Şimdi Ara

E Segmenti'ne Yeni Oyuncu: Citroen DS6 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
0
Favori
5.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Helal olsun citroen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türkiyede 3 tane satar dünyada 100 falan satar tahminim.

    5.20 varken a6 varken s320 varken bu arabaya para vereceklerini düşünmek çok iyi niyet olur sanırım.

    bir defa marka dandik fransız malı hiç bir şansı yok kanımca hele ki bu kodaman takımı hiç para vermez.
  • Ben de bu forumda üst segmentlerde 3 büyük almana rakip olmaya çalışan markalara ''gereksiz saçma aptal kıl bok yün..'' diyen tayfayı anlamıyorum. Neyin kafasında bu arkadaşlar? Haşa Allah yapısı mı lan bu 150 küsur markanın ne haddine 3 almana bu segmentte rakip olmak diyosunuz? Otomobil denen şey 100 150 yıllık bi maziye sahip buna karşın insanoğlunun ''ar-ge'' çalışması binlerce yıldır var. Kim neye göre garanti ediyor şimdi hiçbir markanın bigün almanları alt edemeyceğini? Çok komiksiniz lan!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    Piyasayı kızıştırmışsınız yine. @haberelectro

    Adamlar araba yapıyor işte
  • E segmenti bu kadar cesur tasarımlara açık bir segment mi? Jaguar XF'in satış rakamları ne seviyede Türkiye'de ve Avrupa'da? Bence bu tasarımla daha muhafazakar 40+ yaşındaki E segmenti müşterisine hitap etmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    Piyasayı kızıştırmışsınız yine. @haberelectro

    Adamlar araba yapıyor işte

  • naptınızz...
    son olarak çöp olduğuna karar verdiniz mi?
  • Piyasa bizden sorulur
  • Güncel verileri koyuyorum zaten. Başka nasıl güncellik yapayım? C5'i yenileyecek halim yok.
  • On numara tasarım olmuş tüm DS serisi araçlar gibi. ikinci el kaygıları yüzünden almaya cesaret edemeyeceğiniz arabalara çöp diyorsunuz, yoksa araçta bmw logosu olsa neler denirdi kimbilir şimdi. sizde haklısınız tabi bu iğrenç vergi sistemi durumu bu hale sokan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Güncel verileri koyuyorum zaten. Başka nasıl güncellik yapayım? C5'i yenileyecek halim yok.

    Yıkıldım
  • İcad ettiğim şanzımana laf ettirmem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Insignia makyaj sonraki 15000 TL zam yaparak kendini bitirdi.

    Aynen öyle, forumda da D sınıfı araç önerilerinin başında yer alıyordu ama şu an en son sıraya yerleşti.
  • Citroen'in tasarımlarını seviyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • citroen'i bu yüzden seviyorum hep aykırı tasarımlar ve bir o kadarda özgünler.
  • 5.20 ve e serisinin yanında hiç sansi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    DS serisi de olsa E segmentinden bahsediyoruz. Ne olursa olsun alt tabaka markaların girmemesi gereken bir segment. Hep zarar ettiler bugüne kadar. Etmeye de devam edecekler.
  • Arkadan bakınca bir bentley havası var he
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    C6 da da vardı bu dediklerin. Sattı mı hayır 607, Vel Satis, Omega vs. bunlar tarihe gömülen otomobiller. Diğer firmalar E segmenti araç çıkarmasın evet. Denemesinler, zorlamasınlar mümkünse. D segmentinde bile bir VW adam akıllı satış yapıyor passatla. Önce daha ulaşılabilir pazarlara ağırlık versinler. İmkansız aşklara yelken açıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 15 Şubat 2014; 14:37:29 >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Tasarımla olmuyor bu işler. Mantığı çözsen bana hak verirsin 607'nin tasarımı şahaneydi ama...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.