Şimdi Ara

Efsane Cuma saçmalığı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bugün işyerinde konusu açıldı cahillikten beynim yandı sizinlide paylaşmak istedim.Bu Ülkenin insanı gerçekten çok saçma düşünüyor. Arkadaşın biri ortaya laf attı Hepsiburada indirimlerine göz atıyomusunuz bende dedim aa doğru black friday indirimleri yaklaşıyor dimi dedim bana döndü baktı Balack Friday değil arkadaşım Efsane cuma dedi lütfen şöyle bir affalladım ee nolmuş dedim ikisi aynı şey değilmi? Ha Black Friday ha Efsane cuma ne farkı var? Bana dediki çok farkı var Kara Cuma müslümanları karalamak içinmiş falan birşeyler saçmaladı sonra e dedim indirimleri takip ediyon kendin attın ortaya ne farkediyor? Ha ismi Efasane Cuma olmuş ha Kara Cuma içeriği faaliyeti aynı değilmi isminemi takıldın bukadar dedim.Faaliyeti gerçekleştirmek günah değil ama ismini söylemek günah resmen yemin ediyorum böyle 2 dk beynim yandı.Müslümanlar bukadar komik yemin ediyorum çocuk indirimleri herkesden önce takip ediyor Black Friday dedim die tepki gösterdi bana böyle bir saçma bir beyin olabilirmi?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    _____________________________




  • Saçma ama senin buna bu kadar takılmış olman da ayrıca saçma, hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "No one can construct for you the bridge upon which precisely you must cross the stream of life." ~Nietzsche
  • akbey617 kullanıcısına yanıt
    Hocam çok takılmadım güldüm geçtim sadece.Burdada paylaşmak istedim yani insan cidden hayret ediyor bir insan nasıl bukadar basit olabilir die düşündüm adam Black Friday dedim die bir küfür etmediği kaldı bana.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • "Niyetin ciddiyse, indirim saatlerini dünyaya dua için değerlendir" deseydin.

    _____________________________
  • aykut291 A kullanıcısına yanıt

    Var öyleleri hocam, bu tarz insanlarla ağız münakaşasına girmemek insanın kendine yaptığı büyük bir iyilik olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "No one can construct for you the bridge upon which precisely you must cross the stream of life." ~Nietzsche
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.