Şimdi Ara

Dizel aracınızın turbosu ne kadar gitti / ne zaman değiştirdiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
64
Cevap
0
Favori
7.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ,

    Çoğu dizel araçlarla ilgili konularda farklı yorumlar görüyorum. 100binde biter efsaneleri , 300bin kmde turbosu değişmemiş taksiciler , 150-160bin km aralığında herhangi bir sorun yaşamadan ilk günkü gibi aracını kullandığını ifade eden normal kullanıcılar. Açıkçası hiçbiri birbirini tutmuyor. Dizel araç sahipleri bu konuda yorum yapsalar iyi olacak. Aracınızın markası/modeli , motoru kaç km'de , düzenli bakım yaptığınız sürece motorunuzun turbosu kaç bin km gitti , ne zaman değiştirdiniz ve motorunuz herhangi bir sorun çıkardı mı? Cevaplarınız dizel araç alacaklara ve konu hakkında bilgi sahibi olmak isteyenlere çok faydalı olacaktır.



  • 2008 model 200 hp jumbo transit.

    119 binde ve bi sikinti yok cok sukur. Bakimlari 25 binde bir ve aksatmadan yaptiriyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Predatör.

    2008 model 200 hp jumbo transit.

    119 binde ve bi sikinti yok cok sukur. Bakimlari 25 binde bir ve aksatmadan yaptiriyoruz.
    Pederin 2007 E220 CDİ 175.600 km'de şükür sıkıntı yok değişmedi daha.
    Benim Octavia 2010 Tdi 75.300 km'de aynı şekilde devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Pederin 2007 E220 CDİ 175.600 km'de şükür sıkıntı yok değişmedi daha.
    Benim Octavia 2010 Tdi 75.300 km'de aynı şekilde devam.


    Mercedesler kompresorlü değilmi , turbo yok diye biliyorum o araçta?

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı

    2008 model 200 hp jumbo transit.

    119 binde ve bi sikinti yok cok sukur. Bakimlari 25 binde bir ve aksatmadan yaptiriyoruz.

    Aracın silindir hacmi kaç acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exit to DOS

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Pederin 2007 E220 CDİ 175.600 km'de şükür sıkıntı yok değişmedi daha.
    Benim Octavia 2010 Tdi 75.300 km'de aynı şekilde devam.


    Mercedesler kompresorlü değilmi , turbo yok diye biliyorum o araçta?

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı

    2008 model 200 hp jumbo transit.

    119 binde ve bi sikinti yok cok sukur. Bakimlari 25 binde bir ve aksatmadan yaptiriyoruz.

    Aracın silindir hacmi kaç acaba?

    Alıntıları Göster
    Range rover 2011 vouge var birkez turbosunda hava kacırma arızası yaptı 40.000 de araç.
    amcamın golfundede bi problem yok oda turbolu onun km si baya var.

    bunlar şehir efsanesi gibi geliyor bana,yeni nesil dizel araçlar gerçekten cok güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efhialtes.

    Range rover 2011 vouge var birkez turbosunda hava kacırma arızası yaptı 40.000 de araç.
    amcamın golfundede bi problem yok oda turbolu onun km si baya var.

    bunlar şehir efsanesi gibi geliyor bana,yeni nesil dizel araçlar gerçekten cok güzel

    Alıntıları Göster
    Turbodan değil enjektörden korkmak lazım daha çok. Turboyu iyi yağ ile çok rahat koruyabiliyoruz ama enjektörler iyi yakıt diye aldığımız kötü yakıtlardan dolayı daha çabuk bozulabiliyor aslında.
  • Sirket aracim 2004 cikisli 1.3mjet palio van 260000 km ne motor ne turbo sorun vermedi ve start stopa dikkat etmiyorum soguk motor vs kaya gibi mubarek
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahMeTT05

    Sirket aracim 2004 cikisli 1.3mjet palio van 260000 km ne motor ne turbo sorun vermedi ve start stopa dikkat etmiyorum soguk motor vs kaya gibi mubarek
    kompresör mercedes'in benzinli araçlarında kullanılıyor, dizeller turbolu. hatta artık benzinliler de turboya kayıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Turbodan değil enjektörden korkmak lazım daha çok. Turboyu iyi yağ ile çok rahat koruyabiliyoruz ama enjektörler iyi yakıt diye aldığımız kötü yakıtlardan dolayı daha çabuk bozulabiliyor aslında.

    onu bana sor o pis yakıt aldıgım için tatilim zehir olmuştu =D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Pederin 2007 E220 CDİ 175.600 km'de şükür sıkıntı yok değişmedi daha.
    Benim Octavia 2010 Tdi 75.300 km'de aynı şekilde devam.


    Mercedesler kompresorlü değilmi , turbo yok diye biliyorum o araçta?

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı

    2008 model 200 hp jumbo transit.

    119 binde ve bi sikinti yok cok sukur. Bakimlari 25 binde bir ve aksatmadan yaptiriyoruz.

    Aracın silindir hacmi kaç acaba?

    Kusura bakmayin hocam mobilden alintiyi bu sekilde yapabiliyorum.

    Transit 3.200 cc 5 silindir,470 nm tork.

    Aynisinin 2011 modeli de 47 binde bi sorun yok cok sukur.




