Şimdi Ara

egea 'cross' olunca ne oluyor..?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
2
Favori
11.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 ay
  • Cevaplayan Üyeler 61
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 gün 13 saat 58 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • alfa-x (6 mesaj) uzakdağ (3 mesaj) FurkanEmir411 (3 mesaj) Emre Tuna Mirliva (3 mesaj) mahmut716 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (37 mesaj) Mobil (35 mesaj) Mini (9 mesaj) (1 mesaj)
  • @
23 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • şimdi cross alınca tek fark çamurlukların siyah plastik olmasıysa bu kandırmaca olmuyor mu? cross'un daha fazlası olmalı ki ismini hak ettsin.

    yerden 3 cm daha yüksek o halde engebeli yerlerde gezerim mi deriz, yerden 3 cm daha yüksek olmazsa normal modeli gibi engebede gidemez mi ? cross gidebiliyorsa bu da gider, cross daha dayanıklı yapılmalı çabuk dökülmesin ama normaliyle aynı kalite. göz boyama insan aldatmacadan başka birşey değil.




  • Bu ürünü TOFAŞ Türkiye düşünmüş ve çok başarılı olacak


    Farkı sıradan hb lerden farklı en azından ,alternatif olmuş oldu


    Sandero stepway in sandero satışlarının %63 dü galiba olduğu düşünülürse C sınıfında doğru adım


    Zaten çektiği ilgiden çok doğru seçim olduğu belli avrupada da ses getirdi ,tofaş a tebrikler bizim insanımız bu işi biliyor  

    Ya tabiki bi şey olduğu yok ama daha dolu ve güzel duruyor. Egea hb ile cross arasında cüzi bir fiyat farkı var. Donanım gibi düşünülerek gayet alınır. Dodikler tavan rayları derken farklı gösteriyor.

    Ayrıca bu egeaya özgü durum değil bir çok araç böyle. Örneğin puma dediğimiz araç hafif yükseltilmiş fiesta. VW t-cross var o da yükseltilmiş polo. Volvonun v40 v60 cross country modelleri var.

    Suv başka bir şey crossover başka bir şey. Şahsen düz hb yerine az farkla cross modelini tercih ederdim.
    Golfun var, focusun var, volvonun var, subarunun var(hatta forumdakiler bunu suv vs sanıyor) daha da vardır bu tarz.

    Sınıfın amacı al dağa taşa git, vur çamura değil. Bozuk zeminlerde kolay kolay altını vurma, ufak tefek sıyırmalar camurluklarin koruma yüzeylerine gelsin, standart bir hbden pahalı dursun amacında yapılmış bir araç. Kısaca uyguna suv avantajlarını sunuyor ki hacim hariç geri kalan bütün modern suv özelliklerine sahip.

    Egea full versiyon 1.0 otomatik gibi bir kombinasyonu 190-200 gibi polo parasına sunsaydı, nasıl her köşe basında stepway varsa birde egea cross olurdu.

    Bu haliyle dayılar ve enişteler 1.4 sedan alır. Modern kisilerde manuel alacağıma otomatik x marka aracı alırım der.

    Hele bireyselde dizel alan adama ekonomi bakanlığında is teklif etmeleri lazım.
  • bazılarına göre "suv" oluyor...yersen!egea "cross" olunca ne oluyor..? 

  • Uygun fiyata suva benzeyen araç işte ne bekliyorsun ki o fiyatla 4x4 gerçek suv mu?

  • Aynı ürünün laciverti oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsanlar bunu talep ediyor, sedanların pazar payı ilk defa liderlikten düştü son senelerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ürünü TOFAŞ Türkiye düşünmüş ve çok başarılı olacak


    Farkı sıradan hb lerden farklı en azından ,alternatif olmuş oldu


    Sandero stepway in sandero satışlarının %63 dü galiba olduğu düşünülürse C sınıfında doğru adım


    Zaten çektiği ilgiden çok doğru seçim olduğu belli avrupada da ses getirdi ,tofaş a tebrikler bizim insanımız bu işi biliyor egea "cross" olunca ne oluyor..? 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melikşah_38

    Uygun fiyata suva benzeyen araç işte ne bekliyorsun ki o fiyatla 4x4 gerçek suv mu?

