Şimdi Ara

EDC OTOMATİK VİTESLİ RENAULT (MEGANE FLUENCE ) KULLANICI YORUMLARI (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
798
Cevap
14
Favori
280.102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selim karabulut S kullanıcısına yanıt
    Hocam sizdeki aracın şanzımanı kuru tip mi?
  • Öncelikle merhabalar.2012 fluence 1.5 edc var bende. Herkes 1-2 vites geçişinden bahsetmis bu bendede arada oluyor ancak benim karşılaştığım durum 5. Ve 6. Vites aralığında vites geçtiğinde cırt diye ses gelmesi. Servis sanziman değişecek dedi 8000 tl fiyat verdi. Sorunu anlayamadim tamir edilebilecek birsey degil mi ki?
  • Daha önce tork konvertörlü tam otomatik ve cvt vitesler kullandım. edc vites açıkçası çok başarılı bir vites değil, fakat idare de ediyor. 1'den 2'ye geçişlerde veya diğer vites geçişlerinde bence bir sıkıntı yok, bence sensör ayarlarında sıkıntı var. durduğumuz zaman vitesi boşa alıyor ama frenden ayağımızı yavaşça çektiğimizde vites kavramayı sert yapıyor ve silkeleme yaşanıyor, araç istenilenden fazla hareket etmiş oluyor. yada yokuş aşağı inerken ya olması gerekenden 1 yada 2 vites daha düşükte kalıp kompresyona bindiriyor, yada ayak frende dozaylı yokuş aşağı inerken ayağınızı frenden tamamen çektiğiniz halde tekrar vites atayamıyor, boşta kalıyor. bunların tamamı sensör ve progamsal hatalar. Belkide eksik sensör kullanmalarından dolayı yaşananan yapısal problemlerdir.
    Bu kadar basit bir şanzımana 8k para istemeleri bence mantıksız, öncelikle tamir edilebiliyor olması gerekli, fakat Türkiyenin genel sorunu zaten usta'ların ekmek yedikleri işi bilmemeleri olduğundan (her konuda, su tesisatçısından, fayans ustasına kadar) en temizi çıkmacılara bakmak olacaktır.
    Yinede bu kadar basit bir otomatik şanzımanın aslında pek sorun çıkarmaması gerekli, dizayn hatası olan sıkıntılarına alışarak kullanılması gerektiğini, bunun haricinde kolay kolay arıza vereceğini zannetmiyorum.
  • tgezer kullanıcısına yanıt
    Aslinda çift kavrama şanzıman için 5000tl normal olabilir çünkü ben yarı otomatik tek kavramalı şanzıman baskı balata volant değişimi için 3200tl ödedim serviste 95000km de bitmişti silkeleme yapıyordu, yani 2500tl ye değişim çok iyi bir rakam.
  • 2011 privilege edc, sıfır aldık şu an 84.000km. ilk aldığımızda yaşadığımız vites geçmeme ve müteakibindeki yazılım yükleme sonrasında şu ana kadar bir sıkıntı çıkarmadı. Motor hakikaten çok canlı, vitesler akıcı,çok çabuk hızlanıyor.arabada 150 km/s hıza kadar çıt ses yok(ne yol ne de motor sesi) . süspansiyon biraz yumuşak kalıyor ama çok başarılı darbe emiyor. yakıt tüketimi şehirlerarası ortalama 4,5-5,5 lt. Antalya Şehiriçi 6-7 lt. şu an 16 sac jant kış lastiği(continental 205/55/16 TS850, bu lastiği şiddetle tavsiye ederim)ile kullanıyoruz. en son yakıt tüketimi Ankara-Antalya 4,5 lt, ortalama hız 107km/s .17 jant veya alaşım jant yakıt tüketimini kesinlikle artırıyor.şu ana kadar 20.000 km veya yıllık periyodik bakımlar dışında bir masrafı olmadı.Türkiye şartlarına uygun bir araç bence.Daha yeni daha güçlü dada hızlı daha pahalı araç almak mantıksız, ne yollarımızın delik deşik tümsekli hali, ne trafik yoğunluğu, ne de adım başı radar kontrolleri buna müsait değil.hele ki şehir içlerinde ha şahin ha bmw ikisi de aynı zamanda varıyor gideceği yere :)
  • İlk defa başıma geldi. 2013 Fluence EDC JOY makyajlı kasa.

    105bin de. Servis bakımlı. Lastikler Petlas 205 65 15 yeni 3500 km de yeni kışlık yerine takıldı balans yeni.



