Şimdi Ara

renault megane 4 şikayetleri ,kronik sorunlar,arızaları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
1
Favori
19.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ikinci el 2016 model megane icon HB 24.000 km de araç aldım,kronik arızaları olan araç bana mı denk geldi anlamadım,Trafiğin en yoğun olduğu saatlerde kırmızı ışıkta beklerken aracın debriyajı düştü araç arkada bekleyen arabalar sayesinde kenara çektik,aracı çekiciye yükleyip aracı götürdüler bu nasıl iş anlamadım,hangi çağdayız aracın debriyajı nasıl düşer aracın en can alıcı yeri, debriyaj tabana yapıştı bir daha yukarı gelmedi,110 km hızla giderken aracın debriyajı düşse insan paniklemez mi şaşırmaz mı kazaya neden olmaz mı bu kadar basit olmamalı bu işler, ya gecenin bir vaktinde dağlık alanda ısız bir yerde debriyaj düşseydi 5 - 6 saat servis mi bekleyecektik artı ben ve ailemi kim gelip kaldığımız yerden alacak,tam bir hafta debriyaj üst merkezi değişimi için bekledik,servis bize bu süre içinde araba tahsis etti,aracın servis formunun resmini attım ,aracın arızaları bununla kalmadı 26 binde km akü bitti gene yolda kaldık,servis aküyü yerinde değiştirdi,arkasından ekranda fren sistem arızası verdi tekrar servise gittim,yeni takılmış olan aküyü şarj ettiler bende şüphelendim yetkili arkadaşa akü garantiden yeni değişti problem varsa değiştirelim dedim dinletemedim şarj edip yazılım yükleyerek gönderdiler. daha sonra Ön sol tekerden frene basınca ses gelmeye başladı,aracı özel servise götürdüm tekerler söküldü fren kaliper pim yuvaları boşluk olduğunu tornada işlem yapılması gerektiğini söyledi ve bizzat boşluğu gösterdi ben hiç bir işlem yaptırmadım garantisi bozulmasın diye,bu seferde aracın arkadan devamlı ses gelmeye başladı öyle rahatsız edici ses ki arkada ya biri oturduğunda ayrı ses araç kalkarken dururken ayrı bir ses eski model araç gibi amortisörler den ses gelmeye başladı,inanılır gibi değil,ben megane 2 kullandım hiç ama hiç sorun yaşamadım aracı 160 bin kilometre ye kadar kullandım ne yolda bıraktı nede amortisör patladı,ayrıca aracı hemen hemen her çalıştırmada star stop gösterin yazısı çıkıyor,inanın araca binerken korkar olduk nere de ne zaman yolda bırakacağı belli olmayan sorunları aniden çıkıyor,tatbiki bu sorunlar tüm araçlarda olacak diye bir şey yok ben yaşadıklarımı yazıyorum, hem servis hemde müşteri hizmetleriyle şikayetimi dile getirdim hepsinin kayıtları var,aracın arızaları garanti kapsamında yapıldı, buradan renault servisine tekrar teşekkür ederim servis konusunda Türkiye de tek inanın,renault çoğu markadan çok daha iyi bir satış sonrası hizmet veriyor garantisi diğer markalara göre mükemmel,tek sorun aracın üst üste sorun çıkarması işimizi gücümüzü bıraktık aracın arıza ve sorunlarıyla uğraşıyoruz.Bu benim dördüncü aracım hepsi renault tu memnun kaldığım için megane 4 iconu tercih ettim,bu görüşleri paylaşmak istedim herkesin her şeyden haberi olsun kimse zarar görmesin bu gibi olayları gizlemeyelim yazalım konuşalım ki araç satan firmalar kendilerine çeki düzen versinler,dış görünüşünden çok aracın mekanik elektronik sistemlerini geliştirsinler,çok az bir ihtimal ama belki bana satan şahıs hor kullanmış olabilir bilemiyorum sonuçta ikinci el araç ama arabayı 24 binde aldım ne kadar yıpranabilir ki,aracımı zararı nada olsa satma kararı aldım çünkü araçtan soğuduk teşekkür ederim.Ayrıca yeni renault alacak arkadaşlara unutmayınız ki 2 sene üç sene sonra sizlerinde aynı durum ol masada mutlaka bir kaç tane sorunla karşılaşmayacağız ne malüm,lütfen bir araştırın iki yılı doldurmuş yeni araçlarda amortisör kronik sorun sonra sizlerde benim gibi mağdur durma düşmeyiniz benden demesi Arkadaşlar aracı sattım tüm arızaları bir bir söyledim yerine toyota aldım kafam rahat bir daha asla renault almam çok pişman oldum .teşekkürler renault megane 4 şikayetleri ,kronik sorunlar,arızalarırenault megane 4 şikayetleri ,kronik sorunlar,arızaları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruk can -- 18 Şubat 2020; 20:18:15 >







