Şimdi Ara

Elektrikli Volvo XC40 Recharge Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
3
Favori
7.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli Volvo XC40 Recharge Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Tamamen elektrikli araç markası olma yolunca Volvo'nun en önemli modellerinden biri olan XC40 Recharge Türkiye'de. Volvo Car Turkey websitesinden online satışa çıkan XC40 Recharge'ın fiyatı 1.247.000 TL olarak açıklandı. Bu fiyata Mod 2 ve Mod 3 şarj kablosu, 3 yıllık üretici garantisi, 3 yıllık kasko ve yol yardım hizmeti ile 3 yıllık periyodik bakım dahil olacak.



    2022 Volvo XC40 Recharge bazı özellikleri şöyle:




    • Toplam güç 300 kw/408 hp

    • Toplam tork 660 Nm

    • 11kw dahili şarj cihazı

    • 4,9 saniyede 0–100 km/sa

    • En yüksek hız 180km/h (kısıtlı)

    • 78kwh lityum iyon yüksek voltajlı pil

    • 418 kilometre menzil (WLTP)

    • Arkada 413 litre, önde ise 31 litre bagaj hacmi



    XC40 SUV'un tamamen elektrikli bir versiyonu olan XC40 Recharge, Volvo Cars’ın Kompakt Modüler Mimarisi (CMA) üzerinde üretiliyor. Tasarımdaki en önemli fark ön ızgara tasarımında kendini ortaya koyuyor. Otomobilin motoru soğutma ihtiyacı olmadığı için ön ızgara kapalı ve gövde renginde tasarlanmış. Ayrıca XC40 Recharge dış tasarım elemanları, XC40 R-Design versiyonu ile aynı özellikleri taşıyor ve tavan siyah renkte tasarımıyla geliyor. 



    Elektrikli Volvo XC40 Recharge Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    XC40 Recharge; Google Android işletim sistemi ve Google Maps gibi uygulamalar, Pilot Assist sürücü destek sistemi, City Safety, BLIS, çapraz trafik uyarısı, şerit takip sistemi, ön ve arka park sensörleri, 360 derece kamera, Harman Kardon ses sistemi, elektrikli ve hafızalı sürücü koltuğu, ısıtmalı koltuklar ve direksiyon, adaptif ve viraj aydınlatmalı LED farlar, otomatik ve ayak ile kontrol edilebilen bagaj kapağı gibi birçok donanımı standart olarak sunuyor.



    Ayrıca Bkz.2021'de Türkiye'nin otomotiv üretimi azaldı, ihracat arttı



    78 kWa'lik lityum iyon batarya, otomobilin gövde yapısının ortasına yerleştirilmiş bir güvenlik kafesi ile korunuyor. Pillerin otomobilin zeminine yerleştirilmesi, aracın ağırlık merkezini alçaltarak daha iyi bir yol tutuşu sağlamasına olanak tanıyor.



    İç tasarımda çok yönlü işlevselliğe yenilikçi bir yaklaşım getirilerek sürücüye kapı içlerinde ve bagajda bol miktarda saklama alanı sağlanıyor. Otomobil, içten yanmalı bir motora sahip olmadığı için, ön kaputun altındaki "frunk" diye adlandırılan alan, önemli bir depolama imkanı sunuyor.



    Dört tekerlekten çekişli XC40 Recharge, tek bir şarj ve 408 hp çıkışla 418 kilometre menzil sunuyor. Pil, hızlı şarj sistemiyle yaklaşık 40 dakikada yüzde 80 düzeyinde şarj edilebiliyor. Otomobili DC charger dışında AC duvar prizi ya da AC wallbox ile şarj etmek de mümkün olabiliyor. 11 kW'lık bir wallbox ile yaklaşık 7 saatte tam şarja akıma bağlı olarak ulaşılabiliyor. Yeni Volvo XC40 Recharge, Volvo Cars’ın 2020 yılında aldığı bir kararla trafikte olabilecek ciddi yaralanma ve hayat kayıplarını engellemeye yardımcı olmak amacıyla uyguladığı 180 km/s hız sınırına sahip.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi
    Volvo XC40'ın elektrikli versiyonu 408 beygir güçle geldi










  • 1.2 milyon TL nedir arkadaş ya! Nasıl ev-araba sahibi olacağız bu fiyatlara! :( Aylık 6500TL para geçiyor elime ki etrafımdaki insanlara oranla bir nebze iyi bir maaş bu, ama yine de kirayı öde, faturalar, mutfak alış verişi vs derken zaten son 10 gün kıt kanaat geçiniyoruz! Benden daha az kazananlar var onları hiç düşünemiyorum! Aileden varlıklı değilsen çok zor bu fiyatlarla yaşamak, intihar etmek bile geçiyor aklımdan, bu rezillikle ne evlenilir bu ülkede, ne çocuk yapılır! Daha yarım saat önce 3 patlıcan 2 ekmeğe 24 lira verdim arkadaş 24! Bu ülkeyi bu hale getirenlerin Allah binbir çeşit belasını versin! Bir daha seçim kazanırlarsa kendimi de umutlarımı da çöpe atacağım! Yeter, attık gerçekten yeter!

