|
4 yaşında 1.5 dizel motorlu henüz 100.000 kilometreyi görmemiş garaj arabası diyebileceğim otomobilin geçen yıl bu zamanlarda periyodik bakımda motor yağı da değiştirildi ve 15.000 kilometrelik Castrol 5-30 motor yağı konuldu. Ancak henüz 9.000 kilometre yol yapmışken tam bir yıl sonra bugün motor yağı değişim ikazı verdi. Değiştirmeden kilometresinin dolmasını beklesem bir zararı olur mu? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









