< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Güzel paylaşım.
Japon efsanesi dediğin budur, 1.6 motorlu 20 yaşındaki Corollalar değil... |
ne alaka? yağını suyunu koy sanayiye uğrama bile. çok anlıyormuş gibi ahkam kesiyorsunuz bir de. kullanmadığım araç kalmadı ama esk, efsanemim zevkini veren araç olmadı.
|
O yıllarda Japonlar öyle şeyler yaptı ki, aradan 30 sene geçti, hala ilgi çekiyor.
Bugün yüksek güçlü araç istendiğinde 2jz supra motoru konuyor kaputun altına. Bahsi geçen motor, 1991 yılında ilk aracına takıldı. Testiydi, üretimiydi desen 88 leri bulur dizaynı. İlk montajının üstünden 26 sene geçmiş, hala yaygın kullanılıyor. Nerede o yüksek teknoloji yeni nesil motorlar ? Uzun atlamak için ikinci sahiplerini bekliyor. Japon efsane motorlarını merak eden arkadaşlara birazını sayayım, araştırma yapabilirler. 2jz, rb26dett, sr20det, 4g63, b16a2, f20c, k20a-k20a2, 4a-ge, ej25, r26b, 13b.. İşte japonları o üne getiren, araçlarına o ruhu veren makineler bunlar. 3 litre ve altındaki motorlarda , hala gerek atmosferik motorda, gerek turbolu motorlarda yapabildiklerini bariz şekilde geçebilen pek olmadı. Mesajıma cevap olarak 1.6 125 hp atmosferik honda motoru falan gösterecek birisi varsa, önce f20c 'nin atmosferik motorda güç/litre rekorunu savunduğu markanın hangi seri üretim aracının kırabildiğini yazsın da öyle cevap versin. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 20 Kasım 2017; 16:47:55 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 21 Kasım 2017; 23:30:23 > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |