Şimdi Ara

Dizel manuel araç tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba arkadaşlar dizel manuel bir araç almak istemekteyim.ilk olarak otomatik vites bir araç düşüncem olsa da otomatik araçların maliyet bakımından yüksekliğinden şu an Yokuş kalkış destekli bir araç satın almak istemekteyim. Bütçem 40-45.000 tl arasındadır. Tavsiyelerinizi beklemekteyim. Ayrıca düşündüğüm 2012 model ford fiesta titanium x paket manuel dizel bir araç var bu araçta da yokuş kalkış mevcut mu. Şimdiden teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 2012 fiesta'da yokuş kalkış desteği yok. 45.000 tl ye 2013 dizel makyajlı kasa fiesta bulunabilir ( trend paket )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahsetmiş olduğunuz araçta yokuş kalkış desteği var mı? Tek alternatif haricinde önerebileceğiniz farklı araçlar mevcut mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo 1.2 TDI Bluemotion. Yokuş kalkış, hız sabitleyici, start-stop var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo 1.2 tdi piyasası nedir hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 40-45 bandına var alınabilecek araçlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Model yılları hk bilginiz var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Suv otomatik araç Önerisi
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 2011-2012 olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunun haricinde sayabileceğiniz varmı alternatifler arasında seçim yapmak istemekteyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben fiesta ve clio bakmıştım. Clio'nun dolusu bi tık daha pahalı, Fiesta'da donanım az, o yüzden BM tercih ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kia rio 1.4 crdi yokuş kalkış desteğı,hız sabitleyici vs. güzel bir araç 40-45 bin bandında 2013-2014 modelleri bulunur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiestanın zannedersem 2012 en dolu paketinde dahi yokuş kalkış desteği yok. Dediğiniz gibi az önce baktım polo bm modellerde mevcut. Aynı zamanda kia ya da bakacağım ancak otomatiğe ileride yani bir kaç sene sonra dönüş yapacağım aynı zamanda satılabilir bir araç olmasına dikkat etmekteyim sıkıntı yaşatır mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farklı araç önerebilecek arkadaşlar olursa çok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 üstü fiesta tit x bak onlarda o özellik var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mesutyuksel kullanıcısına yanıt
    Aha seni yakaladım. İnsanları yanlış tercihlere sokmaya utanmıyor musun!

    Şimdi, polo 1.4tdi 90hp bmt 2017 model polo kullanıyorum. 3ay/10bin km oldu. Şirket verdi. Yıl olmuş 2017 hala bu kadar beceriksiz çalışan hill holder'ı nasıl yapmışlar anlamadım.

    Gaza basıyorum, debriyaj kavrıyor araç gideceğim diye ıkınıyor, Hill holder sonradan çakıyor aaaa gitmek istiyormuş diyor bırakıyor İşin komik yanı 5sn'den fazla tutmuyor. Zaten ne zaman tutup ne zaman tutmadığını çözemedim. Gereksiz yerde tutuyor bırakmıyor. Düzlükte tutuyor. Eğimde tutmuyor bazen

    Bi de yaptıkları şeyden çok eminmiş gibi kapatma tuşu da koymamış üstün Alman kankiler. Araba benim olsa servise gider iptal ettirirdim bu kadar beceriksiz hill holder görmedim.

    Araç bi işlem için 2gün serviste idi, o zaman 1.0tsi golf verdiler. Aksi gibi onun auto hold çok iyi çalışıyor. Aldığımda kapalı idi, açtım bütün her yerde onu kullandım. Polo ne kadar berbat bi araba ise golf de o kadar iyi bir araba. Mercedes E serisinden başlar derler ya, vw de golf'ten başlar bence

    İmkan olsa 1.0tsi golfü poloya tercih ederim. poloyla 5lt ortalamayla gezerken golf ile 6lt ort. ile gezebiliyordum. Kaldı ki vites oranları ve debriyaj arasında dağlar kadar fark var. Poloda ucuz olması ve az yakması için düz volan kullanılırken golfte konfor ve kalite için çift kütleli koymuşlar.

