Şimdi Ara

Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
405
Cevap
16
Favori
15.616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Umarım 15te yaptıkları gibi side quest ağırlıklı oyun yapmazlar.

  • Haykıran Bıngıldak kullanıcısına yanıt

    Her şey ayrı yazılır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun hakkında yeni artworkler ve bilgiler geldi. Ayrıca oyunun teaser sitesi de aktif edildi.


    https://na.finalfantasyxvi.com/


    Yeni PlayStation Blog Haberi, bilgiler ve artworkler


    https://blog.playstation.com/2020/10/29/introducing-the-world-and-characters-of-final-fantasy-xvi/


    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]




  • Final Fantasy XVI Geliştirmenin Artık Son Aşamalarında



    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]
    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]www.bolumsonucanavari.com
    Final Fantasy XVI Geliştirmenin Artık Son Aşamalarında
    https://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Final_Fantasy_XVI_Gelistirmenin_Artik_Son_Asamalarinda-110045.htm
  • Yeni detaylar paylaşıldı.

    https://m.bolumsonucanavari.com/Haberler-Final_Fantasy_XVI_icin_Yeni_Detaylar_Paylasildi-110396.htm


    Final Fantasy XVI yapımcısı Naoki Yoshida, Washagana TV'ye konuk olarak yaklaşan aksiyon RPG oyunu için birçok detay paylaştı.

     

    Naoki Yoshida oyun hakkında şunları söyledi:

     

    - Oyunun öncelikle İngilizcesine odaklanıyoruz.

    -  Yüz hareketlerini kaydetmemiz gerekiyor. Bir sahnenin her kesitini elle canlandıramayız. Bu yüzden tam yüz hareketi yakalamaları yapıyoruz ve ardından buna sesler ekliyoruz. Bunlar tamamen ara sahnelerden ibaret değil. Bu yüzden İngilizce versiyonu diğerlerinin önünde. Yakında Japonca versiyonuna başlayacağız.

    - Oyunun gelişimi hakkındaki toplantı esnasında: ''Başroldeki Clive'ın duygularını göz önünde bulundurarak bu çizginin değiştirilmesi gerektiğini düşünüyorum'' sözlerini dile getirdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Final Fantasy 16 Oyuncuları Memnun Eden Bir Yapım Olacak


    Yoshida, hayranlarına her iki oyunun da mümkün olan en iyi durumda çıkacağına dair söz veriyor.

     

    Famitsu'ya konuşan Yoshida, Final Fantasy 16'yı en iyi şekilde çıkartmayı planladıklarını belirtti. Ayrıca her iki ekibin de titizlikte çalıştığını söyledi. Böylece, oyuncuları memnun edecek bir yapımın çıkacağının altını çizdi.


    https://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Final_Fantasy_16_Oyunculari_Memnun_Eden_Bir_Yapim_Olacak-111277.htm





  • Bence FF'nin klasik çizgisel yapısından artık tamamen kurtulması gerekiyor, şahsen FF12'deki yarı açık dünya ya da FF15'deki offline mmorpg açık dünya yapısını sevmiştim, açıkcası bu yönde bir oynanış mantığı benimsemelerini çok isterim. Ancak FF15'den başka da bir şey almasınlar mümkünse, çünkü her şey çok yarım hissettiriyordu.


    Ayrıca gönül istiyor ki FF7'deki ATB veya FF10'daki CTB battle sisteminin de izinden gitsinler ama şu devirde artık bu sistemler ile fanları dışında kimseye sattıramazlar oyunu, bu yüzden yine Amerika'yı yeniden keşfetmeye çalışıp; ya FF15'deki ActiveXBattle tarzında garip bir kombat sistemi ya da FF7 Remake'deki gerçek zamanlı mücadele saçmalığını göreceğiz gibi geliyor, ki umarım ikisi de olmaz.


    Şu battle sistemi konusunda sıfırdan bir şey üretmeseler keşke, örnek alınabilecek çok iyi seçenekler var oysa. Mesela FF12'deki ADB'yi geliştirip FF13'de bana göre oldukça başarılı bir seviyeye çıkarmışlardı, sonra yine maceraya giriştiler 13-2'de batırdılar. Hatalarından ders çıkarmalarını umuyorum.


    Bir diğer konuda bence summon sistemi, FF15 içine edilen bir başka muhteşem özellikti. Umuyorum yine bu konuda da geçmiş oyunları ders alırlar, FF10 tercihimdir.