    ne 4x4 suv beklemesi, sarı boku laciverte boyayıp al bu başka demeleri aldatmacasından bahsediyorum, gerçek suv 4x4 yapacaksa yapsın ona göre fiyatını koysun işine gelen alır. hem binek arabayı suv gibi gören varsa o da ayrı bir sıkıntı zaten.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    İnsanlar bunu talep ediyor, sedanların pazar payı ilk defa liderlikten düştü son senelerde.
    İmkanım olsa binek binmem. Sokakta dahi yanından geçmiyorum. Jip seviyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    İnsanlar bunu talep ediyor, sedanların pazar payı ilk defa liderlikten düştü son senelerde.

    sedanı da cross yapar bunlar egea sedan cross :D

  • Bişey olmuyor
  • Hiçbişey olduğu yok, ucuz bir hafif yerden yüksek araç, ekonomisi kısıtlı vatandaşlar için işte 90 lara dönüyoruz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya tabiki bi şey olduğu yok ama daha dolu ve güzel duruyor. Egea hb ile cross arasında cüzi bir fiyat farkı var. Donanım gibi düşünülerek gayet alınır. Dodikler tavan rayları derken farklı gösteriyor.

    Ayrıca bu egeaya özgü durum değil bir çok araç böyle. Örneğin puma dediğimiz araç hafif yükseltilmiş fiesta. VW t-cross var o da yükseltilmiş polo. Volvonun v40 v60 cross country modelleri var.

    Suv başka bir şey crossover başka bir şey. Şahsen düz hb yerine az farkla cross modelini tercih ederdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer modellere göre 4cm yerden daha yüksek.4cm + gerçekten güzel. Şehiriçi yollarda ve çok hafif arazi yollarında işe yarayabilir.Arabanın altının yere sürtme stresini en çok yaşayan bilir. Benim megane 4 var ve cidden stres oluyorum.Yeni corolla sahibi olanlar beni iyi anlar.Bundan önce hilux üm vardı ve onda stres atıyordum tekrar başa döndük..4cm deyip geçmemek lazım olmayan da var...

  • Dünya trendleri bu yönde çünkü. Ben kendim suv araç kullanıyorum artık imkanı yok normal binek bir araca binmem. Yerden yüksek, geniş araç gerçekten çok daha keyifli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jip oluyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • köy yoluna, dağa, balığa, pikniğe, ava giderken daha rahat ve kullanışlı oluyor.

  • Altı vurmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Bu ürünü TOFAŞ Türkiye düşünmüş ve çok başarılı olacak


    Farkı sıradan hb lerden farklı en azından ,alternatif olmuş oldu


    Sandero stepway in sandero satışlarının %63 dü galiba olduğu düşünülürse C sınıfında doğru adım


    Zaten çektiği ilgiden çok doğru seçim olduğu belli avrupada da ses getirdi ,tofaş a tebrikler bizim insanımız bu işi biliyor  

    edit= tofaş ekibi dizayn etmiş, doğrudur.

    https://tr.motor1.com/news/452040/tofas-ceosu-makyajli-egea-cross-aciklamalar/

    -----------------------

    Tofaş ne alaka, fiat üretimi tipo cross modeli bu, adı burda egea oldu

    https://www.fiat.com/tipo/tipo-hatchback-cross/exteriors


    egea "cross" olunca ne oluyor..?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut716 -- 20 Aralık 2021; 11:0:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    edit= tofaş ekibi dizayn etmiş, doğrudur.

    https://tr.motor1.com/news/452040/tofas-ceosu-makyajli-egea-cross-aciklamalar/

    -----------------------

    Tofaş ne alaka, fiat üretimi tipo cross modeli bu, adı burda egea oldu

    https://www.fiat.com/tipo/tipo-hatchback-cross/exteriors




    Alıntıları Göster

    Tofas ceosunun açıklaması var. Fikri ortaya atıp bir ayda tasarımını yapmışlar crossun burada.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fiyat olarak da cok fark yok zaten. Kullanicilara seçenek sunuyorlar. isteyen hb alir isteyen sw isteyen de cross. Anormal olan nedir ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.