Şimdi Ara

fluence geç çalışıyor videodan sorunu söyleyebilecek var mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
1
Favori
1.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • sıfır akü sıfır ısıtma bujisi sıfır enjektör var araçta 1,5 dci fluence 216 bin km de araç biraz yatınca böyle gün içinde çalışmasında sıkıntı yok sabahları böyle sonrası iyi duman atma yok araçta

    NOT: video da aracı ben istop ettirdim kendi etmiyor normalde





    _____________________________
    "Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
  • bu parçalar değişim sonrası adaptasyon yapıldı mı ?

    aklıma o geldi


    enjektör adaptasyonu ?

    _____________________________
  • fluence geç çalışıyor videodan sorunu söyleyebilecek var mıHIZAL POMPAyoutube
    arkadaşlar sorular için lütfen vatsap no 0507 751 45 36
    https://www.youtube.com/watch?v=cXgNVpxyNrg
    _____________________________
  • Egzantrik sensörü de aynı sorunu yapar Euro 3-4 Motorlarda çok başıma geldi.

    _____________________________
    Tek gerçeklik insanın yaptıklarıdır.
  • 1.5 DCI Qashqai aracımda da var aynı durum. Özellikle kışın soğukta sabahları böyle.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Bir insanın aynada kendini güzel veya çirkin görmesinden çok daha önemlisi, orada kendisine rastlayıp rastlayamamasıdır...
  • Yarın aracı sanayiye bırakacağım adam biz bir çalıştıralım dedi bakalım ne diyecekler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
  • Dwayne35 D kullanıcısına yanıt

    Mantıklı bu Aslında sensör alıp deneriz düzelmezse iade ederiz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • soulstriper kullanıcısına yanıt

    Hocam sıcak soğuk aynı biraz yatınca böyle oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
  • infinite kullanıcısına yanıt

    Aracı yeni aldım hiç bilmiyorum satıcıyı arasam döverim büyük ihtimalle o yüzden sormadan çözeceğim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
  • mazot filtresini de değiştirmeyi unutmayın, ayrıca pompa da geri kaçırırsa yapar bunu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Deliben D kullanıcısına yanıt

    Parcacilar iade almiyor oto ahmet ivedikte sanayide adam dukkana yazmis elektronik parcalarda iade yok diye onceden sormak lazim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
  • Kızdırma bujisi orjinal olsun. Piyasa kalitesiz kızdırma dolu. Ancak bu kadar etkilemez sanki. Benim 2 si patlaktı sadece biraz 0.5 saniye değilde 1 sn uzatıyordu çalışması. Clip cihazı bulunan özel reno servisinde bir baktırırsanız iyi olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Geçen sene 1.6 TDCi motorda aynısı başımıza geldi. Büyük ihtimalle mazot filtresi veya mazot pompası.

    _____________________________
  • gece beklediği zaman mazot geri kaçırıyor muhtemelen bu yüzdende sabah zor çalışıyor. Sabah aracı çalıştırmadan önce kaputu açıp sol tarafta duran mazot elcik pompasını 3-4 defa sıkıp-bırakın ondan sonra aracı çalıştırmayı bi deneyin hocam.


    fluence geç çalışıyor videodan sorunu söyleyebilecek var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • benim 1.5 dci de böyle. mazot filtresini orijinal mais ile değiştirin bir nebze iyileşiyor.

    _____________________________
  • VİDEOYU ATAN KİŞİ BENİM SORUNUM ÇÖZÜLDÜ KRANK DİŞLİSİ KIRIKMIŞ ZAMANLAMA BOZUYORMUŞ ŞUAN EKSİ DERECELERDE SANİYESİNDE ÇALIŞIYOR ARIZAYI BULMAK ÇOK UZUN ZAMAN ALDI ARABAYI ÇOK SEVİYORUM FULL PAKET 110 LUK 2012 MODEL SATMADIM UĞRAŞTIM BULDUM ARIZAYI




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deliben -- 3 Kasım 2024; 22:36:53 >
    _____________________________
    "Bazen seni anlayan tek şey Xperia SP dir''
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.