Şimdi Ara

Elektrikli Hyundai Kona iki farklı pil seçeneğiyle tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Güney Koreli Hyundai’nin küçük SUV segmentinde ilk olacak modeli elektrikli Hyundai Kona, tüketiciye iki farklı batarya seçeneğiyle birlikte sunulacak. İşte elektrikli Hyundai Kona'nın özellikleri;
     

    Bu seçeneklerden giriş seviyesinde olanı 39.2kWs batarya kapasitesiyle kullanıcıya 300 km menzil sunacak. Ayrıca bu versiyonda bulunan motor 135 beygir güç ve 395Nm tork üretirken, iki versiyonun da ulaşabileceği maksimum hız 167 km/s olacak.

     
    Daha uzun menzile sahip olan diğer versiyonda ise aynı tork değerine sahip olan motor bu kez 204 beygir güç üretecek. Bu araç 63 kWs’lik daha büyük bataryası sayesinde 470 km menzile sahip olacak. Kısa menzile sahip olan seçenek 0’dan 100km/s hıza 9.3 saniyede çıkabilirken, diğer seçenekte ise bu değer 7.6 saniyeye iniyor.
     

    Pillerin iç hacme etkisi yok 

    Şarj girişi önde yer alan elektrikli Kona’da Hyundai’nin iddiasına göre bataryalar aracın iç hacmini etkilemeyecek şekilde yerleştirilmiş. Bu da normal Kona modelinin sahip olduğu bagaj hacminde herhangi bir değişme olmadığı anlamına geliyor. Şarj kablosu olmadan 373 litre bagaj hacmi sunulan araçta bu rakam kablo ile birlikte 332 litreye kadar geriliyor.

     
     

    Elektrikli Hyundai Kona’nın lityum iyon pilleri kısa menzilli araçta 6 saat 10 dakikada tamamen şarj olurken, uzun menzilli versiyon ise 9 saat 40 dakikada tam kapasiteye ulaşabilecek. Ancak hızlı şarj özelliği sayesinde bu piller 54 dakika gibi kısa bir sürede %80 doluluk oranına ulaşabilecek.

     
     
     

    Dış görünüş olarak elektrikli Kona modelinde fazla bir değişim bulunmuyor. Farklı olarak ön ızgaranın kapatıldığı araçta egzoz çıkışı da yer almıyor. 17 inç alaşım jantlar da elektrikli Kona’ya özel olarak tasarlanmış şekilde sunuluyor. Ayrıca aracın dış tasarımında aerodinamik yapıyı destekleyecek bazı güncellemeler de yapılmış.

     

    İç tarafta konfor ön planda 

    İç tarafta ise dijital gösterge paneli, baş üstü ekranı, opsiyon olarak 8 inçe yükseltilebilen 7 inçlik bilgi-eğlence ekranı bulunuyor. 8 yönlü elektrikle ayarlanabilir ön koltuklarda ısıtma ve soğutma özelliği de bulunuyor. Sürücü koltuğunda iki yönlü bel desteği bulunurken, ısıtmalı direksiyon da opsiyon olarak tercih edilebiliyor.

     

    Elektrikli Kona’nın sürücü asistanları tarafında ise adaptif hız sabitleme, şerit takip sistemi, arka çapraz trafik alarmı ve otomatik acil fren gibi pek çok önemli teknoloji yer alıyor. 2018 Cenevre Otomobil Fuarı’nda sergilenecek elektrikli Hyundai Kona’nın fiyatı ise henüz belli değil.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Elektrikli Hyundai Kona iki farklı pil seçeneğiyle tanıtıldı
    Elektrikli Hyundai Kona iki farklı pil seçeneğiyle tanıtıldı
    Elektrikli Hyundai Kona iki farklı pil seçeneğiyle tanıtıldı
    Elektrikli Hyundai Kona iki farklı pil seçeneğiyle tanıtıldı
    Elektrikli Hyundai Kona iki farklı pil seçeneğiyle tanıtıldı
    Elektrikli Hyundai Kona iki farklı pil seçeneğiyle tanıtıldı
    Elektrikli Hyundai Kona iki farklı pil seçeneğiyle tanıtıldı
     







  • Bu resimleri iphone Safari'de açabilen varmı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarım olarak gerçekten güzel olmuş iç tasarımı hoşuma gitti umarım fiyatıda düşük tutarlarsa mükemmel satış rakamları elde ederler.

  • Elektrik falan hikaye.

    Su arabadaki 1.0 TGDI (120 hp) motora 7-DCTyi koyabilseler tum avrupanin gözdesi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ic dis tasarimi gayet iyi olmus



    Menzilde iyi



    Fiyati uygun olursa alinir bu arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Elektrik falan hikaye.

    Su arabadaki 1.0 TGDI (120 hp) motora 7-DCTyi koyabilseler tum avrupanin gözdesi olur

    O 1.0 turbo benzini i10'a koysalar efsane olur. 1.0 atmosferikle bile tatmin eden bir araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GETİR ŞUNLARI TÜRKİYE'YE GETİR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normal Kona Cherokee'den halliceydi ama Electric çok güzel olmuş.

  • Cidden harika fakat Hyundai Turkiye su guzelim arabayi getirmeyecek

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ihkelektrik kullanıcısına yanıt
    Ben açabiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşük menzil 27k Euro, yüksek menzil 35k Euro olarak Türkiye'ye girse, pazarın yönünü değiştirerek yüksek satış miktarlarına ivmelice ulaşabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • şarj istasyonları çoğalmadığı sürece hyundai türkiye getirmez bu aracı

  • quote:

    Orijinalden alıntı: martin palermo

    şarj istasyonları çoğalmadığı sürece hyundai türkiye getirmez bu aracı

    Çok doğru bir tespit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EN iyimser tahminle 470 km gidecek sonra 1 saat şarjda bekleyecek o da %80 şarj olacak.

    Akıl işi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemiz acisindan bataryalari araclarin ULASILABILIRLIK acisindan hic ekonomik olacagini dusunmuyorum.

    Akilli Telefonlarin 3-4-5bin lira oldugu yerde, kim nasil alacak elektrikli otomobilleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TITRE TESLA
  • Kaç yıllık araba üreticisi firma elektrikli aracını bilim kurgu filmlerinden çıkmış gibi tanıtıyor, görece yeni tesla da uzaya elektrikli aracını gönderiyor işte.

  • hyundai kona ve +hidrojenli çalışmalarıyla "fransız opeli" 'ne müşteri bırakmaz.

  • ihkelektrik kullanıcısına yanıt
    Chrome mobilde çalışmıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ülkede evinin garajı olan kaç kişi var ki, elektrikli araçların yaygınlaşmasını bekliyoruz.



    Bakın otoparkı olan siteleri kastetmiyorum, evinin müştemilatı pozisyonunda garajı olanları diyorum.



    Bunu niye diyorum, çünkü sitenin otoparkına kaç tane sarj istasyonu koyabilirsiniz ? Mesela bizim sitenin otopark dikdörtgen gibi , köşelere konulabilen araç sayısı 28 tane, hadi 28 tane şarj istasyonu koydunuz, geriye kalan 40 küsür araba ne olacak ? Millet yer kapma mücadelesine girerse kan çıkar.



    Hadi onu geçtim, bu araçların çektiği enerjinin faturası nasıl paylaşılacak, sayaç mı konulacak, nasıl olacak.



    Dikine mikine uzanan müteahhiti zengin etme üzerine kurulmuş lanet olasıca şehircilikle, elektrikli araçlara geçmek nasıl olacak doğrusu çok merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.