  • Final Fantasy 16'ya son rötuşlar yapılıyormuş!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Summon olayı ff 15’te işlevsiz de olsa gerçekçiydi. Ya da anime gerçekçiliğindeydi. Tam karakterler güçten düştüklerinde tüm heybetleriyle ortaya çıkmaları güzel oluyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Final Fantasy XVI'nın Ana Hikayesi Tamamlandı


    Square Enix, Final Fantasy XVI'yı bir yıldan uzun bir süre önce PlayStation 5 için duyurdu ve Tokyo Game Show 2021 Online canlı yayın etkinliği sırasında Final Fantasy yaratıcısı Hironobu Sakaguchi ile yapımcı Naoki Yoshida, oyun hakkında birkaç yeni bilgiyi hayranlara sundu.

     

    Yoshida, oyunun ana hikayesinin tamamlandığını ve yan görevlerin de neredeyse bittiğini söyledi. Ayrıca karakter modellemelerinde sona yaklaşıldığını ve ekibin kaliteyi artırmaya odaklandığını belirtti.


    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]
    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]www.bolumsonucanavari.com
    Final Fantasy XVI'nın Ana Hikayesi Tamamlandı
    https://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Final_Fantasy_XVInin_Ana_Hikayesi_Tamamlandi-111575.htm




  • FINAL FANTASY XVI için yapımcı Yoshida tarafından bir özür gönderisi paylaşıldı!

    Paylaşılan gönderiye göre, COVID 19 döneminden ötürü pandemik şartlar oyunun gelişimini çok büyük ölçüde etkilemiş.

    Ve bu etkilemenin verdiği zorluklar nihayetinde de oyunun gelişim süreci aksamak zorunda kalmış. Altı aylığına geliştirilme tarafında işlerin oldukça durağanlaşmak zorunda kaldığı beyanı yapıldı. Oyun hakkında 2022'nin ilkbahar döneminde yeni bilgiler yayınlanacak.

    Yoshida, oyunun her şeye rağmen harika olacağını, grafik gibi bir çok oyun mekaniklerinde de en iyiyi sunmak için arı gibi çalıştıklarını ima etti.




    Haberden bağımsız olarak çoğu insan bu haberden ötürü oyunun 2023'e erteleme alacağını konuşuyor. Ama unutmamak lazım ki, Final Fantasy evreninde en önemli tutulan, yapılırken kusursuzluğu hedeflenen kısım hikaye kısmı. 2021'de ana hikayenin sonuna gelindiğiyle ilgili haberler görüceye çıkmıştı. Haliyle, ana hikaye sil baştan dizayn edilmeyecekse oyunun 2022'nin sonuna yetişeceğini düşünüyorum. Neyse ki, her şeye rağmen harika bir oyun oynayacağız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SIE Santa Monica -- 27 Aralık 2021; 11:47:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yoshida röportajı: FF16, geliştirmenin "Son Aşamasında"


    Çeviridir :


    Şu anda FF16'nın gelişimi son aşamasında. Tek oyunculu bir oyun olarak, hikayeyi ve oynanışı daha da entegre etmeyi amaçlıyoruz. Birçok kişinin aynı anda çevrimiçi oynadığı bir oyundan farklı olarak, oyunun bireysel odaklanma derecesi, hikayeye ne kadar dalmış olduğunuzu değiştirir. Bence oldukça derin bir hikaye haline geldi. Büyümüş, çalışma toplumuna girmiş ve "gerçekliğin bir video oyunu kadar kolay gitmediğini" düşünen ve bir noktada Final Fantasy'den ayrılan insanlara, o zamanki tutkularını hatırlamalarını istiyoruz. . Oyunu bu niyetle yapıyoruz.


    Kaynak :

    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]
    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]Alberich@ff14 FINtwitter
    “FFトランプ欲しさに 素早くユニクロにTシャツ買いに来たけど このフリーペーパーに吉田コメントあるから 吉田ファンは貰っておくといいよ🤗”
    https://twitter.com/alberich_ff14/status/1519849862648692737




  • Cocuk ve ergenken ayıla bayıla oynadığım 3d sonrası ffleri baştan oynuyorum. 7,9 ve X aynı hatırladığım gibi mükemmel oyunlar. Ama X-2 ve 12 gerçekten kötü ff oyunlarıymış. Birkaç gün önce 13’ü bitirdim. Oynarken sürekli ben bu oyunu neden beğenmemişim bitirmem neden 7 ay sürmüş diye kendime sordum. Sonra oyunun son kısımlarının ne kadar doldurma ve boş olduğunu gördüm. Yürü yürü düşman kes, yürü yürü bilerek bir araya konulan en belalı (op olsanız bile hiçbir faydası yok) düşmanlarla savaş derken final bossuna geldik. Neyse her şey iyi güzel dövüşüyoruz herif death büyüsü kullandı ve tekledi bizim ana karakteri ekrana bakakaldım öyle. Çünkü ff 13’te parti olsa da sadece seçtiğin karakterden sorumlusun ve o ölürse game over. Neyse bunu da bitirdim ama şunu anladım ffx’ten sonra bu firmaya bir şey olmuş. Yaptıkları oyunlar eski fflerden kat be kat uzakta. Sırf batılı oyunculara ulaşabilmek adına seriyi batılı bir yapıya dönüştürdüler. X-2 girlpower, 12 çakma star wars, 13’te partide tek bir fantastik karakter yok hepsi insan, 15 desen boyband gibi takılıyorlar.

