Şimdi Ara

Fiorino hız cezası 111 km

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
0
Favori
39.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba, Bursa girişinde bölünmüş (2 gidiş 2 geliş şeritli) yolda pederin Fiorino'su ile 111 km hızla ceza yedim..

    Hız limitleri nisanda değişmemişmiydi? ben mi yanlıs biliyorum?

    1 km farkla mı yazdılar cezayı?

    ve hala ilk ay ödersem %25 az mı ödüyorum?







  • Aracınız kamyonet sınıfında olduğundan dolayı yediniz sanırım cezayı.

    110 km binek araçlar için geçerli. Hatta 110 + %10 (11) = 121 km.ye kadar ceza yazılmıyor bölünmüş yollarda.

    İlk 15 gün içinde öderseniz indirimli ödeyebilirsiniz.
  • Fiorino kamyonet olarak geçiyor, bölünmüş karayollarında kamyonet hız sınırı 85dir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: druc

    Aracınız kamyonet sınıfında olduğundan dolayı yediniz sanırım cezayı.

    110 km binek araçlar için geçerli. Hatta 110 + %10 (11) = 121 km.ye kadar ceza yazılmıyor bölünmüş yollarda.

    İlk 15 gün içinde öderseniz indirimli ödeyebilirsiniz.
    Ticari adı üstünde , araçları amacına göre kullanmayı bilmeyenler için cezalar öğretici olur belki. Gerek uzun yolda gerek şehir içinde sağımdan solumdan vızır vızır geçen, sellektör yapan ticarilere gıcık oluyorum iyice.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.LiXX

    Ticari adı üstünde , araçları amacına göre kullanmayı bilmeyenler için cezalar öğretici olur belki. Gerek uzun yolda gerek şehir içinde sağımdan solumdan vızır vızır geçen, sellektör yapan ticarilere gıcık oluyorum iyice.

    Alıntıları Göster
    http://hizlimitleri.blogspot.com/ adreste yazılan bilgilere göre(resmi gazete linki de mevcut) hız sınırı panelvan (n1) da 110 km(100km+%10)..

    arkadaslar duygusal yorumlar değil bilgisel yorumlar yazarsanız sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ipo_aga

    Ticari adı üstünde , araçları amacına göre kullanmayı bilmeyenler için cezalar öğretici olur belki. Gerek uzun yolda gerek şehir içinde sağımdan solumdan vızır vızır geçen, sellektör yapan ticarilere gıcık oluyorum iyice.

    Sende sol şeridi yavaş giderek işgal edersen sellektörü yersin tabi .

    Ayrıca ticari'nin amacı ne çok merak ettim . Sendemi yoksa ticari araçların sadece ticari olarak taşıma olarak kullanılan araçlar olarak görüyorsun .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcan1994

    Fiorino kamyonet olarak geçiyor, bölünmüş karayollarında kamyonet hız sınırı 85dir

    bölünmüş yollarda 100dür sınır.

    85 olan tek yönlü karayolu

    otoyol ise 110
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisbt

    http://hizlimitleri.blogspot.com/ adreste yazılan bilgilere göre(resmi gazete linki de mevcut) hız sınırı panelvan (n1) da 110 km(100km+%10)..

    arkadaslar duygusal yorumlar değil bilgisel yorumlar yazarsanız sevinirim

    Asıl kaynak bu site,
    Fiorino kamyonet olarak geçiyor, bu durumda hız limiti bölünmüş yolda 85, otoyolda ise 95

    http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Trafik/HizSinirlari.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: ipo_aga

    Ticari adı üstünde , araçları amacına göre kullanmayı bilmeyenler için cezalar öğretici olur belki. Gerek uzun yolda gerek şehir içinde sağımdan solumdan vızır vızır geçen, sellektör yapan ticarilere gıcık oluyorum iyice.

    Sende sol şeridi yavaş giderek işgal edersen sellektörü yersin tabi .

    Ayrıca ticari'nin amacı ne çok merak ettim . Sendemi yoksa ticari araçların sadece ticari olarak taşıma olarak kullanılan araçlar olarak görüyorsun .


    Şeridin sağında ya da solundayım, hızın gerektirdiği şeridi kullanıyorum, ara sokakta hız sınırı 110 olmadığına göre sellektör yapmanın alemi ne? Bindiğin araç isterse üstü açık tek kapı olsun, ticari sınıfındaysa o sınıfın hız limitlerine uyacaksın, ister üstü açık tek kapı aracınla çimento taşı ister kendin kişisel olarak kullan. Aç önce bir ruhsatına bak sonra sellektör kolunu kullan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ipo_aga

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: ipo_aga

    Ticari adı üstünde , araçları amacına göre kullanmayı bilmeyenler için cezalar öğretici olur belki. Gerek uzun yolda gerek şehir içinde sağımdan solumdan vızır vızır geçen, sellektör yapan ticarilere gıcık oluyorum iyice.

