Şimdi Ara

Engelli Ötv indirimiyle 1.5 corolla vision multidrive s mi? Honda civic 1.6 elegance mı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    yaw he he biz hiç atmosferik binmedik doğru, yüklü corolla 1.3 atmosferik bile yokuslarda roket gibi maşallah, haklısınız hepsi doğru. olay döndü dolaştı corolla 1.3'ün efsane yokuş performansına geldi ya artık bişey diyemiyorum, 1.5 dizelimi satıp 1.0 atmosferik yaris gibi bişey bakayım bari  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 23 Haziran 2021; 10:9:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Performansı civic, corollaya göre çok kötü olan xv den örnek vereyim. Resmini attığın durumdaki kamyonu, xv ile yüklü iken 4bin deviri geçmeden(yani motor sesi dinlemeden) 6-7 saniyede sollarım. Daha hızlı sollamak istersem deviri yükseltir, 3-4 saniyede sollarım.


    Hayali senaryolara gerek yok. Bu araçların performansı abarttığınız gibi kötü değil. 302 otobüs gibi zanneder bu yazdıklarınızı duyan.

    görseldeki resim örnek arkadaşım, orda zaten yokuşun y'si yok. sadece hafif bir eğim var. siz ona yokuşmu diyorsunuz bilmiyorum ama resimde zorlanacak bi durum yok tabi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 23 Haziran 2021; 10:10:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    Geçen yaz çıktım İstanbuldan, Akdeniz üzerinden Artvine gittim. Birçok yaylaya çıktım. Artvinin tepelerinde gezdim. Karadeniz üzerinden döndüm. Hiç bahsettiğiniz gibi bir durumla karşılaşmadım. Nerede bahsettiğiniz yokuşlar? Ben neden karşılaşmadım sizce?


    Aaa, şimdi aklıma geldi. Bir kere Anamur Mersin arasında performansı xv den de rezalet impreza 1.5 at ile yaşadım o durumu. O yol çok virajlı, dar, inişli çıkışlı. Bilenler vardır. Gerçi şu an düzelttiler ama olsun. O yolda kamyon sollamak için 3-4 dk beklemek zorunda kalmıştım. Çoooook büyük problem yaşamıştım. Haklısınız, atmosferik alınmaz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Geçen yaz çıktım İstanbuldan, Akdeniz üzerinden Artvine gittim. Birçok yaylaya çıktım. Artvinin tepelerinde gezdim. Karadeniz üzerinden döndüm. Hiç bahsettiğiniz gibi bir durumla karşılaşmadım. Nerede bahsettiğiniz yokuşlar? Ben neden karşılaşmadım sizce?


    Aaa, şimdi aklıma geldi. Bir kere Anamur Mersin arasında performansı xv den de rezalet impreza 1.5 at ile yaşadım o durumu. O yol çok virajlı, dar, inişli çıkışlı. Bilenler vardır. Gerçi şu an düzelttiler ama olsun. O yolda kamyon sollamak için 3-4 dk beklemek zorunda kalmıştım. Çoooook büyük problem yaşamıştım. Haklısınız, atmosferik alınmaz.

    köye gidip gelirken geçtiğim Uludağ yolu benim bahsettigim yer. Ben ayda 10 kere geçiyorum diyorum, adam senede bi kere geçiyorum ondada sorun olmuyor diyor. evt canım anlıyorum.


    şey diyorum hocam; 1.0 atmosferik bana fazla gelir gibi, motosiklet harici 0.8-0.9 atmosferik varmi 4 tekerlekli tavsiyeniz?  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 23 Haziran 2021; 10:22:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    "dolu araba yokuşta bastığın gibi hızlanır" he canım hee anlat masal gibi  


    ayda 10 kere geçtiğim yol ne diye "hayal" olsun. şehir-köy arası gidiş geliş 120km yolun daralan 2 şeritli yokuş bölgesinde birbirini sollamaya çalışan kamyonlar yüzünden herkes cambaz gibi survivor oynuyor her seferinde. "arkamdaki nasılsa durur" diyerek birden sollamaya çıkıp önünüze atlayan bir tir/kamyon illa denk geliyor her geçişimde . hayali senaryo dediğiniz asıl sizin "bütün yokuşları önünüz bomboş olarak çıkacağınızı zannetmenizdir" yok öyle bir dünya hocam, bütün yollar aynı değil. tabi siz Konya ovası gibi yerde iseniz ona bişey diyemem.


