Şimdi Ara

Vw cc 1.4tsi 150hp hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
43.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2016 modelini almayı düşünüyorum cam tavanlı 18inch jantlı kazasız boyasız 40-50 bin arası km var. Bu arabanın 160hpler gibi kronik sorunu var mıdır? 150 liklerde düzelttiler diye duydum ama bilen biri varsa aydınlatabilir mi? Birde bunların dsgleri ıslak kavrama olması lazım sorun çıkarma ihtimali kuru kavrama gibi yüksek midir ?
    Yardımlarınız için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Motor bloğu çatlama problemi var diye yazılıp çiziliyor hep o yüzden 150hpye geçildi deniyor ve yakıt tüketimi 150hplerde ciddi miktarda düşmüş zaten 150likler daha yeni nesil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 160 lıklar da hem sc hem turbo var 150 likler sadece turbo 160 iyi yürür ancak aşırı yüklemeye bağlı sorun potansiyeli yüksek 150 ler daha sorunsuz ancak iyi yürümüyor 125 lik jetta kadar ancak gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kyokushin K kullanıcısına yanıt
    Benim için performans yeterli öyle uçup kaçmasına gerek yok fakat peki ıslak dsg mi var bunlarda onu bulamadım. Motor sağlam olsun yeter ki 0-100km/h si bile 9 saniye altında bu makul seviyede fazlasıyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150tsi motorun alt devirleri twincharge gibi dolu degil.Oyle arkadaslar cok iyi gitmesinden ote belirttikleri alt devirlerdeki tembellige izin vermesidir.

    Bulabiliyorsaniz twincharge olandan alin.

    Degisme nedenide hem emisyon hem maliyettir.Gorece karmasik yapisi vw ye sapka cikartmayi gerekli kilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 160'lık 1.4 Tsi'lar harika motorlardı performans açısından.Örnek olarak 150'lik Leon'lar Scirocco'lardan 100 kilodan fazla daha hafif ama onlar kadar yürümüyor.Ama yağ yakma sorumu vardı diye hatırlıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korkmanız gereken motor değil şanzıman. Islak kavrama yok bu motorda kullanılan şanzımanda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW Jetta 1.4 TSI (140 HP) Midline?
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • arkadsimda vardi biyel kolu kirmisti yaptirdi lanet olsun dedi satti ama diger yonlerini beyeniyirdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 160 lık motor yağ yakıyordu bildiğim kadarıyla 150 lik motor sorunsuz ve gayet yeterli ancak emin olmamakla birlikte kuru kavrama diye biliyorum şanzıman motordan yana kuşkunuz olmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek sakıncam şanzıman. 1.0 dsg a3 kullanıyorum sıfır aldım fakat 40-50bin kmde kuru kavramanın masraf açmasından korkuyorum. Tam net birşey bilen yok mu hiç acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150 likler piston kırıyordu sonra 1.5 ler çıktı revizyonla. 1.4 alınacaksa 125 den şaşmamalı.
  • Şanzıman kuru 7 dsg. Hem 160 hem 150 lik cc de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım en iyisi hiç bulaşmamak ya da 2.0 dizeline yönelmek herkese çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilip bilmeden ne sallayan var...

    2015 150 Bg CC var. Exclusive paket sigorta şirketinden aldık topladık.
    160 bg olanlarda yağ yakma ve gücü çok daha iyi verdiği için şanzıman problemi daha fazla...
    Bizde ki 150 ise tamamen sorunsuz. İlk toplarken şanzıman hasarı vardı onu söktürdüğümüzde kavrama çok çok iyi durumdaydı.Biz 35 binde topladık şuan 56 binde 0 sıkıntı ile biniyoruz... DSG olayı tamamıyla şans işi ama motor yönünden sıkıntı olmaz mersin trafiği 35 km ort hızla 7 litre yakıyor şok geçiriyoruz... alacaksan Exclusive paket al daha iyi olur...
    2.0 dizele paran yeterse tabikide daha iyi ona laf edemem :)
  • 2.0 dizelini alabilecek bütçe varsa, hiç bulasmayin 150 liklere zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 model 160lık vardı bende. Yakıt olarak 160 lık felaket. Trafiksiz şehirde 8.5 altına düşemiyordum. Güç olarak yine 160 Bg olan felaket ivmelenme çok iyi. Ne yazıkkı 21 bin kilometrede silkeleme titreme problemi başladı kavrama yaptırılıp araç satıldı.
  • Ömrü düşük bir motor
    1.4 lük üniteye 160hp ne kadar dayanır, sürekli turbo devreye girer 160hp iletmek için size önerim
    2.0 tdi modellere bakmanız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar biraz araştırdım ve 1.4 tsi 150 hp olan cclerin ıslak tip kavrama olduğunu söylüyor bazıları. Bu ne derece doğrudur bilginiz var mı ? Sorunsuz dsg olarak tabir edilen dsg diyorlar doğruysa eğer tam bir vilen yok mu acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.