Şimdi Ara

Ferrari almak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
14.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben bir ferrari hastasıyım. O makinelere bayılıyorum. Hep bir ferrarim olsun istedim. Şimdilik almam mümkün olmasa bana o kadarda uzak hayallerimin ötesinde olacak bir araç değil. Tabi 450bin euroluk italiadan bahsetmiyorum. Realistik olarak 360 modena yada f430 olabilir. Temiz bir modena 90bin eurodan başlıyor. F430da 150bin eurodan. Ancak bu araçları aldıktan sonra masrafı bitmiyor. Bir ferrarinin yaklaşık yıllık maliyetini merak ediyorum. Parça fiyatları astronomik.Ferrari aldığınız zaman ne gibi parça maliyeti oluşur? Bakım ücreti ne kadardır? Ferrari motorları 50000den sonra yanıyormuş gibi bir şey duydum. Çok gerçekçi gelmedi ama bu doğru mu? Onun dışında kasko ya ne kadar veririm. Benzin olarak masrafını öğrendim. Bir arkadaşımın4 sene önce 360 modenası varmış. Dediğin göre 70 litreyle anca 170 km yapıyomuş anca. Bu arada ben ankarada yaşıyorum. Burda ferrari servisi var mı?







  • Ferrari motorları 50.000'den sonra performansını kaybediyor.Bakım ücreti ve kasko çok pahalıdır.İnternetten baktığıma göre Ankara'da Ferrari yetkili servisi yok.Ayrıca tek araç olarak kullanılamaz.Hafta sonu 1-2 saat gazlamak için kullanılır sonra garaja koyup dizel arabayla yola devam edilir.
  • Ferrariyi almak sorun değil, yürütmek sorun.Ben daha genel konuşayım bu tarz araçlara bineceksen tuzun biraz kuru olmalı.Aylık 5 bin lira gideri olacak bir araç ve her zaman binemeyeceğin bir araç.
  • Zevk için bineceğim zaten. Modena için 3600tl yıllık vergi. yıllık 3000 lira lastik. 2000 lira bakım. 8000 tl kasko masrafı var. Ayrıca 70 litreyle 150-170 km gidiyor. ayda 1000 tlde benzin masrafı olur. Bunları hesaplayabildim ama parça ne tutar. Sonuçta yarış arabası bu. Baskı, balata, kayış hepsi ve belki bi sürü parçası erken yıpranıyo olabilir. Parça ne masraf çıkartır. Onu merak ediyorum. Piyasada 2000-2001 model araçları 30000-40000 km diyor ama yalan km düşürüyorlar. 50000km sonrası aracın motoru değişiyor mu onuda öğrenmem lazım
  • Porsche al daha iyi hem ucuz
  • Burada bi cok insan ferrari alabilir ama is almakla kalmiyor,
    aldiktan sonra arabayi yurutmek mesele
    Aylarca hic binmesen, garajda yatsa yine binlerce dolar masrafi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almak istediğin araç porche değil mercedes değil o bir Ferrari.Aracı kullanmasan garajda yatsa gene masrafı olur öyle 90.000 euro ya falan alınabilseydi bu tip araçlar birtane almıştım kesin.Herkes alırdı mercedes e coupe alasaya kadar bir ferrari alırdı.Balataları ayrı bir dert motoru ayrı bir dert vergisiymiş benziniymiş bunların yanında hiçbişey.Madem 90.000 euro bütçeyle bi süperspor hayalin var 911 al imkanın varsa. Ferrari her yiğidin harcı değil.
  • Ankara'da yetkili Ferrari servisi yok ama sizi yönlendirebileceğim,bu araçlar konusunda oldukça deneyimli bir özel servis var.

    Aylık ortalama 15bin lira civarı bir geliriniz varsa zevk amaçlı bir modena alabilirsiniz,tadını alınca da satarsınız.Geliriniz müsaitse masrafları abartmaya gerek yok,modena zaten piyasada tutulmuş bir araç.Elden çıkarmanız nispeten daha kolay olur.