    Yani işin özü biz o zamanki tutkularımıza dönmeyi tabi ki istiyoruz ama sizin oyunlarınız o tutkudan maalesef artık çok uzakta. Ff16’nın sadece adı var şu anda. Ama bana eski tadı veremeyeceği oldukça aşikar. Keşke diyorum ff yerine persona serisiyle daha önce tanışsaymışım. Oynadığım en iyi jrpg oyundu persona 5 ve R



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuomir -- 29 Nisan 2022; 12:46:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • NieR Reincarnation'la ilgili programa katılan Yoshi-P yeni açıklamalarda bulundu.

    Yoshi-P yayınlanacak yeni fragmanın hazır olduğunu, bazı sebeplerden dolayı duyuruyu bir türlü yapamadıklarını söyledi. Ve Yoshi-P'nin dediğine göre oyunun yapımı çoğunlukla tamamlanmış durumda!

    2022'de GELİYOR GİBİ! ÇIKIŞ TARİHİ YENİ TRAILER'da GÖSTERİLECEK SANKİ!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • David Gibson isimli analizci ve yatırımcıya göre Square Enix Haziran ayında "Final Fantasy 35. Yıl Dönümü" için bir etkinlik düzenleyecek. Bu etkinlikte Final Fantasy XVI için Trailer ve Trailer ile beraber çıkış tarihini gösterebilirler. Final Fantasy VII Remake Part II için de bir şeylerden bahsedilme ihtimali var.

    Bana göre Final Fantasy XVI fragmanı kesin gösterilecek (Yoshi P kısa süre önce fragmanın bittiğini, bir kaç aksilikten kaynaklı yayınlayamadıklarını söylemişti) Sürpriz olarak Final Fantasy VII Remake Part II için de bir şeyler görebiliriz. Kim tahmin edebilir, belki ikisi için de çıkış tarihi açıklanacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SIE Santa Monica -- 14 Mayıs 2022; 1:13:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 Haziran'da yeni bir SoP düzenlenecek. Ve yapılan açıklamaya bakacak olursak FF7 REMAKE PART 2 ve FF16 ile ilgili yeni haberler görebilme ihtimalimiz var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FFXVI PlayStation Store sayfası bugün erken saatlerde yeniden taranmış/güncellenmiş görünüyor.

    (Şuan için bir değişiklik yok)


    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]
  • Çıkış Tarihi:Summer 2023


    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]PlayStationyoutube
    It breaks us—it unmakes us—that its immaculate aspect might reveal itself. The Eikon. COMING SUMMER 2023 #ps5games May contain content inappropriate for children. Visit http://www.esrb.org for rating information.
    https://youtu.be/gV5rIW1Qums



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 3 Haziran 2022; 1:30:14 >
  • Yeni Final Fantasy XVI fragmanı yayınlandı, PS5 Yaz 2023'te çıkış yapacak!!


    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]



    Çeviridir :


    Herkese merhaba!


    Bunu ne kadar zamandır beklediğinizi biliyorum, bu yüzden son fragmanımız “Dominance”ın yayınlandığını duyurmaktan büyük mutluluk duyuyorum.


    Önceki röportajlarda ve güncellemelerde oyun sistemiyle ilgili ayrıntılara çok fazla girmedik, ancak umarım bu önizlemeyle hepiniz gerçek oyunun neleri kapsayacağının daha iyi bir resmini elde edebildiniz - yani, yüksek oktanlı savaşlar kahramanı Clive Rosfield, oyunun birçok Eikons'ına (çağrı) özgü eksiksiz bir saldırı cephaneliği kullanıyor. Sizi harekete geçiren Eikons'ların kendi aralarındaki destansı çatışmalardan bahsetmiyorum bile.


    Hiroshi Takai'nin yönetimindeki ekip, geliştirmenin son ayağına girdi ve ustalaşmaya ve fırlatmaya doğru yürüyüşlerine devam ederken cilaya odaklanıyor. Öncelikle, projeye koydukları tüm sıkı çalışma için onlara kişisel olarak teşekkür etmek istiyorum.


