Şimdi Ara

EDC OTOMATİK VİTESLİ RENAULT (MEGANE FLUENCE ) KULLANICI YORUMLARI (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
798
Cevap
14
Favori
280.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemsch

    selam arkadaşalr.
    malum sitede sahibinden 2012 model 86bin km'de megane 3 1.5dci edc buldum. temiz ve en donanımlı modellerden biri, sadece sunroof yok. buradaki şanzıman sorunlarını okudukça soğudum gerçekten. alan pişman durumu gibi görüyorum. sıkışık trafikte n'ye almak gerekiyormuş, bir sürü ikaz ve 2-4-6 gibi viteslerin kullanılamamsı vs. sonucu servisin çıkarttığı 3-5bin liralık faturalar..
    ne dersiniz, farklı markaya mı yönelmeliyim?

    Üç yıl Megane EDC kullandım üstelik benim araçta chip tuning vardı ve hiç sorun yaşamadım.

    Megane ve Fluence başlıklarını takip ederim. Şanzuman sorunu hiç okumadım. Okuduğum bir kaç sorun donanımsal değil yazılımsal sorundu. Bunun dışında EDC şanzuman DSG gibi sorun çıkaran bir şanzuman değildir.



    Megane ve Fluence forumlarını takip eden ve 4,5 yıldır EDC kullanan biri olarak Sn. Celebic'e aynen katılıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gemsaz -- 30 Aralık 2015; 14:33:50 >




  • Yokmu yardımcı olacak,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robinson_Crusoe

    2011-2012 model arası otomatik dizel Privilege almayı düşünüyorum arkadaşlar nasıldır tavsiye eder misiniz dikkat etmem gereken nelerdir,

    Ayrıca merek ettiğim bazı modellerinde araçta orijinal navigasyonu var bunun güncellemesi nasıl olacak, daha önce ford vardı bende navigasyonlu teyp almıştım kendim elle güncelliyordum sd karta haritayı atıp bunda öyle bir şansım varmı,


    bende 2012 model dizel otomatik privilege var. 60 bin km'ye yaklaştı. renault'nun 1.5 dci motoru zaten malum iyi bir motordur. edc ile ilgili benim bir sıkıntım olmadı, öyle kronik bir arızasına rastlamadım hiçbir forumda. 1-2, 2-1 vites geçişlerindeki sarsıntıdan rahatsız olanlar vardı. ama ben hiç hissetmedim. belki sürüş tarzı ile alakalı, belki de ben o kadar kafaya takmadım. forumda bir arkadaş vardı. 1-2, 2-1 geçişlerinden çok rahatsızdı. ne yaptı bilmiyorum ama muhtemelen onunki fabrikasyon bir hataydı. benim aracımda da navigasyon var ama çok kullanışlı değil. zaten akıllı telefonlar artık işimizi çok rahat görüyor. sd kart ile güncelleme imkanınız olur ayrıca. navigasyonun üstünde sd kart yuvası var, zaten o kart vasıtasıyla çalışıyor navigasyon. yeni modellerin navigasyonları daha kullanışlıdır o konuda pek bir fikrim yok. umarım yardımcı olabilmişimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malimete -- 30 Aralık 2015; 15:11:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malimete

    quote:

    Orijinalden alıntı: Robinson_Crusoe

    2011-2012 model arası otomatik dizel Privilege almayı düşünüyorum arkadaşlar nasıldır tavsiye eder misiniz dikkat etmem gereken nelerdir,

    Ayrıca merek ettiğim bazı modellerinde araçta orijinal navigasyonu var bunun güncellemesi nasıl olacak, daha önce ford vardı bende navigasyonlu teyp almıştım kendim elle güncelliyordum sd karta haritayı atıp bunda öyle bir şansım varmı,


    bende 2012 model dizel otomatik privilege var. 60 bin km'ye yaklaştı. renault'nun 1.5 dci motoru zaten malum iyi bir motordur. edc ile ilgili benim bir sıkıntım olmadı, öyle kronik bir arızasına rastlamadım hiçbir forumda. 1-2, 2-1 vites geçişlerindeki sarsıntıdan rahatsız olanlar vardı. ama ben hiç hissetmedim. belki sürüş tarzı ile alakalı, belki de ben o kadar kafaya takmadım. forumda bir arkadaş vardı. 1-2, 2-1 geçişlerinden çok rahatsızdı. ne yaptı bilmiyorum ama muhtemelen onunki fabrikasyon bir hataydı. benim aracımda da navigasyon var ama çok kullanışlı değil. zaten akıllı telefonlar artık işimizi çok rahat görüyor. sd kart ile güncelleme imkanınız olur ayrıca. navigasyonun üstünde sd kart yuvası var, zaten o kart vasıtasıyla çalışıyor navigasyon. yeni modellerin navigasyonları daha kullanışlıdır o konuda pek bir fikrim yok. umarım yardımcı olabilmişimdir.