  • çok geçmiş olsun, maddi ve manevi çok can sıkıcı bir durum

    beyaz eşya, elektronik, otomobil şans işi derler. çünkü ülkemizde yasal düzenlemeler haklıyı, mağduru değil güçlüyü korumaya yönelik. bir cihaz alırsın bir ay sonra bozulur devlet demez ki 5 iş günü içinde üst modelini bedelsiz veriyorsun... servis servis gezersin yıldırırlar sonra şans işi deriz

    2 arkadaş internette en bilinen mağazadan 2 adet cep telefonu aldık. ben hala o telefonu çok severek kullanırken 1 ay sonra arkadaşın telefonun kamerası bozuldu. 1 yıl kadar öyle kullandı, acil durumlarda ön kamera kullanıyordu sonra değişitrdi telefonu.

    her markada her üründe sorun var ama önemli olan malın arkasında durabilmek, durmayana çok ağır yaptırımlar uygulayabilmek.

    patrona 5 serisi bmw aldık 2017 yılında, 1 haftalık aracı far yıkama kapakları tam oturmuyor diye götürdüğümüzde ön tamponu vurmuşsunuzdur dediler. sadece güldü... far yıkama açılıp kapanınca kapak 1mm dışarıda kalıyor parmakla bastırınca tık diye yerine oturuyordu.

    ilk uzun yola gitti geldi, sağ taraftan ses geliyordu dedi, gittik servise, sağ emniyet kemeri tokası b sütununa vuruyor bozuk yolda, tavsiyeleri koltuk boşken kemeri bağlayın öyle gidin oldu, bu modellerin hepsi böyle dediler.

    aracın tüm bakımları yetkili serviste, aynı serviste satın alınan yerde yapıldı, garanti 100.000 km'de bitti, 105.000 km bakımında şaft keçesinde çatlak var deyip 1800 tl istediler. parça internette her yerde 40€... garantiden değişim konusunda, ya da fiyatta en ufak yardımları olmadı.

    maalesef markalar, araçlar değil; ülkemizdeki zihniyet bozuk
    Yanlış anlamayın.

    Daha önce üye olup konulara katılıp bu yorumu yapsaydınız dikkat çekmezdi belki

    ama bugün üye olmanız ve direkt bu konuyla başlamanız oldukça dikkat çekici. Bunu belirtmek istedim.

    Bu tip vakalar forumda yıllardır yaşanıyor ben 16 yıldır her gün bu forumdayım.

    Olabilir diyelim.

    Aracınızın detaylı fotoğraflarını ve sorunlar ile ilgili servis kayıtlarınıda paylaşırsanız daha bilgilendirici olur.

    Hakkınızda Hayırlısı olsun, Size sorunlusu yada (muhtemelen alttan kazalısı) denk gelmiş olabilir.
    CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    CapriceClassic demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    demek ki renault megane 4 ile premium olayım derken çuvallamış!
    dikkat: ironi içerir, o bilir kim olduğunu.
    konu sahibine geçmiş olsun.
    @Moueson hocam bu konu hakkında yorumun nedir!?
    Ben 500x te ölen duymadım ama Fluance' de 2 kişinin öldüğü bir kaza biliyorum. Şerit takip sistemi yok diye yıldız düşürmeleri benim için bi anlam ifade etmiyor. Şu an tüm arabalar sağlam. Benim vurguladığım nokta, tasarımları ve motorlarının çok fazla bozulduğunu duymamdan kaynaklıdır. reno için övebileceğim en iyi yanı 1.5 DCI motorları olurdu. Hiçbiri babamın oğlu değil.
  • Geçmiş olsun.

    Aslında bu her markada olabilecek bir durum.

    Clio 4 en baz paket olan joy kullanıcısıyım hiçbir sıkıntı yaşamadım 6 yıl 100 bin km dir.

