Şimdi Ara

En az arza çıkma ihtimalli motor hangisi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar atmosferik benzinli ve dizel motor mu yoksa turbo beslemeli dizel ve benzinli motormu dayanıklıdır yani normal kullanımda bu motorların hangisi daha az arza verir?



  • bakımlarını tam zamanında yaptırırsan aslında hiç bir motor kolay kolay arızalanmaz.ama ekipman ve özellik çoğaldıkça arıza ihtimalide çoğalır diye bi mantık var.bu mantıkla hareket edersek atmosferik biraz daha avantajlı galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: giza

    bakımlarını tam zamanında yaptırırsan aslında hiç bir motor kolay kolay arızalanmaz.ama ekipman ve özellik çoğaldıkça arıza ihtimalide çoğalır diye bi mantık var.bu mantıkla hareket edersek atmosferik biraz daha avantajlı galiba.
    atmosferik benzinli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haksin

    atmosferik benzinli

    Alıntıları Göster
    Atmosferik, benzinli, sıkıştırması düşük, fazla devir çevirmeyen ama taşıdığı araca göre torku yüksek olan... Torkuda kattım çünkü çok güçsüz araçların (ki burda kastım 1000cc vb.ler) motorları daha çabuk bitiyor zorlandığı için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haksin

    atmosferik benzinli

    Alıntıları Göster
    yani benim demek istediğimde kısaca buydu.şu an kulklandığım araç turbolu açıkçası arızalanma ihtimali beni rahatsız ediyor.araç durduğunda rolantide beklemek falan gerekiyor ben her zaman bekleyemiyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Haksin

    atmosferik benzinli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi giza -- 22 Mart 2008; 12:46:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: giza

    yani benim demek istediğimde kısaca buydu.şu an kulklandığım araç turbolu açıkçası arızalanma ihtimali beni rahatsız ediyor.araç durduğunda rolantide beklemek falan gerekiyor ben her zaman bekleyemiyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Haksin

    atmosferik benzinli


    Alıntıları Göster
    valla benimde aklım karışık yani diyelim bir turbo dizel araba alıcam demekki baya bir düşünmem lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: giza

    yani benim demek istediğimde kısaca buydu.şu an kulklandığım araç turbolu açıkçası arızalanma ihtimali beni rahatsız ediyor.araç durduğunda rolantide beklemek falan gerekiyor ben her zaman bekleyemiyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Haksin

    atmosferik benzinli


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: giza

    yani benim demek istediğimde kısaca buydu.şu an kulklandığım araç turbolu açıkçası arızalanma ihtimali beni rahatsız ediyor.araç durduğunda rolantide beklemek falan gerekiyor ben her zaman bekleyemiyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Haksin

    atmosferik benzinli




    Turbo Timer alabilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex1983Pax

    quote:

    Orjinalden alıntı: giza

    yani benim demek istediğimde kısaca buydu.şu an kulklandığım araç turbolu açıkçası arızalanma ihtimali beni rahatsız ediyor.araç durduğunda rolantide beklemek falan gerekiyor ben her zaman bekleyemiyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Haksin

    atmosferik benzinli




    Turbo Timer alabilirsin

    Alıntıları Göster
    basit olan her zaman iyidir. komplex yapı her zaman arıza çıkarma ihtimali yüksektir. İhtimali yuksek yoksa arıza yapar değildir bu. ne demiş ecnebiler keep it simple




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K-Z-M

    valla benimde aklım karışık yani diyelim bir turbo dizel araba alıcam demekki baya bir düşünmem lazım

    Alıntıları Göster
    böyle düşünme bence.ilk yazımda da dediğim gibi bakımını düzgün yaptırırsan muhtemelen problem yaşamazsın.sen bildiğini yap.dizel al bence.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yengeç kazım

    valla benimde aklım karışık yani diyelim bir turbo dizel araba alıcam demekki baya bir düşünmem lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: giza

    böyle düşünme bence.ilk yazımda da dediğim gibi bakımını düzgün yaptırırsan muhtemelen problem yaşamazsın.sen bildiğini yap.dizel al bence.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yengeç kazım

    valla benimde aklım karışık yani diyelim bir turbo dizel araba alıcam demekki baya bir düşünmem lazım


    Alıntıları Göster
    bakalım bir düşünüyorum aklımda bir kaç dizel araba var araştırma içindeyim benim cerato biraz fazla yakıyo çünkü ceratoyu çok sık kullanmıyacam evdekiler kullanır ara sıra ama acaba diyorum normal dizel arabamı alsam oda zor biraz ama turbo olmadanda bir zevki kalmaz diyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enforacle

    basit olan her zaman iyidir. komplex yapı her zaman arıza çıkarma ihtimali yüksektir. İhtimali yuksek yoksa arıza yapar değildir bu. ne demiş ecnebiler keep it simple

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: enforacle

    basit olan her zaman iyidir. komplex yapı her zaman arıza çıkarma ihtimali yüksektir. İhtimali yuksek yoksa arıza yapar değildir bu. ne demiş ecnebiler keep it simple


    Eğer yapılan ürün kalitesizse dediğin doğrudur.
    Ama günümüz teknolojisinde kurallara uyduğun sürece arıza yapma ihtimali çok düşüktür.
    Ne kadar kompleks olursa olsun...
    Örneğin kalitesiz yakıt kullanırsan arıza yapma ihtimali çok yüksek olur.
    Günümüzde en karmaşık yapılı araçlar uçaklardır.
    Sorun çıkarsalardı anlardık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalok

    quote:

    Orjinalden alıntı: enforacle

    basit olan her zaman iyidir. komplex yapı her zaman arıza çıkarma ihtimali yüksektir. İhtimali yuksek yoksa arıza yapar değildir bu. ne demiş ecnebiler keep it simple


    Eğer yapılan ürün kalitesizse dediğin doğrudur.
    Ama günümüz teknolojisinde kurallara uyduğun sürece arıza yapma ihtimali çok düşüktür.
    Ne kadar kompleks olursa olsun...
    Örneğin kalitesiz yakıt kullanırsan arıza yapma ihtimali çok yüksek olur.
    Günümüzde en karmaşık yapılı araçlar uçaklardır.
    Sorun çıkarsalardı anlardık.