  • 2005 fiat doblo 1.3 mjet 2010 ocakta patladi.
    Km:130.000
    Degisenler:Turbo,yag pompasi vs. vs.
    Masraf: 3000TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Predatör.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Pederin 2007 E220 CDİ 175.600 km'de şükür sıkıntı yok değişmedi daha.
    Benim Octavia 2010 Tdi 75.300 km'de aynı şekilde devam.


    Mercedesler kompresorlü değilmi , turbo yok diye biliyorum o araçta?

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı

    2008 model 200 hp jumbo transit.

    119 binde ve bi sikinti yok cok sukur. Bakimlari 25 binde bir ve aksatmadan yaptiriyoruz.

    Aracın silindir hacmi kaç acaba?

    Kusura bakmayin hocam mobilden alintiyi bu sekilde yapabiliyorum.

    Transit 3.200 cc 5 silindir,470 nm tork.

    Aynisinin 2011 modeli de 47 binde bi sorun yok cok sukur.

    Alıntıları Göster
    Nissan Country 2.5 Di --- 115.000 de turbo değişti, 175.000 de tamir edildi.

    Hyundai Getz 1.5 Crdi --- 175.000 de turbo değişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    2005 fiat doblo 1.3 mjet 2010 ocakta patladi.
    Km:130.000
    Degisenler:Turbo,yag pompasi vs. vs.
    Masraf: 3000TL
    111600km krank kasnağı değişti ve maf sensörü temizlendi, turbodizel kullanmaktan memnunum ve inanıyorum ki daha çok uzun km.ler boyunca ufak tefek arızalar dışında sorun çıkrmayacağını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biturbo

    111600km krank kasnağı değişti ve maf sensörü temizlendi, turbodizel kullanmaktan memnunum ve inanıyorum ki daha çok uzun km.ler boyunca ufak tefek arızalar dışında sorun çıkrmayacağını düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    2010 model Ford Connect 100.000 km 1.8 90 HP. bakımları eksiksiz yapıldı. Motorda hiç oynama yok. Isıtma bujisi değişti bir tek.

    Yakıt Shell den alınıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MB-CLS -- 5 Mayıs 2012; 12:56:56 >
  • Seat Cordoba 1.4 TDI 156.000km.de. Ben dizel araç ömrünün bakımla doğru orantılı olduğunu düşünüyorum. Yağını 8 bin km.de bir değiştiririm. Motor yazılımlı. Ne bir turbo arızası ne de başka en ufak bir motor arızası çok şükür...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    Seat Cordoba 1.4 TDI 156.000km.de. Ben dizel araç ömrünün bakımla doğru orantılı olduğunu düşünüyorum. Yağını 8 bin km.de bir değiştiririm. Motor yazılımlı. Ne bir turbo arızası ne de başka en ufak bir motor arızası çok şükür...
    2006 model transit 160 binde bir sıkıntısını görmedik ve sattığımız adamda şuan memnun aracından.
    2008 connect 100 binde biz sattık araç şuan 150 binde ve bi sıkıntısı yok hergün görüyorum.
    Ford Focus 110 binde sıkıntısı yok.

    Genellemelerin hepsi yanlıştır forumdaşım 20 binde turbo değiştiren 2010 model jetta sahibi tanıdığım var.Malesef kul yapımı bu tür hatalar olabilir.Biz cevizin sadece dışından kabuğuna bakıyoruz içini bilemeyiz.Turbo araçları kullanırken redline yapmamakk,motor soğukken sert kullanmamak gerekir.Motor soğukken connect,transit eşek gibi ağır oluyor birde zorlarsak elimize alırız Aracın motorunu durdurmadan öncede gaz vermeden 30 sn kadar beklesek yeterli.Bakımları zamanında yapılmış aracın bir sıkıntı çıkaracağını sanmam.




  • Eski Connect'imizi 140.000 civarında sattık. Bakımlar hariç masrafı olmadı. Hiç de öyle turbo soğusun, motor ısınsın diye bekleme durumu olmadı. Babam non-stop Edirne-Adapazarı yaptıktan sonra kontağı tık diye kapatırdı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Eski Connect'imizi 140.000 civarında sattık. Bakımlar hariç masrafı olmadı. Hiç de öyle turbo soğusun, motor ısınsın diye bekleme durumu olmadı. Babam non-stop Edirne-Adapazarı yaptıktan sonra kontağı tık diye kapatırdı..
    2004 corsa 1.3 cdtı 6 sene bindik 0 km aldık.220.000 km de sattık.turbo bir kez olsun arızalanmadı.sadece bir kaç kez enjektör temizliği ve katalizör temizliği yapıldı.dayı oğlunun kia cerato 1.6 dizel dün akşam turbo patlattı.araç daha 90.000 km de :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    2004 corsa 1.3 cdtı 6 sene bindik 0 km aldık.220.000 km de sattık.turbo bir kez olsun arızalanmadı.sadece bir kaç kez enjektör temizliği ve katalizör temizliği yapıldı.dayı oğlunun kia cerato 1.6 dizel dün akşam turbo patlattı.araç daha 90.000 km de :(

    Alıntıları Göster
    megane 2 dci 130.000 de bozuldu turbosu 1300 lira iscilik dahil 2yil/60.000 km garantili degistirdim servisinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammedda

    megane 2 dci 130.000 de bozuldu turbosu 1300 lira iscilik dahil 2yil/60.000 km garantili degistirdim servisinde

    Alıntıları Göster
    kia sportage 120 bini devirdi herhangi bir ağır bakım görmedi ama ne zaman başıma bela olur bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VETTEL99 -- 5 Mayıs 2012; 14:43:49 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.