|
Dün e-devlete girdim işim vardı. Bir baktım trafik cezası yazıyor. 27 Ağustos 00:42 de 2 kusurdan 11.434 tl ceza yazmışlar. Ben bu ceza yazılan tarih ve saatte evde yatıyordum. Motor apartmanın garajındaydı. Ben çorluda yaşıyorum bu ceza yazılan yer ile arada 60-70 km var. Ben hayatım Süleymanpaşa'ya gitmedim, herhangi bir araçla geçmedim. Benim aracımı başka biri hiç kullanmadı. Şimdi nasıl itiraz etmem lazım. Buradaki trafik polisine sordum evde olduğunu kanıtlayabilir misin, garajınızda kamera var mı diye sordu? İptal etmeyebilirler dedi. Ben apartmanda yaşıyorum, site olsa kamera kaydı olurdu fakat burada yok. Nasıl bir dilekçe yazmam lazım, daha önce başına gelen var mı böyle bir olay? Araştırdım bazı yerlerde cezayı ödemen gerekiyor diyenler var. Şimdi ben alakam olmayan bir olayla ilgili niye para ödemek zorundayım? Çok sinirliyim bu konuyla uğraşmak zorunda kaldığım için. Bir kaç sorum var bilen cevaplarsa çok sevinirim. -Bu e-devletten cezayı gördüğüm an mı tebliğ süresi başlıyor yoksa adresime mi gelecek ceza? -11 senedir araç kullanıyorum, 1 kere bile ceza yemedim. Bunu itiraz dilekçesine eklemem gerekir mi? -Örnek dilekçelere göz gezdirdim fakat hepsinde cezaya itiraz ediyorlar, benim durumumun aynısını görmedim bir yerde. Bilgisi olan var mı? ![]() |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






