Şimdi Ara

Dünyanın En İyi Yol Tutuşa Sahip Arabası..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hangisidir.. kullanan bilen eski model yeni model sıfıra yakın ikinci el bana motor sesi vermesi vermemesi önemli değil it gibi yol tutuşu olsun afedersiniz tek artısı bu olsada fark etmez..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 15 Mayıs 2022; 10:24:13 >



  • Şimdi torsiyon çubuklu Seat ve Golf önerileri gelir :)

    Uber spor araçlarını geçecek olursak Alfa modelleri bu konuda iyidir. Şasi geometrisi ve rijitligi, süspansiyon sistemi, yarım tur/ tam tur ve çift pinyonlu direksiyon sistemleri, QV modu vs

    Alfa 159 mesela, sanırım en iyi şasi burulma direncine sahip otomobillerden biriydi. Ha keza Giulia, Nurburgring pistinde ortalığı duman etmişti ilk çıktığında. İtalyan kaliteli spor otomobilleri, kaliteli Almanlar ve Ford iyidir ( tabi golf, polo veya vw alt markalarından bahsetmiyorum, Quattro gibi üst seviyeler )
    Yok tutuş konusu acilinca Focus un adı geçmeden olmaz.

    Üst model arabalarım olmadı da çoğu b ve c segmenti kullandim.
    Virajda güvendiğim tek araba Focus oldu.

    Yol tutuşu mükemmel mi bilemem ama virajda apayrı bi güven veriyor insana.

    Hoop kayıp gitmiyor, hafif belli ediyor en ufak harekete tepki veriyor. Çizgisinde durmak için çaba sarfetmiyor araç gayet rahat gidiyor o çizgide.

    Focusu usta şoföre benzetiyorum.
    Normal bi sürücünün tırstıgı virajlarda rahat rahat yanmayarak giden şoförler gibi bu araç
    Korkma abi sakiin sorun yok diyor
  • Şimdi torsiyon çubuklu Seat ve Golf önerileri gelir :)

    Uber spor araçlarını geçecek olursak Alfa modelleri bu konuda iyidir. Şasi geometrisi ve rijitligi, süspansiyon sistemi, yarım tur/ tam tur ve çift pinyonlu direksiyon sistemleri, QV modu vs

    Alfa 159 mesela, sanırım en iyi şasi burulma direncine sahip otomobillerden biriydi. Ha keza Giulia, Nurburgring pistinde ortalığı duman etmişti ilk çıktığında. İtalyan kaliteli spor otomobilleri, kaliteli Almanlar ve Ford iyidir ( tabi golf, polo veya vw alt markalarından bahsetmiyorum, Quattro gibi üst seviyeler )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mokali Amca -- 15 Mayıs 2022; 12:6:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok tutuş konusu acilinca Focus un adı geçmeden olmaz.

    Üst model arabalarım olmadı da çoğu b ve c segmenti kullandim.
    Virajda güvendiğim tek araba Focus oldu.

    Yol tutuşu mükemmel mi bilemem ama virajda apayrı bi güven veriyor insana.

    Hoop kayıp gitmiyor, hafif belli ediyor en ufak harekete tepki veriyor. Çizgisinde durmak için çaba sarfetmiyor araç gayet rahat gidiyor o çizgide.

    Focusu usta şoföre benzetiyorum.
    Normal bi sürücünün tırstıgı virajlarda rahat rahat yanmayarak giden şoförler gibi bu araç
    Korkma abi sakiin sorun yok diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RedBull RB X2010

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insignia 4x4

  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt

    Hangi kasa hangi model focus..?

  • Focus kocaman bir balon, iş lastikte bitiyor.

    Vaktiyle focus 3,5 denedim. Benim continentalli corollo ile focus arasında bir fark yok.

    Konuda kedi-ciğer metaforundan mı bilinmez. İçerik bir şekilde Golf’e gelecektir.

    Ayrıca bir mak. müh. olarak bir üründe ki mühendisliğe çok dikkat ederim. C segmentte kalite, işlevsellik, fonksiyonellik ve konfor vs. gibi her disiplinde lider Golf’tür. Golf, yarım asırdır bu segmentin banisi olarak kalmayıp aynı zamanda lider ve referansıdırda.


    En baz paketiyle segmentinde ki premiumları bile hizaya çekmiş bir modeli, standart C’lerle bir tutmakta filan mühendisliğe hakarettir ya.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ulaşılabilir araçlar için yol tutuş demek alfa Romeo demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 2.5 biraz kullandim ve 3.5 kasayı 7 senedir kullanıyorum hocam belirtmeyi unutmusum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gt2 rs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanılan lastik önemli tabi ki fakat aracın ağırlık merkezi, dengeli yük dağılımı, süspansiyon sistemi gibi başka ve önemli etkenler de var. Süspansiyonu sert araçlar genellikle daha az savruluyor. Geyik testlerine bakmak lazım. Hepsi aynı zeminde, aynı hızda, aynı şoför ve aynı lastikle yapılıyor. Sert araçların daha az savrulduğunu görüyoruz. Mesela Ford Mondeo ve Opel (Wauxhall) Insignia.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Go kart araçları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fisker karma

    Dünyanın En İyi Yol Tutuşa Sahip Arabası..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakpinar1222 -- 15 Mayıs 2022; 16:23:4 >
  • biri gelip şuraya polo yazsa çok ironik olur bu arada xd

  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt

    ajsadbhdabdskbskjsd dünyası ford ile daralıp kalmış arkadaşın

  • Dünyanın En İyi Yol Tutuşa Sahip Arabası..airnesssyoutube
    Laguna GT with four-wheel-steering system(4Control) vs Porsche Boxster S.
    https://www.youtube.com/watch?v=QaTnd3ozcaE
  • Ferrari F1-75

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F1 arabaları…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • rst78 kullanıcısına yanıt

    Bu yılın araçlarının DF si daha düşük


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.