Şimdi Ara

EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ (669. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
15.386
Cevap
160
Favori
1.632.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 667668669670671
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu makine yerine aynı fiyata Profilo CMK1000TR almanız; sağlamlık, yazılım performansı, tambur tasarımı, malzeme kalitesi gibi artılar sebebiyle daha iyi bir tercih olacaktır; zira @meeb forumdaşın yaşadığı olumsuz deneyimi yazarak belirttiği gibi, yıkama ürünlerinde Vestel'e güvenmek oldukça zor (ben de yıllardır bu tip olumsuz deneyimler okumanın dayanağıyla Vestel'in hiçbir beyaz eşyasına güvenemeyen, almayan ve aldırmayan kesimdeyim).
    https://www.akakce.com/camasir-makinasi/en-ucuz-profilo-cmk1000tr-a-1000-devir-8-kg-fiyati,106844489.html

    Eklenti: Alternatif olarak, benzer özelliklerde ve benzer fiyatta olan CM104K0TR modeline de bakabilirsiniz:
    https://www.akakce.com/camasir-makinasi/en-ucuz-profilo-cm104k0tr-a-1000-devir-8-kg-fiyati,5683789.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fenman -- 20 Mart 2018; 20:39:15 >




  • brkylmz87 kullanıcısına yanıt
    https://www.epey.com/camasir-makinesi/karsilastir/31747-94676/vestel-eko-9711-tl_profilo-cmk1000tr/



    vestel 9 kg yazdığına bakmayın önemli olan kazan hacmi dir ki aralarındaki 2 litre fark neredeyse fazladan bir pantolon kapasitesi demektir.



    profilo nun 50 db ses seviyesi de önemli bir fark.



    bunları yılların vestel cisi olarak yazıyorum .Vestel almayın.Buzdolabı ankastre ürünler özellikle fırın mutfak oturma odası için tv ürünleri alınabilir . Ancak kesinlikle üst seviye model tvlerini önermem .Aynı şekilde öğrenci bekar evi için 600 liralık çamaşır makineleri ve giriş seviyesi bulaşık makinelerini alabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • meeb kullanıcısına yanıt
    Benim atladığım "kazan hacmi" detayına dikkat çekmeniz iyi olmuş; zira çamaşır makinelerinin çoğunda "x kilogram" aldatmacası maalesef yapılıyor. Performans ve kalite konusunda geride kalan Vestel, bu iki modelin karşılaştırmasında kazan hacmi noktasında da geride kalıyor.

    Sözün özü, Profilo CMK1000TR, Vestel EKO 9711 TL'yi havada "kazan"da döver
  • Fenman kullanıcısına yanıt
    Her ne kadar servisi çok iyi algısı oluşturulsa da servisi de çok kötü bunu da ekleyelim. Tv grubunda dört aylık tv de ölü piksel oluştu ne değişim ne ücret iadesi hiçbirini kabul etmiyorlar. Ama müşteri hizmetlerini arayınca o kadar sevimliler ki o kadar müşteri canlısılar ki her sinirle aramamda o tavır karşısında gülmeden edemiyorum bilmeyeni aldatıyorlar işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batu25 kullanıcısına yanıt
    hocam haklarını yemeyelim servisleri ve o nazik müşteri temsilcisi hanfendilerin aslında suçu yok ve işlerini en iyi şekilde yaptıklarına inanıyorum.



