|
Bildirim
|
Yandaşlar egzoz işine girdi sanırım.
|
O değil de 50 bin km'deki arabanın konvertöründe nasıl sıkıntı oluyor? Bence hiç egzozcu falan karıştırmasaydınız. Bir süre bekler sistem oturur ondan sonra ölçtürürdünüz.
Çünkü benim 17 yaşındaki arabam bile muayene istasyonundaki o sıkı denilen testten tek seferde geçiyor. Bu işte bir iş var. ![]() |
Öncelikle geçmiş olsun çok geç oldu ama olsun. Belki bizden sonrakilere yardımcı olur. Öncelikle katalizör ün içinde değerli madenler vardır. Egzozcuya gittiğinizde ilk yapacakları katalizoru bosaltmaktir. Sakın yanaşmayin bu son caredir. Zaten bosalttiginiz zaman kesinlikle emisyondan geçmiyor. Yenisini takmak zorunda kalırsınız. 700 ile 7000 lira civarı araca göre fiyatı vardır. İlk çare aracınızın ateşleme siistemini değiştirmektir. Bunlar; buji, buji kabloları ve oksijen sensörü (lambda) çok uçuk fiyatlı olmayan bu parçaları değiştirin. Emisyondan aracınız yakıtı tam olarak yakmayip çiğ olarak atarsa değerler yüksek çıkar sebebi ise ateşleme sisteminin yetersiz olmasıdır.Bizzat tecrübe ile sabittir. Emisyondan bütun değerleri yüksek çıkan aracım parçalar değiştikten sonra sorunsuz geçmiştir. Saygılarımla...
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vitisvinifera68 -- 4 Ocak 2018; 21:40:49 > |
|
|
|