Teğmen
27 Kasım 2019
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 85 (Bu ay: 3)
Gönderileri
⛔⚠️TÜRKNET'İN KÖTÜ BİR DENEYİME DÖNÜŞMESİ [MH/GENEL YÖNETİM/DESTEK HATTI/KALİTE/İLGİ]


Selamlar,
Yaklaşık 5 senedir Türk.Net müşterisiyim hatta ilk yüz bin içinde de olabilirim.

Zaman geçtikte MH üzerindeki ilgi ve alaka ciddi anlamda azalmış ve bilgisiz personeller ile dolmuş şu Net Uzman ekibi.


Ek olarak ekiplerini güzel ve düzgün olarak doldurmadığı sürece de çok sorun yaşayacağımız aşikar.

VDSL/VAE hizmet alıyorum.

Bundan 2 ay önce çok büyük bir problem yaşadım ve 5 gün boyunca kesinti yaşadım. Ancak MH o kadar ilgiliydi ki süreci takip etti, TT ekiplerine kadar ulaşmış Genel Müdürlük ile de görüşmüş (TT Saha Personelinden bilgi aldım).
Ha sorun çözüldü mü? Hayır hattı zar zor çektirip kendim elektrikçi vasıtasıyla bağlantıyı sağlattım.
Kesinti sebebi de TT idi aslında YAPA devreleri ortadan kaldırarak saha dolabına kadar FIBER'e geçirdiler devreleri. Bende haliyle VAE'ye dönmek zorunda kaldım. Bu süreç ağrılı geçse de çözüldü ve mağduriyetim giderildi memnun kaldım.
Hatta arıza çözüldü diye belirtmeme rağmen 2 gün üst üste arayarak tekrar tekrar kontrol etti süreci.

Buraya kadar OK! ancak sorun şimdi başlıyor.

Yine tam Pazar akşamı büyük bir hız düşüşü yaşadım normalde 90 alıyorum, 15-20'lere düştü hızım.
Bu problemi TürkNet'e bildirdik:

Beyimiz 36 saat içinde dönüş sağlanacağını söyledi ve asıl olay şimdi başlıyor.

BAM! DSL sinyali gitti, dedim herhalde çalışma yapıyorlar normaldir. Ama akşam oldu internetim gelmedi.
BİNGO TürkNet'e ticket üzerinden yazıyoruz cevap yok.

En son 09 Ağustos 2022 19:17 tarihinde cevap almışım o da hızla alakalı.
2 gün boyunca 2'şer saat aralıklarla yazıyorum, ne dönen var ne bakan ne ilgilenen.

Daha sonrasında 11 Ağustos 2022 13:59 tarihinde bana yazıyorlar, 3 saattir kesintisiz hizmet alıyorsunuz diye. (BÜYÜK BAŞARI.)

Bende süreci kim takip etti diye (normalde isimlere takılmam) TT'ye iş emirlerini ileten benimle ilgilenen Faruk A. isimli yetkili var.
Bu yetkili emri açıp bıraktı gitti, ne dönüyor ne bakıyor bende bu sırada personel hakkında şikayet açıyorum.

:DDDD
Şikayetim tabii cevaplanıyor aa bi' bakıyorum Faruk A. isimli aynı yetkili şikayetiniz işleme alınmıştır çözülecektir gibi zart zurt bir şey yazıyor.

Ya ben adamı şikayet etmek için şikayet açıyorum adam şikayetine kendi bakıyor 24 saat sonra da şikayet TAMAMLANDI diye kapanıyor.

Müşteri Hizmetlerini aradığımda ise gerekli aksiyon alınmıştır iç işleyişimiz olduğu için bilgi aktaramıyoruz.

Kurumsallık bu mu acaba? @TurkNetDestek



Birde ne olduysa bu adam gittikten sonra oldu, üst üste hatalar verilen sözlerin tutulmaması vb.
⛔⚠️TÜRKNET'İN KÖTÜ BİR DENEYİME DÖNÜŞMESİ [MH/GENEL YÖNETİM/DESTEK HATTI/KALİTE/İLGİ]
Garanti'den nasıl VISA özellikli kredi kartı talep edebiliriz acaba?
Selam, birkaç ay önce OIM üzerinde aboneliğinize ek hangi dijitak servisi sunmamızı istersiniz diye bir anket çıkmıştı. Daha sonrasında da bir haber çıkmadı.

