Şimdi Ara

EDC OTOMATİK VİTESLİ RENAULT (MEGANE FLUENCE ) KULLANICI YORUMLARI (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
797
Cevap
15
Favori
286.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mayan55 M kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun fazladan para vermişsiniz daha önce yazsaydınız konuya yardımcı olurduk hocam
    edclerin geneli aynı şekilde 1 ve 2. vitesler aynı düşük hızda yapıyor
    hangi ildesiniz ona göre bakalım
  • balomer kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,

    Eylül 2020 de 2012 model Fluence Business paket araç aldım yaklaşık 96.000 km de.

    Araçta 1 ile 2. vites geçişlerinde, gaza pek basmadığım, vitesin geçiş için kararsız olduğu durumlarda alttan "çık çık çık" diye bir ses geliyor ve akabinde"vites kutusunu kontrol ettiriniz" uyarısı alıyorum. Aracı durdurup tekrar çalıştırdığımda hata silinmiş oluyor ama aynı sürüş tarzında yine ses geliyor ve uyarı çıkıyor. Bunların dışında herhangi bir problem yok.

    Aracı Trabzon da özel bir teknik servise götürdüm, vites kutusu beyniyle ilgili bir sıkıntının olmadığını, vites çatalının değişmesi gerektiğini ve 12.000₺ ye varabilecek bir masrafın olabileceğini söyledi.

    Bu durumda ne yapmalıyım, masraf tutarı normal mi, aracı 2.el aldığım için satıcıya durumu bildirsem satıcı masrafları karşılar mı?

    Değerli arkadaşlar, yardımcı olursanız çok sevinirim..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bali61 -- 8 Kasım 2020; 1:23:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bali61 B kullanıcısına yanıt

    Gecmis olsun 2013 öncesi bu sorun var maalesef çatal ile ilgili ama 12bin ilk sizden duydum ister Renault Türkiye ile iletişime geçip yardımcı olmalarını isterseniz bazen uyguna kendi servislerinde yardımcı oluyorlar hemde garantili

    Ordan sonuç çıkmaz ise Amasya da İstanbul oto var 0546 559 95 70 bu numara ile iletişime geçebilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bali61

    Merhabalar,

    Eylül 2020 de 2012 model Fluence Business paket araç aldım yaklaşık 96.000 km de.

    Araçta 1 ile 2. vites geçişlerinde, gaza pek basmadığım, vitesin geçiş için kararsız olduğu durumlarda alttan "çık çık çık" diye bir ses geliyor ve akabinde"vites kutusunu kontrol ettiriniz" uyarısı alıyorum. Aracı durdurup tekrar çalıştırdığımda hata silinmiş oluyor ama aynı sürüş tarzında yine ses geliyor ve uyarı çıkıyor. Bunların dışında herhangi bir problem yok.

    Aracı Trabzon da özel bir teknik servise götürdüm, vites kutusu beyniyle ilgili bir sıkıntının olmadığını, vites çatalının değişmesi gerektiğini ve 12.000₺ ye varabilecek bir masrafın olabileceğini söyledi.

    Bu durumda ne yapmalıyım, masraf tutarı normal mi, aracı 2.el aldığım için satıcıya durumu bildirsem satıcı masrafları karşılar mı?

    Değerli arkadaşlar, yardımcı olursanız çok sevinirim..

    Geçmiş olsun. Keşke ilk mesajınızı aracı alayım mı diye önceden yazsaydınız buraya.
    Aracınızın sıkıntısını %100 çözecek usta ne yazık ki Türkiye de yok. Konuda geçen Önceki mesajlarıma bakarsanız yaşadığım süreci anlattım . Yazılımla başlayan beyin baskı balata ile devam eden çözüm süreci sonunda değişen bişey olmadı. 2012 model araçlarda maalesef kronik sorun. Kolay gelsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracım 2011 220.000 lerde baskı balata hala gidiyor çok şükür ama 5. Viteste hafiften sıyırma yaptığını hissediyorum. Görüştüğüm ustalar kalkışta titreme olmadığı sürece devam edebileceğim yönünde ncak fiyat gereği aldığımdan beri huzurlu bir şekilde kullanamadım ha bugün ha yarın modunda. 2016 da beyin değişti başka da sorun olmadı çok şükür.(soğuk şanzımanda 2 4 6 R sorunu malum.)