    Sende sol şeridi yavaş giderek işgal edersen sellektörü yersin tabi .

    Ayrıca ticari'nin amacı ne çok merak ettim . Sendemi yoksa ticari araçların sadece ticari olarak taşıma olarak kullanılan araçlar olarak görüyorsun .


    Şeridin sağında ya da solundayım, hızın gerektirdiği şeridi kullanıyorum, ara sokakta hız sınırı 110 olmadığına göre sellektör yapmanın alemi ne? Bindiğin araç isterse üstü açık tek kapı olsun, ticari sınıfındaysa o sınıfın hız limitlerine uyacaksın, ister üstü açık tek kapı aracınla çimento taşı ister kendin kişisel olarak kullan. Aç önce bir ruhsatına bak sonra sellektör kolunu kullan.

    Otoyol'un sağında veya ortasında sellektör yersen , bu hangi tür araç olursa olsun Kamyonet ve Binek araç farketmez yol verilmez . Ama yolun sol şeridinde isen ve araç sende hızlı ise bu Kamyonet veya Binek araç olsa bile yol vermek Zorundasın .

    Ara sokakta sellektör atcağını sanmıyorum veya ara sokakta sana binek araç sellektör atsa sen bunu normal mi karşılarsın .

    Ticarı sınıfı diye birşey yok . Kamyonet sınıfında hızına uyan araç olur uymayan olmaz bunu sanamı soracak , Ama uyması gerekir . Demekki seninde yolda uymadığın kurallar var . Mesela sol şeritte yavaş hızla gidipte sellektör yemek gibi .

    Ayrıca Ruhsatıma baktım . Kamyonet geçiyor . ( AMA YANINDA SELLEKTÖR YAPAMAZSINIZ YAZMIYOR .)

    '' Aç önce bir ruhsatına bak sonra sellektör kolunu kullan. '' ( BU YORUM KADAR MANTIKSIZ BİR YORUM OLAMAZDI . ) Ne bu şimdi bu cümle ne anlama gelir Kamyonet diye sellektör yapamazmıyım yolda .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: ipo_aga

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: ipo_aga

    Ticari adı üstünde , araçları amacına göre kullanmayı bilmeyenler için cezalar öğretici olur belki. Gerek uzun yolda gerek şehir içinde sağımdan solumdan vızır vızır geçen, sellektör yapan ticarilere gıcık oluyorum iyice.

    Sende sol şeridi yavaş giderek işgal edersen sellektörü yersin tabi .

    Ayrıca ticari'nin amacı ne çok merak ettim . Sendemi yoksa ticari araçların sadece ticari olarak taşıma olarak kullanılan araçlar olarak görüyorsun .


    Şeridin sağında ya da solundayım, hızın gerektirdiği şeridi kullanıyorum, ara sokakta hız sınırı 110 olmadığına göre sellektör yapmanın alemi ne? Bindiğin araç isterse üstü açık tek kapı olsun, ticari sınıfındaysa o sınıfın hız limitlerine uyacaksın, ister üstü açık tek kapı aracınla çimento taşı ister kendin kişisel olarak kullan. Aç önce bir ruhsatına bak sonra sellektör kolunu kullan.

    Otoyol'un sağında veya ortasında sellektör yersen , bu hangi tür araç olursa olsun Kamyonet ve Binek araç farketmez yol verilmez . Ama yolun sol şeridinde isen ve araç sende hızlı ise bu Kamyonet veya Binek araç olsa bile yol vermek Zorundasın .

    Ara sokakta sellektör atcağını sanmıyorum veya ara sokakta sana binek araç sellektör atsa sen bunu normal mi karşılarsın .

    Ticarı sınıfı diye birşey yok . Kamyonet sınıfında hızına uyan araç olur uymayan olmaz bunu sanamı soracak , Ama uyması gerekir . Demekki seninde yolda uymadığın kurallar var . Mesela sol şeritte yavaş hızla gidipte sellektör yemek gibi .

    Ayrıca Ruhsatıma baktım . Kamyonet geçiyor . ( AMA YANINDA SELLEKTÖR YAPAMAZSINIZ YAZMIYOR .)