    Bu Volvo TOGG'un rakibi falan değil, daha ortada TOGG diye bir araba yok, fiyatı, ozellikleri bile belli degil.


    Eğer TOGG günün birinde araç üretirse,

    Aracı benzer fiyata arz edebilirse,

    Dünya çapında satış ve servis yapabilecek kapasiteye erişirse,

    Otomotiv sektöründe en az 10 yıllık deneyim ile ayakta kalabilirse,

    BELKI Volvo'nun bir modeline rakip olma ihtimali olabilir.

  • "XC40 Recharge'ın fiyatı 1.247.000 TL olarak açıklandı."

    haber için teşekkürler bu fiyata kaçmaz hemen 2 adet sipariş oluşturdum.

  • Şu elektrikli araçları nasıl da allayıp pulluyorlar, yanında hediye bakımlar vs. Mantıklı olsa bu kadar hediyesi olmaz düz mantık. Yakında bunları da kaldırıp kullanıcıyı yüklü bakım veya pili değişim ücretleriyle baş başa bırakacaklar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Enteresan bir şekilde fiyat uygun geldi. bünye alıştı sanırım yüksek araç fiyatlarına. milyon normal geliyor. şaka gibi :)

  • Konu sıcak fırsatlara taşınmalı acil olarak. Ben de sardırdım bir tane tükenmeden…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen e-C4 fiyat olarak çok daha mantıklı bir cihaz, süspansiyon sistemi sayesinde de XC40'dan çok daha konforludur.

  • Bundan TOGG'un muhtemel fiyatı hakkında fikir edinebilirsiniz.

  • parası olan alsın. güzel araba, çıkış fiyatı da güzel.


    frene bazınca duramayan araba yapan sitröyenle volvoyu karşılaştırmasak keşke.

  • Çok ucuz

    Gelişmiş ülke vatandaşlarına tabii ki. Üstüne alınma boşuna

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Togg ile arasında gidip geliyorum. Tek sıkıntı almaya ömrümün yetmemesi olabilir.

  • Artık hayalini bile kuramaz olduk :(

  • Çok mazot yakar bu :)

  • 400km menzil nedir yaa.

  • Piyasadaki diğer araç fiyatlarına bakınca bu arabanın bu fiyattan satışta olması sevindirici. Demek vergiler ve kur böyle olmasa gerçekten bu ülkede de elektrikli Volvolar görebileceğiz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 4.9 sn de 100km hız yapan bir araç için fiyat iyi bence. Eskiden piyango, loto çıksa alırdık derdik onlar da kalmadı..

  • Elektrikli araçlarda ilk alım'da teşvik olarak ÖTV avantajı getirilmesi şart, eğer böyle bir avantaj kontrol şartları altında sunulmazsa elektrikli araçlara geçiş yavaş olur. 750bin'e satılacak araçla 1.25 milyon satılacak aracın vergilendirme yüzdesi aynı olamaz olmamalı vergilendirme'de sisteminin düzenlemesi şart oğlu şart.
    Nihayet araca gelirsek güzel bir araç gibi görünüyor, gücü biraz fazla gibi bu kadar güç illaki tüketimi'de artırıyordur, incelemelerine bakıp rakiplerine göre ne avantajı var ona bakmak daha sonra değerlendirmek lazım şimdilik biraz sis bulutu var gibi, elektrikli furyası henüz başlamadığı için 11kw ile 7saatlik dolum süresi kimsenin dikkatini çekmiyor, dolum ücretleri'de aynı şekilde, birde yurdum şartlarında düşünülürse aynı apartmanda 7-8 aracın dolum yaptığını düşünmek ve altyapıda ne çıkacak onu merak ediyorum. apartımanlarda hızlı dolum güç istasyonlarını görme isteyenler koyanlar olacak. tümüyle değişecek bir sistemden bahsediyoruz aslında. şuan hesapta aklımızda olmayan o kadar çok şey çıkacak ki :))

    TOGG'un bu araçla rekabet edecek bir modelini yapıyorlardır umarım. 180Km hız sınırı konulması gerçekten güzel bir şey, bana kalsa 150km'ye bile çekseler iyi olur.





  • İkinci eli 1.5milyon olur bunun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ceo-tr kullanıcısına yanıt
    Elektriklilerde ÖTV daha az ya zamanla daha ucuza gelecek.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Çok yavaş şarj oluyor 40 dk %80 nedir ya herkes 20 dk altına inmeye çalışıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu direkt TOGG’un rakibi işte eğer ki ÖTV almazsa devlet ki ÖTV olacak ama ÖTV kadar teşvik vereceğiz şirkete böylece ÖTV kadar ucuzlatacak dediler zamanında.

    Bunun fiyatı 900 bin TL’ye düşüyor. TOGG bu fiyattan 1 milyon altına satarsa şu anki fiyatlarla rahat rahat piyasayı ele geçirir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.