Şimdi Ara

General Mobile Discovery Sorun Bir Bakın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir çok kişi tarafından belki de bu yorumum cihaz hakkında sorun içerdiği için beğenilmeyecek ama yinede yeni alacakların aklında olması için söylemek istiyorum.Bu konuda birşey yapmamız için söylüyorum. Bu durum şuan sizin başınıza gelmese de bir gün gelebilir ki çoğu kişide var.
    Cihazın usb girişi yani şarj girişi çöp. Bu kolay kolay birinin hatasıyla bozulabilecek bir yer olduğunu düşünmüyorum.(İstisnalar hariç belki zorlama şark aletindeyken sallama tarzı filan ama kolay kolayda kimse cihazını bu şekilde kullanmaz)
    Cihazı aldığım 3. günün de şarj aleti turuncu yanmamaya başladı. Şarj esnasında turuncu oluyordu. Dolduğunda yeşil çokta hoşuma gitmişti neyse dedim şarj oluyor en azından. Şuan cihaz bende 2 haftayı tamamlamadı. USB girişi şuan gittim gidiyorum diyor. Telefonu şarjdayken elime alıp kullanamıyorum. Aldığım anda şarj bağlantısı kopuyor.Sabitleyip bırakıyorum.
    Şimdi ben bu cihazı kesin olarakta konuşabilirim ki şarj kısmını bozmadım ki çok dikkatli her gün ilk günü gibi koydum masaya şarj ettim. 4 yıl n79 kullandım hiç bir bozukluk olmadı.
    Şimdi diyeceksiniz ki sen birşeyler yapmışsındır vb. ama bence ÖNEMLİ olan Donanımhaberde filan bu tarz cihaz hataları mesajları okunulup geçiliyor kimse kötülemek istemiyor. En fazla 600 liraya cihaz aldın daha ne bekliyorsun tarzında cevaplar oluyor.
    Telpaya gönderenler kullanıcı hatasından değilip para ödemeye zorlanıyor. Bunun hakkında bir çok yazı okudum. En kısa sürede telpayı arayıp soracağım. Bu konu önemli bir konu. Bence yarın sizinde başınıza gelebilir. Ayrıca aldığımda olmayan ölü pikseller hergün artıyor.







  • Şarj girişi hakkında benim bir problemim yok ayrıca ölü piksel artıyor demişsiniz Allah aşkına komikleşmeyin piksel öyle bir anda kalp krizi geçirip ölücek bir şey değildir hadi milleti kandırcaksınız tutarlı bir yalan atında inandırma şansınız olsun insanları

    -Bir Discovery Kullanıcısı (Hemde Ölü Pikselli Artmayanından)
  • kandırmak mı benim öyle bir niyetim yok bende de cihaz var.
    Ayrıca teknoloji bilginini de merak ettim. LCD panelin kalitesine göre yıllara göre artabilir. Önce araştır ondan sonra yorum yap. Çok üşeniyorsan bari donanımhaber de arama yap.
    http://forum.donanimhaber.com/m_31745146/tm.htm
    Ben aldığımda cihazda ölü piksel yoktu bakalım sende de çıkacak mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sürekli Dizi

    Şarj dolunca, ekran açılıp kullanıldığında pilden eksilmeye başlıyor ve o an şarj cihazı tekrar şarja başlıyor ve turuncu oluyor.

