Şimdi Ara

F10 - 525xd - Kronik Sorunlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
10.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen sene nisan ayında f10 525xd 2012 model comfort paket araç almıştık. Eğer f10 almayı düşünenler varsa tavsiyeler ve en çok aşınan yerler hakkında bilgiler vereceğim
    Öncelikle ikinci el f10 alırken
    -Klima panelindeki Tuşlara dikkat edin bazıları çok aşınmış olabiliyor çok silinmiş olabiliyor
    -Sol ön kapı içinde cam açma tuşlarının alt tarafında bulunan yerde genellikle çizikler aşınmalar çok oluyor içi bej olan araçlarda belli olmasada siyah olan araçlarda daha fazla belli olmakta
    -Arka kol dayamada plastiğin kaplaması soyuluyor
    -Arka havalandırmaların oralarda soyulmalar olabiliyor
    -Direksiyon derilerinede dikkat edin genellikle çok parlamış oluyor
    -Havalandırmalardaki o trimler yerlerinden oynayıp zamanla bozulabiliyor (ikinci ellerde bir tane f10 görmüştüm o panel yoktu artık nasıl kuvvet uygulandıysa)
    -Teknoloji paketi opsiyonu genel olarak pek yok comfort paketlerde mutlaka alırken idrive da telefon menüsüne ve kol dayamada usb girişine dikkat edin
    -Geri görüş kamerasıda comfortların bazılarında bulunmuyor mesela bizde yok
    -Yakıt tüketimi 525xd 218ps 450nm tork 1995cc bir araç
    Şehir içi 8/9 litre arasında seyrediyor 10 litreye çıktığını hiç görmedik o kadar agresif kullanılmasına rağmen
    Eğer ben sakin kullanırım diyorsanız 5.7 görmüştük hafif şehir içinde
    -Motorlarda 520d 525xd lerde kronik zincir sorunu vardır Mutlaka alırken zincire dikkat edin
    -Bazı araçlarda Xdrive tahrik arızası gibi sorunlar çıkabiliyor
    -Standart ses sistemi baslar harici gayet güzel ama eğer vag grubundan geçerseniz hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.
    Bizim aracımız 141 bin kmde Yakın zamanda ise satıp suv alabiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ardabas520 -- 17 Aralık 2017; 10:49:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Aslında hiç bir BMW'de zincir sorunu kronik değildir.

    Zincir değişimi çok pahalı olduğu için, kimse zamanında değiştirmiyor ve arıza verince kronik sorun diye bahane üretip, sanayi dedikodusunu tüm ülkeye yaydılar.

    E90'da da böyleydi.

    90.000km'de bir zincir değiştirilirse, hiç bir sorun yaşanmaz. Servis 105.000 öneriyordu en son. Ama bizim millet 130-140-150.000 yapmaya çalışıyor ve zincir de kırılıyor, sıkışıyor başka yerlere hasar verebiliyor.

    Zincirin kronik problem olarak nitelendirilmesinin sebebi, diğer zincirli motorlara göre çok daha çabuk yıpranan, dayanıksız yapısının olmasıdır. Triger kayışı gibi zamanda zincir değiştiği nerede görülmüştür ?

    Zincirli motorlar çok zorlanıp zincir uzaması yapmazlarsa +250 bin aynı zincirle gidebiliyorlar. Günümüz şartlarında motor ömrü ile hemen hemen aynı oluyor.

    Standartların çok altında bakım periyodu gerektiren parçalar "sorundur". Vanos'ta da olduğu gibi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Aslında hiç bir BMW'de zincir sorunu kronik değildir.

    Zincir değişimi çok pahalı olduğu için, kimse zamanında değiştirmiyor ve arıza verince kronik sorun diye bahane üretip, sanayi dedikodusunu tüm ülkeye yaydılar.

    E90'da da böyleydi.

    90.000km'de bir zincir değiştirilirse, hiç bir sorun yaşanmaz. Servis 105.000 öneriyordu en son. Ama bizim millet 130-140-150.000 yapmaya çalışıyor ve zincir de kırılıyor, sıkışıyor başka yerlere hasar verebiliyor.

    Zincirin kronik problem olarak nitelendirilmesinin sebebi, diğer zincirli motorlara göre çok daha çabuk yıpranan, dayanıksız yapısının olmasıdır. Triger kayışı gibi zamanda zincir değiştiği nerede görülmüştür ?

    Zincirli motorlar çok zorlanıp zincir uzaması yapmazlarsa +250 bin aynı zincirle gidebiliyorlar. Günümüz şartlarında motor ömrü ile hemen hemen aynı oluyor.

    Standartların çok altında bakım periyodu gerektiren parçalar "sorundur". Vanos'ta da olduğu gibi.

    BMW'de ki performans+ekonomiyi düşündükten sonra, 100.000km'de bir zincir değiştirmek benim için sorun değil. Ancak X5, 6 serisi ve 7 serilerinde zaten süre daha uzun, farklı bir yapı kullanıyorlar. Zincir diş sayıları farklıydı yanlış hatırlamıyorsam.

    İşte, alırsın almazsın o kişiye ait bir tercih meselesidir. Fakat kronik sorun olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
  • F10 2016 modeli var benzinli modeli 18 bin de şu an bir sıkıntısını görmedim. Sizce garantisini 2 sene daha uzatmalı mı? Tşk ler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim F10'umuzda da Arka kol dayamada plastiğin kaplaması (etli kısım) soyuldu ve klimanın "klimayı kısma" tuşunda aşınma var. Klima ikonu değil beyazlık var, orası soyuk.
  • Malzeme soyulmaları makyaj ile gerildi.Ses sistemi bası tizi aklınıza ne geliyorsa çok kötü. Ancak direksiyon derisinde çok çabuk parlama yapıyor.

