Şimdi Ara

Edit:Mutlu son. Yeni abonelik ve Nakil hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 19
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 38 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 12
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • beadlock2247 (19 mesaj) kütahyalı_ramazan (11 mesaj) guguk (4 mesaj) TurkNetDestek (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (26 mesaj) Mobil (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TurkNet >> Edit:Mutlu son. Yeni abonelik ve Nakil hakkında yardım
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhabalar,
    24.10.2017 tarihinde biten (24 ay taahhütlüydü) ttnet aboneliğim biteceği için hattımın desteklediği üzere 50mbit vdsl paket için başvuru yapmak üzere 19.10.2017 tarihinde türkneti aradım. En son ttnet faturamda gelen hizmet numaramı ve adresimi söylediğimde bilgilerin uyuşmadığını hizmet numarasını girdiklerinde hiçbir şey çıkmadığını söylediler. Ben de nasıl olsa taahhütüm bitti diyerek tamam yeni abonelik başlatalım o zaman dedim(aramadan kendi sitelerinden kontrol ettiğimde adresimde boş port olduğu ve 50mbit hız olduğu gözüküyordu). Belgeleri yazdırıp imzalayıp 20.10.2017 tarihinde öğlen mng kargo ile gönderdim,Ertesi gün de (cumartesi) Sibel Cin adlı kişi tarafından saat 10.50 de teslim alınmış. Fakat bugün sabaha kadar belgeleriniz eksik vb diyerek uyarı mail ve mesajları alıyordum. bugün sabah evraklarınız ulaştı diye bilgi aldım müşteri hizmetlerini aradığımda. Bundan önce 22.10.2017 tarihinden itibaren de altyapı teknik sorunları nedeniyle aktivasyon işleminiz devam ettirilemiyor diye uyarı alıyordum hem türknet oim den hem de sms ve mail yoluyla(aradığımda boş port yok boşalana kadar devam edemiyoruz dendi,ilk başvuru yaptığımda en geç 6 iş günün içerisinde internetiniz olacak denmişti). Pazartesi günü ttneti aradım ve müşteri numaram ile adresimi tekrar teyit edip doğruluk onayını aldım. Bununla ilgili olarak da aynı gün türknet müşteri hizmetlerini arayıp ttnetten kontrol ettirdiğimi ve adresimin doğru olduğunu o yüzden nakil işlemi benim için daha uygun olacağından o şekilde devam etmek istediğim söyledim. Aboneliğin başlatıldığı telefon yanımda olmadığını ve şuan aradığım numaradan aranmak istediğimi 3 kere belirtmeme rağmen akşam 5 e doğru aboneliğin açıldığı telefon numarasını aramışlar ve yanımda olmadığı için açamadım. Bunun üzerine saat 19.00 gibi tekrar arayıp aboneliğimin başlatıldığı telefon numarasında değil şuan aradığım numaradan bana ulaşılsın demiştim fakat diğer numaradan aramışlar dedim. Bunun üzerine evet adres teyiti için aranmışsınız ,bu numaradan aranmak istediğiniz de gözüküyor ama bir karışıklık olmuş tekrar aranmanız için kayıt oluşturuyorum dendi. Ertesi gün (salı günü yani bugün) arayan soran olmadı (saat 16.43).

    Biraz başınızı şişirdim kusura bakmayın fakat sormak istediğim birkaç soru var ;

    1. TTnet taahütüm bittiği için faturam 62 tl den 110 tl ye çıkacakmış. Ttnet aboneliğimi kapattıracaktım fakat port yok sorunundan sonra türknetin adres-hizmet no sorununu çözüp nakil yapmasının daha mantıklı olduğunu düşünüyorum. Sizce ( türknet bugün de aramazsa) yarın yeni abonelik başvurumu bitirip, yeni müşteriymişim gibi nakil için tekrar başvuru yapıp belgeleri tekrar gönderip hizmet no adres bilgilerimin doğru olduğu konunda israr edip sorunu çözmelerini mi talep edeyim ? Yoksa önereceğiniz başka bir
    şey var mıdır ve hizmet no su ile neden (onların söylediği üzere) hiçbir şey çıkmıyor olabilir?

