DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
FUJITSU-SIEMENS A 1655G DIZÜSTÜ
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
35
Cevap
0
Favori
5.629
Tıklama
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> FUJITSU-SIEMENS A 1655G DIZÜSTÜ
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      375 Mesaj
      21 Mart 2006 12:20:57
      http://www.bimeks.com.t...yId=5&path=3:5&ref=006.1

      Fujitsu-Siemens Amilo A1655G



      İşlemci AMD Turion 64 ML 32 (1.8 Ghz)
      Sistem Belleği 512 MB DDR RAM
      Sabit Disk 80 GB
      Grafik Kartı 128 MB ATI M-Radeon Xpress 200 paylaşımlı
      Ekran 15,4'' WXGA parlak ekran (1280x800)
      Optik Sürücü DVD-RW (+/-) Double layer
      Ethernet Kartı Entegre 10/100 Ethernet
      Modem Entegre 56K modem
      Ses Onboard
      Klavye Q Türkçe
      Mouse TouchPad
      İşletim Sistemi MS Windows XP Home TR
      Ağırlık 2,7 Kg
      Sürücü Yuvası 4:1 kart okuyucu
      Diğer Özellikler Wireless 802,11b/g,
      Garanti 2 yıl



      Arkadaşlar nasıl bir cihaz yorumlarmısınız



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NoT_CLaN -- 22 Mart 2006; 11:09:13 >
      _____________________________

      AMD Athlon 64, 2000 MHz 3200+ Venice S939///ATI Radeon Xpress 200 MSI RS482M4-IL/ILD (MS-7191)(2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394)
      ///ATI Radeon Xpress 200 (RS482) [ATI Radeon X300 Alt Yapı] /// 2xTWINMOS 256 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-3-3-8 @ 200 MHz) /// SaMsUnG 80 GB SATA II NCQ ///ASUS 1608P2 DVD*RW /// MICROSOFT BLACK KIT /// 300 WT PSU + EVEREST TB KASA /// PHiLiPs 107E66(black)
    • Yüzbaşı
      375 Mesaj
      21 Mart 2006 21:14:05
      Ya Arkadaşlar Yorum Yokmu ???



      _____________________________

      AMD Athlon 64, 2000 MHz 3200+ Venice S939///ATI Radeon Xpress 200 MSI RS482M4-IL/ILD (MS-7191)(2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394)
      ///ATI Radeon Xpress 200 (RS482) [ATI Radeon X300 Alt Yapı] /// 2xTWINMOS 256 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-3-3-8 @ 200 MHz) /// SaMsUnG 80 GB SATA II NCQ ///ASUS 1608P2 DVD*RW /// MICROSOFT BLACK KIT /// 300 WT PSU + EVEREST TB KASA /// PHiLiPs 107E66(black)
    • Yüzbaşı
      375 Mesaj
      22 Mart 2006 04:33:55
      HEPNIZE YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER GÜYYA PAYLAŞIM SİTESİNDE FORUMDAYIZ !!!


      _____________________________

      AMD Athlon 64, 2000 MHz 3200+ Venice S939///ATI Radeon Xpress 200 MSI RS482M4-IL/ILD (MS-7191)(2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394)
      ///ATI Radeon Xpress 200 (RS482) [ATI Radeon X300 Alt Yapı] /// 2xTWINMOS 256 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-3-3-8 @ 200 MHz) /// SaMsUnG 80 GB SATA II NCQ ///ASUS 1608P2 DVD*RW /// MICROSOFT BLACK KIT /// 300 WT PSU + EVEREST TB KASA /// PHiLiPs 107E66(black)
    • Binbaşı
      1855 Mesaj
      22 Mart 2006 04:57:04
      dostum bence tek sorun paylaşımlı bir ekran kartı olması.. fiyatı kaç para bilmiom ama 2.100YTL'ye acerin travelmate modeli wardı o çok güzeldi özellikleri buna yakın fakat paylaşımsız x700 ekran kartı wardı..buna bi tane 512 ram takılınca iyi olur turion centrino'lara göre biraz daha az performanslı diye duydum ben..o yüzden centrine düşünebilirsin ama karar senin tabiki de..acer'in dediğim modeli güzeldi 2x512 ram'la birlikte o sistem uçar..senin dediğinin ekran kartı dikkat çekiyo..


      _____________________________

      2012 Ford Focus 1.6 TDCI Titanium HB Beyaz Plus paket
    • Yüzbaşı
      375 Mesaj
      22 Mart 2006 10:30:26
      quote:

      Orjinalden alıntı: welcome to hell

      dostum bence tek sorun paylaşımlı bir ekran kartı olması.. fiyatı kaç para bilmiom ama 2.100YTL'ye acerin travelmate modeli wardı o çok güzeldi özellikleri buna yakın fakat paylaşımsız x700 ekran kartı wardı..buna bi tane 512 ram takılınca iyi olur turion centrino'lara göre biraz daha az performanslı diye duydum ben..o yüzden centrine düşünebilirsin ama karar senin tabiki de..acer'in dediğim modeli güzeldi 2x512 ram'la birlikte o sistem uçar..senin dediğinin ekran kartı dikkat çekiyo..


      SAOL YORUM İÇİN ARKADAŞIM BU CİHAZIN FİYATI 999$+KDV

      BEN EVDEKİ BİLGİSAYARIMDADA AYNI CHİPSETİ KULLANIYORUM X200 BUNUN FARKI SADECE MOBİLE OLMASI VE EKRAN KARTINDAN ÇOK MEMNUNUM ZATEN ALIR ALMAZ 512 RAM TAKVİYESİ YAPACAGIM



      _____________________________

      AMD Athlon 64, 2000 MHz 3200+ Venice S939///ATI Radeon Xpress 200 MSI RS482M4-IL/ILD (MS-7191)(2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394)
      ///ATI Radeon Xpress 200 (RS482) [ATI Radeon X300 Alt Yapı] /// 2xTWINMOS 256 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-3-3-8 @ 200 MHz) /// SaMsUnG 80 GB SATA II NCQ ///ASUS 1608P2 DVD*RW /// MICROSOFT BLACK KIT /// 300 WT PSU + EVEREST TB KASA /// PHiLiPs 107E66(black)
    • Yüzbaşı
      341 Mesaj
      22 Mart 2006 10:41:05
      Turion ların performansları nasıl bilmioyrum ama bence laptop güzel..

      ama araştırmak lazım aynı fiyata paylaşımsız ekran kartı olan bulabilirsen daha iyi olur.



      _____________________________

      İmzam Kural Dışıysa Ben de Çevrimdışıyım...
    • Binbaşı
      1855 Mesaj
      22 Mart 2006 12:33:58
      TUrion'ların centrion'lardan daha az performans göstergediğini duydum ama bu açık ram takviyesiyle giderilebilir diye düşünüyorum tabi paylaşımsız ekran kartı olsaydı süper olurdu ama bu fiyata paylaşımsız bulmak zor,,bende güzel laptop
      quote:

      Orjinalden alıntı: PinkPenguin

      Turion ların performansları nasıl bilmioyrum ama bence laptop güzel..

      ama araştırmak lazım aynı fiyata paylaşımsız ekran kartı olan bulabilirsen daha iyi olur.




      _____________________________

      2012 Ford Focus 1.6 TDCI Titanium HB Beyaz Plus paket
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      22 Mart 2006 12:44:50
      bende bir markanın laptop çıkarmasını bekliyorum çıkarmassa alacam bunu..
      bide asusların 7300 mü ne öyle ekran kartlıları var yurt dışınas ondan gelirse ondan alacam.
      ama öncelik dediğim gibi beklediğim markada..



