Bildirim
Dünyanın En İyi Yol Tutuşa Sahip Arabası..
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Şimdi torsiyon çubuklu Seat ve Golf önerileri gelir :)
Uber spor araçlarını geçecek olursak Alfa modelleri bu konuda iyidir. Şasi geometrisi ve rijitligi, süspansiyon sistemi, yarım tur/ tam tur ve çift pinyonlu direksiyon sistemleri, QV modu vs
Alfa 159 mesela, sanırım en iyi şasi burulma direncine sahip otomobillerden biriydi. Ha keza Giulia, Nurburgring pistinde ortalığı duman etmişti ilk çıktığında. İtalyan kaliteli spor otomobilleri, kaliteli Almanlar ve Ford iyidir ( tabi golf, polo veya vw alt markalarından bahsetmiyorum, Quattro gibi üst seviyeler )
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mokali Amca -- 15 Mayıs 2022; 12:6:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok tutuş konusu acilinca Focus un adı geçmeden olmaz.
Üst model arabalarım olmadı da çoğu b ve c segmenti kullandim.
Virajda güvendiğim tek araba Focus oldu.
Yol tutuşu mükemmel mi bilemem ama virajda apayrı bi güven veriyor insana.
Hoop kayıp gitmiyor, hafif belli ediyor en ufak harekete tepki veriyor. Çizgisinde durmak için çaba sarfetmiyor araç gayet rahat gidiyor o çizgide.
Focusu usta şoföre benzetiyorum.
Normal bi sürücünün tırstıgı virajlarda rahat rahat yanmayarak giden şoförler gibi bu araç
Korkma abi sakiin sorun yok diyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
RedBull RB X2010
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
insignia 4x4
-
Hangi kasa hangi model focus..?
-
Focus kocaman bir balon, iş lastikte bitiyor.
Vaktiyle focus 3,5 denedim. Benim continentalli corollo ile focus arasında bir fark yok.
Konuda kedi-ciğer metaforundan mı bilinmez. İçerik bir şekilde Golf’e gelecektir.
Ayrıca bir mak. müh. olarak bir üründe ki mühendisliğe çok dikkat ederim. C segmentte kalite, işlevsellik, fonksiyonellik ve konfor vs. gibi her disiplinde lider Golf’tür. Golf, yarım asırdır bu segmentin banisi olarak kalmayıp aynı zamanda lider ve referansıdırda.
En baz paketiyle segmentinde ki premiumları bile hizaya çekmiş bir modeli, standart C’lerle bir tutmakta filan mühendisliğe hakarettir ya.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
ulaşılabilir araçlar için yol tutuş demek alfa Romeo demektir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Focus 2.5 biraz kullandim ve 3.5 kasayı 7 senedir kullanıyorum hocam belirtmeyi unutmusum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gt2 rs
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kullanılan lastik önemli tabi ki fakat aracın ağırlık merkezi, dengeli yük dağılımı, süspansiyon sistemi gibi başka ve önemli etkenler de var. Süspansiyonu sert araçlar genellikle daha az savruluyor. Geyik testlerine bakmak lazım. Hepsi aynı zeminde, aynı hızda, aynı şoför ve aynı lastikle yapılıyor. Sert araçların daha az savrulduğunu görüyoruz. Mesela Ford Mondeo ve Opel (Wauxhall) Insignia.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Go kart araçları
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
fisker karma
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakpinar1222 -- 15 Mayıs 2022; 16:23:4 > -
biri gelip şuraya polo yazsa çok ironik olur bu arada xd
-
ajsadbhdabdskbskjsd dünyası ford ile daralıp kalmış arkadaşın
-
airnesssyoutube
Laguna GT with four-wheel-steering system(4Control) vs Porsche Boxster S.https://www.youtube.com/watch?v=QaTnd3ozcaE -
Ferrari F1-75
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
F1 arabaları…
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu yılın araçlarının DF si daha düşük
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Şimdi torsiyon çubuklu Seat ve Golf önerileri gelir :)
Uber spor araçlarını geçecek olursak Alfa modelleri bu konuda iyidir. Şasi geometrisi ve rijitligi, süspansiyon sistemi, yarım tur/ tam tur ve çift pinyonlu direksiyon sistemleri, QV modu vs Alfa 159 mesela, sanırım en iyi şasi burulma direncine sahip otomobillerden biriydi. Ha keza Giulia, Nurburgring pistinde ortalığı duman etmişti ilk çıktığında. İtalyan kaliteli spor otomobilleri, kaliteli Almanlar ve Ford iyidir ( tabi golf, polo veya vw alt markalarından bahsetmiyorum, Quattro gibi üst seviyeler ) |
Yok tutuş konusu acilinca Focus un adı geçmeden olmaz.
![]() Üst model arabalarım olmadı da çoğu b ve c segmenti kullandim. Virajda güvendiğim tek araba Focus oldu. Yol tutuşu mükemmel mi bilemem ama virajda apayrı bi güven veriyor insana. Hoop kayıp gitmiyor, hafif belli ediyor en ufak harekete tepki veriyor. Çizgisinde durmak için çaba sarfetmiyor araç gayet rahat gidiyor o çizgide. Focusu usta şoföre benzetiyorum. Normal bi sürücünün tırstıgı virajlarda rahat rahat yanmayarak giden şoförler gibi bu araç Korkma abi sakiin sorun yok diyor ![]() |
ulaşılabilir araçlar için yol tutuş demek alfa Romeo demektir.
|
Corolla ve focus'u limitlerde kullanırsanız aradaki farkı görürsünüz. Ayrıca konu yol tutuşken golf'un genel kalitesini neden öldünüz anlamadim |
Benzer içerikler
- proton araba
- senetle araba alınır mı
- 2018 toyota corolla 1.6 life yorumları
- en az yakan 7 kişilik arabalar
- honda crv alınır mı
- en az yakan arabalar
- uçan araba fiyatları
- renault logan
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X