![]() ![]() Facebook’ta uzun süredir dikkatimi çeken bazı durumları paylaşmak istiyorum. Birisi başka birine ağza alınmayacak küfürler ediyor. Yorumu şikayet ediyorum, gelen cevap: “İçeriği kaldırmadık.” Defalarca şahit oldum. Yorumun 30 kelimesinin 20’si ağır küfür olmasına rağmen sistemde hiçbir işlem yapılmıyor. Denemek bedava, siz de görün. Yapay zeka ile insanları taklit ederek yapılan dolandırıcılık reklamları ortada dolaşıyor. Hepsini şikayet ettim, ama yine aynı cevap: “Şikayet edilecek bir durum yok.” Görünüşe göre reklamdan daha fazla para kazanmak işlerine geliyor, kullanıcı güvenliği umurlarında değil. Ve işin en çarpıcı yanı: Yıllardır Facebook kullanırım, ama bu aralar karşıma birkaç kez çıplak kadınların reklamları çıktı. Yanlışlık olmuştur dersiniz değil mi? Kurallar var ama uygulama yok. Küfür serbest, dolandırıcılık serbest, müstehcen reklamlar serbest… Peki biz neden hala “topluluk standartları” diye bir şeye inanıyoruz? |
|
_____________________________
Pragmatistler işine geleni, idealistler hayal ettiğini savunur.
Ben gerçeği söylerim. Acıtsa bile. Pragmatist fırsat kovalar, idealist kural… Ama hayat ikisinin de kitabına uymaz. Ben gerçekleri seçtim: realistim. |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