    '' Aç önce bir ruhsatına bak sonra sellektör kolunu kullan. '' ( BU YORUM KADAR MANTIKSIZ BİR YORUM OLAMAZDI . ) Ne bu şimdi bu cümle ne anlama gelir Kamyonet diye sellektör yapamazmıyım yolda .


    Alıntıları Göster
    Balıkesir tarafından gelirken üniversitenin orda radara girdiysen orda limit 70 arkadaşım.Hatta senin arabanın limiti 60




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Balıkesir tarafından gelirken üniversitenin orda radara girdiysen orda limit 70 arkadaşım.Hatta senin arabanın limiti 60

    Alıntıları Göster
    fiorino kamyonet sınıfına giriyor onun hız limiti daha düşük ama kaç olduğunu hatırlamıyorum. ben de 110la yemiştim polise sordum bunlar kamyonet sınıfına giriyor demişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    fiorino kamyonet sınıfına giriyor onun hız limiti daha düşük ama kaç olduğunu hatırlamıyorum. ben de 110la yemiştim polise sordum bunlar kamyonet sınıfına giriyor demişti.

    ruhsatta kamyonet ama vergide panelvan. araçlar kamyonet değil. hız sınırıda bölünmüş yolda 100'dür. çift yönlü karayolunda ise 85.

    kamyonet olması için üstü açık kasa, bir şöför ve bir yolcu yeri olmalı ve istihap hatti 3.5 tonu aşmamalı.

    fiorino, doblo, partner, caddy gibi araçlar kamyonet değil, panelvan(N1) diye geçer.

    http://www.dunya.com/panelvanlarin-hiz-limitleri-artti-149077h.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 22 Eylül 2012; 20:57:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    fiorino kamyonet sınıfına giriyor onun hız limiti daha düşük ama kaç olduğunu hatırlamıyorum. ben de 110la yemiştim polise sordum bunlar kamyonet sınıfına giriyor demişti.

    ruhsatta kamyonet ama vergide panelvan. araçlar kamyonet değil. hız sınırıda bölünmüş yolda 100'dür. çift yönlü karayolunda ise 85.

    kamyonet olması için üstü açık kasa, bir şöför ve bir yolcu yeri olmalı ve istihap hatti 3.5 tonu aşmamalı.

    fiorino, doblo, partner, caddy gibi araçlar kamyonet değil, panelvan(N1) diye geçer.

    http://www.dunya.com/panelvanlarin-hiz-limitleri-artti-149077h.htm

    ben bilmem neyse ne polis öyle dedi işte 110la da yedik cezayı. kendi aracım binek olduğu için de kaçla gitmem gerektiğini araştırmadım sonradan. fiorino başkasınındı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    fiorino kamyonet sınıfına giriyor onun hız limiti daha düşük ama kaç olduğunu hatırlamıyorum. ben de 110la yemiştim polise sordum bunlar kamyonet sınıfına giriyor demişti.

    ruhsatta kamyonet ama vergide panelvan. araçlar kamyonet değil. hız sınırıda bölünmüş yolda 100'dür. çift yönlü karayolunda ise 85.

    kamyonet olması için üstü açık kasa, bir şöför ve bir yolcu yeri olmalı ve istihap hatti 3.5 tonu aşmamalı.

    fiorino, doblo, partner, caddy gibi araçlar kamyonet değil, panelvan(N1) diye geçer.

    http://www.dunya.com/panelvanlarin-hiz-limitleri-artti-149077h.htm

    Alıntıları Göster
    Kamyonet diye geçenlerde var panelvan diye geçenlerde var ve ikisininde vergileride farklı hız sınırlarıda farklı, bizde partner var kamyonet geçiyor, kango var panelvan diye geçiyor, ruhsatta ne yazıyorsa onun hız sınırları geçerli...




  • Gecmis olsun 15 gun icerisinde öde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilecan

    Gecmis olsun 15 gun icerisinde öde
    Kamyonet (N1), (N1G),
    Panelvan (N1)

    2 adet n1 var arkadaslar..bizim arac 2010 model, bu kanundan önce alındı ve ruhsatta n1 kamyonet yazıyor. ruhsatı mı değiştirmek gerekir? panelvan sayılması için ne yapmalı?

    yukarda bi arkadas yazmıs, evet balıkesir tarafından geliyordum, fakat şehre uzaktı, üniversiteye yakın değildik,

    ve internet üzerinden ödeyebilirmiyim cezayı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisbt

    Kamyonet (N1), (N1G),
    Panelvan (N1)

    2 adet n1 var arkadaslar..bizim arac 2010 model, bu kanundan önce alındı ve ruhsatta n1 kamyonet yazıyor. ruhsatı mı değiştirmek gerekir? panelvan sayılması için ne yapmalı?

    yukarda bi arkadas yazmıs, evet balıkesir tarafından geliyordum, fakat şehre uzaktı, üniversiteye yakın değildik,

    ve internet üzerinden ödeyebilirmiyim cezayı?

