Şimdi Ara

egea 'cross' olunca ne oluyor..? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
1
Favori
17.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • uzakdağ kullanıcısına yanıt
    Adam cross diye +fiyat koymamış ki, hb de sw de cross da aynı fiyat (full paket için). Yani Volvo V60 ı cross yapınca aynı şeyler denmiyor neticede. Pazar buraya kayıyor, bu pazardan pay almak istemiş. İçi boş konu maalesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abdülhak Hamit Tarhan -- 11 Ocak 2021; 21:49:51 >
  • Önemli olan 3-5 cm değil, rakipleriyle arasında kaç cm olduğu, minimum noktanın yerden yüksekliği ve üzeri ise SUV sayılabilir.

    Bu arada firma suv demiyor, Volvo cross county gibi ya da rifter cross gibi ara bir model
  • Aracı canlı olarak görmedim fakat tahminim sandero/ sandero steapway gibi bir durum var. İçi biraz daha ferah oluyor, altı da yere biraz daha zor vuruyor. 500binlik çoğu suvun yükseltilmiş sw olduğu piyasada çok birsey beklememek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Tofas ceosunun açıklaması var. Fikri ortaya atıp bir ayda tasarımını yapmışlar crossun burada.



    Alıntıları Göster
    haber linki için

    https://tr.motor1.com/news/452040/tofas-ceosu-makyajli-egea-cross-aciklamalar/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dogukan_3002

    İmkanım olsa binek binmem. Sokakta dahi yanından geçmiyorum. Jip seviyorum

    Alıntıları Göster

    Bende yüksekte oturamıyorum o yüzden SUVcuklardan hoşlanmıyorum ama şöyle bir Range Rover veya Ford Explorer gibi gerçek SUV olursa Hayır demem 😀

  • Golfun var, focusun var, volvonun var, subarunun var(hatta forumdakiler bunu suv vs sanıyor) daha da vardır bu tarz.

    Sınıfın amacı al dağa taşa git, vur çamura değil. Bozuk zeminlerde kolay kolay altını vurma, ufak tefek sıyırmalar camurluklarin koruma yüzeylerine gelsin, standart bir hbden pahalı dursun amacında yapılmış bir araç. Kısaca uyguna suv avantajlarını sunuyor ki hacim hariç geri kalan bütün modern suv özelliklerine sahip.

    Egea full versiyon 1.0 otomatik gibi bir kombinasyonu 190-200 gibi polo parasına sunsaydı, nasıl her köşe basında stepway varsa birde egea cross olurdu.

    Bu haliyle dayılar ve enişteler 1.4 sedan alır. Modern kisilerde manuel alacağıma otomatik x marka aracı alırım der.

    Hele bireyselde dizel alan adama ekonomi bakanlığında is teklif etmeleri lazım.
  • Zaten araba arazi için değil ki gene şehir kullanımı için. Daha yüksekte oturuyor olmak şehir içinde +, istanbul gibi yolları köy yolundan hallice yerde oturuyorsan yerden 3cm değil 1cm bile yüksek olmak +

  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    bazılarına göre "suv" oluyor...yersen! 

    Seneler önce de ford yaptı bunu. Ford fusion urbanite. Fusion dan farklı siyah tampon ve bagaj barları ile jip havası vermeye çakışmışlardı. O aklıma şimdi.

  • SUV değil bunu hepimiz biliyoruz. crossover modeller. nasıl citroen c5 ve c3 e çıkıp aircross ismini verdiyse fiat ta egea ya egea cross ismini veriyor. kendi ürün gamında hali hazırda olan otomobil için gayet güzel bir girişim ve model. fiyatıda uygun satar bu otomobil.


    kimse burada amerikan SUV leri ile karşılaştırmasın. yani bi escalade var , explorer var ki biliyosunuz SUV bunlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    haber linki için

    https://tr.motor1.com/news/452040/tofas-ceosu-makyajli-egea-cross-aciklamalar/

    Alıntıları Göster

    Süper bir fikir bence tam dönemin aracı olmuş.

    Tek eksiği otomatik vites. Otomatik vites olsaydı efsane satardı.





  • aserkang kullanıcısına yanıt

    Büyük eksik valla. İstanbul arabası tam aslında ama otomatik olmayıncada İstanbula anlamsız kalıyor biraz.