    Araç 2750 devir üstünde 145 km üzerinde gaz pedalı acayip bir titreme yapıyor. 140 altında 2500 devirde titreme yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: picakmesut

    2011 privilege edc, sıfır aldık şu an 84.000km. ilk aldığımızda yaşadığımız vites geçmeme ve müteakibindeki yazılım yükleme sonrasında şu ana kadar bir sıkıntı çıkarmadı. Motor hakikaten çok canlı, vitesler akıcı,çok çabuk hızlanıyor.arabada 150 km/s hıza kadar çıt ses yok(ne yol ne de motor sesi) . süspansiyon biraz yumuşak kalıyor ama çok başarılı darbe emiyor. yakıt tüketimi şehirlerarası ortalama 4,5-5,5 lt. Antalya Şehiriçi 6-7 lt. şu an 16 sac jant kış lastiği(continental 205/55/16 TS850, bu lastiği şiddetle tavsiye ederim)ile kullanıyoruz. en son yakıt tüketimi Ankara-Antalya 4,5 lt, ortalama hız 107km/s .17 jant veya alaşım jant yakıt tüketimini kesinlikle artırıyor.şu ana kadar 20.000 km veya yıllık periyodik bakımlar dışında bir masrafı olmadı.Türkiye şartlarına uygun bir araç bence.Daha yeni daha güçlü dada hızlı daha pahalı araç almak mantıksız, ne yollarımızın delik deşik tümsekli hali, ne trafik yoğunluğu, ne de adım başı radar kontrolleri buna müsait değil.hele ki şehir içlerinde ha şahin ha bmw ikisi de aynı zamanda varıyor gideceği yere :)

    Merhaba,privilege modeli megane latitude laguna hepsinde var galiba, sizin aracınız hangisi?
  • Konuyu açtıktan 6 yıl sonra clio 1.5 90 bg EDC ile sisteme dönüş yaptım.
    EDC ve Reno ya tövbeliydim ama şartlar buna zorladı.
    Büyük konuşmamak lazımmış.
    Uzun dönem kiralama yaptım. 4 gündür kullanıyorum.
    Şimdilik silkeleme yaşamadım.
  • tgezer kullanıcısına yanıt
    Fiyat nasıl hocam ? Bireysel mi kiraladınız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jesusozz

    Fiyat nasıl hocam ? Bireysel mi kiraladınız ?

    Firma üzerine.

    17.500 lira yıllık peşin ödeme.
  • Merhabalar,Aracımı 2.El olarak şahıstan 2 hafta önce aldım garantisi devam ediyor mu bilmiyorum. Sanırım etmiyor. EDC şanzımanımda 1. vitesten 2.vitese geçerken titreme ve ses geliyor. Gaza biraz fazla basarsam bunlar olmuyor ancak az gazda 1den 2 ye geçerken titreme yapıyor. İnternette yaptığım araştırmalarda ise Fluence ların bu sorunu artık kronik olduğu düşünülmekte. Korkarım bende yavaş yavaş bu kanıya varıcam. 95000 km de olan bir aracın ve yıpranmadan kullanılan bir aracın bu denli sorun çıkarması normal midir? "O Koskocaman Renault Ailesi " bu sorunu nasıl çözecek acaba?
  • Arkadaşlar kısmetse 2011-2012 Fluence Otomatik almayı planlıyorum özellikle de dinamik olanlara bakıyorum.
    İnternette bir broşür buldum 2012 basımı, broşürde iki tip otomatik vites var, resimleri de var.
    Ancak bu resimler pekte gerçeği yansıtmıyor sanırım, EDC olan ve (Olmayan) 4 ileri otomatik şanzıman farkını nasıl anlarız.
    İlanlara bakıyorum resimlerde sanki 4 ileri olan şanzımana benziyor ama açıklama 110 beygir 6 ileri otomatik vites yazılmış.
    EDC yazıyor broşürde sizin araçlarınız da böyle bir ibare var mı?


    EDC OTOMATİK VİTESLİ RENAULT (MEGANE FLUENCE ) KULLANICI YORUMLARI
    EDC OTOMATİK VİTESLİ RENAULT (MEGANE FLUENCE ) KULLANICI YORUMLARI
    EDC OTOMATİK VİTESLİ RENAULT (MEGANE FLUENCE ) KULLANICI YORUMLARI
    EDC OTOMATİK VİTESLİ RENAULT (MEGANE FLUENCE ) KULLANICI YORUMLARIhttp://www.skcinsaat.com/pdf/a43fc3d27915b373b163da088684d4a9.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01Mrt -- 14 Ağustos 2017; 10:46:9 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslan449

    Merhabalar,Aracımı 2.El olarak şahıstan 2 hafta önce aldım garantisi devam ediyor mu bilmiyorum. Sanırım etmiyor. EDC şanzımanımda 1. vitesten 2.vitese geçerken titreme ve ses geliyor. Gaza biraz fazla basarsam bunlar olmuyor ancak az gazda 1den 2 ye geçerken titreme yapıyor. İnternette yaptığım araştırmalarda ise Fluence ların bu sorunu artık kronik olduğu düşünülmekte. Korkarım bende yavaş yavaş bu kanıya varıcam. 95000 km de olan bir aracın ve yıpranmadan kullanılan bir aracın bu denli sorun çıkarması normal midir? "O Koskocaman Renault Ailesi " bu sorunu nasıl çözecek acaba?