    Sorum kaç km dayanır vs değil belli ki şansa bağlı ancak şunu merak ediyorum. Maiste güncel fiyat çatalsız şanzıman yağlı set değişimi işçilik hariç 15000 lerde geziyor ancak parçacılarda mais 8200 lerde ve bir de luk un çatallı seti var 8900 civarlarında.

    Luk taktıran oldu mu, ömür ve kullanım olarak sorunu farkı var mı? Bir de volan konusu var mais gerekirse değişir dedi ancak bunun değişim ihtiyacı kullanımda anlaşılır mı? Malum değişimden 3 5 ay önce bütçe ayarlamak lazım.

    Bir de merak ettiğim bir konu da şu özel serviste ya da yetkili olmayan bir yerde balata değişimi yapıldığında yazılımsal iş(kalibrasyon vs) nasıl oluyor ihtiyaç oluyor mu? Sonuçta yılların ayarlaması ile bir anda sıfır parça takılıyor kavrama noktaları ayarlanmazsa balata yanar diye bir düşünce mevcut kafamda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccaparli -- 7 Aralık 2020; 12:51:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ccaparli kullanıcısına yanıt

    Genel merkezi arayınca fiyatta yardımcı oluyorlar diye duydum

    Facebook da fluence grubu var oraya sorabilirsin luk marka icun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar


    megan sedan joy edc dizellerde start stop bulunuyor mu acaba. yoksa hangi donanımda var bilen var mı.

  • Bir arkadaşım fluence edc sorunu yüzünden 15.000 harcadı, sonra aracını sattı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, uzun yıllar sonra başlığa tekrardan bi selam veriyim dedim.. Zamanında epey vakit geçirmiş pek çok dost edinmiştik.


    2010 aralıkta sıfır aldığım dizel edc meganımı şaşırtıcı şekilde hala kullanıyorum :)


    Engelli indirimiyle 5 yıl kullanmak üzere alırken 5 yıl biter mi diye düşünürken neredeyse 11 yıl oldu.. şu an 135 binde.. yakın zamanda değişen şanzıman beyni hariç pek bir masrafı olmadı şükür.


    Bikaç kez değiştirmeye niyetlendiysem de elim gitmemişti. Ama artık zaman geldi sanırım.. Yerine en kuvvetli aday yine megane görünüyor bakalım hayırlısı..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: T1973

    Merhaba, uzun yıllar sonra başlığa tekrardan bi selam veriyim dedim.. Zamanında epey vakit geçirmiş pek çok dost edinmiştik.


    2010 aralıkta sıfır aldığım dizel edc meganımı şaşırtıcı şekilde hala kullanıyorum :)


    Engelli indirimiyle 5 yıl kullanmak üzere alırken 5 yıl biter mi diye düşünürken neredeyse 11 yıl oldu.. şu an 135 binde.. yakın zamanda değişen şanzıman beyni hariç pek bir masrafı olmadı şükür.


    Bikaç kez değiştirmeye niyetlendiysem de elim gitmemişti. Ama artık zaman geldi sanırım.. Yerine en kuvvetli aday yine megane görünüyor bakalım hayırlısı..

    Maşallah diyelim. Nice 11 senelere inşallah. Beyin le atlatmak çok iyi.
    Şimdiki kasaları hoş. Cvt ye geçiyorlar diye duydum ama bilmiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • tgezer kullanıcısına yanıt

    Selam Tgezer, seninle epey sohbetimiz olmuştu zamanında. Sen çok şikayet ederdin ben hep savunurdum :)) O zamanlar Tayfun73 nickini kullanıyor ve Çanakkelde yaşıyordum ilk sayfalara bakarsan hatırlarsın eminim :) Artık izmirdeyim


    Araba işi biraz şans biraz beklenti sanırım. Bizim meganla kimyamız tuttu diyelim :))


    Yakın zamanda Cvt ye geçeceklerini duymamıştım hiç. Eylülde çıkacak yeni dusterda da edc ile gelecekmiş.. Ama neden olmasın.. Bir iki sene içinde megane yeni kasa çıkaracaktır o zaman olabilir.