    İnsanların niye polo için delirdiğini çözemedim.

    Hill holdersız olsun adam gibi araba olsun dersen konu sahibi arkadaş son kasa 2013 sonrası citroen c4 bakabilirsin. El freni ile kalkmayı öğrendin mi 1haftada işin piri olursun. Hill holder'a hiç gerek olmadığını görürsün. imkan olsa poloda kapatacağım o kadar başarısız bi icat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Aha seni yakaladım. İnsanları yanlış tercihlere sokmaya utanmıyor musun!

    Şimdi, polo 1.4tdi 90hp bmt 2017 model polo kullanıyorum. 3ay/10bin km oldu. Şirket verdi. Yıl olmuş 2017 hala bu kadar beceriksiz çalışan hill holder'ı nasıl yapmışlar anlamadım.

    Gaza basıyorum, debriyaj kavrıyor araç gideceğim diye ıkınıyor, Hill holder sonradan çakıyor aaaa gitmek istiyormuş diyor bırakıyor İşin komik yanı 5sn'den fazla tutmuyor. Zaten ne zaman tutup ne zaman tutmadığını çözemedim. Gereksiz yerde tutuyor bırakmıyor. Düzlükte tutuyor. Eğimde tutmuyor bazen

    Bi de yaptıkları şeyden çok eminmiş gibi kapatma tuşu da koymamış üstün Alman kankiler. Araba benim olsa servise gider iptal ettirirdim bu kadar beceriksiz hill holder görmedim.

    Araç bi işlem için 2gün serviste idi, o zaman 1.0tsi golf verdiler. Aksi gibi onun auto hold çok iyi çalışıyor. Aldığımda kapalı idi, açtım bütün her yerde onu kullandım. Polo ne kadar berbat bi araba ise golf de o kadar iyi bir araba. Mercedes E serisinden başlar derler ya, vw de golf'ten başlar bence

    İmkan olsa 1.0tsi golfü poloya tercih ederim. poloyla 5lt ortalamayla gezerken golf ile 6lt ort. ile gezebiliyordum. Kaldı ki vites oranları ve debriyaj arasında dağlar kadar fark var. Poloda ucuz olması ve az yakması için düz volan kullanılırken golfte konfor ve kalite için çift kütleli koymuşlar.

    İnsanların niye polo için delirdiğini çözemedim.

    Hill holdersız olsun adam gibi araba olsun dersen konu sahibi arkadaş son kasa 2013 sonrası citroen c4 bakabilirsin. El freni ile kalkmayı öğrendin mi 1haftada işin piri olursun. Hill holder'a hiç gerek olmadığını görürsün. imkan olsa poloda kapatacağım o kadar başarısız bi icat.

    Benim kimseye zorla bir şey aldırdığım yok, herkes elinde olsa zaten daha iyisini alır, ben de dahil. 40-45 bin bandında bütçem var yazmış, ne diyecektim "5 bin daha ver şunu al" mı? Vw fanı da değilim açıkçası, o an neye ihtiyacım varsa onu almaya çalışırım. Arkadaş tavsiye istemiş, varsa tavsiyeniz verin. Bu arada hill holder'la ilgili bir sıkıntı ben yaşamadım, bana sorarsanız manuel araçta hill holder gerekli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Usta şöför en dik yokuşta bile el frensiz milim oynatmadan kaldırır şimdikilerin alayı düz vitesi bile kullanamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu ustalık vs olayı değil tercihimiz bu yönde arkadaşlar yokuş kalkış destekli bir araç önerisi varsa yazalım lütfen polo ve 2013 üstü fiesta haricinde başka bir şey yazan olmadı konu dizel manuel ve hill holder bu kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekstra araç soyleyebılecek var mı yarın karar vermem gerekiyoe

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de Fiat Punto ve Punto Evolar'ın üst donanımlarında olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.