    Araca bineceğiniz de haftada en fazla 2 gün zaten.
  • 911 super spor araç sayılmıyor. Lüks spor araç. Porsche çok sağlam bi makine olsada. Ferrarinin vereceği keyfi vermez. Tunnellerde semfoni yapmak istiyorum. Sesi beni kendimden geçirsin istiyorum. Elbette her yiğidin harcı değil ferrari. Yani biraz masraflı olsada keyif bu parayla ölçülmez. Almak bi şey değil ailemden gelecek yorumlar bunaltabilir beni. Ferrari iyi kötü yine var ankarada ve istanbula kıyasla piyasa yapacak yer az ama kullanacak alan bi o kadar fazla. Ben zaten sürüş keyfi için istiyorum. Aracıda kapalı garaja koymayı düşünüyorum. Geçen benzinlikte yine gördüm. ferrari 355 vardı. ben çekiyorum bu arabayı kendime herhalde gel al beni diyor. Hesaplarıma göre ayda 3000-3500tl ye bu iş olcak gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colemantrebor

    911 super spor araç sayılmıyor. Lüks spor araç. Porsche çok sağlam bi makine olsada. Ferrarinin vereceği keyfi vermez. Tunnellerde semfoni yapmak istiyorum. Sesi beni kendimden geçirsin istiyorum. Elbette her yiğidin harcı değil ferrari. Yani biraz masraflı olsada keyif bu parayla ölçülmez. Almak bi şey değil ailemden gelecek yorumlar bunaltabilir beni. Ferrari iyi kötü yine var ankarada ve istanbula kıyasla piyasa yapacak yer az ama kullanacak alan bi o kadar fazla. Ben zaten sürüş keyfi için istiyorum. Aracıda kapalı garaja koymayı düşünüyorum. Geçen benzinlikte yine gördüm. ferrari 355 vardı. ben çekiyorum bu arabayı kendime herhalde gel al beni diyor. Hesaplarıma göre ayda 3000-3500tl ye bu iş olcak gibi.

    Abartmayın isterseniz :) siz daha çok ruha, markaya fanatik olmuş olanlardansınız. Ferrari öyle uç, accayip birşey değil. 911 nasıl spor araç sayılmıyor.:) Daha güncel modeli ile o Modena'ları yamultursun. Tünellerde ki senfoni bir headers modifikasyonu, kafalığa bakar. Bunları kırmak için söylemiyorum ancak ciddi maliyetli araçlar bunlar. Hele ki basacak olana.
    Tavsiyem ATTRACTION nikiyle forumda arama yap yazdığı mesajlara bak değişik konular da debriyaj, fren gibi parça fiyatlarını birkaç defa yazdı tekrar tekrar yazılmasına lüzum yok oradan fikir edinebilirsin. Bunu sadece parça bahislerinden dolayı yazıyorum.
    Ayrıca aylık 15 bin gelirle Ferrari'ye binilmez, mantık dahilinde değil sizin başka hiç mi ihtiyacınız yok. Binilir nasıl binilir 15 bini özel hayatın için ayırabiliyorsundur sadece veya birilerinin mahiyetinde sıkış tepiş cüzdan hesabıyla binersin o da ancak alışveriş merkezlerinin önünde artislik yapacak kadar olur. Yoksa bir an gelir aylarca yatırırsın o aracı garajında o an da böyle tüm araçlar için çok sıktır hani. Hem alayım şunu basayım ben de diye düşünmeyin, ölürsünüz kademe kademe spor araçları tecrübe etmeden hakim olabileceğiniz birşey değil bu o CST modunu hiç görmemeyi tercih ediyorsanız tabi. Öyle olunca da ha M3'e binmişsin ha 430'a fark yok.




  • alırsınız alırsınız
  • Bütün bunların bir rüyadan ibaret olduğunu anlamanız geç olmaz
  • Ferrari çok nazlı arabadır ( Bunları okuduklarıma göre söylüyorum ),

    Çok yüksek devir çeviren bir motoru var ve debriyaj bir problem. Bakımlarınıda yüksek tutmuşlar.

    Alacaksanız Corvette C6 felan alın. Motorları şanzımanları felan daha uzun ömürlü ve Ferrariye göre günlük kullanıma çok daha yatkın.
  • Fanatik olduğum kesinlikle doğru. Ferrarilere hep hayrandım. Yani spor arabam olsun hiç demedim ferrarim olsun dedim. Abartılacak bir şey kişiye göre değişir. Benim iç dünyamda özel bir yeri var ferrarilerin. 911 spor araç değil demedim. Çok kral bir spor araç hatta ama super spor araç sınıfına girmiyor. r8, lamborghini, ferrari değil. Super spor araç olarakta ne buggatiye ne lamborghiniye hevesim var sadece ferrari. Bırak 15 bini 25 bin gelirim olsa aylık almam ferrari. Bu arabalar için artık her şeyi yapmış olup sana gerekmeyen bir para lazım.
    Ne artislik yapma ne yanlama bi şey yapma niyetindeyim. Güzel güzel kullanıcam arabayı. ATTRACTION`ın mesajlarını okudum. Gerekli bütün bilgileri aldım ferrari masrafıyla ilgili. Ankarada ferrariye özel servis olmaması kötü olmuş ama kesin bir yer bulunur bakım için.