    2. Diyelim ki nakil işlemi 3-5 gün sonra gerçekleşti ttnet tarafından nasıl faturalandırılacağım ?

    3. Nakil işleminde ttnet ile muhattap olmama gerek var mı?

    Çok teşekkürler

    Edit: Şuanda ttnet yalın adsl hattım Çekili ve taahüütüm bittiği için 110 tl den kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beadlock2247 -- 1 Kasım 2017; 16:21:50 >



    |
    |




  • Yarbay
    4150 Mesaj
    tahaddüt bitince ttnet i dondur ki port u kaybetme ve fazla ücret yazmasın. Onun dışında sıfırdan bağlantı için bekle olmaz ise iptal ettir taşıma ile uğraş taşıma da ttnet ile görüşmene gerek yok türknet in halletmesi lazım. Türknet den sıfırdan bağlantı için iş emri numarası isteyin verirler ise top tt de yok ise türknet in iş emri açması gerekiyor
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    tahaddüt bitince ttnet i dondur ki port u kaybetme ve fazla ücret yazmasın. Onun dışında sıfırdan bağlantı için bekle olmaz ise iptal ettir taşıma ile uğraş taşıma da ttnet ile görüşmene gerek yok türknet in halletmesi lazım. Türknet den sıfırdan bağlantı için iş emri numarası isteyin verirler ise top tt de yok ise türknet in iş emri açması gerekiyor

    Şimdi yine beni arayın dediğim numaradan değil aboneliğin başladığı cep numarasında arkadaşımı aramışlar(mala anlatır gibi 3+3 6 kere söylemem rağmen. Bunu yapmamdaki sebep de aboneliğin sahibi arkadaş bu işlerden anlamıyor ben ilgilenmeye çalışıyorum). Yeni abonelik olduğu için keşife gelecekler vb demişler. yarın yeni aboneliğimi iptal edip tekrar belgeleri göndermeyi düşünüyorum nakil için. Ttnet ten nasıl bir fatura yansır, Kullandığım gün kadar mı yoksa direk 1 ay 110 tl mi alırlar? İnterneti donduramıyorum çünkü aktif olarak kullanılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beadlock2247 -- 24 Ekim 2017; 17:24:30 >




  • Yarbay
    4150 Mesaj

    türk net oim den telefon numaranızı değiştirin en güzeli. ttnet de günlük olarak ücret alması lazım 110/30 şeklinde kaç kullanıldı ise
    |
    |
    beadlock2247 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    türk net oim den telefon numaranızı değiştirin en güzeli. ttnet de günlük olarak ücret alması lazım 110/30 şeklinde kaç kullanıldı ise

    Benim numaram üzerine de kendi evimin numarası kayıtlı olduğu için değiştiremiyorum maalesef
    |
    |
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ne kadar sürer tahmini olarak nakil işlemi ve yarın yeni abonelik iptalini gerçekleştirince hemen nakil için başvurabilir miyim ?
    |
    |
    kütahyalı_ramazan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4150 Mesaj

    port taşımayı tt yokuşa sürüyor 2 hafta kadar sürdüğünü gördüm. 2 davetiyemi kullanan arkadaştan biri tt idi diğeri vodafone du ikisinin de tam 2 hafta sürdü
    |
    |
    beadlock2247 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ben kendi evime nakil yaptırdım 2 3 gün içerisinde bağlamışlardı. Nakil olunca da port taşınma sorunu oluyor mu ?
    Ayrıca nakilde boş port yok vb demeyecekler değil mi ?
    |
    |
    kütahyalı_ramazan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4150 Mesaj

