Şimdi Ara

Garanti - ATM Sorunu ve Paraya Çökme Çabası Rezilliği...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
3
Favori
1.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçenlerde eşim Garanti ATM'sinden 1.500 TL gibi bir para yatırmaya çalışıyor, önce bir miktar koyuyor, sonra sayıp diğer miktarı koyuyor falan filan... Makine ikinci sefer parayı aldıktan sonra ok denildiğinde parayı sayarken sapıtıyor ve arızaya geçiyor. Yalnız bu arada arızalı gibi durmuyor ancak kilitlenmiş vaziyette, kart falan almıyor tekrar.


    Tabi hanım ilk iş Garanti'yi arıyor, böyle böyle, talep oluşturuluyor vesaire. 7 gün süresi var deniliyor.


    7 ???? Bu varan 1...


    Birkaç defa böyle hatalar başıma geldiğinde Garanti hep "merak etmeyin, akşama para sayılıyor, fazla verdiğinde sizin miktarla uyuşur ve iade yapılır" anlamında bir şeyler söylenir ve gerçekten de hesap sayımında ortaya çıkar anında yatırılırdı. Ne 7'si?


    Neyse, sanıyorum 2 gün sonunda eşime cevap geldi. 800-900 TL gibi bir rakam iade edildi, ancak kalan miktar bulunamamıştır diye bir mesaj.

    Ne demek bu?????? Varan 2...


    Ya arkadaş, ben 1.500 TL yatırırken 10.000 TL yatırdım demedim? Bu işte bir üçkağıt yok. Gerekirse ATM kamerasından bile tespit edebilirsin, önünde sayılıyor elde...


    Bununla ilgili olarak ne yapılabilir, atm eksik iade vesaire falan gibisinden Google araması yaparken Şikayetvar sitesinde Garanti'nin bu işi adet haline getirdiği ve genel olarak %70 gibi bir rakamı iade edip, kalanı için geçmiş olsun şeklinde paralara resmen çöktüğünü fark ettim. Baya bir şikayet var yani açıp bakabilirsiniz. Adam 15 bin TL yatırmış, veya çekmeye çalışmış, 8'i gelmiş, kalanı yok, sonra bir daha bir daha mesajlaşma bilmemne, 5 daha iade etmişler, gerisi yok falan böyle... Saçma sapan.


    Tabi bunu görünce nevrim döndü. 5 TL de olsa 55 TL de olsa, 5555 TL de olsa sana bırakmam arkadaş, niye bırakayım mal mıyım, parayı havadan mı kazanıyoruz?


    Hanıma tekrar kayıt açtırdım, gerekirse ben konuşayım dedim, yok ben hallederim dedi.


    Ancak ilk anda hemen ilgilenen banka, birden devekuşuna döndü. İkinci günde dönerken 10 gün ses yok. Varan 3....

    Dolandırıcı mısınız oğlum siz? Engelleyeydiniz bir de...

    Hanım önceki kayıtları da referans göstererek, yazılı ve sözlü olarak tekrar kayıt açtırdı ve konuyla ilgili yasal haklarımızı kullanacağını da beyan etti.


    Daha cevap gelmese avukat ve noter ihtarı vesaire ile zaten girişecektim olaya.


    Önceki gün mesaj geldi. ATM'de yaşanan sorun vesaire için özür dileriz, talebiniz değerlendirildi, kayıp olan ve kalan şu kadar miktar hesabınıza yatırıldı. Kovalamasak, peşine düşmesek iade etmeyecek, amaaan lanet olsun diyeceğiz diye bekliyorlar herhalde.



    Ne bu arkadaş, banka dolandırıcılığa da mı başlamış?

    Garanti'yi severdim genel olarak ancak bi kredi işinde bana kıllık yapmışlardı, arkadaşlarım sövüyor, ben de o kadar ne var ki diyordum, şu olay tuz biber oldu. Yazıyorum ben de... Geçmiş olsun Garanti.








  • Ülkede güvenilir ne kurum ne insan ne de başka birşey kaldı devlet bile kendi halkına (vergiler) kazık atar oldu herkes birilerinden birşey koparma peşinde ülkenin geldiği hâl acınası. Adalet desen satılmış hak hukuk desen kalmamış kanun desen kendi menfaatleri üzerine değiştirilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokkatto -- 12 Ağustos 2022; 15:27:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bende buna kızıyorum işte, kendileri kendilerine karşı güvensizlik yaşatıyorlar sonra biz güvenmiyoruz diyince bizde sorun olmaz, %100 tüm işlemleriniz lehinize ilerliyor.

    Ee ben böyle bir şey gördüm şimdi ATMlerden yatırırken bile tedirgin olurum artık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Parayı hiç eden Atm şubenin dışındaki atmlerden miydi, yoksa avmlerde, otobüs terminallerinde vs olan yani dışarıda tek başına duran atmlerden miydi?

    Eğer tek başına duran atmlerdense, o atmnin bağlı bulunduğu şubeye hata mesajı iletiliyor. Orada gerekli işlemler yapılıyor ( atmye banka tarafından yatırılan para, hat esnasında hangi işlemdeydi, çöpe atılan para miktarı ne kadar vs gibi. Eğer atmnin çöpünde , tam da sizin bildirdiğiniz miktarda para varsa, o parayı size iade ederler hemen. Ancak başka hatalar da olmuşsa ve atmnin çöpündeki para ile sizin belirttiğiniz para uyuşmazsa, beklemeniz gerekir. Sanırım sizde bu şekilde bir sorun yaşandı. Gerçekten, Garanti bu konuda kötü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen gece enparadan 14bin kusur EFT yapmıştım garanti bonusa para garantiye gitmiş Kart işlemlerinde yok aradım temsilci adıma yeni hesap açtırarak gördü parayı soyisim yanlış olduğu için son harfi ı yerine i diye para yatmamış geride gelmedi gece gece enpara cevap vermiyor aldım Başa belayı 2gun oldu 15bin Duman oldu bı yanlışlık varsa gelen hesaba geri gonderirsin olurbiter varmı tecrübeli ne yapmalıyım bu durumda herkes topu birbirine atarsa yandık bdk çözüm olurmu yarın çözülmezse bu iş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 181501 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam aradığınız çalışan hesabınızı hangi şube açtı ise kartınızda büyük ihtimal o şubeye bağlanmıştır.Havuza düşen paralarda şube daha kolay çözüm olabiliyor öncelikle Şube bilgisi öğrenip şubeden deneyin.Bu tarz yanlış işlemlerde banka prosedürü nedeniyle biraz uzun sürüyor sizi çok iyi anlıyorum az bir para da değil ama bankacılık sistemi sağlamdır paranızı uzun da sürse mutlaka iade alırsınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.