Şimdi Ara

Elektrikli Volvo XC40 Recharge Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
3
Favori
7.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alimelle A kullanıcısına yanıt

    O zaman alman fransız demez mi bizden niye alıyorsun diye. Avrupa'ya gönderdiğin her ürüne kat kat vergi koyarsa togg elimizde patlar :)

    Yani togg volvo ile aynı vergi oranında olacak maalesef

  • Jackal78 kullanıcısına yanıt

    Senin mesajını artılayanlar umarım bu yazdığımı görürler.


    Elektrikli araçların TAMAMINDA, radyatör var. Niye? Çünkü aracın belirli donanımlarını aşırı ısınmadan korumak için SOĞUTMA SIVILARI var. Evet, o asrın mucizesi elektrikli araçlarda da SOĞUTMA SIVILARI var. Özellikle pilleri soğutmak için bunu kullanıyor. Başka neyle soğutacaksın? Soğuma için de radyatöre hava vurması lazım. Peki bu hava hareket halindeki araçta ilk nereye vuruyor? Evet, doğru bildiniz. ÖNE.

  • ceo-tr kullanıcısına yanıt
    Hemen alın bizede bir tur versene yaparsınız..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hadi diyelim piyango çıktı, dedenden kalma tarlayı sattın , 6lıda bu parayı buldun bir şekilde bunu aldın.

    Kuzu 241 kW üzeri olduğu için (300 kW)fiyatı 672 binden fazla olduğu için


    ...MTV si 15.658 TL cik...

  • EQA yerine alınır.

  • snoppy kullanıcısına yanıt

    Evinde veya işyerinde şarj imkanı olan ve şehir dışı seyahatler için evinde bir otomobil daha olan aileler için yeterli bir menzil.

    Evinde akşamdan sabaha veya işyerinde sabahtan akşama kadar şarj tamamlanıyor.

    Şarj istasyonları da artıyor ve şarj süresi de düşüyor, programlı seyahat yapabilenler için de yeterli olabilir.

  • the_rion80 kullanıcısına yanıt

    müstakil bir eviniz varsa, 10 kva lık bir hibrit güneş paneli sistemi ile, hem yakıtı bedavaya getirebilir, hem evin elektrik ihtiyacını karşılayabilirsiniz.


    Elektrik alım garantisi olduğu için, aracı şarj etmediğiniz zamanlarda fazla elektriği, dağıtım şirketine satarak gelirde elde edersiniz. hibrit sistem olduğu için güneş olmadığı zaman yada gece saatlerinde, elektriği şebekeden aldığınız için kesinti de yaşamazsınız.  


    evler için kurulan sistemler 10 kva ile sınırlı, fiyatı da 80 - 100 bin civarından başlıyor. ortalama bir araç kullanımı ile yakıtı bedava getirmek dışında, bu sistemle aylık 1000 - 1500 tl bir kazancınız bile olabilir.


    aramızda kalsın.   kimseye söylemeyin de vergi falan gelmesin bunada.  





  • Huan8 H kullanıcısına yanıt
    İyi de şarj esnasında pilin aşırı ısınmasının öndeki ızgaranın açık-kapalı olması ile ilişkisi nedir? Sonuçta şarj esnasında araç olduğu yerde duruyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Elektrikli araç almak için henüz erken. Menzil problemi zamanla aşılacak ve yan komşunuzun arabası 10 dakikada şarj olup 1000 km gittiğinde siz elinizdeki bu araçları kime satacaksınız. Çok büyük değer kaybı olacak...

  • İlginç bir şekilde diğer araçlara göre uygun geldi hakikaten fiyatı. Volvo olması + 400 KM üzeri menzil ile birlikte suv tipi olması da 1.2 M tl yani normalde 300 bine fazla dediğimiz zamanlardan 1.2 M tl'ye normal dediğimiz zamanlara :(


    Her halükarda alamayacağız ama yine de ilgiçn yani.

  • BumberShoot B kullanıcısına yanıt

    Yerli üretim teşvikleri yıllardır var. KOSGEB, TÜBİTAK projelerinde ödeme kapsamı yerli üretim belgesi olması halinde genişletiliyor. Devlet herhangi bir ülkeden gelen ithal mallara vergi uygularsa ayrımcılık olur. Yerli üretimi destekliyorum diyerek vergi avantajı sunabilir.

  • dünyada normal olup da ülkemizde piyango çıkmadan yapılamayacak 10 şey: (tabi pamukören grubu size onu verirse)


    1. Elektrikli-elektriksiz araba almak
    2. yazlık
    3. ev
    4. yurtdışı tatil

  • isveçte 50 bin para birimi. doktor maaşi 9 bin para birimi civarı. 6-7 maaşla alınabilecek pahalı sayılabilecek bir araba isveçliler için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • anticor kullanıcısına yanıt
    1 milyon talismana vereceğine,kesinlikle bu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jackal78 kullanıcısına yanıt
    sadece şarj ederken değil, harcarken de ısınıyordur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Holy shit! Yaptığın (eğer yapabilirsen bu elektrik fiyatlarıyla) tasarruf, lavabo deliğinden tuvalete gitti demektir…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jackal78 kullanıcısına yanıt

    Abi siz elektrikli araç kullananların, pil tüketim verilerini hiç incelemiyor musunuz? Bazılarında yüzde 2-3-4 oranında pili soğutmaya harcandığını kabak gibi ekranda gösteriyor adamlar. Hiç bakmıyor musunuz bu mesele aynlamadım ki tekrar tekrar mevzu sorulup duruluyor. Yani amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok. Anlamadım ben siz benim mesajlarda nereye takıldınız bu kadar?

  • Geleceğin teknoloji kesinlikle elektrikli arabalar artık bütün araç firmaları bunlara yöneldi. Ama şuanda full şarj ile gidilen km çok düşük.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vict0ry -- 20 Ocak 2022; 14:47:52 >
  • Huan8 H kullanıcısına yanıt

    Takmadım, mantığını anlamaya çalışıyorum. Milyon dolarlık ar-geler yapan markalar ön ızgaranın açık mı, kapalı mı olması gerektiği konusunda bir sonuca ulaşmıştır diye düşünüyorum. Dediğiniz gibi Amerika'yı yeniden keşfe gerek yok.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.