    diyemezler portun sadece sahibi değişiyor. TTnet den türknet oluyor. Ama net yalın ise ses için boş port yok diyebilirler(ses ve data portları farklıdır)
    |
    |
    beadlock2247 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yalın internet fakat telefon çok da lazım değil. İnternetimin gelmesi için bir sorun oluşturur mu bu? Şuanda oimden kontrol ettim teknik aksaklıklar vb yazısı kalkmış. Port sorunun halletmiş olabilirler mi Şuanda ttnet aboneliğim devam ederken ?
    |
    |
    kütahyalı_ramazan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4150 Mesaj

    nakil de ses portu olmaması sıkıntı yaratmaz sonradan da bağlantı yapılabilir. sıfırdan bağlantı için teknik aksaklıklar yazısı kalktı dediğinize göre sanırsam port tahsisi yapılmış tt nin uç bırakması gerekecek
    |
    |
    beadlock2247 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Edit: 24. 10.2017 tarihinde aradılar tekrar port için başvuru yaptık bekleyin 2 gün dediler. 2 gün geçti bugün aradım haka bekleyin diyorlar. Eğer yarına kadar port ile ilgili olumlu dönüş yapılmazsa yeni aboneliği iptal edip nakil için tekrar başvuracağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beadlock2247 -- 26 Ekim 2017; 11:40:42 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Edit 27.10.2017:

    Bugün akşam saatlerinde kullanıcı adım ve şifrem geldi fakat modemde hala dsl ışığı yok. Ayrıca ttnet'in kapatılması için ıslak imza verildi. Hizmetiniz başlatılmıştır diye bir mesaj dahageldi. Şuanda faturam işliyor fakat hatta sinyal dahi yok !!!
  • Yarbay
    6662 Mesaj

    Bende de aynı durum kullanıcı adı ve şifre sms olarak geldi fakat internet yok
    |
    |
    beadlock2247 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    yer neresi hocam+ nakil mi yaptınız yeni kayıt mı?
    |
    |
    guguk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6662 Mesaj

    İstanbul erenköydeyim telefon hattımı türknete taşıdım ama o hatta internet yoktu
    |
    |
    beadlock2247 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4150 Mesaj

    dsl ışığım yanmıyor diye arıza kaydı açın tt saha ekipleri ses portunuza data portu ekleyecek ve dsl ışığınız yanmaya başlayacak şu an sinyaliniz dslam (saha dolabı) da hazır bekliyor tt nin eklemesine kaldı
    |
    |
    guguk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Dsl ışığı yanıyor mu yoksa dsl var internet mi yok ?
    |
    |
    guguk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4150 Mesaj

    sizin tesisat sıfırdan kurulmuştu binanın ankastre kutusundan abone isimi yazan kablo bırakmışlar mı ? evet ise eski tt kablosunu söküp yeni bırakılan kabloyu bağlayın. Eğer bırakılmadı ise yan binada falan fiber kabin falan var mı bilginiz var mı ? bazen binaların fiber kabinleri ortak olduğu için sizin uç yan binalara bırakılmış olabiliyor (t11 kabinler öyle oluyor)
    |
    |
    beadlock2247 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hayır aslında ttnet ten internet alıyordum sadece abone numarası ve adres uyuşmadığı için yeni abonelik başlattık. Telefon var çalıyor numara ama dsl hala yok ve apartmanını kutusuna baktım birkaç kişininki etiketli (Superonline vodafone vb) ama benimki ile bir kablo yok. Geçen ttden gelen adam evde yokuz diye gitmiş ama evle ilgili de bir sorun yok aslında kabloyu etiketleyip gitse anlardım. Abonelik başladı gözüktüğü için çağrı merkezinden kimse ile de görüşemedim bugün. Tahmin ettiğim kadarı ile adam internet hattı ile ilglili birşey yapmadan gitti sadece telefonu halledip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beadlock2247 -- 27 Ekim 2017; 22:39:50 >
    |
    |
    kütahyalı_ramazan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Sohbet
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.