Şimdi Ara

E Segmenti'ne Yeni Oyuncu: Citroen DS6 (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
0
Favori
5.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Satış anlamında BMW, Mercedes, Audi'yi yakalamaları mümkün değil zaten.Öyle düşünen Citroen yöneticileri varsa aldıkları maaş haram

    Peugeot, 508 ile Türkiye piyasasında yer edindi kendine.Trafikte en çok gördüğüm Peugeot modeli.Yolda çoğu D Segmenti'nden de fazla denk geliyor, makyajlı Insignia hiç göremiyorum mesela.Satış rakamları ne civarda onu bilmiyorum ama.

    Benim düşüncem; Citroen, DS6 ile bir kaç büyük pazara hitap edecek.Özellikle DS Serisi'ni seven pazarlara tabi ki.Ve kârdan ziyade PSA modellerine prestij katma amaçlı bir üretim olacağını düşünüyorum.

    VAG-Veyron muhabbeti gibi bi yerde.

    Dediğin çok doğru ama, adamlar resmen kumar oynuyor.En sonunda ya batacaklar ya da grup olarak "level" atlayacaklar.
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...




  • DS6 fiyaskolardan biri olacak. Son sözüm budur

    2013 de Türkiyede satılan 508 sayısı 2,221 adet, Insignia sayısı 1,683 adet, C5 sayısı 1,527 adet ve Latitude sayısı 1,646 adet olmuş.

    Avrupada satılan toplam Insignia 77,127 adet, 508 56,324 adet, C5 24,841 adet, DS5 19,217 adet, Laguna 17,889 adet ve Latitude 631 adet olmuş.

    http://forum.donanimhaber.com/m_86905471/f_//tm.htm#86905471

    http://forum.donanimhaber.com/m_87823522/f_//tm.htm#87823522
    _____________________________




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Doğru gözlemlemişim demek ki

    Sağolasın veriler için, ben de illa tutacak demiyorum da DS6 iyi işler yaparsa şaşırmam sadece.

    Zamanı gelince konusunu açarız
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    DS6 fiyaskolardan biri olacak. Son sözüm budur

    2013 de Türkiyede satılan 508 sayısı 2,221 adet, Insignia sayısı 1,683 adet, C5 sayısı 1,527 adet ve Latitude sayısı 1,646 adet olmuş.

    Avrupada satılan toplam Insignia 77,127 adet, 508 56,324 adet, C5 24,841 adet, DS5 19,217 adet, Laguna 17,889 adet ve Latitude 631 adet olmuş.

    http://forum.donanimhaber.com/m_86905471/f_//tm.htm#86905471

    http://forum.donanimhaber.com/m_87823522/f_//tm.htm#87823522

    5 senelik C5 kasasını bugünle kıyaslamak mantıksız.2008 den beri saydığın arabaların hepsi kasa yeniledi ya da makyajlandı.C5 kasa değiştirecek zaten.Ayrıca C5 çıktığı zaman 2008 2011 aralığına bakardan passat hariç çoğunda lider.Karşılaştırma yaparken biraz güncel olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • tasarım güzelde bmw merso ve audi gibi lüks araç segmentinde isim yapmış ve kendini kanıtlamış markalara rakip olması için önce araçlarını daha kaliteli yapıp ülkemizdeki (ve eminim bu sadece bizim ülkemizde değildir) marka hakkındaki düşünceyi yıkması lazım.
    _____________________________
    Akıl Yaşta Değil Baştadır
  • E sınıfının ağırlığı yok. Hiç olmamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arka tasarım ve stoplar Cellyse modelinden alınma galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • harika görünüyor. geçmişte ds serisi efsane olmuştu. bundan 50 yıl sonra bu tasarımlar parmakla gösterilirken passat halen dikdörtgen olacak.
    _____________________________
  • Piyasayı kızıştırmışsınız yine. @haberelectro

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Soru şikayet ya da öneriler için PM atabilirsiniz.
  • Tüm DSler gibi Türkiye'de baştan kaybeder.

    Tasarım olarak güzel
    _____________________________
    Mustafa Kemal Atatürk
  • Mercedes E serisine rakip miii ???