    Arkamızda PlayStation 5'in gücüyle, sizi en heyecan verici roller coaster'a bile rakip olacak kusursuz, hikaye odaklı, beyaz muşta yolculuğuna çıkarmak istiyoruz. O halde kemerlerinizi bağlayın, bekleyiş neredeyse bitti!


    Yoshida Naoki

    Final Fantasy XVI Yapımcı


    Öncelikle, Final Fantasy XVI hakkında yeni bilgiler için herkesi bu kadar beklettiğim için özür dilememe izin verin…ama iyi haber şu ki, sonunda burada!


    En son fragmanımızda, birkaç yeni Eikons'ı tanıttık ve aksiyon dolu savaş sistemimize ve oyunculara sağladığı özgürlüğe daha ayrıntılı bir bakış sağladık. Geliştirme ilerlemesine gelince, oyunun baştan sona tamamen oynanabilir olduğunu duyurmaktan mutluluk duyuyorum; Yine de, optimizasyondan yenilemeye kadar, son hamlemize doğru ilerlerken hâlâ üstesinden gelmemiz gereken bir yığın zorluk var.

    O zamana kadar lütfen takipte kalın. Bir sonraki güncellememizden önce sizi çok bekletmemek için elimizden geleni yapacağız!


    Hiroşi Takai

    Final Fantasy XVI Yönetmen 


    Titan ve Garuda'nın Dominantlarının Tanıtımı

    Final Fantasy XVI ekibi olarak buradayız, umarız fragmanı beğenmişsinizdir ve hayranlarımıza az önce gördüğünüz Dominants of Titan ve Garuda hakkında biraz daha bilgi vermek istedik.

    Daimi Ekonomi Danışmanı Hugo Kupka'nın öne çıkan meteorik yükselişi beklenmedik değilse de ani oldu. Bir zamanlar Cumhuriyet Ordusunda isimsiz bir piyade olarak uyanması, Eikon Titan'ın Dominant'ı olarak uyanması, onu Dhalmekian siyasetinin ön saflarına taşıdı. Burada, cumhuriyetteki en güçlü adam olarak yeni keşfettiği konumunu, hem ulusun orduları hem de politika oluşturma üzerinde etki uygulamak ve bu süreçte kişisel bir servet biriktirmek için kullandı. Yine de her şeye sahip olan bir adamın hiçbir şey için istediği söylenirken, Benedikta Harman ona parayı öğretecek ve güç, dünyanın sunduğu tüm şeylerden çok uzak.


    Eikon Garuda'nın Hakimi, Rüzgarın Muhafızı Benedikta Harman , gençlik fırtınasından soğuk kalpli ve acımasız bir şekilde çıktıktan sonra, kılıç oyunu ve hile yapma yeteneğini Waloed'in seçkin istihbaratçılarının bir emrine dönüştürdü. Aynı fikirde olan Clive ile yolları kesişen ve geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalan, anlaşılması zor ikinci Ateş Eikon'u bulma görevindedir.

    Geliştirme Personeli Tanıtımı 


    Takımdan bahsetmişken, şimdi Final Fantasy XVI'nın arkasındaki bazı kilit geliştirme ekibi üyelerini tanıtmak istiyoruz. Halihazırda bildiğiniz bazı kıdemli üyeler var ve bazılarını ilk kez duyuruyoruz, ancak hepsi Final Fantasy serisinin bir sonraki bağımsız girişi için aynı tutkuyu ve heyecanı paylaşıyor.


    Üretici Naoki Yoshida

    Ana Yönetmen : Hiroşi Takai

    Yaratıcı Yönetmen ve Orijinal Senaryo : Kazutoyo Maehiro

    Yerelleştirme Direktörü : Michael-Christopher Koji Fox

    Sanat Yönetmeni : Hiroşi Minagawa

    Savaş Direktörü : Ryota Suzuki

    Karakter tasarımı : Kazuya Takahashi

    Besteci : Masayoshi Soken


    Final Fantasy XVI Manzaraları


    Valisthea— kahraman Clive Rosfield'ın zorlu hikayesinin geçtiği yer. Size bu alana bir göz atmak için bir dizi ekran görüntüsü sunmak istiyoruz.


    Geliştirme ekibi şu anda oyun deneyimini ve kalitesini daha da iyileştirmenin yanı sıra oyunu PlayStation 5 için optimize etme sürecinde.


    Kaynak :

    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]
    Final Fantasy XVI (2023) [PS5 ANA KONU]playstation.blog
    New Final Fantasy XVI trailer revealed, launches on PS5 Summer 2023
    https://blog.playstation.com/2022/06/02/new-final-fantasy-xvi-trailer-revealed-launches-on-ps5-summer-2023




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.