    Araç işi biraz da şans, en Premium markalarda bile bu yaşanabilir hocam. Genellememek gerek diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim bende yukarıda belirttim megane 2 vardı tam 160 bin km yaptım hiç ama hiç sorun çıkarmadı bu araç beni renault'tan soğuttu .
  • Megane 4' ün kronik sorunlari mevcut ama siz daha fazlasini yasamissiniz sanirim..Gecmis olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkür ederim kronik sorunu en fazla olan araca denk gelemem hayattaki en büyük şansızlığım kıt kanat para biriktir kredi çek araba al sevin sonrası hüsran
  • çok geçmiş olsun, maddi ve manevi çok can sıkıcı bir durum

    beyaz eşya, elektronik, otomobil şans işi derler. çünkü ülkemizde yasal düzenlemeler haklıyı, mağduru değil güçlüyü korumaya yönelik. bir cihaz alırsın bir ay sonra bozulur devlet demez ki 5 iş günü içinde üst modelini bedelsiz veriyorsun... servis servis gezersin yıldırırlar sonra şans işi deriz

    2 arkadaş internette en bilinen mağazadan 2 adet cep telefonu aldık. ben hala o telefonu çok severek kullanırken 1 ay sonra arkadaşın telefonun kamerası bozuldu. 1 yıl kadar öyle kullandı, acil durumlarda ön kamera kullanıyordu sonra değişitrdi telefonu.

    her markada her üründe sorun var ama önemli olan malın arkasında durabilmek, durmayana çok ağır yaptırımlar uygulayabilmek.

    patrona 5 serisi bmw aldık 2017 yılında, 1 haftalık aracı far yıkama kapakları tam oturmuyor diye götürdüğümüzde ön tamponu vurmuşsunuzdur dediler. sadece güldü... far yıkama açılıp kapanınca kapak 1mm dışarıda kalıyor parmakla bastırınca tık diye yerine oturuyordu.

    ilk uzun yola gitti geldi, sağ taraftan ses geliyordu dedi, gittik servise, sağ emniyet kemeri tokası b sütununa vuruyor bozuk yolda, tavsiyeleri koltuk boşken kemeri bağlayın öyle gidin oldu, bu modellerin hepsi böyle dediler.

    aracın tüm bakımları yetkili serviste, aynı serviste satın alınan yerde yapıldı, garanti 100.000 km'de bitti, 105.000 km bakımında şaft keçesinde çatlak var deyip 1800 tl istediler. parça internette her yerde 40€... garantiden değişim konusunda, ya da fiyatta en ufak yardımları olmadı.

    maalesef markalar, araçlar değil; ülkemizdeki zihniyet bozuk




  • demek ki renault megane 4 ile premium olayım derken çuvallamış!
    dikkat: ironi içerir, o bilir kim olduğunu.
    konu sahibine geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 13 Kasım 2019; 9:7:6 >
  • Twitter'dan alıntı gibi yazmışın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yahu bu nasıl bir yazım tarzı :d

    forumun göz bebeği megane böyle bir araç yapacak birşey yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duggac -- 13 Kasım 2019; 9:17:46 >
  • Reis her üç satırda bir boşluk bıraktıgın için yorum yapmıcam. Sadece geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Yaşadıklarınız gerçekten üzücü olmuş. İnşallah bir an önce atlatırsınız.

    Hepimizin başına gelebilecek şeyler maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, inşallah sorunlarınız tekrarlamaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun.

    Lütfen bundan sonra; yazım ve imla kurallarına uygun hareket edin.
  • Hocam sıfır mı almıştınız aracı? İkinci elde sorunlu araba almış olma ihtimalini düşündünüz mü?

    Geçmiş olsun. Umarım sorununuz çözülür.

    @faruk can

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Önecelikle geçmiş olsun. Bu işler gerçekten de kısmet sanırım. Üç yılı aşkın süredir Clio 4 İcon kullanıcısıyım ama dışarıdan fazla ses alma dışında en ufak bir şikayetim yok araçtan.
  • Geçmiş olsun ama Allah aşkına şu yazıyı düzeltiniz . Yerli yersiz paragraflar olmamış .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault Türkiye sorumlusunu çağırmamışlar ilginç. Hemen çağıralım:
    @Moueson hocam söz sizde.
  • Nokta,paragraf vb. bilginiz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki bu forumdan nasıl haberiniz oldu ?

    Yada şöyle sorayım, bu foruma ''bugün'' üye olmak için aracınızın bu kadar arıza yapmasını neden beklediniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 13 Kasım 2019; 10:33:13 >
  • madem soğudunuz, suv bir araca geçin ya da toyota corolla.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.