Var mı bi' güncelleme?
@TurkNetDestek
Selam,
Forumda rütbe konusunu gördüm, 46 mesaj baremini de atlattığım halde halen Er rütbesindeyim. Herhangi başka bir izlememiz gereken adım var mı acaba?
Şu sıralar Kuveyt Türk yeni kampanyalarla müşteri çekmeye ve bize fırsat doğurmaya devam ediyor.




MOBİL ÜZERİNDEN MÜŞTERİ OLANLARA ÖZEL KAMPANYALAR:



MOBİLDEN MÜŞTERİ OLUP, HESAPTAN VEYA KREDİ KARTINDAN 2 FATURA TALİMATINA ÖZEL 50₺ ALTIN PUAN GEÇERLİLİK: 1 TEMMUZ-31 AĞUSTOS


Kuveyt Türk Mobil’den görüntülü görüşme ile müşterimiz olanlar 1 Temmuz 2022– 31 Ağustos 2022 tarihleri arasında herhangi bir kanal üzerinden verdiği 2 adet fatura talimatı ödendiğinde 50 TL Altın Puan kazanıyor!
Kampanyadan Kuveyt Türk Mobil’den görüntülü görüşme ile hesap açılışı yapan tüm bireysel müşteriler faydalanabilir.
1 Temmuz 2022 – 31 Ağustos 2022 tarihleri arasında herhangi bir kanal üzerinden 2 adet fatura talimatı verilmesi ve talimatların otomatik ödenmesi gerekir.
Müşteriler bu kampanyadan bir kez faydalanabilir.
Kampanya kazanımı tek seferliktir.
Kampanyaya katılım 20.000 kişi ile sınırlıdır.



MOBİLDEN MÜŞTERİ OLDUKTAN SONRA SAĞLAM NAKİT KART İLE YAPILACAK 100₺ ALIŞVERİŞE 100₺ HARCAMA İADESİ GEÇERLİLİK: 1 TEMMUZ-31 AĞUSTOS
31 Ağustos 2022 tarihine kadar Kuveyt Türk Mobil’den görüntülü görüşme ile müşterimiz olan herkese 100 TL’lik Sağlam Nakit kart harcamasına 100 TL harcama iadesi hediye!
Kampanyadan 1 Temmuz 2022 – 31 Ağustos tarihleri arasında görüntülü görüşme ile hesap açan bireysel müşteriler faydalanabilir.
Kampanya kapsamında 31 Ağustos 2022 sonuna kadar her ay ilk kez -tek seferde- yapılacak 100 TL ve üzeri Sağlam Nakit Kart harcamasıyla 100 TL'lik harcama iadesi kazanılır.
Müşteriler bu kampanyadan bir kez faydalanabilir.
Kampanya kazanımı tek seferliktir.
Kampanyaya katılım 30.000 kişi ile sınırlıdır.
Diğer kampanyalarla birleştirilemez.





KUVEYTTÜRK SAĞLAM KART:


🌴 KUVEYTTÜRK (15B ₺ FAİZSİZ TAKSİT) (FAST ÜCRETSİZ) FIRSATLAR AKTİF


* Aktif olarak her ay 200₺'lik ekstre borcu öderseniz 12 ay sonunda 50₺ Altınpuan tanımlıyor hesabınıza ve bu altınpuan tanımlandıktan sonra ay sonunda direkt altın hesabınıza gram altın olarak yatıyor, istediğiniz zaman bozup nakit olarak çekebiliyorsunuz.







SAĞLAM KREDİ KARTI KAMPANYALARI:



VADE FARKSIZ 250₺-15.000₺ HARCAMALARI VADE FARKSIZ 5 AY TAKSİTE BÖL (MAKSİMUM 3 HARCAMA)


