Şimdi Ara

Focusların diğer rakiplerine göre çok daha ucuz kalması (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
1
Favori
4.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    SUV yerden yüksek, her yolda gider diyorsunuz.
    Bakalım bir:

    Focusların diğer rakiplerine göre çok daha ucuz kalması


    Ne söylesek dinlemiyorsunuz diyorsunuz bir de. Bu arac yerden yüksek değil.

    Kaldırıma cıkarken bile dikkatle çıkmalısınız. Arazi aracı gibi kullanayım derseniz alttan çarpar.

    Cunku bu aracın sadece kabini yüksek. Kendisi değil. Amacı arazi kullanımı değil.

    Siz sedan hb, sw araçların bitirilmesini açıklamak için SUV'u arazi aracı göstermeye bile çalışıyorsunuz. Sizi ne kadar dinleyebilirim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    Yüksek araç, aşağıda pilleri daha rahat koymak için yer açılıyor, geleceğe bu bakımdan uygun gibi..

    SUV araç batarya koymak için en uygun form, o yüzden üreticiler ICE-araçlarda da SUV'a yöneliyor. Asıl gerçek müşteri talebi mi? Bir daha düşünün.

    Ford tüm sedan hb sw araçlarını bitirmeyi 2018'de müşterileri dinleyerek mi kararlaştırıdı Fiat TOFAŞ Egea yı bitirmeyi 1 milyon Egea kullanıcısı ile Egea almak isteyenlere sorarak mı kararlaştırdı?

    Cevap ortada. SUV'a geçiş, müşteri talepleriyle ilgisiz olarak, sadece üretici cephesinde alınan bir karar sebebi de yukarda bahsettiğiniz gibi.

    Atmosferik elektrik gerçeğinden bu konu altında hiç bahsetmediniz ancak madem siz bahsettiniz o zaman sorayım:

    Atmosferik elektrik bir teori, atmosferde hiç elektrik yok mu diyorsunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Ford'un Mondeo'da 2008 de sunduğu Adaptif Cruise Control

    Focus ile 2011 de sunduğu otomatik park, şerit takip, kör nokta, otomatik uzun kısa far, acil durum freni gibi donanımları varken focus a donanımı yetersiz diyen adam çarpılır :) zira Volksvagen onları yeni sunmaya başladı

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Evet bir karavanımız var ve sw focus ile çekiyoruz.

  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Nasıl yüksek değil? Ya da hangi aracın yüksek değil? Benim Dacia Duster var yerden yüksekliği 21 cm, istediğim kaldırımın üstüne çıkabiliyorum??? Bırakın SUV aracı, Off-road denilince ilk akla gelen Pick-up lardan olan Mitsubishi L200 ün yerden yüksekli 20,5 cm. Siz daha ne kadar daha yüksek olmasını istiyorsunuz, 50 cm mi? Yani biz burada boş konuşuyoruz, o zaman sizin duymak istediğiniz cevabı vereyim "Tüm dış güçler birleşti, hep beraber Sedan araçları bitirmeye çalışıyor, bu SUV Lobisinin işi, çünkü neden? Sedan araçları kıskanıyorlar başka açıklaması yok" tamam oldu mu şimdi, mutlu oldunuz mu?Focusların diğer rakiplerine göre çok daha ucuz kalması 

  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Hocam duyguları bir kenara bırakalım.

    SUV araç batarya açısından en uygun form, o yüzden üreticiler ICE-araçlarda da SUV'a yöneliyor.

    Tüm olayın esas çıkış noktası bu. Müşteri talebi, vs artçıl etkileri. Müşteri talebi diyecek olursanız

    TOGG SUV ile lansman yaptı fakat cevremdeki internetteki çoğu kişi "normal araç olsa alırdım" neden diyor?

