|
|
|
_____________________________
"Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
|

1 Mobil
|
|
|
_____________________________
"Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
|
|
bu parçalar değişim sonrası adaptasyon yapıldı mı ? aklıma o geldi enjektör adaptasyonu ? |
_____________________________
|
|
arkadaşlar sorular için lütfen vatsap no 0507 751 45 36 https://www.youtube.com/watch?v=cXgNVpxyNrg |
_____________________________
|
|
Egzantrik sensörü de aynı sorunu yapar Euro 3-4 Motorlarda çok başıma geldi. |
|
_____________________________
Tek gerçeklik insanın yaptıklarıdır.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Bir insanın aynada kendini güzel veya çirkin görmesinden çok daha önemlisi, orada kendisine rastlayıp rastlayamamasıdır...
|
|
Yarın aracı sanayiye bırakacağım adam biz bir çalıştıralım dedi bakalım ne diyecekler < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
"Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
|
|
Mantıklı bu Aslında sensör alıp deneriz düzelmezse iade ederiz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
"Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
|
|
Hocam sıcak soğuk aynı biraz yatınca böyle oluyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
"Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
|
|
Aracı yeni aldım hiç bilmiyorum satıcıyı arasam döverim büyük ihtimalle o yüzden sormadan çözeceğim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
"Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Parcacilar iade almiyor oto ahmet ivedikte sanayide adam dukkana yazmis elektronik parcalarda iade yok diye onceden sormak lazim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
|
|
Kızdırma bujisi orjinal olsun. Piyasa kalitesiz kızdırma dolu. Ancak bu kadar etkilemez sanki. Benim 2 si patlaktı sadece biraz 0.5 saniye değilde 1 sn uzatıyordu çalışması. Clip cihazı bulunan özel reno servisinde bir baktırırsanız iyi olur. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Geçen sene 1.6 TDCi motorda aynısı başımıza geldi. Büyük ihtimalle mazot filtresi veya mazot pompası. |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
benim 1.5 dci de böyle. mazot filtresini orijinal mais ile değiştirin bir nebze iyileşiyor. |
|
_____________________________
|
|
VİDEOYU ATAN KİŞİ BENİM SORUNUM ÇÖZÜLDÜ KRANK DİŞLİSİ KIRIKMIŞ ZAMANLAMA BOZUYORMUŞ ŞUAN EKSİ DERECELERDE SANİYESİNDE ÇALIŞIYOR ARIZAYI BULMAK ÇOK UZUN ZAMAN ALDI ARABAYI ÇOK SEVİYORUM FULL PAKET 110 LUK 2012 MODEL SATMADIM UĞRAŞTIM BULDUM ARIZAYI < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deliben -- 3 Kasım 2024; 22:36:53 > |
|
_____________________________
"Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
|