    Asıl rezalet arka havalandırmaya sıcak hava gelmiyor.Sadece arka iki yön açma kapama tekeri mevcut.Arabanın dibi gördüğü iki noktadan biri bu biri de standart ses sistemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cancan_burak -- 17 Aralık 2017; 16:30:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Aslında hiç bir BMW'de zincir sorunu kronik değildir.

    Zincir değişimi çok pahalı olduğu için, kimse zamanında değiştirmiyor ve arıza verince kronik sorun diye bahane üretip, sanayi dedikodusunu tüm ülkeye yaydılar.

    E90'da da böyleydi.

    90.000km'de bir zincir değiştirilirse, hiç bir sorun yaşanmaz. Servis 105.000 öneriyordu en son. Ama bizim millet 130-140-150.000 yapmaya çalışıyor ve zincir de kırılıyor, sıkışıyor başka yerlere hasar verebiliyor.

    Zincirin kronik problem olarak nitelendirilmesinin sebebi, diğer zincirli motorlara göre çok daha çabuk yıpranan, dayanıksız yapısının olmasıdır. Triger kayışı gibi zamanda zincir değiştiği nerede görülmüştür ?

    Zincirli motorlar çok zorlanıp zincir uzaması yapmazlarsa +250 bin aynı zincirle gidebiliyorlar. Günümüz şartlarında motor ömrü ile hemen hemen aynı oluyor.

    Standartların çok altında bakım periyodu gerektiren parçalar "sorundur". Vanos'ta da olduğu gibi.




  • Kronik turbo probleminden bahsetmeyi unutmuşsunuz. 525 lerde bir büyük bir küçük turbo var küçük olan zamanla arıza veriyor ve değişmesi gerekiyor onun dısında arkaya sıcak hava vermemesi direksiyonun parlaması ve klima tuşları başlıca hatalar bunun dışındakiler o araca özeldir genelde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Aslında hiç bir BMW'de zincir sorunu kronik değildir.

    Zincir değişimi çok pahalı olduğu için, kimse zamanında değiştirmiyor ve arıza verince kronik sorun diye bahane üretip, sanayi dedikodusunu tüm ülkeye yaydılar.

    E90'da da böyleydi.

    90.000km'de bir zincir değiştirilirse, hiç bir sorun yaşanmaz. Servis 105.000 öneriyordu en son. Ama bizim millet 130-140-150.000 yapmaya çalışıyor ve zincir de kırılıyor, sıkışıyor başka yerlere hasar verebiliyor.

    Zincirin kronik problem olarak nitelendirilmesinin sebebi, diğer zincirli motorlara göre çok daha çabuk yıpranan, dayanıksız yapısının olmasıdır. Triger kayışı gibi zamanda zincir değiştiği nerede görülmüştür ?

    Zincirli motorlar çok zorlanıp zincir uzaması yapmazlarsa +250 bin aynı zincirle gidebiliyorlar. Günümüz şartlarında motor ömrü ile hemen hemen aynı oluyor.

    Standartların çok altında bakım periyodu gerektiren parçalar "sorundur". Vanos'ta da olduğu gibi.

    BMW'de ki performans+ekonomiyi düşündükten sonra, 100.000km'de bir zincir değiştirmek benim için sorun değil. Ancak X5, 6 serisi ve 7 serilerinde zaten süre daha uzun, farklı bir yapı kullanıyorlar. Zincir diş sayıları farklıydı yanlış hatırlamıyorsam.

    İşte, alırsın almazsın o kişiye ait bir tercih meselesidir. Fakat kronik sorun olduğu gerçeğini değiştirmiyor.




  • 1 serisinin standart ses sistemi gerçekten berbat fakat bu 5 serisi için kesinlikle geçerli değil tabi bunda yalıtımında etkisi olabilir.



    parlama olayına gelince kaliteli deri çabuk parlar, düzenli olarak temizliğini korumasını yapmak lazım. dayanıklılık için suni deri sansatec tercih etmek gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamanında şu araç için %70 7 serisi malzemesi var vs ahlam kesenler vardı soyulmadık bi tarafı kalmıyor 4-5 yaşındaki f10 ların

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kısmetse bende 2012-2013 f10 520d yada 525d alma planım var ama korkularımda var! trim sesi, soyulma, parlama gibi kozmetik sorunlar benim için çok önemli değil. önemli olan zincir sorunu. bu araçlarda zincirin periyodik değişim aralığı var mı? ayrıca Xdrive modellerde tahrik arızası yaşanma sıklığı nedir? yani dsg gibi bir gün illaki arıza verecek midir?

    bu aracı ikinci el alırken kaç km kadar almalıyım sorusuna cevap veremedim. tamam düşük km en iyisi ama çok temiz ve full donanımlı ama km 120bin civarı bir araçta alınabilir mi?

    her türlü tavsiyelerinize ihtiyacım var :)
  • Xdrive ile ilgili henüz 157bin kmye geldik bir sorun yaşamadık geçen hafta fren sistemi arızası yaşadık onuda balatayı değişterek hallettik satmayı planlıyoruz ama araç bulamadık bir türlü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.