    Alıntıları Göster
    Bu tipdeki hafif ticariler kimi ruhsatta kamyonet kimisinde panelvan olarak geçer ama her iki ruhsattada N1 ibaresi vardır.

    4) Kamyonet: (Değişik:RG-21/3/2012-28240) Azami yüklü ağırlığı 3.500 kilogramı geçmeyen ve yük taşımak için imal edilmiş motorlu taşıttır. Sürücü ve yanındaki oturma yerleri dışında başka oturma yeri de bulunabilen, sürücü bölümü gövde ile birleşik kamyonetlere panelvan denir.
    N1 Sınıfı: Yük taşımasında kullanılan ve azami ağırlığı 3.5 tonu aşmayan motorlu araçtır

    http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.8182&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=trafik%20y%C3%B6netmeli%C4%9Fi
    http://img89.imageshack.us/img89/1424/sxxz.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisbt

    Kamyonet (N1), (N1G),
    Panelvan (N1)

    2 adet n1 var arkadaslar..bizim arac 2010 model, bu kanundan önce alındı ve ruhsatta n1 kamyonet yazıyor. ruhsatı mı değiştirmek gerekir? panelvan sayılması için ne yapmalı?

    yukarda bi arkadas yazmıs, evet balıkesir tarafından geliyordum, fakat şehre uzaktı, üniversiteye yakın değildik,

    ve internet üzerinden ödeyebilirmiyim cezayı?

    Hocam ruhsatın değişmesiyle olacağını samıyorum, aracın gümrükten geçerken veya imalatında kamyonet diye belirtilmiş olabilir, (sadece tahmin), cezayı gib.gov.tr'den kredi kartı ile ödeyebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: ipo_aga

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: ipo_aga

    Ticari adı üstünde , araçları amacına göre kullanmayı bilmeyenler için cezalar öğretici olur belki. Gerek uzun yolda gerek şehir içinde sağımdan solumdan vızır vızır geçen, sellektör yapan ticarilere gıcık oluyorum iyice.

    Sende sol şeridi yavaş giderek işgal edersen sellektörü yersin tabi .

    Ayrıca ticari'nin amacı ne çok merak ettim . Sendemi yoksa ticari araçların sadece ticari olarak taşıma olarak kullanılan araçlar olarak görüyorsun .


    Şeridin sağında ya da solundayım, hızın gerektirdiği şeridi kullanıyorum, ara sokakta hız sınırı 110 olmadığına göre sellektör yapmanın alemi ne? Bindiğin araç isterse üstü açık tek kapı olsun, ticari sınıfındaysa o sınıfın hız limitlerine uyacaksın, ister üstü açık tek kapı aracınla çimento taşı ister kendin kişisel olarak kullan. Aç önce bir ruhsatına bak sonra sellektör kolunu kullan.

    Otoyol'un sağında veya ortasında sellektör yersen , bu hangi tür araç olursa olsun Kamyonet ve Binek araç farketmez yol verilmez . Ama yolun sol şeridinde isen ve araç sende hızlı ise bu Kamyonet veya Binek araç olsa bile yol vermek Zorundasın .

    Ara sokakta sellektör atcağını sanmıyorum veya ara sokakta sana binek araç sellektör atsa sen bunu normal mi karşılarsın .

    Ticarı sınıfı diye birşey yok . Kamyonet sınıfında hızına uyan araç olur uymayan olmaz bunu sanamı soracak , Ama uyması gerekir . Demekki seninde yolda uymadığın kurallar var . Mesela sol şeritte yavaş hızla gidipte sellektör yemek gibi .

    Ayrıca Ruhsatıma baktım . Kamyonet geçiyor . ( AMA YANINDA SELLEKTÖR YAPAMAZSINIZ YAZMIYOR .)

    '' Aç önce bir ruhsatına bak sonra sellektör kolunu kullan. '' ( BU YORUM KADAR MANTIKSIZ BİR YORUM OLAMAZDI . ) Ne bu şimdi bu cümle ne anlama gelir Kamyonet diye sellektör yapamazmıyım yolda .


    Sen bildiğim gibi gitmeye devam et o zaman, otobus kamyonun birinin altında kalırsan son göreceğin şey sellektörü olacaktır muhtemelen... ne de olsa ruhsatta sellektör yapamaz yazmıyor.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.