    3 şeritli - 4 şeritli yol olsa ne olacak ki zaten, geçtiğim yolda şu resmi kaç kere gördüm sayısını hatırlamıyorum.




    Alıntıları Göster

    Kemer'den Ankara'ya dönüyorum, arabada 4 yetişkin, 1 genç, 1 çocuk varız toplam 6 kişi, bagaj tıka basa dolu, ayaklarımızın altı dahi dolu.


    Tam Antalya Batı Çevre yolundan, Akdeniz Blv.na bağlanacak yere yaklaşırken bir yokuş var, yaklaşık 1 km kadar. Aynen attığınız fotoğraftaki durumu yaşadım, hızımı 18-20 km ye düşürmek zorunda kaldım (araç 1.6 otm. vites, egea HB) sonrasında hızlanamadım, gaza yükleniyorum vitesi 2 ye atıyor, 2. viteste bayılıyor 1e düşüyor, 1 de bağırıp 2 ye atıyor ve aynı durumu 4-5 kez yaşadım, en son manuele alıp 1. viteste tamamladım yokuşun 300-350 mt lik kalan kısmını. 


    Bir daha arabayı bu kadar doldurmaya tövbe ettim ve atmosferik araçtan da soğudum. Önün boşsa, yokuşta olsa araç basınca gidiyor, araba yük durumu uygunsa yokuşta yavaşlasan da basınca yine gidiyor ama benim anlattığım durumda her şey olumsuzdu.


    Yani imkan varsa Turbo beslemeli bir araç alınmalı ama aradaki fiyat farkına v.s. yine bakarım, atmosferik de olsa cazipse yine de alırım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Kemer'den Ankara'ya dönüyorum, arabada 4 yetişkin, 1 genç, 1 çocuk varız toplam 6 kişi, bagaj tıka basa dolu, ayaklarımızın altı dahi dolu.


    Tam Antalya Batı Çevre yolundan, Akdeniz Blv.na bağlanacak yere yaklaşırken bir yokuş var, yaklaşık 1 km kadar. Aynen attığınız fotoğraftaki durumu yaşadım, hızımı 18-20 km ye düşürmek zorunda kaldım (araç 1.6 otm. vites, egea HB) sonrasında hızlanamadım, gaza yükleniyorum vitesi 2 ye atıyor, 2. viteste bayılıyor 1e düşüyor, 1 de bağırıp 2 ye atıyor ve aynı durumu 4-5 kez yaşadım, en son manuele alıp 1. viteste tamamladım yokuşun 300-350 mt lik kalan kısmını. 


    Bir daha arabayı bu kadar doldurmaya tövbe ettim ve atmosferik araçtan da soğudum. Önün boşsa, yokuşta olsa araç basınca gidiyor, araba yük durumu uygunsa yokuşta yavaşlasan da basınca yine gidiyor ama benim anlattığım durumda her şey olumsuzdu.


    Yani imkan varsa Turbo beslemeli bir araç alınmalı ama aradaki fiyat farkına v.s. yine bakarım, atmosferik de olsa cazipse yine de alırım.



    Alıntıları Göster

    yahu arkadaş o kadar mühendis var hepsi salaklar mis gibi atmosferik motor dururken turbolu motor geliştiriyorlar boş yere, ve "her nedense" şuan son 10 senelik dönemin araçlarında turbo benzinli araçlar çok daha fazla yayginlaşiyor. düşük hacim atmosferik motorun tek artısı ucuza LPG ile binmek oda bizim gibi yakıtı pahalı ülkelere has bi durum zaten.


    adam senelerce beyin patlatıyor daha fazla performans ve daha az yakıt tüketimi nasıl sağlarım diye hepsi boş yere işte, gelip burda foruma sorsa halbuki hiç boşuna uğraşmıyacaklar, çooook gereksiz işlerle uğraşıyorlar :)


    * "kızım sana söylüyorum gelinim sen anla" mesajıdır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 23 Haziran 2021; 10:58:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yıllarca atmosferik kullandık; çook mecbur kalmadığım sürece almam.

