Geçenlerde eşim Garanti ATM'sinden 1.500 TL gibi bir para yatırmaya çalışıyor, önce bir miktar koyuyor, sonra sayıp diğer miktarı koyuyor falan filan... Makine ikinci sefer parayı aldıktan sonra ok denildiğinde parayı sayarken sapıtıyor ve arızaya geçiyor. Yalnız bu arada arızalı gibi durmuyor ancak kilitlenmiş vaziyette, kart falan almıyor tekrar. Tabi hanım ilk iş Garanti'yi arıyor, böyle böyle, talep oluşturuluyor vesaire. 7 gün süresi var deniliyor. 7 ???? Bu varan 1... Birkaç defa böyle hatalar başıma geldiğinde Garanti hep "merak etmeyin, akşama para sayılıyor, fazla verdiğinde sizin miktarla uyuşur ve iade yapılır" anlamında bir şeyler söylenir ve gerçekten de hesap sayımında ortaya çıkar anında yatırılırdı. Ne 7'si? Neyse, sanıyorum 2 gün sonunda eşime cevap geldi. 800-900 TL gibi bir rakam iade edildi, ancak kalan miktar bulunamamıştır diye bir mesaj. Ne demek bu?????? Varan 2... Ya arkadaş, ben 1.500 TL yatırırken 10.000 TL yatırdım demedim? Bu işte bir üçkağıt yok. Gerekirse ATM kamerasından bile tespit edebilirsin, önünde sayılıyor elde... Bununla ilgili olarak ne yapılabilir, atm eksik iade vesaire falan gibisinden Google araması yaparken Şikayetvar sitesinde Garanti'nin bu işi adet haline getirdiği ve genel olarak %70 gibi bir rakamı iade edip, kalanı için geçmiş olsun şeklinde paralara resmen çöktüğünü fark ettim. Baya bir şikayet var yani açıp bakabilirsiniz. Adam 15 bin TL yatırmış, veya çekmeye çalışmış, 8'i gelmiş, kalanı yok, sonra bir daha bir daha mesajlaşma bilmemne, 5 daha iade etmişler, gerisi yok falan böyle... Saçma sapan. Tabi bunu görünce nevrim döndü. 5 TL de olsa 55 TL de olsa, 5555 TL de olsa sana bırakmam arkadaş, niye bırakayım mal mıyım, parayı havadan mı kazanıyoruz? Hanıma tekrar kayıt açtırdım, gerekirse ben konuşayım dedim, yok ben hallederim dedi. Ancak ilk anda hemen ilgilenen banka, birden devekuşuna döndü. İkinci günde dönerken 10 gün ses yok. Varan 3.... Dolandırıcı mısınız oğlum siz? Engelleyeydiniz bir de... Hanım önceki kayıtları da referans göstererek, yazılı ve sözlü olarak tekrar kayıt açtırdı ve konuyla ilgili yasal haklarımızı kullanacağını da beyan etti. Daha cevap gelmese avukat ve noter ihtarı vesaire ile zaten girişecektim olaya. Önceki gün mesaj geldi. ATM'de yaşanan sorun vesaire için özür dileriz, talebiniz değerlendirildi, kayıp olan ve kalan şu kadar miktar hesabınıza yatırıldı. Kovalamasak, peşine düşmesek iade etmeyecek, amaaan lanet olsun diyeceğiz diye bekliyorlar herhalde. Ne bu arkadaş, banka dolandırıcılığa da mı başlamış? Garanti'yi severdim genel olarak ancak bi kredi işinde bana kıllık yapmışlardı, arkadaşlarım sövüyor, ben de o kadar ne var ki diyordum, şu olay tuz biber oldu. Yazıyorum ben de... Geçmiş olsun Garanti. |
Bildirim