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      412 Mesaj
      22 Mart 2006 13:25:39
      Elimde hem M1425 hem A1655G mevcut. Performans olarak çok iyi a1655; ancak oyun oynayamazsın ve tray'de duran fazlaca program kullanacaksan bir 512 ram daha kullanman şart gibi çünkü daha baştan 448mb ram'in 64 ünü ekran kartına ayırıyor. Ofis ve iş için oldukça güzel seçim..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      375 Mesaj
      22 Mart 2006 15:38:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: Roby

      Elimde hem M1425 hem A1655G mevcut. Performans olarak çok iyi a1655; ancak oyun oynayamazsın ve tray'de duran fazlaca program kullanacaksan bir 512 ram daha kullanman şart gibi çünkü daha baştan 448mb ram'in 64 ünü ekran kartına ayırıyor. Ofis ve iş için oldukça güzel seçim..


      KARDEŞ BEN 128 MB BİLİYORUM A1655G'I AMA BİMEKSTE İNCELEDİM 64 MB EKRAN KARTI MEVCUTTU

      BIOS AYARLARINDADA VGA MEMORY ILE İLGİLİ BİŞEY YAZMIYO AMA CİHAZ 128MB GÖRÜNÜYO EKRAN KARTI PAYLAŞIMI KAĞIT ÜZERİNDEKİ ÖZELLİLERİ ÖYLE YAZILMIŞ



      _____________________________

      AMD Athlon 64, 2000 MHz 3200+ Venice S939///ATI Radeon Xpress 200 MSI RS482M4-IL/ILD (MS-7191)(2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Video, LAN, IEEE-1394)
      ///ATI Radeon Xpress 200 (RS482) [ATI Radeon X300 Alt Yapı] /// 2xTWINMOS 256 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-3-3-8 @ 200 MHz) /// SaMsUnG 80 GB SATA II NCQ ///ASUS 1608P2 DVD*RW /// MICROSOFT BLACK KIT /// 300 WT PSU + EVEREST TB KASA /// PHiLiPs 107E66(black)
    • Binbaşı
      1335 Mesaj
      22 Mart 2006 18:19:43
      arkadasım bir fujitsu siemens kullanıcısı olarak bu makinayı onerebilirim tabi tek problem entegre ekran kartı eger bu senin için problem yaratmazsa al benim için yarat mıyor.ama once sikayetvar.com adresinden makinayla ilgili sikayet var mı bir bak.fujitsunun sikayet siralamasinda 2. sirada olması seni korkutmasin.adamlarlar 2045 den sadece bir teknosada 1000 adet satmislar hemde tasrada istanbulda degil.

      biraz da insanın sansı olacak o nedenle sana arıza hususlarında bol sans diliyorum.



      _____________________________

      Today Tomorow Toyota Tofaş
      Cumhuriyet'e sahip çık!
    • Yüzbaşı
      312 Mesaj
      25 Mart 2006 12:40:49
      Ben bu bilgisayarı aldım. Aslına bakarsanız bilgisayardan fazla anlamam. Ama çalışması gayet iyi. Ekren kartı 64 mb. 128e kadar paylaşımlı. Bununla Counter Strike, ve hitman gibi oyunları sorunsuz oynuyorum, pek fazla bi oyunda bilmem zaten. Full bir DVD-RW yi 16 dakikada yazdı. Ben daha önceden Celeron 2.4 256 ram bir pc kullanıyordum. We cd yazdırırken makina acayip kasılıyodu. Bu notebook gayet rahat ve eşzamanlı olarak başka işlemler yapmanıza da imkan veriyor. Wireless falan nedir, tam olarak bir bilgim yok ama, büroda kullanıyorum ve büroda herhangi bir wireless cihaz yok. Pili 2.5 saat gidiyor.

      Bilgisyarın tüm programları ve sürücüleri kurulu olarak geldi. Xp home, Norton, Nero 6, Adobe 7, MS Works (MS Office nin az gelişmişi), Bide InterVideo WinDVD diye bir dvd programı. Programlar ve sürücülerin cd leri de var tabi. 6 cd.