  • Hatchback in yerden biraz daha yüksek olanı.
  • Araç beğenilmez ise tutulmaz üretimden kaldırılır bu kadar basit


    Arona gibi hindistan aracı B suv ise Egea cross bin kere suv  


    Çizgileri dengeli araç orantılı gelen tepkilerden çok tutulacağı belli


    Keşke 1.4 benzinli ile 1.3mjet arası 40.000Tl olmasaydı yada 1.0 a tüp takılmıyor 1.3 den 20.000 aşağı fiyatlansaydı.1.0 ile 1.3 dizel arası 8.000Tl fark var niye 1.0 alınsın ki???

  • Tofaş cross modelini 3 ayda tasarladık diyor. Artık aerodinamisi Allaha emanettir. Yerden yüksek yaptık deyip piyasaya sürüyorlarsa o arabadan bir cacık olmaz,


    hem. Viraj olsun hemde yüksek hızda sorun yaşatır




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0145B01C9 -- 11 Ocak 2021; 23:43:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0145B01C9

    Tofaş cross modelini 3 ayda tasarladık diyor. Artık aerodinamisi Allaha emanettir. Yerden yüksek yaptık deyip piyasaya sürüyorlarsa o arabadan bir cacık olmaz,


    hem. Viraj olsun hemde yüksek hızda sorun yaşatır

    Hadi Türkiyeyi geçtim, Avrupa'da satılacak bir arabanın aerodinamisi sence Allah'a emanet midir?


    Tabi ki yol tutuş bir tık zayıftır, troc ile arkalı önlü gittim ben egea ile, her virajda geçtim. Arkada salınım yüksek. O bile belli güvenlik standartlarını sağlıyordur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 12 Ocak 2021; 0:46:36 >
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt

    Tofaş

  • Kampanali suv. Otomatik secenegi yok. Turbo motor koymuslar ama 0-100 12.2sn. Hantal dediginiz gdi sportage 1.5ton agirlik ve atmosferik motora ragmen 11.5sn de cikiyordu. Nerden baksan fiyasko
  • Sadece Fiat değil ki çoğu marka artık Cross araç üretiyor. Yılların Eclipse'i bile Cross oldu.


    Ha mantıken yerden 3-4 santim yüksek olması çok şey değiştiriyor. Tüm yolların iyi kötü yerden 13 santim yüksek arabalara göre yapıldığı (Buna rağmen aracın altının değdiği yerler oluyor) bir ortamda 16-17 santim yükseklik gayet iyi. Hiç altını vurma derdi kalmayacak daha ne? Hatta pikniğe, köye giderken falan normal bir binek arabadan neredeyse hiç bir eksiği olmayan, altını vurma derdinin olmadığı bir araba daha ne?


    Dediğim gibi Egea Cross özelinde konuşmuyorum, genel olarak ileride bütçem yetecek olsa, düz modeli ile arasında dağlar kadar fiyat farkı olmazsa Cross tercih edebilirim.

  • mahmut716 kullanıcısına yanıt

    tipo-egea GM platformu üzerinden geliştirildi. tasarımı fiat italya yaptı fakat mühendisliği tofaş yaptı.

    bu projenin çıkış fikrinin de tofaştan geldiğini duymuştum.

  • Hangi b SUV yada c SUV harbi SUV ..

    Harbi SUV dediğin araç adam gibi üst sınıf 4x4 sistemi sistemi olan off-road araçlarının cadde versiyonudur.... Roll Cage, şınorkel , özel off road yükseltme kitleri falan olmayan versiyonudur....

    Tofaş bence doğru bir iş yapmış pazarı pug almış götürüyor Citroen pegout ile C3 C5 aircrosslar 2008,3008 ler pastadan bizde ekmek yiyelim demiş ler...

    Satarsa fiyattan satar yoksa başka bir şeyden satıcağını pek düşünmüyorum piyasada en uygun ucuz fiyatlı b SUV olduğu için alırsa insanlar alır yoksa normalde ben gene insanların psa grubundan dışarı çıkıcağını düşünmüyorum...

    Renault captur kaç tane satmış ben yollarda tek tük görüyorum... Ama her sokak başı köşede 2-3 tane 2008 yada 3008 yada aircross kesin var...

    Ben gene cross u Tofaş çı kesim kendi içinde daha çok alır diye düşünüyorum yani dışardan çok müşteri bence çekmez daha çok sedan almıyalım biraz yerden yüksek olsun cross alalım yada egea hb sw düşünenler belki cross a aklı kayabilir falan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 12 Ocak 2021; 5:31:28 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.