< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenercix -- 12 Eylül 2019; 12:53:53 > |
Bildirim
C segmentinin en iyi yol tutan aracı hangisi ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenercix -- 12 Eylül 2019; 12:53:53 > |
Aynı konudan forumda bir sürü var. Bu konular genelde şunlar olur:
İlk mesajlarda Focus derler, sonra ilerleyen mesajlarda buna itirazlar yükselmeye başlar, "Focus'un üstünlüğü kalmadı artık" derler. Golf'ün bütün alanlarda en iyisi olduğuna inanan bir VW fanı çıkar "tabi ki Golf" der, ardından herkes ona saydırmaya başlar. km77'den video'lar serpiştirilir, vs. vs. |
Golf'e 20 jant tak, öhlins amortisör tak, Michelin Pilot Sport lastik tak, yine yol tutmaz. Şasi MQB gibi ekonomi odaklı olduktan sonra.
|
hadi ben focus kullanıyorum da 308 işaretledim, focus diyenlerin kaçı focus kullandı çok merak ediyorum. buradaki kaç aracı farklı koşullarda zorladı mesela? citroen c4'ü kaç kere virajdan viraja vurdu marmaris-datça yollarında
iyi bir lastikle buradaki araçların hemen hepsi ortalama aynı sonuçları verir, bu geyik testlerinde lastikler aynı değil, bunu gözönüne almak gerek |
1. Ford fokus
2 ve 3 Peugeot 308 ile Honda Civic arasında paylasilir. |
En iyi yol tutan araca, Focus, Astra falan varken Golf işaretleyen var. Lan nasıl dünyalar yaşıyorsunuz anlamıyorum ki
|
Açık ara focus. Sonra 308 gelir. Astrayı bilmiyorum.
Golf yazanlar forumdan uzaklaştırılmalı |
Ben kullanmadım ama genel kanı Focus'un önde olduğu.
|
2015 model focus 3.5 var...kendimde var diye demiyorum bugune kadar tüm sınırları zorladım bir defa bile kayma olmadi..gercekten müthiş her virajda yapanları tebrik ediyorum..civicte kullandim bir ara o da hic fena degildi ama focus bambaşka kullanın deneyin zorlayin o zaman göreceksiniz
|
Astra, Golf, Focus, Civic, Octavia, Yeni Megane, Passat, İnsignia (2 kasası da), clio, 50NC kamyon, kartal, vectra, Mitsubishi L100, Polo 1.9 tdi sw, Connect, Palio, Doblo, Leon kullanmış biri olarak ben cevap vereyim.
Astra J sahibiyim ve 2015 yılına kadar olan araçlarında J ve K kasada bağımsız süspansiyonla birlikte Watts bağlantısı bulunmakta ve bu mercedes in yarış arabalarında kullandığı bir sistemdir. Astra nın üzerine yol tutuş bu araçların hiçbirinde yoktur. Hadi canım diyen watts ı bi araştırsın öncelikle. Ford yol tutuşta iyi olarak isim yapması eski kasalardan kalma. Evet iyidir ama teknolojik olarak kendini geliştirmemiştir. Önce Astra sonra Focus zaten yol tutuşta. Ama virajlarda Astra ile aldığım yolu Focus ile alamıyorum. Mesela virajda ek yerleri vardır demir. Astra ile virajda üzerinden geçerseniz hiç farketmiyorsunuz kayma yapmıyor. Ama focus kayıyor. Passat Focus tan daha beter. Diyosunuz ne oluyor. Uzun yolda A6 nın arkasında 200 le uzun yol virajı aldım ikimiz de şeritteki çizgimizi kaybetmedik. Başka bir gün Octavia musallat oldu İstanbul a dönerken virajlı yollarda baya zorladı ama keskin viraja gelince mecburen geride kaldı. Yeni megane mesela içi dışı tasarım süper alınır diyorsunuz. Ama 130 140 a çıkıp ani fren yapın araç şeritte geziyor güven vermiyor. Araçtan soğuyorsunuz. Burda en iyi yol tutuş Astra da dır. Özellikle J kasa. |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okanhh -- 12 Eylül 2019; 14:3:21 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ataberk2468 -- 12 Eylül 2019; 14:4:15 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 12 Eylül 2019; 14:45:59 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 12 Eylül 2019; 15:9:21 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 12 Eylül 2019; 15:24:35 > |
|
|