      Bizde 2000 model Bir HP notebook var. (p3 450 mhz. 64 ram) Ama Tasrımı ve işçiliği çok iyi ve çok rahat çalışma olanağı sağlıyo.
      Yanlız benim A1655G modelinde beğenmediğim taraf (ne diye adlandırılır bilemiyom ben "ergonomi" diyecem) ergonomik yapısı. Yani resmen bunu tasarlayan işini sallamış ki nasıl! Fujitsu-Siemen in kendi sitesinde A1655 G modeli diye gösterilen gösterilen resimden baya kötü. Bi kere Klavye için kocaman bi alan varken sağ taraftaki Ğ,Ü,İ,;,ctrl, ve ok tuşlarını normal tuş ebadının yarısı kadar yapmışlar. Ve bu on parmak yazarken güçlük çıkarıyo. Ayrıca bilgisayarın eternet girişi Sağ tarafta kasanın tam ortasına yerleştirilmiş yani fareyle çalışırken eternetin kablosu sinir bozuyor. Speaker dedikleri şey iki tane düdük. Ve yine bilgisayarın ses çıkışı ve mikrofon girişi touchpad in hemen önünde. Ayrı bir hoparlör yada sistem bağlamak isterseniz o kablolarda tam önünüzde çok cins duruyor. Bilgisayarı aldığımda Klavyesi F idi. Ben Q ya çevirdim. Bilgisayarın harddsikini ikiye bölimlemek için Nero programı ile bir başlangıç cd si hazırladım ve Bilgisayarı Dosta başlattım. O da ne bilgisayarın klavyesini F olarak görüyordu. Sanırım Bios klavyeyi F olarak tanıyor. Ve Bişey yapamadım. Sonra Xp Cd siyle başlatıp onunla yapayım dedim. Oda aynı şekilde klavyeyi F olarak görüyordu. Yani aklım almıyor. Q klavye koyduğun bir bilgisayarın biosunu neden F yaparsın ki?!! şimdi nolcak bilemiyom.

      Bu bilgisayarın klavye problemini çözümleyebilecek bir yol varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.

      Saygılar.



      _____________________________

      Hiçbir fikrim yok.
    • Teğmen
      138 Mesaj
      27 Mart 2006 09:34:14
      Arkadaşlar ben de uzun zamandır uygun fiyatlı ve yeterli performanslı bir notebook arıyordum. Bimeks'te bu cihazı gördüm bir kere ekranını Sony ve P.Bell den sonra 3. sıraya koyabiliriz. Ekran kartı 64Mb paylaşımlı bios ayarlarında ekran kartının hafızasını nasıl arttıracagımı bulamadım, bilen varsa yardımını bekliyorum. Bugün ekran kartının güncellemesini falan yapacam.
      - Ekran kartı paylaşımlı olmasına rağmen emin olun intel chip setli ekran kartlarından daha performanslı NFS mostwanted kurdum, ekran kartının ayarlarıyla oynayınca düşük ayarlarda gayet güzel çalıştırdı.
      - Isınma problemi yok, fan 3-4 saat içinde 2-3 sefer devreye girdi. Fazla gürültü olmuyor yani.
      Cihaz genel olarak iyi yalnız eksilerini belirtmek gerek.
      1- Diğer yerlerde nasıl satılıyor bilmiyorum ama ben bimeks'ten satın aldım ve üzerinde 2x256 ddr ram vardı. tek 512 olsaydı ram takviyesi yapmak daha rahat olurdu.
      2- Harddisk 4200 RPM,
      3- Daha yeni olduğundan mı bilmiyorum ama pil ömrü yaklaşık 2 saat.



      _____________________________

      LG R400
      Core 2 Duo T7200
    • Yüzbaşı
      341 Mesaj
      27 Mart 2006 13:52:16
      Ya bu Centrinolar manyak işlemci ya....