Sağlam Kart ile yapacağınız 250 TL – 15.000 TL’ye kadar olan alışveriş işlemleriniz, yasal taksit sınırları çerçevesinde azami 5 aya kadar vade farksız olarak sonradan taksitlendirilebilmektedir. Üstelik 12 Temmuz 2022 tarihine kadar kurban bağışı işlemlerinizi de taksitlendirebilirsiniz.*
Sağlam Kart'ınız yoksa kart ücreti olmayan Sağlam Kart'a en yakın şubemzden ya da kolaylıkla Kuveyt Türk Mobil Şube üzerinden başvurabilirsiniz. Kuveyt Türk Mobil Şube'ye ulaşmak için tıklayınız.
Kampanya süresinde müşteri, her ekstre dönemi boyunca en fazla 3 işlemini taksitlendirebilir.
İşlemden önce kart üzerindeki taksit sayısının 0 olması gerekmektedir.
Sonradan taksitlendirme hizmetinden ücret veya herhangi bir vade farkı alınmamaktadır.
Taksitlendirmeye uygun işlemlerinizi Kuveyt Türk Mobil içerisindeki kart işlemleri – dönem içi işlemler menüsünden ücretsiz taksitlendir butonuyla vade farksız 2 ile 5 taksit arasında taksitlendirebilirsiniz.
Dönem içi hareketleri yansımış harcamalar için sonradan taksitlendirme işlemi yapılabilmektedir. Ekstreleşmiş ya da gün sonu alınmamış (bekleyen provizyondaki) işlemler sonradan taksitlendirilememektedir.
Taksitlendirilmiş bir işlem için tekrar taksitlendirme talebi alınamamaktadır.
Yasal düzenlemeler gereği; telekomünikasyon, doğrudan pazarlama ile ilgili harcamalar, yurtdışında yapılan harcamalar ve yemek, gıda, alkollü içecek, akaryakıt, vergi ve fatura ödemeleri, kozmetik, ofis malzemesi ve kuyum harcamaları, hediye kart, hediye çeki ve benzeri şekillerde herhangi somut bir mal veya hizmeti içermeyen ürünlerin alımları sonradan taksitlendirme uygulamasına dahil değildir.
Elektrik ekipman ve elektronik eşya alımında en fazla 4; havayolları, seyahat acenteleri, taşımacılık, konaklama harcamalarında en fazla 3 taksit yapılabilir.
Mevzuatın öngördüğü taksit sayılarının üzerinde taksitlendirme yapılamayacaktır.





MOBİLDEN MÜŞTERİ OL, MILES&SMILESA BAŞVUR 1000 MİL KAZAN! GEÇERLİLİK: 31 Ağustos

Mobilden müşteri olup Miles&Smiles kredi kartına başvuran mühendis, doktor, avukat, mimar, mali müşavir, eczacı, diyetisyen, diş hekimi, öğretim üyesi, psikolog, fizyoterapist, veteriner hekim, hakim/savcı, optik/gözlükçü, öğretmen meslekteki (başvuruda meslek seçimi zorunlu bunlardan birisi olmalı, müşterilere 1000 mil hediye!


Ek şart: müşteri olurken ticari elektronik ileti izni verilmeli








BUNUN DIŞINDAKİ MARKALARA ÖZEL %10-15 İNDİRİMLER VE VADE FARKSIZ TAKSİT KAMPANYALARI İÇİN:
Kredi Kartından çekeceğimiz 4-5 ay vadeli TNA findeks kredi notuna borç vadesi bittiğinde de eksi olarak yansır mı?

Kredi notumu iyi tutmaya çalışıyorum. TNA'yı çekmeli miyim sizce?
Limit artış talepleri için, bankalara normal gelirinizin kaç katını bildiriyorsunuz da afaki limitlere ulaşabiliyorsunuz?

Bilgisi olup yardımcı olabilen olursa teşekkürler.
Neden halen TR Karekod, QR ile ödeme sistemleri hakkında hemen hemen hiçbir kasiyerin ve firmanın bilgisi yok acaba? Bence bu QR ile ödeme çok iyi ve geç kalınmış bir teknoloji.

Kredi Kartlarına yeni merak sarmam ile birlikte bu ödeme sistemini artık sık sık kullanıyorum ancak hiçbir kasiyer bilmiyor ve ben tarif ediyorum.

Normal bir kredi kartı alışverişi gibi tutarı girin eğer pos cihazı güncelse 0'a basın KareKod hazır, bana bırakın okutayım ve onaylayayım bitti.

Ancak bugün yaptığım bir harcama beni birkaç adım geriye itti, ŞOK Marketin yeni Verifone ilginç tasarımlı POS cihazında yine bilmeyen bir kasiyerle birlikte QR ödeme yaptım ancak o anda POS Cihazı dondu, kasaları dondu ve ödemenin başarılı olmadığını ilettiler ve benden tekrar ödememi istediler haliyle ancak tutar benden kesildi ve provizyona düştü. İade için talep oluşturduk şimdi bekliyoruz bakalım.
Hakkında
Konum: tr
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 9 sa. önce
Mesaj Sayısı: 123
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 386
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 6.582)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 167 (Bu hafta: 2)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.