    Alıntıları Göster
    En iyi motor klasik tip, karbüratörlü, benzinli ve zincirli motordur. Arıza yapsa bile kolayca vurdurularak çalıştırılır. Zor şartlara dayanır. Triger biraz narindir. Zincirden pahalıdır ve periyodik olrak değiştirmek gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    En iyi motor klasik tip, karbüratörlü, benzinli ve zincirli motordur. Arıza yapsa bile kolayca vurdurularak çalıştırılır. Zor şartlara dayanır. Triger biraz narindir. Zincirden pahalıdır ve periyodik olrak değiştirmek gerekir.

    Alıntıları Göster
    atmosferik benzinli v8 ler yani amerikanlar
    sıkıstırma oranı düsük motor büyük
    motoru zorlama olayı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    En iyi motor klasik tip, karbüratörlü, benzinli ve zincirli motordur. Arıza yapsa bile kolayca vurdurularak çalıştırılır. Zor şartlara dayanır. Triger biraz narindir. Zincirden pahalıdır ve periyodik olrak değiştirmek gerekir.

    Alıntıları Göster
    Yeni nesil benzinli atmosferik araçların arıza yapma ihtimali çok düşük.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Yeni nesil benzinli atmosferik araçların arıza yapma ihtimali çok düşük.

    Alıntıları Göster
    en az arıza çıkarma ihtimalli motorlar, içinde 5 yıl ve üzeri; denenmemiş teknoloji barındırmayan motorlardır.
    Bütün tasarımsal sorunları - hataları - arıza potansiyeli görülmüş, düzeltilmiş olur.
    Ancak bu demek değil ki yeni teknoloji ile üretilen, daha yetenekli motorlar arıza yapar..
    Sadece teknoloji denenmediği için, (pratik olarak) ihtimal vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 22 Mart 2008; 19:15:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Yeni nesil benzinli atmosferik araçların arıza yapma ihtimali çok düşük.

    Alıntıları Göster
    komplex motorlar arıza yapar a katılmıyorum kesinlikle turbo aracların arıza yapma olasılığı daha fazla heleki bizim ülkedeki gibi mazotu da benzinide sakat olan yerlerde turbo veya borusu arıza yapabilir . en az ihtimal olan atmosferik benzinli motorlardır .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    atmosferik benzinli v8 ler yani amerikanlar
    sıkıstırma oranı düsük motor büyük
    motoru zorlama olayı yok

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu

    atmosferik benzinli v8 ler yani amerikanlar
    sıkıstırma oranı düsük motor büyük
    motoru zorlama olayı yok



    Onların güzel tarafı Normal benzin konulduğunda canavar kesilmesidir. Ayrıca turbo takmak için pistonların sıkıştırmasıyla oynamaya da pek gerek duyulmaz. Tüketimi geçersek çok iyidirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu

    atmosferik benzinli v8 ler yani amerikanlar
    sıkıstırma oranı düsük motor büyük
    motoru zorlama olayı yok



    Onların güzel tarafı Normal benzin konulduğunda canavar kesilmesidir. Ayrıca turbo takmak için pistonların sıkıştırmasıyla oynamaya da pek gerek duyulmaz. Tüketimi geçersek çok iyidirler.

    Alıntıları Göster
    benim bildiğim kadarıyla piyasada denenmiş,çok büyük sorunlar çıkarmamış bi kaç motor tipi var;vw nin kullanmış olduğu 1.6 8v ve 16v motorlar,citroen ve pug kullanmış olduğu 1.6 16v 110 hp lik motorlar,opelin 1.6 100 hp lik motorları v.s bunlar orta sınıfta kullanılan ve bence uzun süre kullanılmasından dolayı belli bir tecrübeden geçmiş dayanıklı motorlardır.dikkat edilirse bunlar atmosferik motorlardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: giza

    benim bildiğim kadarıyla piyasada denenmiş,çok büyük sorunlar çıkarmamış bi kaç motor tipi var;vw nin kullanmış olduğu 1.6 8v ve 16v motorlar,citroen ve pug kullanmış olduğu 1.6 16v 110 hp lik motorlar,opelin 1.6 100 hp lik motorları v.s bunlar orta sınıfta kullanılan ve bence uzun süre kullanılmasından dolayı belli bir tecrübeden geçmiş dayanıklı motorlardır.dikkat edilirse bunlar atmosferik motorlardır.

    Alıntıları Göster
    benzinli atmosefrik alman motorlarında sorun yaşanma ihtimali hiç yok gibidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    benzinli atmosefrik alman motorlarında sorun yaşanma ihtimali hiç yok gibidir

    Alıntıları Göster
    Tabii ki atmosferik benzinli.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.