Şimdi Ara

Elektrikli 2022 Subaru Solterra Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
4.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen hafta
  • Cevaplayan Üyeler 31
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Bloodin (2 mesaj) kaan_guney (2 mesaj) Elektrikliarabasever (2 mesaj) akenatons (1 mesaj) camokan (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (7 mesaj) (6 mesaj) (2 mesaj) (2 mesaj) (6 mesaj)
  • @
16 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli 2022 Subaru Solterra Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Toyota-Subaru iş birliğiyle geliştirilen tamamen elektrikli Subaru Solterra (Toyota bZ4X'in ikizi) Türkiye'de satışa sunuldu. 2022 Subaru Solterra fiyatı 1.665.900 TL'den başlıyor.



    Elektrikli Solterra, özellikleriyle neler sunuyor?



    Elektrikli Subaru Solterra, 4690 mm uzunluğa, 1860 mm genişliğe, 1650 mm yüksekliğe ve 2850 mm aks mesafesine sahip. Bu kapsamda Forester'dan toplam uzunluk bakımından 50 mm, aks mesafesi tarafında da 180 mm fazlası olduğunu söylemek mümkün. Subaru'nun ilk seri üretim elektrikli aracı olan Solterra, Toyota iş birliğiyle geliştirilen e-TNGA platformunu kullanıyor.



    Ayrıca Bkz.2023 BMW M3 Touring tanıtıldı: 503 hp güç, dört tekerlekten çekiş, 280 km/s son hız



    2022 Subaru Solterra'nın Türkiye'de satışa sunulan dört tekerlekten çekişli versiyonu toplamda 218 beygir güç ve 336 Nm tork üreten iki elektrik motorundan güç alıyor. Bu da elektrikli crossobver'ın 0-100 km/s hızlanmasını 6.9 saniyede tamamlamasını sağlıyor. Solterra'nın son hızı elektronik olarak 160 km/s ile sınırlandırılmış.



    %100 elektrikli modelde 71.4 kWsa kapasiteye sahip lityum iyon batarya paketi mevcut. Şirketin açıklamasına göre bu kurulum, dört tekerlekten çekişli versiyonda WLTP'ye göre - 18 inç jantlı modelde - 466 kilometreye kadar sürüş menzili sağlıyor. Maksimum AC ve DC şarj kapasitesi sırasıyla 6.6 kW ve 150 kW olan modelin bataryası normal şarjla 9 saatte dolarken hızlı şarjla 1 saatin altında %10-%80 arası dolum sağlanabiliyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Elektrikli Subaru Solterra tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri









  • KIA EV6 ile kıyaslandığında DC şarj süresi çok kötü. EV6 18 dakikada %80 şarj olabilirken, bu süre solterra'da 56 dk olarak verilmiş.

    Azami hız 160km/sa.
    EV6'da ise 183 km/sa.

    Bagaj hacmi EV6'dan 70 litre daha az.

    Belki fiyatı daha uygun. Ama sırf DC hızlı şarj için EV6 alırdım.
  • Son hızı 160la limitli olan, menzili kağıt üstünde bile 500ü geçemeyen araca 1.6 milyon lira hele de subaru için bu ülkede veren kaç kişi çıkacak merak ediyorum
  • KIA EV6 ile kıyaslandığında DC şarj süresi çok kötü. EV6 18 dakikada %80 şarj olabilirken, bu süre solterra'da 56 dk olarak verilmiş.

    Azami hız 160km/sa.
    EV6'da ise 183 km/sa.

    Bagaj hacmi EV6'dan 70 litre daha az.

    Belki fiyatı daha uygun. Ama sırf DC hızlı şarj için EV6 alırdım.
  • subuwu
  • Toyota görünümlü Subaru olmuş. Bu tasarımla Subaru fanlarını bile cezbedemez.

  • 1.6 milyon TL vereceksin ve 160km hızı geçemeyecek, yanından A segment araçlar bile sollayıp geçecek seni, klasik Uzak Doğulu zavallılığı.
  • Fakiro fakiro bitik bitik No many 🤣



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hisar18 -- 22 Haziran 2022; 18:30:36 >

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan_guney

    Son hızı 160la limitli olan, menzili kağıt üstünde bile 500ü geçemeyen araca 1.6 milyon lira hele de subaru için bu ülkede veren kaç kişi çıkacak merak ediyorum
    Neye göre kime göre hele de subaru :)
  • Resimlerde 2 çocuklu ve köpekli bir aile var. Ama arka koltukları yatırıp eşya koyuyorlar.
  • Güzel araba
  • boşuna getirmişler
  • Toyota bZ4X'i dolar Euro bazlı daha uygun fiyattan satar muhtemelen...
    Edit: araç 2023 te gelecek..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S1000XR -- 22 Haziran 2022; 19:19:46 >

  • çok çıkar ülkede bir biz zengin değiliz. yaşadığım mütevazi ilçede bile ilk çıktığı hafta 3 adet ix3 gördüm. demek ki olan küçük bir azanlıkta para bol. 160 km elektrikli bir araç için gayet iyi bir değer. o kütledeki aracı durdurmak da ayrı bir problem çünkü.

  • Subaru tasarımları toyotadan daha kötü artık. Bunun da güzel olduğu söylenmez ama forester xv kadar kötü değil.

    |
    |
    vincentvega kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Tasarım faciası olmuş. Elektrikli 2022 Subaru Solterra Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri 

  • Mercedes EQB varken bu para verilmez bence.
  • Bu tarz elektrikliarabalarıve onların Türkiye satış fiyatını görünce 2022 yılında değildi 1980'lerde yaşıyormuşum gibi hissediyorum. Tplum olarak alt veya orta kademenin bu araçları alması için galiba 20- yıl daha beklememiz gerecek. Beklerken yaşlanıp yaşlandıktan sonra da alamadan tahtalıköye uçarak seyahat etmiş olacağız.


  • hocam bu parayı verecek insan çok vardır onda şüphem yok sonuçta 1 milyon fasfakir insana karşılık 9-10 bin aşırı lüksü standardı haline getirmiş insan dolu hale geldi memleket ancak demek istediğim bu kadar para verecek olan biraz daha ekler gider senin de verdiğin örnekteki gibi bmw merso falan alır subaru bu kitleye pek hitap etmiyor ettiği kitleden de bu paralar çıkmaz. hız konusunda da bu limitler biraz firmaların kendini hümanist ve çevreci göstemeye çalışmasından başka bir şey değil sonuçta çok çok daha ağır teslalar 250'yi geçiyor istenirse.

    |
    |
    BekirHan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Bu gidişin bir sonu olmalı. Milletçe kafayı yememiz büyük olasılık.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.