    Dediginiz gibi gaza bir tik daha fazla basinca pamuk gibi gidiyor. Insan bir sure sonra alisiyor bu kullanima. Arabam 2012 scenic. 90bin km'ye geldi. Kac defa yazilim guncellendi bir defa kavrama noktasi tanitimi yapildi. Nasil oluyorsa ilk 10 gun tam istedigim gibi oluyor sonra yine tangir tungur. O yuzden en guzeli ilk viteste biraz sert basmak.
  • 2012 fluence extreme almayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz? Acemiyim, bu edc vites benim için sıkıntı yaratır mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alastair JR

    2012 fluence extreme almayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz? Acemiyim, bu edc vites benim için sıkıntı yaratır mı?

    Hocam bende 2012 megane extreme var edc memnunum alalı 2 yıl oldu otomatik vites ile ilgili herhangi bir sıkıntım olmadı
  • mdemir301 kullanıcısına yanıt
    Hocam birçok arkadaşın yaşadığı şanzıman problemlerini yaşadınız mı? 1-2, 2-1 geçişleri nasıl, kararsızlık durumu var mi? Valla kafayi yicem artik.45000 liraya sıkıntısız duzgun bir otomatik vites araç bulamıyorum. Hepsinin ugrastiracak bir derdi var sanki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alastair JR

    Hocam birçok arkadaşın yaşadığı şanzıman problemlerini yaşadınız mı? 1-2, 2-1 geçişleri nasıl, kararsızlık durumu var mi? Valla kafayi yicem artik.45000 liraya sıkıntısız duzgun bir otomatik vites araç bulamıyorum. Hepsinin ugrastiracak bir derdi var sanki

    O dediğiniz viteslerde sarsılma nadiren oluyor mesela yokuslarda gazı düşük verirseniz sarsilmayı hissediyorsunuz diğer türlu herhangi bir sorun yok 45000 civarına otomatik 2012 model bulmanız biraz zor gibi
  • mdemir301 kullanıcısına yanıt
    Anladım sağolun. Hocam illa 2012 model olması lazim değil. Su an baktığım 2 ilan var. 2012 fluence edc sanzimanli extreme model digeride 2010 model bva sanzimanli privilige model. 2012nin kmsi biraz daha az. Anladığım kadarıyla edc daha yeni bir teknoloji olmasına rağmen bva daha sıkıntısız. 2012y secmek mantıklı geliyor gelmesinede bu şanzıman meselesinden çekiniyorum.
  • Arkadaşlar,

    2012 model megane 3 dizel edc aracım var.
    yokuş çıkarken 6 dan 5 düştüğü anda bir metal sürtünmesi sesi geliyor.
    (bereket 1 den 2 geçerken silkinme yapmıyor.)

    servise gittim. vites ayırma çatallarının değişmesi gerek dediler.
    yağ kaçağı ve terleme sorunu var dediler.
    açılınca da baskı balataya bakılacak değişmesi gerekiyorsa değişecek dediler.

    buraya dikkat
    vites ayırma çatalları, yağ vs. için 5.200 TL.
    eğer baskı balata değişecekse de bir 5.000 TL civarı
    artı işçilik dediler. (işçilikle birlikte 13-14 bin TL)
    bu fiyatların daha da yüksek çıkma ihtimali var dediler.
    hemen kaçtım. :)

    Renault kullanıcılara yardımcı olmuş İstanbul'da inallar servisini mail çektim.
    (Antalyalıyım)ordan saolsun servis müdürü aradı.durumu anlattım.
    olmadı İstanbul'a geleceğim dedim.

    bu problemin çoğu edc olduğu kronik bir sorun olduğunu
    sürüşü etkilemediği ancak sürücüyü rahatsız ettiğinden bahsetti.
    hatta değiştirsen bile tekrar olmama garantisinin olmadığını söyledi.
    yani değiştirsem bile 5-10 bin km sonra tekrar olabilir diyor.

    şehir içinde bu sorun hiç yapmıyor. sadece şehirler arası yolda
    100km üzerinde yokuş çıkarken vitesi 6 dan 5 e düşürünce yapıyor.
    bende yaptırmadım.

    ancak son aldığım duyumlar ;
    yeni nesil vites ayırma çatalı çıkmış.fransadan geliyormuş.
    bu sorun bu yeni nesil vites ayırma çatalında olmuyormuş..

    bekliyoruz..
    sanayide yapan yok. paşa paşa servise yamulacağız..
    yada aracı satıp kurtulacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mihmander -- 11 Eylül 2017; 17:0:38 >
  • Mihmander kullanıcısına yanıt
    B şıkkı
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.