Şimdi Ara

Düşük bütçe ile lüks macerasına atılan çılgınlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
3
Favori
2.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam millet. Forumda düşük bütçe ile lüks araç alan maceracılar kimler?
    Araç neydi,kaç model,hangi motor?
    Kaç kmde aldınız?
    Kaç kmde sattınız?
    Aracı aldığınızda hasar,bakım,km durumları neydi?
    Aracı sattığınızda durumu neydi?
    Masraf yaptınız mı? Yaptıysanız neye ne kadar harcadınız düzeldi mi?
    Araç beklentilerinizi karşıladı mı?
    Aracı sattığınız kişi hayrını mı görmüştür sövmüş müdür?

    Mesela bugün eski bir x5 gördüm motor istiyormuş araç 55bin lira.İnternetten motor fiyatına baktım çıkma kaç km olduğu belirsiz motorlar 15-20bin civarı sıfır motor 65bin lira.
    Tecrübeleri alalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 2008 3.20d almıştım, egr, manifold, enjektör, turbo, triger herşeyde arıza yaşamıştım

    Öyle hor kullanılmış bir araçta değildi ama o kadar masrafa rağmen tam düzelmemişti bir türlü. O yüzden eski model Bmw almaya tövbe ettim
  • Bu konunun krali opel omegadir :)



    Cok keyifli ve konforlu bir aractir



    Ancak her babayigit yurutemez 2.5 V6 motor ustten acarsan 5 alttan acarsan 10K ve uzeri odersin



    Ama 20-25K ya sahip olursun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 99lexus rx300 aldim, 1 sene bindim.



    Ben aldigimda sanziman sanayide sifirlanmisti. 234binde. Bendeyken bir sure sonra yag damlatmaya basladi. Hic yolda birakmadi ama icim de rahat etmedi. Yetkili servisler parasiyla bile yapmak istemedi, ozel servis hic yanasmadi. Dumankaya conta, hortum ivir zivir parcalar degisecek, arabayi mahvetmisler dedi, 9500tl fatura cikardi. Duzelecegine garanti vermedi, masraf artabilir dedi.



    Ben de 30bine aldigim araci 10bin km, 1 sene sonra arizali sekilde 25bine sattim. Ilana koydum, ertesi gun servis muduru biri geldi aldi gitti. Pazarlik bile yapmadik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    2008 3.20d almıştım, egr, manifold, enjektör, turbo, triger herşeyde arıza yaşamıştım

    Öyle hor kullanılmış bir araçta değildi ama o kadar masrafa rağmen tam düzelmemişti bir türlü. O yüzden eski model Bmw almaya tövbe ettim
    Sorulara göre mesajınızı editlerseniz sevinirim forumun bilgi edinme amacı daha iyi işlemiş olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 yıl önce 72 000 tl ye alınan d sınıfı premium araç bu kategoriye girer mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sleeper

    2 yıl önce 72 000 tl ye alınan d sınıfı premium araç bu kategoriye girer mi?
    Aracın model yılına bağlı hocam gidip 2003 model E320 aldıysanız tabiki olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 model A4 1.8

    63000 km de idi



    Model eski değil sanırım bahsedilen kategoriye girmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1993 Model 5.20i Business :) 267binde aldık. 300binde sattık. Araç Borusan dışına çıkmamış , kazasiz boyasız değisensizdi :)

    Ortalama bir araca 1 yılda ne masraf yapılırsa o kadar masraf yaptık.

    Sanırım uzunca bir süre kullandığım en konforlu arabaydı. Ve öyle kalacak gibi.

    Hayrını da görmüştür dua da etmiştir:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    99lexus rx300 aldim, 1 sene bindim.



    Ben aldigimda sanziman sanayide sifirlanmisti. 234binde. Bendeyken bir sure sonra yag damlatmaya basladi. Hic yolda birakmadi ama icim de rahat etmedi. Yetkili servisler parasiyla bile yapmak istemedi, ozel servis hic yanasmadi. Dumankaya conta, hortum ivir zivir parcalar degisecek, arabayi mahvetmisler dedi, 9500tl fatura cikardi. Duzelecegine garanti vermedi, masraf artabilir dedi.



    Ben de 30bine aldigim araci 10bin km, 1 sene sonra arizali sekilde 25bine sattim. Ilana koydum, ertesi gun servis muduru biri geldi aldi gitti. Pazarlik bile yapmadik.
    aldığınızda konusunu okumuştum adınıza sevinmiştim :)

    Maalesef ülkemizde usta kavramı yanlış biliniyor. Eski araç alınır ama türkiyede tututan eski araçları almak adamı biraz rahatlatır.


    Sizler adına üzüldüm tabi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riquelme6

    1993 Model 5.20i Business :) 267binde aldık. 300binde sattık. Araç Borusan dışına çıkmamış , kazasiz boyasız değisensizdi :)

    Ortalama bir araca 1 yılda ne masraf yapılırsa o kadar masraf yaptık.

