< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|

1 Mobil
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
|
koctasin ustabilir uygulamasını indir, sıhhi tesisat olarak usta arat talebini yaz illa ki birisi mantıklı çözüm sunacaktır |
|
_____________________________
ustam! aklım firarda. gözbebeklerimde müebbet hüzün, dilimde ay kesiği bir yara, düşüm kırık dökük, bir öksüzün omuzlarında sukut. yüreğim sana emanet sıkı tut. tut ki, kancık pusulara düşmesin. bir hain kurşunu gelip deşmesin. ustam, ne zaman o senin bildiğin zaman, ne sevda gördüğün masallardaki. eskiden, halı tezgahında dokunurdu aşklar, nakış nakış, körpe kız ellerinde.mendillere yazılırdı isimler, yüreklere kazılırdı gizlice. sevdalılar asil ve de yürekli. sevdalar, kavgalar iki kişilik. oysa şimdi;çorak gönüllere ekiliyor sevdalar seher vakitlerinde. meşru sevdalardan, gayrı meşru acılar doğuyor kundaklara, günahkar gecelerden. beni herkes sevdaya asi sanır, oysa aşk, beni nerde görse tanır, hasret tanır, zulüm tanır, ölüm tanır, yüzüm yüzümden utanır. yorgunum ustam; ne katıksız somun isterim senden, ne bir tas su, ne taş yastıkta bir gece uykusu. var gücünle asıl sükunetime, çığlığım kopsun, uzat ellerini güneşe dokun, uyandır uykusundan, tut yüreğimden ustam tut. tut beni, sür güne...
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
|
Biz de böyleydik en üst 2 kat. Gece saatlerinde herkes uyuduğu için su şarıl şarıl akıyordu, 13-20 arası herkes suya abandığı için o saatlerde az akıyordu muhtemelen sizde de öyledir knk. Asat'ı 1-2 kere aradık sonra düzeldi ama aradığımız için mi düzelmiştir, şans eseri mi düzelmiştir bilemiyorum. Eğer Asat iplemezse de tek çözüm yolu hidrofor taktırmak diye biliyorum. Ama hidrofor pahalı bir şey galiba, vasıfsız müteahhitlerin/Asat'ın hatası yüzünden para bayılmaya gerek yok. Asat'a aban, düzelmedikçe ara dur. Komşularında da az akıyordur, onlara da söyle onlar da abansınlar knk. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevengeRain -- 2 Ocak 2021; 22:39:57 > |
|
_____________________________
RevengeRain - Dipten Zirveye - Başladı Sağanak!
Authright-Neocon |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sing_a_song -- 3 Ocak 2021; 3:54:29 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhaba, Bu tarz basınç problemleri genelde bina hattındaki yetersiz basınçtan veya hidrofor sisteminin doğru seçilmemesinden kaynaklanıyor. Özellikle üst katlarda bu sorun çok daha belirgin oluyor. Debi ve basınç ihtiyacına göre doğru pompa seçimi yapılmazsa sistem stabil çalışmıyor. Ben bu konuda araştırma yaparken şu sayfaya denk geldim, baya detaylı anlatıyor: Sizce mevcut sisteme ek pompa mı gerekir yoksa komple hidrofor sistemi mi kurmak daha mantıklı? |
|
_____________________________
|