yazık ki tek çare ya firmanın değişim / iade yapması ya da dava açmak.

    Donanım kısmına hiç girmeyeyim; pek bilgi sahibi değilim. Tabii ürünün tamir görmüş olması ne olursa olsun insanda rahatsızlık hissi uyandırır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.