    1-2 2-1 geçişleri otomatik şanzımanlar damı sorunlu üstat, ayrıca araç teyp işletim sistemi nedir igo nun Windows ce altında yazılımını kopyalarsam çalışır mı ayrıca siz aracınızı satıyor musunuz,




  • Robinson_Crusoe kullanıcısına yanıt
    evet ilk sayfaları okursan görebilirsin. fakat bence sorun yok. Kişiden kişiye değişir. Aracı sıkışık trafikte en az 15 dakika test test edin, öyle karar verin. yazılımı tam hatırlamıyorum çünkü hiç güncellemedim, yani gerek duymadım. eve gidince kontrol ederim. bu arada unutmuşum. yok hocam satmıyorum, uzun bir süre daha binmeyi düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malimete -- 30 Aralık 2015; 16:26:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malimete

    evet ilk sayfaları okursan görebilirsin. fakat bence sorun yok. Kişiden kişiye değişir. Aracı sıkışık trafikte en az 15 dakika test test edin, öyle karar verin. yazılımı tam hatırlamıyorum çünkü hiç güncellemedim, yani gerek duymadım. eve gidince kontrol ederim. bu arada unutmuşum. yok hocam satmıyorum, uzun bir süre daha binmeyi düşünüyorum.

    Size zahmet bi bakın, yoksa navigasyonlu teyp almayı düşünüyorum,,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • "vites kutusunu kontrol ettirin" hatası alan, 2-4-6-R giden, 1-3-5 giden, sadece 4-6 vb. kombinasyonlarda viteslerini kaybeden ve üstüne bir de arada "egzoz emisyon kontrol", nadirende yanıp sönen "yokuş kalkış destek devredışı" gibi eğlenceli ve rengarenk uyarıları alan EDC kullanıcıları,

    fluence başlığında yazmıştım, orayı takip etmeyen vardır burada görsün diye, sorunun ve sonrasının linklerini veriyorum, umarım faydaası olur.

    sorun:http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=113235313

    sonrası:http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=113293266

    yazılım muammasına gelince, aynı serviste çalışan 2 usta bile biri "yükleme varsa yaparız" derken, diğeri "yok öyle bir şey nerden yazıyorlar internete" diyip atarlanabiliyor. Kalibrasyon yaptık ettik falan fişman derken 150tl para istiyorlar. Benim araca yapıldı(dediklerine göre) bu sorun için gittiğimde, ama ne eksi ne artı gördüm.

    işin enteresan yanı usta kalibrasyon yaptım kavrama noktasını tanıttım sorun çözülmedi beyin değişecek dedi, "nerden anladın yürüttünüz mü arabayı" soruma "yok, bilgisayar öyle dedi" cevabını verdi. Daha ne diyeyim.

    İş yerinde bütün işi mail atmak olan çalışanlar gibi bunlarda bilgisayara iyi bel bağlamışlar. Tamam faydalanın ama bilgisayarda hatalı sonuçlar verebiliyor çoğu zaman. Sonuçta 1500(salladım) sensörün olduğu elektronik ağ.




  • 2011 fluence edc dinamik araç kullandım km sinin yükselmesi sebebi ile sattım çok memnundum

    memnuniyetim sebebi ile

    2014 megan st gtline dci edc aldım. edc bence güzel bir kombinasyon.

    son iki aracıma kadar hep tam otomatik kullandım ama uzun yollarda gürültüden yada şehir içinde ki verimsizlikten gına gelmişti. edc bu olayı benim için bitirdi.
    edc yi kuralları içinde kullanırsanız gayet iyi

    eskiden insanlar tam otomatikten de korkuyordu. mesela 130 la giderken iniş görünce aracı boşa atanlar. yada manuel kullanma özelliği olmayan otomatik araçlarını öyle kullanmaya çalışanlar, vakti geldiğinde yağ değiştirmeyen tam otomatik şanzımanların verdiği hatalarda kullancı kaynaklı.
    geçmişini bilmediğimizde elimizde patlatayaliyor.

    edc de böyle çoğu zaman evvelki kullanıcıların hatalarını çeken sürücüler olabiliyor.
    ha bu edc kusursuz demek değil.
    ama servisler yardımcı oluyor

    mesela ufak bir titreme vardı, garantim yoktu, servise gittim müşteri hizmetleri ısrarla hiç merak etmeyin sizi mağdur etmeyiz lütfen buyrun çayınızı için diyerek karşıladılar. bir tambur ayarı ile hiç bir sıkıntım kalmadı beş kuruş parada almadılar.

    balata değişimini sordum. balatanın beklenen km lerden çok önce bitmesi durumunda biz yine yardımcı oluyoruz müşterilerimize diye ekledi. normalde 5000 tl imiş ama çok rahat yarısını karşıladıklarını duruma görede bu destek miktarın arta bildiğini bildirmişti.