    Cit.sadece DS6 diye bir model üretse yani bütün argesini buna ayırsa yine bir mercedes E seriye rakip üretemez ...
  • Citroen tasarımları çok marjinal, bunu için de Türkiye'de pek tutmuyor. Ama yiğidi öldür hakkını ver, çok başarılı cidden araç tasarımlar.
    _____________________________
  • Aklıma gelenlerden sayarsak PSA grubunun; Pug 406-407-508 Citroen kanadında tüm c5 serisi ile D segmentinde nispeten uygun fiyata f/p oranı yüksek güzel araçlar üretildi hep. Marjinallik var en azından heleki o 406 Coupe yokmu hala kendine baktırtmıyor mu? Bunu bir alman aracı olan Opel kullanıcısı olarak söylüyorum.

    E segmenti ise neden olmasın derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DcD-Semih -- 15 Şubat 2014; 10:57:39 >
    _____________________________
    2002 Alfa Romeo 156 2.0ts Selespeed
    Cuore Sportivo
  • Insignia makyaj sonraki 15000 TL zam yaparak kendini bitirdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Abicim bu markaların D segmenti araçları bile piyasada yer edinemiyor kendine. E segmenti üretmek neyin kafası. C6 az satıldı üretimden kalktı, Vel satis aynı şekilde fiyasko oldu. Bu araçlar iş görseydi yeni nesilleri üretilirdi zaten. Opel Omega en uzun ömürlü araç oldu bu sınıfta. Onun bile devamı gelmedi. DS6 dan umudun felan olmasın. Sen bu tecrübeye güven. İsterse altın kaplama olsun BMW ve Mercedes bu sınıfta söz sahibidir. Kimse bu sınıfta Citroen alıp riske girmez. CLA çok esprisi olan bir araç değil ama önündeki amblem işi bitiriyor. Citroen'in böyle şansı yok. Fransada bile bu araba çok satılmaz. Çin de Audi hegomonyası var. Mercedes BMW yi saymıyorum bile. Audi o denli güçlü orda PSA grubu tehlikeli kumar oynuyor. CLA ya rakip, E serisine rakip felan. Batmanın eşiğindeydiler daha dün. Bu ne gayret. Önce tabanı sağlama almak lazım.

    +1907

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Insignia makyaj sonraki 15000 TL zam yaparak kendini bitirdi.

    hakkaten yav makyajlı insignia 2 tane gördüm bugüne kadar, birini Uşak'ta birini Ankara'da ben daha fazla satar diye umuyordum.1.6 dizel motorla gelirse satışlarını arttırır mı ki acaba?
    _____________________________
    Varolsun ırkımın Turan ülküsü..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vatan haini Spartacus

    Bu çizimde ki araçta Bmw, MB logosu olsaydı methiyeler diziyodu forum

    Cıtroen Ds yerine DS adlı yeni otomobil şirketi ile daha fazla pazarlar bu otomobilleri.

    çok doğru
    _____________________________
    Saygılarımla
  • Millet kopyala&yapıştır tasarimlara alışmış artık. Kalitesini şu anda kesinlikle kanıtlamış ve herkesin sevdiği Audi markası 25 yıl önce piyasanın ve insanların gönlünün neresindeydi? Ozaman sorsalar Audi 'nin bu günlere gelemeyeceğine(vw sayesinde de olsa) inanmayacak olanlarla, şu önyargılı mesaj yazan arkadaşlar aynı kafadan.
    İnsanlar güçlünün yanında olmaktan özgün yorum yapamaz oldu. Elbet de bir MB ya da BMW karşısında fazla şansı olmayacak ama zaten E segmentinde tahta oturacağız mı diyecek adamlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fd_exelero -- 15 Şubat 2014; 11:56:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • arka tarafı ne öyle
    _____________________________
    Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
  • PetrovaFire kullanıcısına yanıt
    Stoplar konusunda katılmıyorum ama arka yolcu kapısı camında haklısınız. Tam bi ucube orası. Onun dışında bence tasarım süper
    _____________________________
    2011 Cruze Ls Plus A/T 1.6
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.