      Bu hafta Hardware aldım.Yeni pc dergisi..

      İçinde Centrino Yonah ve Sonama ile ilgili geniş bilgi vardı...

      Bu Yonah var ya kasıp kavuracak ortalığı...

      Amd Turion hakında yapılmış inceleme varsa lütfen haberdar edin de onu da inceleyelim...

      O Hardware de bir LG gördüm manyaktı ya....



      _____________________________

      İmzam Kural Dışıysa Ben de Çevrimdışıyım...
    • Teğmen
      138 Mesaj
      27 Mart 2006 14:04:18
      Arkadaşlar F/S A1655G'nin ekran kartı için 128MB paylaşımlı olduğunu belirtenler var. Bendeki 64MB gözüküyor. Bunun ayarını bios veya windows üzerinde yapabilir miyim? Ben uğraştım ama bir türlü bulamadım. Bilenlerden yardım bekliyorum.


      _____________________________

      LG R400
      Core 2 Duo T7200
    • Binbaşı
      1630 Mesaj
      27 Mart 2006 19:35:31
      wıressel i nasıl laptobun?


      _____________________________

      PARAMEDİC
    • Teğmen
      138 Mesaj
      27 Mart 2006 23:27:19
      valla wireless kalitesi çok iyi. Ben daha önce usb adaptör ile bağlanıyordum wireless ağa bağlantı kalitesi düşünce hattan düşmeler falan yaşanıyordu. şu anda çatır wireless ağa bağlanıyorum şimdilik bir problem yok.


      _____________________________

      LG R400
      Core 2 Duo T7200
    • Yüzbaşı
      548 Mesaj
      28 Mart 2006 00:38:12
      quote:

      Orjinalden alıntı: enderbaba

      Arkadaşlar F/S A1655G'nin ekran kartı için 128MB paylaşımlı olduğunu belirtenler var. Bendeki 64MB gözüküyor. Bunun ayarını bios veya windows üzerinde yapabilir miyim? Ben uğraştım ama bir türlü bulamadım. Bilenlerden yardım bekliyorum.


      Merhabalar bios resimlerini bi şekilde çekersen hangi menüye gireceğin konusunda yardımcı olabiliriz arkadaşım kolay gelsin..



    • Yüzbaşı
      848 Mesaj
      28 Mart 2006 02:17:19

      quote:

      Orjinalden alıntı: enderbaba

      Arkadaşlar F/S A1655G'nin ekran kartı için 128MB paylaşımlı olduğunu belirtenler var. Bendeki 64MB gözüküyor. Bunun ayarını bios veya windows üzerinde yapabilir miyim? Ben uğraştım ama bir türlü bulamadım. Bilenlerden yardım bekliyorum.


      kendi gerek gördüğü kadar ram alıyor olabilir mesela oyunlarda artırıyordur (tamamen fantazi ama sadece olabilir diyorum) veya içinde bulunan rame göre bir miktar alıyordur mesela 512 ramde 64 ama 1024 ram de 128 gibi (bunu forumda bir yerde okumuştum bazı laptoplar gerçekten de bunu yapıyor)



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      848 Mesaj
      28 Mart 2006 02:41:50

      quote:

      Orjinalden alıntı: PinkPenguin

      Ya bu Centrinolar manyak işlemci ya....

      Bu hafta Hardware aldım.Yeni pc dergisi..

      İçinde Centrino Yonah ve Sonama ile ilgili geniş bilgi vardı...

      Bu Yonah var ya kasıp kavuracak ortalığı...

      Amd Turion hakında yapılmış inceleme varsa lütfen haberdar edin de onu da inceleyelim...

      O Hardware de bir LG gördüm manyaktı ya....


      yonah lı birton laptop incelemesine rasladım ama daha acerlardan başka satılana raslamadım türkiyede. ama tabi çift çekirdek ve nvidia 7800 go ile uçucak laptoplar



      _____________________________

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.