    Bir abimle konuştum. Araba manyağı kendisi. Bir sürü araba kullandı zamanında. O da bana ferrari kullanmadan önce aşamadan geçmemi. Arabayı zaptetmesinin zor olduğunu spor en azından m3le başlamamı tavsiye etti.Kesin bir bildiği vardır ama m3 almayı düşünmüyorum. Yani ferrari sadece keyif için kullanacağım bir araç olacak başka bir spor araça hevesim yok.




  •  Ferrari almak
  • 2-3 gazlamadan sonra bir baskı balataya 7-8k € verebilecekseniz alın, yoksa uzak durun. Bu arabaların sorunu benzini, vergisi veya fiyatı değil, yürütmesidir. Bu yüzden Porsche vesaire daha çok tercih edilir. Benim de çocukluk hayalimdir, hatta andımdır ölmeden bir Ferrari sahibi olmak; 360 veya 575m. Ama dediğim gibi almakla olmuyor maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende tüplü porş almak istiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colemantrebor

    Ben bir ferrari hastasıyım. O makinelere bayılıyorum. Hep bir ferrarim olsun istedim. Şimdilik almam mümkün olmasa bana o kadarda uzak hayallerimin ötesinde olacak bir araç değil. Tabi 450bin euroluk italiadan bahsetmiyorum. Realistik olarak 360 modena yada f430 olabilir. Temiz bir modena 90bin eurodan başlıyor. F430da 150bin eurodan. Ancak bu araçları aldıktan sonra masrafı bitmiyor. Bir ferrarinin yaklaşık yıllık maliyetini merak ediyorum. Parça fiyatları astronomik.Ferrari aldığınız zaman ne gibi parça maliyeti oluşur? Bakım ücreti ne kadardır? Ferrari motorları 50000den sonra yanıyormuş gibi bir şey duydum. Çok gerçekçi gelmedi ama bu doğru mu? Onun dışında kasko ya ne kadar veririm. Benzin olarak masrafını öğrendim. Bir arkadaşımın4 sene önce 360 modenası varmış. Dediğin göre 70 litreyle anca 170 km yapıyomuş anca. Bu arada ben ankarada yaşıyorum. Burda ferrari servisi var mı?

    Ciddi misin bilmiyorum ama benim konum var buyur incele.Ben ailevi sebeplerden dolayı almadım araba şuan.Yaza doğru almayı düşünüyorum nasipse.
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=64566601




  • Ferrari'yi almak değil yürütmek önemlidir. Bu araçları alan kişilerin çoğunun bankalarda Milyon $, € TL'leri olan insanlar. Şuan Sıfır bir F10 parasına Ferrari almak mümkün (2.el tabii) Ama aldıktan sonra F10 için harcayacağın paranın en az 3-4 katını harcayacaksın ki araca binebilesin. ATTRACTION nickiyle buraya yazan bir arkadaş vardı sanıyorsam F430 Ferrari'si vardı ama yürütme işinden dolayı(Sürekli parça bakım vs masrafından) satmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Böyle aracı bir hevesle alırsın ama Allah korusun Ocağına incir ağacı bile dikebilir. Yoksa Her ay 300 Adet F10 yüzlerce Lüks Jeep satılıyor yani Ferrari alabilecek adam çok memlekette ama iş yürütmeye gelince Belki 5-6 yılda aldığın para kadar para harcarsın araca.
  • 70 litre ile 170 km.... Bunu kim dediyse çok fena sallamış. Yakar yakmasına da biz buna über astronomik sayılar diyoruz. Bir aracın yakıt sarfiyatından bahsedilirken, yakabileceği maksimum litre değil, standart değerler söylenir.

    70 litre ile 170 km imiş. Boşansın da semerimi yesin
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.