Şimdi Ara

Edit:Mutlu son. Yeni abonelik ve Nakil hakkında yardım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • beadlock2247 kullanıcısına yanıt
    şu an türknet in cerdiği ev telefonu çalışıyor ve daireye çektiniz fakat dsl ışığınız yanmıyor ise bir üstte diğer arkadaşa yazdığım ile aynı durumdasınız. TürkNet ev telefonu ve internet için ayrı ayrı iş emri oluşturduğu için dsl iniz gelmiyor. Oim den dsl ışığım yok diye arıza kaydı açın not olarak da ev telefonunuzu ya yazabilirsiniz. Dslam da sinyaliniz hazır tt ekipleri tarafından bağlantıyı bekliyor
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Anladım teşekkür ederim umarım en kısa sürede çözülür
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    teşekkürler arıza kaydı açmıştım inş. en kısa zamanda çözülür.
  • Benim internetim geldi gayet memnunum herkese teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Sizin sorun nasıldı hocam acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bugün sorunum hala devam ediyor ve türknetdestek aranacaksınız bugün ilettim sorununuzu demesine rağmen kimse aramadı. Acaba dediğiniz bağlantıyı ben yapabilir miyim ankastre kutusundan?
  • beadlock2247 kullanıcısına yanıt
    ankastre kutusundan bağlantı olayı kolay eğer dairenize giden portu biliyor iseniz hiç sıkıntı yok

    https://forum.donanimhaber.com/elektrikci-cagirmadan-ankastre-baglantisi-nasil-yapilir-resimli-anlatim--128138201

    buna göz atın lütfen
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Peki sizce sorun bunda mı kaynaklı? Çünkü ankastre dolabını açtığımda 3 4 kablo etiketliydi onlar da bizimkiler değil
  • beadlock2247 kullanıcısına yanıt
    geçmişe şimdi tekrar baktım da bir teyit alayım türknet size yeni bir telefonu numarası verdi ve onu kullanıyorsunuz şu an kabloyu eve çektiniz doğru mu ?

    doğru ise daha önce dediğim gibi dsl ışığınız yanmıyor ise bu işi tt nin çözmesi lazım saha dolabından çözülecek ankastre den değil. Siz bir de çevir sesi yok diye arıza kaydı açın gelen ekibi yakalayın dsl işini çözdürün yoksa uzayacak anlaşılan
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Ben hat çekmedim aslında, biz evde yokken gelip gitmişler, geldiğimizde aktif kullandığımız ttnet çalışmıyordu fakat telefon sinyali gelmişti. Bunun üzerine ttnet i tamamen kapattık. Aynı zamanlarda Türknet ten mesaj geldi ama dsl sinyali bile yoktu. Arıza kaydı açtım ama 3 gün oldu dönen yok. Abonelik başladı diye hep robotla görüşüyoruz zaten o da birşey yapmıyor.

    Eve gelen ttnet çalışanın cep numarasını aradım çalıyor açmıyor o da. Napacağımı bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beadlock2247 kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    açmaz o sms ile şansınızı deneyin ama sizin dsl arızası arada kaynadı siz çevir sesi yok diye de arıza kaydı açın ama gelen adamı yakalayacaksınız ya da ankastre kutusuna not bırakın bu hatta çevir sesi var ama dsl lambası yanmıyor o sebep ile arıza açtık diye ad soyad türknet ve ev telefon numaranızı yazın gelen ekip aslında çözer inşallah
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler deneyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesaj attım görüp dönmedi ttnet görevlisi. Bugün türknetten aradılar böyle böyle etiketleme yapılmadığını, dsl ışığımın yanmadığını söyledim. Tamam ben ekipleri yönlendiriyorum dedi karşıdaki bayan. Eğer cumaya kadar internetim gelemezse iptal edeceğimi de söyledim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün 31.10.2017 tarihinde şikayetvar com a şikayet yazmıştım onunla ilgili bugün 1.11.2017 bir görevli aradı ve saha ekiplerine durumu aktaracağını söyledi. Bunun üzerine 1.5 saat sonra ttnet ten görevliler geldi yarım saate yakın uğraştılar ve sorunu çözdüler. Saha dolabına birkaç kere gidip, bazı birimleri birkaç kere arayarak İnterneti evime kadar bağladılar. Şuanda 47-48 mbit hız alıyorum ve bir sorun yok.



    Yardımcı olan olmaya çalışan herkese teşekkürler.

    Ayrıca bugün sizi arayacaklar ilettim deyip kimsenin aramadığı ve mesajları görüp ondan sonra görünmedi olarak işaretleyen türknetdestek e ayrıca teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beadlock2247 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzun çözülmesine sevindim. Dokuz gün öncesinden bu zamana kadar sizinle bu süreç içerisinde iletişim halindeydik ve buradan elimden geldiği kadarıyla size yardımcı olmaya çalıştım. Biliyorsunuz ki son zamanlarda gerek aktivasyon birimimiz gerek teknik destek birimimiz oldukça yoğun. Ben buradan aranma talebinizi arkadaşlarıma iletiyorum. Onlar işlemlerinize öncelik oluşturuyorlar ancak tüm kullanıcılarımızı arayamıyorlar. Size PM tarafından durumu izah etmiştim. İyi kullanımlar dilerim.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.