    Ekranı actığınız an sarj aleti yeşilden turuncuya gecer , normal bir durum , cihazda sorun yok herkesinki öyle , discovery candır cep cüzdan dostudur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bende onu demiştim şuan turuncu yanmıyor. Sadece yeşil yanıyor. Turuncu kısmı yanmıyor şarj girişide oynadığında şarj almıyor. Bir çok kişide böyle sorunlar çıkıyormuş. Telpa 100 lira istiyormuş.
  • Arkadaşlar bendede şöyle bir sorun var şarj yüzdesi %88 lerde falan şarj cihazında yeşil ışık yanıyor nedenini bilen varmı ?
  • @Selimerkan,

    öncelikle seni cesaretin için tebrik ederim.
    bu sitede sorun çıkarması muhtemel malları babasının malı gibi savunan kişiler mevcut ve bu durumu öylesine kanıksamışlar ki aksinin kabulünü anormal olarak görüyorlar.

    aynı sorun benim başıma gelip burada paylaştığımda
    başta süreklidizi nickli kişi olmak üzere yukarıda bahsettiğim türden yorumlar epeyce geldi.

    -----

    bu telefon fiyatı nedeniyle cazip ancak 600 TL de az bir para değil
    zira ben bir ürün için parayı verdiğimde aman ne olacak deyip parayı sokağa attığımı asla düşünmem
    ederine göre performans beklerim yoksa bozulursa bozulsun mantığında asla değilim

    ----
    maalesef bu telefonun şarj girişinde sıkıntısı var
    bende normal kullanımda bu sorunla karşılaştım ve kullanıcı hatası denilerek benden 100 TL istendi
    bire bir görüşmem neticesinde yalancı damgası yedim
    sonrasında
    işçilik ücreti almayacakları belirterek tamir için 50 TL gibi fahiş bir fiyat istediler.
    acaba maliyeti 300-350 TL olan bir telefonunun şarj giriş ünite maliyeti 50 TL olur mu? Yoksa Tel-Pa tutturabildiği kadarına tutturma çabası içinde mi? Bunun takdiri sizlere kalmış




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    General Mobile Discovery Sorun!
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • dediklerine katılıyorum şuan için şarj girişini kullanabiliyorum. Oynama olduğunda kopmalar oluyor yedek batarya almayı düşünüyorum batarya şarj cihazım var. Onla şarj eder bir şekilde kullanırım fakat ben bu konuyu açarken bu tarz cevapların geleceğini bilerek fakat bazı kişilerin bilgilenmesini düşündüğüm için açtım.
    Senin gibi bir çok kişi var ve herkesten 100 lira istiyorlar. Bu şarj soketi kolay bozulabilecek bir parça mı bilmiyorum yılllardır telefon kullanıyorum. Hiç bozulmasını yaşamadığım parçalardan biri. Demekki cihazda bir sıkıntı var. Bunu benim cihazımda olduğu için değil çoğu kişinin cihazında bu sorun çıktığı için söylüyorum. Çoğu kişi direk telefonu övüp ne dersen de kötülemeyecek kişiler. Çok iyi biliyoruz ki çoğu kişi hayatında bile kullanmadığı elektronik eşyaların viral reklamını yapabilmek için mesaj yazıyor. Biraz para kazanabilmek için dar bütçenin aldığı az verdim ama güzel bir telefonum olsun diyen dar kesimin hakkını yiyorlar.




  • Aynı sorun bendede mevcut. telpa ilk gönderdiğinizde tespit için bedel talep ediyormu ?
  • Arkadaşlar bugün benide telfonun usb soketi tamamen bozuldu artık şarj edemiyorum. ama benim normal kullanım değil şarjdayken düştüğü için. yapılması gerekenler başına gelnler nasıl halletti?
  • Başıma geleni aktarayım.
    garantiye yollayacaksın 50 tlye yapacaklar.
    Sonra sana telpa telefonu gönderecek soketin yapılmış olacak fakat sensörlerin bağlantılarını takmayı unutmuş olacaklar hiç bir sensörün çalışmayacak ve yazılımı hatalı olarak yüklemiş olacaklar.
  • aynı problemi bende yaşıyorum merak ettiğim bir konu var ücret ödemeden yaptırma imkanımız yokmu hiç bir şekilde
    bu kadar kişide sorun olamaz her halde kullananların 3/2 si aynı dertten muzdarip
    para ödemeden yaptırabilen varsa acil yardım rica diyorummm
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.