< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Fiat EGEA 1.4 EASY Araç Ömrü (2. sayfa)




-
-
bu fiyatlara çarpışma engelleme olmayan doblo veriyorlarmış
-
2004 Porsche Cayenne, 2007 BMW E60 520D , 2012 Astra J , 2012 Volvo S80, 2010 Volvo S40 , 2004 BMW X5 kullanmış birisi olarak
Geçen Egea satıyor komşu niyetlendik 2022 40 binde otomatik içine baktım sonra niyeti bozdum
Bu arabalara uzun ömürlü gider diyen cahildir
Kaldı ki yukarıda yazdığım arabalar 15-20 yaşı geçmiş ama iç torpido trim malzeme olarak 2 tane daha sıfır Egea eskitir
Egea o yağ yakan motoru zaten ünlü
Uzun ömürlü motor diye birşey yok bakımsız araba var sizler arabayı alıp belki araba parasından çok yakıta verip 3 kuruş araba bakımını yaptırmaktan kaçıyorsunuz sonra 15-20 sene sıfır gibi kalacak Egea hayal ediyorsunuz imkansız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu araçlar kaç yıldır üretiliyor ve üretildiği günden beri bu şekilde şikayet var. Segman gömlek her ne ise bu adamlar bunu bilmiyorlarmıda üretmeye devam ediyorlar. Segman hatalı ise değiştirirsin olur biter. Ben segman kaynaklı olduğunu sanmıyorum bence tasarımsal bir sıkıntı var sadece segman olsa çoktan düzeltirlerdi.
-
-
700e i20 alınır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Egea alınacaksa sorunsuz ve en iyi motoru 1.3MJ'dir. 1.6MJ'de iyi ama pahalı.
1.4 parasına 1.3MJ'de bulunur.
Ama 1.4'de alınmaz değil, 15.000km yerine 10.000km'de ya da 1 yıl yerine 6-7 ayda bir yağ bakımına girersiniz sorun çıkmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zotacing -- 24 Haziran 2024; 20:30:3 > -
otomobil forumunun girişine asılmalı bu gönderi. citroenciler, egea tu kakacılar dönüp dönüp okusun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu fiyata temiz 1.3 ler bulursunuz. 1.4 bugün kullandım. Yok arkadaş. Araba çık bayılıyor. Sürekli 4 bin 5 bin devir çevirmek yakıtı çok arttırıyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İnanmayacak olursa foto da ekledim😂 citroen pişmanlıktır
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bugünün Egeası dünün temprası tiposu işte. Hangi tempranın 20 yıl boyunca sağlam kaldığını gördünüz? Aynı marka aynı vizyon. Beklentiyi yüksek tutmamak lazım. Ha alınmaz mı? Alınır. Parasının karşılığını bugün için fazlasıyla veriyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bugün 1.3 mjer 1.6 mjet onu geçtim turbo ve özellikle düşük hacim olan birçok araç 20 yıl dayanmaz ama 1.4 fire atmosferik motor dayanır. En fazla conta yakar devam edersin😃quote:
Orijinalden alıntı: ekmekarası
Bugünün Egeası dünün temprası tiposu işte. Hangi tempranın 20 yıl boyunca sağlam kaldığını gördünüz? Aynı marka aynı vizyon. Beklentiyi yüksek tutmamak lazım. Ha alınmaz mı? Alınır. Parasının karşılığını bugün için fazlasıyla veriyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
O açıdan bakınca tofaş motorları bile dayanıyor bir şekilde 😄 Anlatmak istediğim genel sağlamlık ve malzeme kalitesi idi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1.4 fire motoru FİAT 2006 yılından bu yana kullanıyor bu yeni bir motor değil, sadece o dönemde satılan motorun üst kapağı 8v idi şimdi ise 16v, 8v olanlar hâlâ daha fiorino'da satılıyor, her neyse.
bu motor zaten yıllardır piyasada bilinen bir motor, doğru kullanım ve bakımlarını yaptığınız taktirde benzinde 400-500 bin km'yi devirirsiniz. LPG'de ise 200-250 bin km sorunsuz gider ama 200-300 bin aralığında üst kapak revizyonu isteyebilir, haziran 2024 tarihiyle bu da yaklaşık bu motorda 30-40 bin lira masraf demek.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2017 1,4 egea urban hatchback 3 sene 80.000 km kullandım.10.000kmde 0,5-0,75 lt yağ eksiltti.bizzat kendim tamamladım. 20.000K da bakımını yaptırdım.Çubuğun en ucunda yağ varsa en fazla 0,5-0,75 lt eksilmiş demektir.Yağ çubuğuda cins biraz milleti paranoyak yaptı...
-
2 yildir lpg olmadan.1,4 egea urban kullaniyorum.daha 1ml yağ eksiltmedi.neye gore yapiliyor bu yorum.çok ilginç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Muhtemel sıkıntı bazı motorlarda kullanılan yağ segmanı sorunlu size denk gelmemiş. Tanıdığımda var onunkide yağ eksiltiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Düşük sürtünme amacıyla çok gevşek segmanlar ve düşük sürtünmeli ya nikasil gömlekler ya da doğrudan blok sürtünme olanlarda yine düşük sürtünmeli malzemeler kullanılıyor. bu modern aşırı ince, soğuk çalıştırma odaklı yağlar ile birleşince yağ eksiltme-buharlaşma kaçınılmaz. Günümüzde tüm otomobillerin kanayan yarası. Fiat'da düşük maliyetli, port enjeksiyon eski tip bu motorda limitleri zorlamış segman sürtünmesinde. Motor dizaynı gereği böyle. En ucuza bu şekilde emisyonlar tutturulabiliyor.
1.6 e-torq'da yok mesela bu durum, Brezilya pazarı motoru, emisyon bakımından daha gevşek, bu yüzden AB'de ve Tr'de kaldırıldı gitti zaten. Uzun ömürlü, sıkı, dayanıklı motorlar geçmişte kalıyor artık.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X