    Asıl suç başlarındaki akbabalarda.Benzer sorunlar bendede oldu sözde kendini mühendis olarak tanımlayan biriyle konuştum telefonda hiçte mühendis gibi konuşmuyordu.Vestel in kendini toplaması için ne kadar işe yaramaz mühendis varsa işten çıkartmalı ara eleman kalitesine yönelmeli bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • meeb kullanıcısına yanıt
    Bana gelen servis de sıkıntılıydı maalesef o yüzden o şekilde yazdım. İlk çağırdığımda tvdeki sorun açık bir şekilde görülürken ben göremiyorum diyerek bir saat inkar etti yanında getirdiği arkadaş ben görüyorum dediği halde. Hatta bende dsmart vardı en belirgin olduğu görüntüleri kaydettim ki direkt göstereyim uğraşmasınlar diye ama dsmarta suç buldu sonra kendi uydusunu denedi o da olmadı gitti bi de tivibu getirdi sanki ben evimde tivibu kullanıyormuşum gibi ama sorunu onda da gördü bu sefer atölyede inceleyelim dedi, vermedim raporunu yazın dedim ama soruna dair hiçbir şey yazmamaklar birlikte sanki kullanıcı hatası izlenimi oluşturmak için benim kişisel tercihime göre ayarladığım renk, kontrast ayarlarını servis fişine tvnin tüm ayarlarıyla oynanmış şeklinde yazdı. Bir de imza atmamı istedi atmadım müşteri hizmetlerine de aktardım ama hiçbir şekilde yardımcı olan veya servise yaptırımda bulunan olmadı. İkinci seferde de ölü piksel için geldiler onda gördüğü pikseli yazabildi ama çözüm merkezi bunu sorun olarak görmüyormuş. Eve giren ilk ve son vestel ürünü oldu hocam. Başka markalarda da sıkıntı yaşadık ama bu denli sorumsuz bir tavırla hiç karşılaşmadım. Vestelin çamaşır ve bulaşık makinesini kullanan yakınlarım olduğu için bizzat da kullanma fırsatı yakaladığım için bir şans vermek istemiştim özellikle çamaşır makineleri gözüme girmişti ama bir sorun karşısındaki tutumlarını görünce asla kimseyi bu markaya bulaştırmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • batu25 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Yaşadıklarınız hiç de kabul edilebilir veya mazur görülebilir şeyler değil; çünkü "O servisin densizliği" veya "Münferit bir olay" denilemeyecek kadar rahatsız edici olmuş ve işin içinde merkezin de ilgisizliği var. Zaten esas mesele, firma merkezinin, böylesine sorumsuz ve bilgisiz servis elemanlarının çalışmasına müsaade etmesiyle ve servislerde olması gereken standardı oluşturmamasıyla alakalı. Bir anlamda "dervişin fikri neyse zikri de odur" misali.

    Kıssadan hisse: yıllarca evinize servisin girmesi gerekmeyebilir lakin girmesi gerekince burnunuzdan getirmeyecek servislere sahip bir marka olup olmadığını da hesaba katıp (daha doğrusu, ürünü seçerken bu kriteri önemseyip) değerlendirmek lazım.
  • Fenman kullanıcısına yanıt
    Servis olayı göreceli hocam.En iyi marka nın da en kötü markanın kötü ve aşırı iyi servisi olabiliyor.Ancak vestel in servis kalite olgusunda son yıllarda diğer markalara göre daha fazla olumlu gelişim var.Bakınız şikayet var.com da en fazla başarısı yüksek olan olumlu geri bildirim son yıllarda hep vestelin olmuştur.Çamaşır makinesinde en kaliteli marka olarak tanınan Miele nin de servisinden şikayet vardır bosch un da.
  • Fenman kullanıcısına yanıt
    Sağ olun, eğer servis tutumuna karşı merkezden bir yaptırım olsaydı vestel şuan gözümde yerlerde sürünmüyor olurdu fakat maalesef durum bu. Yani bir alet aldığınızda sorun yaşadığınızda servis gelip kriter dahilinde diyorsa her şeye o markadan uzak durun. Hatta kullanma kılavuzuna da yazmışlar bir şeyler, kendi mallarını biliyorlar ya işte minareyi çalan kılıfını da hazırlamış, servis de gelmiş bana o kısmı işaretleyip burayı okuyun diyor. Şaka gibi bir firma. Kendi yazdıkları kullanma kılavuzunu kanun sanıyorlar. O kısmı da ekleyeyim de almadan önce herkes kullanma kılavuzlarını en ince detayına kadar okusun sonuçta yaşayacağınız sorunlar vestele göre sorun olmayabilir. Sonra şok etkisi yaratmasın.

     EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • batu25 kullanıcısına yanıt
    Tüketici Hakem Heyetine başvurmayı denediniz mi hocam?
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Evet olay çok taze geçen hafta başvurumu yaptım şuan bekliyorum.
  • Servis olayı bir anlamda göreceli sayılabilir; çünkü servis sektöründe çalışan on binlerce insandan bahsediyoruz (tüm firmalar için) ve bu kadar çok insanın içinde beceriksiz, sorumsuz, saygısız birileri mutlaka olacaktır. Dolayısıyla olaya "bir firmanın servislerinin ortalamada ne kadar sorunlu ve sorumlu olduğu" noktasından bakmak lazım kanımca. Tabii bunun temelinde yer alan merkezi yönetimin, servisleri ne kadar eğitimli, sorumlu ve disiplinli tuttuğu gerçeğini göz önüne almalıyız. Yani merkezi yönetim bu işi ne kadar sıkı tutuyorsa, servislerin sorun çıkarma ihtimali de o kadar az olacaktır. Dolayısıyla @batu25 forumdaşın yaşadığı sorunda da böyle bir bağlantı görüyor ve bunu istisna olarak değerlendiremiyorum; zira atalarımızın dediği gibi: "Balık baştan kokar"
  • Arkadaşlar merhaba. Yeni ev düzme arifesindeyim,tüm mutfaktaki eşyaları inox almaya karar verdik.Şöyle bir gol yiyip mutfakta çamaşır makinesi koymak zorunda kalıyoruz.Ama baya bir araştırmama rağmen gri ya da inox çamaşır makineleri 1000 devir hep. Beyaz makinelerde 1400 devir standart olmuş gibi.Renkten dolayı 1000 devir alıp geçsem sizce sıkıntı yaşar mıyım ? yoksa sadece çamaşırlar biraz daha mı geç kurur.
  • snatch1903 kullanıcısına yanıt
    bende1400 devir kurutmalı var az üstte yazdım.Aldığımızdan beridir ne 1400 devir de kullandık nede adam gibi kurutmasını.



    Eşim genelde günlük program da 60 dk da 1000 devir kullanıyor .1 günden az sürede kuruyor çamaşırlar.



    1000 devir hem çamaşır hemde makine sağlığı için yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meeb -- 23 Mart 2018; 17:20:23 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • meeb kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam
  • Arkadaşlar Merhaba.

    Profilo Cm1000str makinamın bozulması sonucu yeni makina arayışına girdim. Bulunduğum yerde Profilo satılmadığı için, Bosch ve ya Siemens'in 9 kiloluk modellerinden hangisini tavsiye edersiniz.
    Maximum 2000TL lik bütçe ayırdım.
  • Master KENOBI kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun ne sorun oldu acaba?onarımı mümkün değil mi ?forumda incelemenizi okumuştum .profilo kaliteli sayılan markalar arasında aslında tekrar profile yada bhs grubu tavsiye edermisiniz?

    Not:kesinlikle vestel veya arçelik almayın :)
  • meeb kullanıcısına yanıt
    Teşekkür Ederim.
    Sanırım ana kart arızası var. Geçen ay motorunu değiştirdiler ama geçen Pazar günü aynı arıza tekrar etti.
    Örnek: Sıkmaya aldığımda suyu atıyor ve 13dk. lık program birden 5dk. ya düşüyor ve öylece kalıyor.
    BOSCH niyetim var ama gelecek tavsiyeler üzerine kesin kararımı vereceğim.
  • Siemens iq500 var. Küçük çocuk olduğundan neredeyse hergün kullanıyoruz. Hiç başımızı ağırtmadı. Hala ilk aldığımız günki gibi aynı performans ve sessizlikte çalıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Siemens düşünen arkadaşlar için



    Almanya üretim

    WM14W560TR




     EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ



     EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ



     EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ



    Yerli Üretim 9 kg

    WM12T480TR


     EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ



     EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ



     EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ



    Yerli Üretim 8 Kg

    WM10K260TR




     EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ



     EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ



     EVİNİZDE HANGİ MARKA ÇAMAŞIR MAKİNESİ VAR VE MEMNUNMUSUNUZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 667668669670671
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.