    şanzımandan motordan memnundum üstüne servis ilgisinden de memnun kalınca yeni aracımız yine dci edc oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tipik vw taktiği. Aslında 5.000 lira ama biz müşterilerimizi çok düşündüğümüzden yarısını alacağız.
    Garanti kapsamında bir problem var ama şu an çözümü yük deyip defalarca beni gönderdiler.
    Aracı sattıktan garantisi de bitikten sonra sattığım kişi şanzumanı eline almış. 3 bin küsür parasını almışlar. Mutlaka 6.000 den düşmüşlerdir.
    Alın size müşteri memnuniyeti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an arkadaşımın 2015 megan EDC deyim. 1-2 arası silkeleme had safhada. Değişen hiç bir şey yok. Yazık diyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende aracımı 44.000 km'de aldım 2015 mayıs ayında şuan 64.000 km'de bu arda bir iki sefer vites kutusu kontrol ettir uyarısı aldım fakat aracın kontağını açıp kapayınca düzeldi ve bilgisayara bağlandığında hata görünmedi...1.5 dci edc fluence araçta 1-2 2-1'e geçerken ara ara cartlama sesleri ve özellikle sıkışık trafikte sarsıntılı ve sesli geçişler yaşıyorum.Servise gidip kavrama noktası tanıttım vs. bir sonuç alamadım..Serviste ki eleman bana baskı balatadan olduğunu ve değişince sıkıntı kalmayacağını söyledi..Bilsem ki baskı balata değiştirip sorun hallolacak vallahi yaptıracağım fakat ben 44.000 km'deki aracın baskı balata yemiş olabileceğine inanmıyorum.Tek korkum ondan değilmiş diyip başka sebeplerden ve en son olarak şanzıman değişmesi gerekiyor demeleri ve beni çileden çıkarmaları..
  • Bende hem 2011 Astra manuel dizel hem de 2015 dizel otomatik Fluence var. Astra'nın üzerine fluence'in motor ve şanzumanını ya da tam tersi Fluence'in üzerine Astra'nın kasasını koysalar, inanın ülkemizde "C ve D" segmentinde başka araç satılmaz. Biraz iddialı oldu ama şahsi görüşüm bu şekilde. Her ikisini de kullanan biri olarak, Astra'nın malzeme kalitesi ve yol tutuşu çok güzel, Fluence'in ise üzerindeki motor ve EDC şanzumanı müthiş efektif çalışmakta. Ayrıca, Fluence Türkiye şartlarına çok çok uygun bir araç. Çok rahat inilip biniliyor ve her türlü yolda ve yol şartında sıkıntısız kullanılabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terkene -- 3 Mart 2016; 13:55:27 >
  • arkadaslar. bende 2015 touch plus var. otomatik. bunlarda stop start varmi? kirmizi isikta kendini stop ettirme varmi? varsa.nasil calisiyor? yoksa gerek yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba sıkışık trfaikte kalkarken 1 2 viteste gacır gucur ses çıkarıyor servise götürdüm şanzıman değişecek dedi 7500 tl istediler bu sıkıntının çözümü konusunda yardımcı olabilirmisiniz.



    aracı kullanamıyorum şu an araç ısınınca aynı sorun devam ediyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tgezer kullanıcısına yanıt
    merhaba sıkışık trfaikte kalkarken 1 2 viteste gacır gucur ses çıkarıyor servise götürdüm şanzıman değişecek dedi 7500 tl istediler bu sıkıntının çözümü konusunda yardımcı olabilirmisiniz.



    aracı kullanamıyorum şu an araç ısınınca aynı sorun devam ediyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim karabulut

    merhaba sıkışık trfaikte kalkarken 1 2 viteste gacır gucur ses çıkarıyor servise götürdüm şanzıman değişecek dedi 7500 tl istediler bu sıkıntının çözümü konusunda yardımcı olabilirmisiniz.



    aracı kullanamıyorum şu an araç ısınınca aynı sorun devam ediyor

    Ben sıkıntının çözümünü aracı satmakta buldum .
    Şu an durum nedir bilemiyorum .
    Sizi arayacağım .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tgezer kullanıcısına yanıt
    teşekkürler bilgi için cok açiklayici oldu .Demek ki bu sorun kronik miş veya gaza düzgün basicaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • megane 4 1.2 130 hp yağlı tip çift kavrama mı arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coupant

    megane 4 1.2 130 hp yağlı tip çift kavrama mı arkadaşlar?

    1.2 Turbo benzinli 130hp Megane 4 de kullanılan şanzıman Getrag marka 7DCT300 kodlu (max.320nm) yağlı sistem 7 ileri EDC şanzımandır.

    1.5dci Megane 4 te kullanılan ise 6DCT450 kodlu dizel olduğu için çok daha yüksek (max.450nm) tork gücüne dayanıklı yağlı sistem 6 ileri EDC şanzımandır.

    İkiside farklı yapılarda aynı markanın farklı motor gamı için geliştirdiği modeller.

    7DCT300www.getrag.com/media/products/powershift/7dct300/7DCT300~1.pdf

    6DCT450www.getrag.com/media/products/powershift/6dct451/6DCT451~1.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mihmander -- 28 Kasım 2016; 12:12:10 >




  • Sağolun hocam. Opelin eski usul tork konvertörüne mahkum değiliz görmüş olduk böylece.

    Düzeltme: Üst mesajlarda şanzımandan dolayı arabayı satanları gördüm. Opele mahkum kaldık yine desene.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coupant -- 28 Kasım 2016; 13:44:37 >
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.