    Umarım artık aynı şeyleri tekrarlamayız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sharkemre kullanıcısına yanıt

    Taraflı bir gözle söylüyorum. 2018 Cvt Corolladan sonra 2002 Focus otomatik aldım. Arabaya bindiğimi hissettim. 2000 Focus ile Corollanın sıfırı ile bile karşılaştırılmaz. Corolla C standartlarını karşılamıyor bence. Yol sesi, taş sekme sesi, yağmur yağdığında tavandan belen mitralyoz sesi, sürte sürte yolda gitme ne ararsan var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford focuslar döneminde çok fazla şirket aracı olarak kullanıldığı için 2. Ellerine bakarsanız 300 bandında bile bulunur. Ekseriyetle hemen hepsinin km düşürülmüş olup, hemen hepsinde değişen, eklenen, işlemli araçlar olduğunu görürsünüz. Döneminde Rent a Car aracının lideriydi. Esasen hala mk 2 ve 2.5 olanın ekmeğini yiyor. Sonraki 3.5 kasalar da epeyce şirket aracı olarak kullanılıyor. Nihayi tüketici biliyor neyin ne olduğunu. Döneminde çıkan fluance de aynı yolda ilerliyor. Japon ya da başka marka farketmez, şirket aracı olmadığına kanaat edilen aracın değeri haliyle yüksek olacaktır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 038poyraz kullanıcısına yanıt
    Keşke şu tramerden aracın geçmişinde kimlik bilgileri saklı olarak şahıstamı şirkettemi olduğuda görülse. Kvkk ihlal edilmeden kritik bir bilgi elde edilmiş olunur. Aslında bunu yöneticilerin düşünüp vatandaşını koruması gerekir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt
    Bunu yaparlarsa, şirket çıkmaları ömrünün sonuna gelmiş olur. Ancak elden senetli vadeli satış, ya da ederinin en altında geberik fiyatlara gider.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 038poyraz kullanıcısına yanıt
    Vatandaşı korumak lazım. Zengin zaten zengin dokunmaz şirketlere.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt
    Haklı olabilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 038poyraz kullanıcısına yanıt
    Hocam taksiler nasıl mimleniyorsa şirket araçlarının da mimlenmesi lazım. En azından rent kasko su yapıldığı belli olması lazım.

    Taksi çıkması rent çıkmasından yeğdir benim gözümde. Hiç değilse ipoteklendiği ve gözü gibi bakan bi şoförü oluyor. Rentle kim ne yaptı Allah bilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt
    Bence de taksi çıkması araç daha iyidir. Özellikle taksiyi sahibi kullanıyorsa daha da iyidir. Rent araçları dediğiniz gibi kimin nasıl kullandığı belli değil. Ama azıcık araç bilgisi olan birisi aracı incelediğinde hor kullanıldığını anlayacaktır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Uzun dönem kiralık focus, Clio gibi araçlar gerçekten kötü oluyor. Çünkü genellikle x bir şirket 10-100 gibi miktarlarda kiralama yapıyor ve kiralama şirketleri, bu şirketlere imtiyaz tanıyor.

    Ama Ahmet'e mehmet'e kiralanan araçlarda kiralama şirketleri müşterinin gözünün yaşına hiç bakmiyor. Lastik patlasa bir dünya masraf çıkartıyor. Eğer firma büyük bir firma ise sigortayı kendisi yapmış oluyor ve zararı müşteriden çıkartmak için elinden geleni yapıyor.

    O yüzden Ahmet, Mehmet yürek yememisse, aklı yerindeyse kiralık arabayı, kendi arabasindan iyi kullanır.

    Öyle 1-2 gün araç kiralayıp, ortalığın ... genç arkadaşlar ufak bir şeyde başlarına gelecekten habersizler.

    Taksiciler ise küçük illerde araçları kendi adlarina olduğu için, düzgün araç kullanabiliyor ama büyük sehirlerde, İstanbul'da taksicilerin nasıl araç kullandığını anlatmaya gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 6 Şubat 2023; 3:46:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 7 senelik birliktelikten sonra Focusuma veda ediyorum.
    Çok memnundum kendisinden.

    Satılırsa cumaya kadar
    Satilmazsa trinksata vercem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.