|
Arkadaşlar merhaba, Teknik bilgisi olanlardan yardım almak amaçlı konuyu açıyorum. Oturduğum sitenin giriş kısmında Türk Telekom'a ait bir fiber kutusu var. Oradan da merkezi sistem ve kablolar yardımıyla eve fiber geliyor. Yaz aylarında senede 4-5 defa benim eve gelen kablo ile aşağıdaki kutu arasında bağlantı kopuyor ve elektrik gelmiyor. Sonra tabi destek talebi açıp Telekom ekiplerinin teşrif etmesini bekleyip ciddi zaman kaybediyorum. Adamlar gelince de sök tak yapıp düzelttik deyip gidiyorlar ve onlar gittikten sonra yine bu durum tekrar ediyor. En son gelen eleman fan yeteri kadar soğutmuyor olabilir dedi. Adamlar gidince yeni arıza kaydı oluşturuyorum ona da geç geliyorlar bu durum kısır bir döngüye girdi. Ekipleri çağırmadan ekiplerin yaptığı sök tak işlemini benim yapmam mümkün mü ? Ya da kutuya giden elektrik şalterini aç kapa yapsam sorun çözülür mü? Bu sorunun net çözümü nedir bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler

Hızlı






