Şimdi Ara

Evde Su Basıncı Çok Kötü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Her zaman ortalamanin altında zaten ama ozellikle haftada 1 2 kez coook cok azaliyor ve 2 haftada bir falan su gidiyor

    Bununla ilgili nereye basvurabilirim yada ne yapabilirim

    Hani diyecegim ki ev 4. Katta oldugundan basinc falan sorunludur ama sanmiyorum oyle olsa surekli degismez basinc surekli az akar

    Beyler kafayi yiyecegim 20dklik banyom 1 saate cikiyor su uyuz uyuz akiyor Allah askina bilen biri yol gostersin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • koctasin ustabilir uygulamasını indir,

    sıhhi tesisat olarak usta arat

    talebini yaz

    illa ki birisi mantıklı çözüm sunacaktır

    _____________________________
    ustam! aklım firarda. gözbebeklerimde müebbet hüzün, dilimde ay kesiği bir yara, düşüm kırık dökük, bir öksüzün omuzlarında sukut. yüreğim sana emanet sıkı tut. tut ki, kancık pusulara düşmesin. bir hain kurşunu gelip deşmesin. ustam, ne zaman o senin bildiğin zaman, ne sevda gördüğün masallardaki. eskiden, halı tezgahında dokunurdu aşklar, nakış nakış, körpe kız ellerinde.mendillere yazılırdı isimler, yüreklere kazılırdı gizlice. sevdalılar asil ve de yürekli. sevdalar, kavgalar iki kişilik. oysa şimdi;çorak gönüllere ekiliyor sevdalar seher vakitlerinde. meşru sevdalardan, gayrı meşru acılar doğuyor kundaklara, günahkar gecelerden. beni herkes sevdaya asi sanır, oysa aşk, beni nerde görse tanır, hasret tanır, zulüm tanır, ölüm tanır, yüzüm yüzümden utanır. yorgunum ustam; ne katıksız somun isterim senden, ne bir tas su, ne taş yastıkta bir gece uykusu. var gücünle asıl sükunetime, çığlığım kopsun, uzat ellerini güneşe dokun, uyandır uykusundan, tut yüreğimden ustam tut. tut beni, sür güne...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nonamenouser

    koctasin ustabilir uygulamasını indir,

    sıhhi tesisat olarak usta arat

    talebini yaz

    illa ki birisi mantıklı çözüm sunacaktır

    Saol reis ama su az geliyorsa usta ne yapabilir ki

    Sanirim belediyeye gitmem lazim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Biz de böyleydik en üst 2 kat. Gece saatlerinde herkes uyuduğu için su şarıl şarıl akıyordu, 13-20 arası herkes suya abandığı için o saatlerde az akıyordu muhtemelen sizde de öyledir knk.


    Asat'ı 1-2 kere aradık sonra düzeldi ama aradığımız için mi düzelmiştir, şans eseri mi düzelmiştir bilemiyorum.



    Eğer Asat iplemezse de tek çözüm yolu hidrofor taktırmak diye biliyorum.


    Ama hidrofor pahalı bir şey galiba, vasıfsız müteahhitlerin/Asat'ın hatası yüzünden para bayılmaya gerek yok.


    Asat'a aban, düzelmedikçe ara dur. Komşularında da az akıyordur, onlara da söyle onlar da abansınlar knk.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevengeRain -- 2 Ocak 2021; 22:39:57 >
    _____________________________
    RevengeRain - Dipten Zirveye - Başladı Sağanak!
    Authright-Neocon
  • Binanız sanırım eski ve borularınızın iç çapları oldukça azalmış durumda . Su saatinize en yakın noktadan evinize bir su hattı çektirmeniz gerekiyor . Sorun şebekeden değildir sizin daire içi ve bina içi tesisatınızla ilgilidir . Şebeke basıncı normalde 10-12. Katlara kadar suyu rahatlıkla çıkartır , yoğun saatlerde bile sorun olmaz . Mahallenizde ya da ana hatlarda bir çalışma olup basınç bilincli düşürülmüyorsa ilk başta dediğim şeyi yapmaktan başka şansınız yok .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevengeRain

    Biz de böyleydik en üst 2 kat. Gece saatlerinde herkes uyuduğu için su şarıl şarıl akıyordu, 13-20 arası herkes suya abandığı için o saatlerde az akıyordu muhtemelen sizde de öyledir knk.


    Asat'ı 1-2 kere aradık sonra düzeldi ama aradığımız için mi düzelmiştir, şans eseri mi düzelmiştir bilemiyorum.



    Eğer Asat iplemezse de tek çözüm yolu hidrofor taktırmak diye biliyorum.


    Ama hidrofor pahalı bir şey galiba, vasıfsız müteahhitlerin/Asat'ın hatası yüzünden para bayılmaya gerek yok.


    Asat'a aban, düzelmedikçe ara dur. Komşularında da az akıyordur, onlara da söyle onlar da abansınlar knk.

    Saol knk deneyeceğim inşallah olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Tesisatcilara söyle apartmanına gelen ana su basıncını yükseltsinler. Apartman girişinde ayarı vardır mesela bizde de çok akıyor diye şikayet oldu ayarını düşürdüler. Gider borularindan şarıl şarıl su sesi geliyormuş diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIGERSHARK

    Tesisatcilara söyle apartmanına gelen ana su basıncını yükseltsinler. Apartman girişinde ayarı vardır mesela bizde de çok akıyor diye şikayet oldu ayarını düşürdüler. Gider borularindan şarıl şarıl su sesi geliyormuş diye
    Saol reis boyle bir seyse cabucak cozulur umarim sorun budur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Yukarda söylenenlerin hepsini yaptıktan sonra bir de duş başlığını değiştirin. Kafası küçük olanlardan içinde taş vb şeyler olanlardan alın. Başka bir konuda basıncı yükselttiğini yazmışlardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sing_a_song -- 3 Ocak 2021; 3:54:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Merhaba,

    Bu tarz basınç problemleri genelde bina hattındaki yetersiz basınçtan veya hidrofor sisteminin doğru seçilmemesinden kaynaklanıyor.

    Özellikle üst katlarda bu sorun çok daha belirgin oluyor.

    Debi ve basınç ihtiyacına göre doğru pompa seçimi yapılmazsa sistem stabil çalışmıyor.

    Ben bu konuda araştırma yaparken şu sayfaya denk geldim, baya detaylı anlatıyor:

    www.pomeka.com/pompa

    Sizce mevcut sisteme ek pompa mı gerekir yoksa komple hidrofor sistemi mi kurmak daha mantıklı?

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.