Şimdi Ara

Türk Telekom Fiber Kutu ve Wan Bağlantı Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
4.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    Teknik bilgisi olanlardan yardım almak amaçlı konuyu açıyorum. Oturduğum sitenin giriş kısmında Türk Telekom'a ait bir fiber kutusu var. Oradan da merkezi sistem ve kablolar yardımıyla eve fiber geliyor. Yaz aylarında senede 4-5 defa benim eve gelen kablo ile aşağıdaki kutu arasında bağlantı kopuyor ve elektrik gelmiyor. Sonra tabi destek talebi açıp Telekom ekiplerinin teşrif etmesini bekleyip ciddi zaman kaybediyorum. Adamlar gelince de sök tak yapıp düzelttik deyip gidiyorlar ve onlar gittikten sonra yine bu durum tekrar ediyor. En son gelen eleman fan yeteri kadar soğutmuyor olabilir dedi. Adamlar gidince yeni arıza kaydı oluşturuyorum ona da geç geliyorlar bu durum kısır bir döngüye girdi. Ekipleri çağırmadan ekiplerin yaptığı sök tak işlemini benim yapmam mümkün mü ? Ya da kutuya giden elektrik şalterini aç kapa yapsam sorun çözülür mü? Bu sorunun net çözümü nedir bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom Fiber Kutu ve WAN Bağlantısı Sorunu

    İnternet bağlantınızda "Cihazınızın WAN bağlantısı kesilmiştir" veya "WAN bağlantısı yok Türk Telekom" gibi hata mesajları alıyorsanız, Türk Telekom Fiber kutu ve WAN bağlantısı sorunları yaşıyor olabilirsiniz.

    WAN (Geniş Alan Ağı), internet bağlantınızın omurgasıdır ve Türk Telekom Fiber kutusu, modem ve yönlendirici gibi cihazları WAN'a bağlamaktan sorumludur. WAN bağlantısı olmadığında internet erişiminiz kesilecektir.

    Türk Telekom Fiber kutu ve WAN bağlantısı sorunları çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir, bunlar şunları içerir:

    • Kutu arızası
    • Kablo hasarı
    • Yazılım sorunları
    • Ağ kesintileri

    Sorun Giderme Adımları:

    WAN bağlantısı sorunlarını gidermek için şu adımları izleyebilirsin:

    • Modemin ve yönlendiricinin fişini çek ve tekrar tak.
    • Türk Telekom Fiber kutusundaki kabloların sıkıca takıldığından emin ol.
    • Türk Telekom Fiber kutu ve modemi yeniden başlat.
    • Türk Telekom'un ağ durumunu kontrol et.

    Bu adımları uyguladıktan sonra hala WAN bağlantısı sorunları yaşıyorsan Türk Telekom müşteri hizmetleriyle iletişime geçmelisin.

    Uyarılar:

    • Kendi kendine onarım girişiminde bulunma.
    • Türk Telekom Fiber kutu veya kablolarını değiştirme.

    Bu eylemler sorunu daha da kötüleştirebilir veya güvenlik riskleri oluşturabilir. Herhangi bir teknik sorun için daima yetkili bir teknisyenden yardım almalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • yani normal şartlarda bina içindeki sıcaklık aktif devre elemanlarının çalışması için sorun oluşturmaz fakat kabinde birden fazla cihaz varsa ve portların hepsi doluysa sıkıntı yaratır. Kabinin üstündeki fanda hız ayarı olması lazım düz uç bir tornavida ya da bozuk para ile hızını ayarlabilirsiniz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: LGR9

    yani normal şartlarda bina içindeki sıcaklık aktif devre elemanlarının çalışması için sorun oluşturmaz fakat kabinde birden fazla cihaz varsa ve portların hepsi doluysa sıkıntı yaratır. Kabinin üstündeki fanda hız ayarı olması lazım düz uç bir tornavida ya da bozuk para ile hızını ayarlabilirsiniz.

    Yanıtınız için teşekkürler. Toplam 30 dairelik bir siteyiz ama hepsi dolu değil. Koydukları cihazı vs bilmiyorum. Fiber kutusunu kilitli olduğundan açamıyorum zaten sanırım açmak suçmuş yetkili dışında. Gelen eleman fan soğutmuyor olabilir ben bildiririm dedi ama sizin dediğiniz gibi binanın içi serin çok sıcak sayılmaz. Portların tümünün dolu olduğunu sanmıyorum. Fiber dolabını açmanın bir yolu yok sanırım mecbur muyuz bu ekiplerin keyfini beklemeye ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bojackhm -- 11 Temmuz 2021; 17:12:45 >




  • Şu bahsettiğiniz "kutu"nun bir fotosunu çekip yollar mısınız? "Site girişi" mi veya "Bina girişi" mi derken tam olarak nereyi kasdettiniz? Bunar farklı şeyler. Binanın girişine yakın ama dışarıda olan bir kutu mu, binanın içinde bir yerde (yeni bina olduğundan: bu binanın elektrik odası gibi bir yerinde) olan ve muhtemelen siyah renkli bir kutu mu?


    Bina dışında genelde kutu olmaz da kutuya göre epeyce büyük, beton kaide üzerine oturtulmuş Saha Dolabı olur ki bunların içinde fan gerçekten vardır... Ama o fana siz dışarıdan müdahale edemezsiniz, zaten dolabın şalterine de ulaşamazsınız.... Haricen konulan kutularda da benim bildiğim fan ve enerji girişi olmuyor. Keza dahili kutularda da enerji girişi yok, fan da yok.


    Benim bildiğim kadarı böyle ama belki bilmediğim, görmediğim bir şeyler vardır...


    Dahili tesisat (yani dairenize kadar gelen tesisat) nasıl geliyor? Ankastre tesisat mı, yoksa sonradan çekilmiş ve daire kapısından içeriye giren bir tesisat mıdır?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mafaky -- 5 Eylül 2021; 9:12:4 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.