    Sanırım uzunca bir süre kullandığım en konforlu arabaydı. Ve öyle kalacak gibi.

    Hayrını da görmüştür dua da etmiştir:)
    hangi babayiğit onu o kadar km borusana sokabilmiş. Allah bilir ne faturalar ödemiştir :D
  • Abicim ne olacak 30 bine alsan üstüne 10 bin masraf etsen mis gibi olur kullanırsın diye başlayan hikayedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90-97 arası her kasa Mercedes alırım.Otomatik-duz farketmez.Hemde oyle deli bakimli değil.Yagini uyunu eksik tutmayan biri olsun yeter.

    Mekanik anlamda şimdiki arabaları 3 e 4 e katlar.Mekanik dediğin şeyin uzun ömürlü olması beklenirdi önceden.Simdi otomobil ureticileri servisten vole peşinde.

    Ek olarak lüks olmasa bile bir de eski olarak Mazda alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yek_ka kullanıcısına yanıt
    Sozde gaziantepteki en iyi usta yeniledi sanzimani. Ben yag damladigini farkedince kalktim istanbuldan antebe gittim. Usta bozuntusu sanziman hava almiyor dedi, ince bir teli soktu. Sorunu cozdugunu iddia etti, istanbula geldim yine ayni. O kadar yol yaptigimla kaldim. Ikinci el eski araclar bu usta bozuntulari yuzunden korkulu ruya oluyor.



    Onun disinda lexus parcalari uygun sayilirdi, toyota servisleri 2-3 haftada getiriyordu. Ariza cikaran bir arac degildi. Sadece sol arka yayi kirildi, o da biraz benim hatam. Onun disinda hic parca ihtiyaci olmadi. 99 model olmasina ragmen butun elektrik aksami sorunsuzdu. Elektrikli on koltuklar, sunroof, ses sistemi vs saglamdi. Hatta orjinal ses sistemi harikaydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllar önce bedava gibi bir paraya opel senator alacaktım az daha. Çok hoşuma gitmişti araç ama çevrem vazgeçirdi, yedek parça, yakıt (3.0 motor), bakım vs vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peugeot 607 V6 3.0 benzinli
    sağ aksın şanzıman tarafındaki frezesinin sıyrılması (3 kere)
    Otomatik vitesin beyninin bozulması (TCU ünitesi)
    oOtomatik vitesin alt selenoidlerinin bozulması
    Otomatik vitesin tork konvektörünün bozulması, tamir edilmesi ve balansının tutmaması,
    Komple motor tesisatının arızalanması (tamir edildi, çıkma tesisat yoktu, sıfırını sorduk fransada bile yok)
    Elektirikli koltuk ünitesinin arıza yapması, arabayı sürerken sürücüyü direksiyona sıkıştırması,
    depodaki benzin pompasının tesisatının yanması (galiba dünya tarihinde bir ilk)
    sırayla tüm cam krikolarının bozulması,
    Tekrar TCU arızası ve aracın 3. viteste takılı kalması. Bir süre böyle sürünce şanzımanın ısınıp yağı tahliyeden boşaltması
    devirdaim arızası,
    radyatör delinmesi,
    Son olarak arka silindir contasının yanması ve aracı kaderine terk etmek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    Peugeot 607 V6 3.0 benzinli
    sağ aksın şanzıman tarafındaki frezesinin sıyrılması (3 kere)
    Otomatik vitesin beyninin bozulması (TCU ünitesi)
    oOtomatik vitesin alt selenoidlerinin bozulması
    Otomatik vitesin tork konvektörünün bozulması, tamir edilmesi ve balansının tutmaması,
    Komple motor tesisatının arızalanması (tamir edildi, çıkma tesisat yoktu, sıfırını sorduk fransada bile yok)
    Elektirikli koltuk ünitesinin arıza yapması, arabayı sürerken sürücüyü direksiyona sıkıştırması,
    depodaki benzin pompasının tesisatının yanması (galiba dünya tarihinde bir ilk)
    sırayla tüm cam krikolarının bozulması,
    Tekrar TCU arızası ve aracın 3. viteste takılı kalması. Bir süre böyle sürünce şanzımanın ısınıp yağı tahliyeden boşaltması
    devirdaim arızası,
    radyatör delinmesi,
    Son olarak arka silindir contasının yanması ve aracı kaderine terk etmek.
    Maşallah özellikle “Elektirikli koltuk ünitesinin arıza yapması, arabayı sürerken sürücüyü direksiyona sıkıştırması” buna bayıldım fantastik bir arıza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • boşuna ucuz değil bu arabalar o zaman. ben de 2007 civarı alfa 159 düşünüyodum ki hepsinin kmsi 150 ve üstü, gözüm korktu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 ay önce Grand Cherokee 5.2 V8 aldım 96 model arkadaştan, keyfi 5000 lira motoruna ve sanzimanina harcadım şu ana kadar sorunsuz çok şükür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.