Hocam bu söylediğiniz de aslında düşüncelerimi destekler nitelikte, normalde golf 6 golf 5 in makyajlısı yani ford cephesinde direkt rakibi focus 2.5 ama ona rağmen fiyatları focus 3 ile eşitlendi dediniz, Yani yine aynı şekilde 1 eski nesil aracın yani golf 6 nın fiyatı, ona göre 1 nesil yeni focus 3 kasanın 2. Eldeki fiyatları ile nerdeyse aynı ilginç bir şekilde |
Focusların diğer rakiplerine göre çok daha ucuz kalması (2. sayfa)
-
-
Bir de şu yönden dikkat çekmek istiyorum focus gerçekten güzel kaliteli bir araç ama türkiye de satılan Ford modelleri donanım yönunden gerçekten eksik araçlar. Mesela full paket Megane ile focus arasında Megane lehine çok fazla donanım farkı vardır . Fordlar da çok fazla opsiyonel donanım var . Ve bu donanımları ekleyince aracın fiyatı gerçekten çok fazla artıyor. Bu yönden baktığımız da aslında focusların çok uygun olmadığını fark edersiniz . Opsiyonlari ekleyince aracın fiyatı milyonu rahat geçiyor zaten .
-
Bu yoruma kesinlikle katılmıyorum . Ford araçları gerçekten kaliteli araçlar. Kapının ağırlıgından bile bu farkı anlarsınız.
-
Belki de evet hocam ama sadece motor anlamında 😃,
Keşke kasa, altyapı ve güvenlik donanımları ile de focus 3 kasanın dönemin volvoları ile aynı olduğunu kavrayıp, fordun aslında bir çeşit volvo olduğunu anlasalar bu sefer fiyatları tavan yapar heralde 😂
-
Niye :))
206 ve fiesta temelde aynı araç. -
Hocam sizin söylediğiniz bu durum aslında sıfır satın alım sürecindeki focuslar için geçerli buna katılıyorum ama 2. Elde durum tam tersi oluyor gerçekten,
Fransızların güzel donanımları standart getirmesi gerçekten takdir edilesi bir durum.
-
Eski model araçlarda ekonomik kaygılar görece daha fazla ön plana çıkıyor. Hem değişmesi, tamir olması gereken parçaların fazlalaşmasından hem de bu araçların alıcı profilinin maddi seviye ortalamasından kaynaklanıyor. O sebeple eski Japonlar özellikle ilgi görüyor. Hele de günümüz ekonomik kriz koşullarında.
Civic’in piyasası corolla’dan da iyi, çünkü daha sportif, daha modifiyeye uygun, bazı açılardan daha kaliteli.
Bir de, bu Japonlar’da, eğer araç kötü kullanılmamışsa, araç eski de olsa çok yüksek devirli, aracı uzun süre sıkıştıracak şekilde kullanıldığında dahi aracın motor ve diğer parçaları diğer markaların araçlarına göre daha az sorun çıkarma eğilimi gösteriyor. Yüksek devirli sürmekten zevk alan insanların Japonları bu kadar sevmesinin temel sebeplerinden biri bu.
Bir de tabi corolla ve civic’in yerli üretim olması sebebiyle çok satması ve parça ile işçilik anlamında avantajları önemli rol oynuyor piyasasının yüksek olmasında.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 27 Ocak 2023; 22:48:31 >
-
Bu tarafsız ve bilgilendirici yorumunuz için de ayrıca teşekkürler
-
Nasıl aynı araç cümlenizi biraz daha açın . Ayrıca Ford'un yeni modelleri ile pejo'nun yeni modelleri arasın da hiç bir bağlantı yok . Bambaşka araçlar.
-
Hocam bu bilginin yanlış olduğunu düşünüyorum, ford grubunun peugeot ile kasa ve altyapı anlamında bir ortaklığı olmadığını biliyorum ben.
-
Yeni modelleri değil zaten konu eski modelleri. -
İnsanların içine bile oturmadığı araçlar hakkında bu kadar net çıkarimlar yapması çok sinir bozucu gerçekten. Yiğidi öldür hakkini yeme focus tasarım olarak sevilmeye bilir , donanımı yetersiz bulunabilir vs eyvallah ama kalitesiz denilecek en son araçlardan biridir. Tabi kaliteden anlanan sadece yumuşak malzeme değilse.
Yine geçenler de forumdan biri scala ya çok kalitesiz araç demişti . Aracı kullanmasam ben bile inanırdım ama alakası yok . İç malzeme kalitesinin Golf den bir eksigi yok . Ama aracı hiç bilmeyen bir insan bu yorumlara inanıyor.
-
Hocam ben olaya tamamen motor yürüyen olarak bakıyorum :))
Kaporta masraf açmaz malum hareketli parçalar açar :))
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 27 Ocak 2023; 22:53:38 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Sinirli ve Süratli
Yeni modelleri değil zaten konu eski modelleri.Cümlenizi hala açmadiniz neyi aynı araçlarin ??
-
Motorları yürüyenleri aynı. 1.4 dizel 8v turbo motorları. -
Mercedes'in motorunu Renault da kullandı bir zamanlar . Bu iki marka aynı mı oluyor ??
-
Hocam haklısınız Japonlar bu sorunsuzluk unvanı ile değerinin üstüne çıktılar belki de, ama fordlar da 2. Elde bir Alman ya da Fransız grubu kadar sorunlu bilinmediği gibi, aksine Japonlar kadar olmasa da yine de sorunsuz biliniyor diye biliyorum
-
Yürüyenleri aynı değil. -
Hocam pejo grubuda aslında sorunsuz araç çıkarır. 250 bin km ye gelinceye kadar sahipleri kolay kolay ellerinden çıkarmazlar. Çıkaranların ise kazalı sorunlu araçlarını çıkarttığı yaygın kanıdır o yüzden kimse yanaşmak istemez.
Ama hasarsız kmsi düşük PSA araç bulayım affetmem alırım. Oda çok nadir düşüyor uygun fiyata. -
Şöyle sorayim o zaman . Dacia'nın yürüyeni Mercedes ile aynı olsa Dacia Mercedes kadar kaliteli mi oluyor yani . Bir araç sadece yürüyenden oluşmuyor. Ayrıca günümüz de artık Ford'un pejo ile hiç bir bağı yok . İkisi bambaşka markalar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X