    * İkisi arasında Civic derim. Performansı es geçiyoruz, bari yakıt ekonomisi hedeflensin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 23 Haziran 2021; 10:46:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara-erzurum gibi rakımı yüksek bir yerde oturuyorsam kesinlikle bu iki araca da bakmazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 sene 1.6 124 lük cruze kullandım bolu rampasında araç yüklüyken(5 kişi+çakılı bagaj) tır sollamaya çıktı sollaması bitince sağa geçti. 2.vitese kadar düştüm gaz veriyorum araba yemiyor 1. Vitese taksam devir bitiyor önümde sollamam gereken 2 tane 15 metrelik tır var arkadan gelen fluence dibime girmis fren yapıp tırların arkasınada giremiyorum. O gün çok zor durumda kalmıştım artık mümkün olduğunca atmosferik motorlu araç almamaya çalışıyorum tabi ki kötü bir motor değil lakin her aracı amacına uygun kullanmak lazım bir daha atmosferik alırsamda 5 kişi + bagaj yüklemem :). Şuan superb var geçenlerde bolu rampasında(4 kişi + 5 adet asker bavulu) ile boş haliyle neredeyse aynı gidiyor hic duymuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deliyürek54 -- 23 Haziran 2021; 10:58:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vision paket çok boş. civic elegance daha dolu.

  • 1.6 atmosferik motorlu aracı 5 kişi + bagaj ile doldurup yokuşa vurursanız tabi ki hızdan kesilmesi kaçınılmaz oluyor.


    Ancak atlanan bir nokta var. CVT şanzımanda dişli sistemi olmadığı için şu vitese düştüm, şu kadar devir çevirdim üst viteste yemedi durumu oluşmuyor.


    Yokuş yukarı da olsa aracın ağırlığı ve motorun gücü oranında gidebiliyorsunuz.


    Eski 5 ileri Civic'de 5 yetişkin + bagaj dolu halde %10'dan fazla eğimli yolda anlatılan olay benim de başıma geldi. Önümdeki kamyon yavaşlayınca mecburen yavaşladım. Hız 10-15 km'lere kadar düştü. Ardından kamyon bastı gitti ben ise 1. vites ile yokuşu tamamlamak zorunda kaldım.


    Aynı durumda CVT olsa bu kadar zor duruma düşmezdi.


    Bu durumu 1 defa yaşadım ama o bana yetti.


    Şu devirde turbo motorlar bu kadar yaygınlaşmışken 1.6 atmosferik motor sadece ekonomi için tercih edilir. LPG kullanılmayacaksa 1.6 atmosferik motor almanın bir mantığı yok.





  • Daha dolu olduğu için Honda seçin 17 bin ufak bir rakam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sportage 1.6 crdi dct cool.u indirim bandinda sanirim veriyorlardi. Kesinlikle degerlendirmeye alin derim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    yaw he he biz hiç atmosferik binmedik doğru, yüklü corolla 1.3 atmosferik bile yokuslarda roket gibi maşallah, haklısınız hepsi doğru. olay döndü dolaştı corolla 1.3'ün efsane yokuş performansına geldi ya artık bişey diyemiyorum, 1.5 dizelimi satıp 1.0 atmosferik yaris gibi bişey bakayım bari  

    Ben roket demedim çarpıtma,araç gayet çıkıyor rampaları dedim

    Boş konuşuyorsun ve işin kötüsü de farkındasın boş konuştuğunun

    Turbonun avantajı yok da demedi kimse,zaten 2.0 tdi kullanıyorum yolda rampada gaza bassam fındık turbolariniz plakayı zor okur

    Atmosferik araç da düşük vites yüksek devir rampada yürüyor gözümle gördüğüm şeyi sana onaylatacak değilim

    Zorlama artık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Ben roket demedim çarpıtma,araç gayet çıkıyor rampaları dedim

    Boş konuşuyorsun ve işin kötüsü de farkındasın boş konuştuğunun

    Turbonun avantajı yok da demedi kimse,zaten 2.0 tdi kullanıyorum yolda rampada gaza bassam fındık turbolariniz plakayı zor okur

    Atmosferik araç da düşük vites yüksek devir rampada yürüyor gözümle gördüğüm şeyi sana onaylatacak değilim

    Zorlama artık



    Alıntıları Göster

    geçmişte bir dönem kullandığım atmosferik aracın verdiği tepkiye inanmaktansa sizin gözünüzle gördüğünüze inaniyorum, sonuçta forum ne diyorsa doğrudur  


    plaka nedir bu arada? madem hiç okuma şansımız yok burdan öğrenelim bari :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Senin için fazla bile nefes harcadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    Belli ki araba sürmeyi bilmiyorsun.Şehir ici sakin trafikte direksiyonunu iyice gelistirmeden bu yollara çıkma.Biryerlerde ölür kalırsın maazallah.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.