    Konu EDC olduğundan 11 yıllık tecrübeyle onunla ilgili de yorum yapayım. ikinci senesinde bir kaç kez viteste takılı kalmış ve şanzımanı kontrol ettirin uyarısı vermişti. Servise gittiğimde bir sıkıntı bulamadılar. Sonradan da tekrarlamadı. sonrasında 8 sene sorunsuz geçti.. O arada kilometre de 120 binlere geldi. Ara ara yığılma yapmaya, kararsız kalmaya ve vites geçişlerinde özellikle de düşük viteslerde metalik sürtme sesi çıkartmaya başladı.. Sonrasında da 6 ay önce şanzıman beyni değişti zaten.. Bu arada beyin için önce sanayide gezdim. 110-120 binde çok değiştiren olduğunu duydum. Sanayide 8-9 bin +kdv fiyat verdiler. Yetkili serviste 10500 olan fiyat 3 yaş üstü araçlara uygulanan %20 kampanya ile 8200 e düştü. Beyin değişince sorunların hepsi de düzelti tabi..


    Ben sıkıntı yaşamadığımdan edcyi genel olarak başarılı buluyorum. Zamanında servisteki ustaya kullanırken nelere dikkat etmem gerektiğini sorduğumda frene ve gaza aynı anda basma yeter demişti. O zaman saçma gelse de ne demek istediğini, bigün dik bir yokuşta parketmeye çalışırken anlamıştım. Bir de alışkanlık edindim, parkederken durunca ayağım frendeyken vitesi boşa alıp el frenini çekiyorum, freni bırakıp tekrar basarak vitesi P ye alıp freni bırakıyorum. Böylece yükü şanzımana değil el frenine vermiş oluyorsun..





  • T1973 T kullanıcısına yanıt
    Evet hatırladım. Siz nerede ikamet ediyordunuz .
    Kısmet diyelim ben kendim kaşındım . 8 sene sonra tekrar EDC li araç aldım ve bum :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tgezer kullanıcısına yanıt

    O dönem Canakkaledeydim. 6 yıldır İzmir Karşıyakadayım


    Yeni edc li aracın hayırlı olsun. Araç duruyor mu ve fikirlerinde değişme oldu mu?

  • T1973 T kullanıcısına yanıt
    Of be ne kadar zaman geçmiş atlamışım mesajını . Kusura bakma kardeşim . Tozlu rafları karıştırıken gördüm.
    Şu an bende Kia Sportage 1.6 dizel DCT var .
    Şanzıman Aynı b.kun laciverti . 5.000 km de kavrama değişti yine .
    Çift kavramadan yana kısmetim yok . 5 yıl garantili diye aldım bunu da işte ne yapalım .
    Şanzıman harici çok iyi araç .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault - Fluence 2012 - Edc aracımı şanzıman beyni arzası sebebiyle Renault yetkili servisine götürdüm. Servis değişim için ~25.000 TL talep etti. Konuyu Renault genel merkeze aktardım ve aracımın 10 yıldır servis bakımlı olduğunu ilettim. Bu sebeple aracımı iyi niyet garantisine dahil edip masrafın 15.000 TL lik kısmını karşıladılar.


    Not: Görüştüğüm özel servisler, ustalar 25 binin altında teklif vermemişlerdi.


    Şanzıman beyni arzasının benim aracımdaki etkilerini merak eden olursa ayrıca yazabilirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karcemaskas kullanıcısına yanıt

    Neydi hocam belirgin özelliği arızanın ?

  • Sürekli farklı farklı uyarılar veriyordu ; Vites kutusunu kontrol ettirin, Yokuş Kalkış, Egzoz emisyon


    Bir süre yola devam ettik sonrada vites D'de olmasına rağmen gaza bassamda gitmiyordu.

  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.