Belki de 50 yaşımda olduğum için bu yeni nesil arabalarda ki , digital ekranlar bana oyuncak araba hissiyatı veriyor. Yan taraftaki tablet tarzı bilgisayarlara lafım yok ama klasik kadran çok daha keyifli diye düşünüyorum. Kendi aracım da yeni nesil digital ekrana alışamadım , belki de skoda nın ki kullanışsızdır bilemiyorum. Ya da direk yaşlanmışsın sen ondan diyebilirsiniz :) |
Digital ekran mı, yoksa klasik mi ?



-
- Yaygın kanının aksine üretici için ek bir maliyet değil, hatta analog ekranlar ve arkasındaki bağlantılar çok daha maliyetli.
- Özellikle düşük çözünürlüklü ekranlar atari salonları zamanındaki oyunları hatırlatıyor ve oldukça ucuz gözüküyor.
- Analog kadranlar 30-40 sene sorunsuz işler, bozulsa da tek göstergeyi kaybedersiniz:) Ama dijitallerde arıza durumunda tüm ekran bir anda gider, kalırsınız.
- Allah korusun, 40,50 ile önden bir kaza yaşadınız. Tampon, kaput vs. gitti. Bir de baktınız ki ekran da enerjiyi ememeyip çatlamış. Haydi gelsin 40-50 bin tramer, bizim tramer takıntılı millet oturur ağlar:)
- Yolcu camından vuran güneş dijital ekran görünürlüğünü ciddi oranda düşürür, halen bu meseleyi tam çözemediler.
- Üreticiler tasarım konusunda iyice saçmaladılar, navi ekranları, spotify, radyo vs. hepsini bu ekrana gömüyorlar. Arkadaş merkezi ekran ne işe yarayacak o zaman? Yav bu ekranı sadece hız, devir benzin vs. için kullanıyoruz, çarşamba çanağına çevirmenin manası ne
- Özellikle peugeot gibi fransızların ilginç tasarım denemeleri ile birleşince çekilmez oluyor, 3008'e örneğin halen nasıl oturacağımı bilemiyorum. Boyum 1.90, kadranı direksiyonun arasından mı göreceğim üzerinden mi anlamadım:) Kafamı eğip navigasyonu buradan mı takip edeceğim
-
Aynı düşüncelere sahibim.
- Yaygın kanının aksine üretici için ek bir maliyet değil, hatta analog ekranlar ve arkasındaki bağlantılar çok daha maliyetli.
- Özellikle düşük çözünürlüklü ekranlar atari salonları zamanındaki oyunları hatırlatıyor ve oldukça ucuz gözüküyor.
- Analog kadranlar 30-40 sene sorunsuz işler, bozulsa da tek göstergeyi kaybedersiniz:) Ama dijitallerde arıza durumunda tüm ekran bir anda gider, kalırsınız.
- Allah korusun, 40,50 ile önden bir kaza yaşadınız. Tampon, kaput vs. gitti. Bir de baktınız ki ekran da enerjiyi ememeyip çatlamış. Haydi gelsin 40-50 bin tramer, bizim tramer takıntılı millet oturur ağlar:)
- Yolcu camından vuran güneş dijital ekran görünürlüğünü ciddi oranda düşürür, halen bu meseleyi tam çözemediler.
- Üreticiler tasarım konusunda iyice saçmaladılar, navi ekranları, spotify, radyo vs. hepsini bu ekrana gömüyorlar. Arkadaş merkezi ekran ne işe yarayacak o zaman? Yav bu ekranı sadece hız, devir benzin vs. için kullanıyoruz, çarşamba çanağına çevirmenin manası ne
- Özellikle peugeot gibi fransızların ilginç tasarım denemeleri ile birleşince çekilmez oluyor, 3008'e örneğin halen nasıl oturacağımı bilemiyorum. Boyum 1.90, kadranı direksiyonun arasından mı göreceğim üzerinden mi anlamadım:) Kafamı eğip navigasyonu buradan mı takip edeceğim
10 sene sonra analog kadranlar unutulduğunda, bir üretici çıkar ve tekrar analog koymaya başlar. O zamanın Z kuşağı da vaav abi kadrana bak diyerek bayide kuyruğa girer. Şu ekranı kalite ve ergonomi olarak güzel buluyorsanız talep göstermeye devam edin:)
-
Ben de analog kadran taraftarıyım.
Hatta şu sonradan uydurulmuş tabletvari şeyleri hiç sevmiyorum.
Konsola gömme olsa güzel duruyor da dediğim gibi olunca at-sinek ikilisi gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Digital ekrana analog kadran şekli koymalarına ne demeli? Yeni bir tasarım bile bulamadılar kendilerine.
-
Elli'li yaşların ortasındaki bizler için sanıyorum sorunsuzluk ve ergonomi daha önemli.
4-5 sene önce araba arayışında iken B sınıfı otomobilleri bayilerde incelemiş ve test etmiştim.
Pug 208 bana o kadar garip gelmişti ki daha 50 yaşına yeni girdiğim halde kendimi çağdışı hissetmiştim. Koltuğu ve direksiyonu ne kadar ayarlamaya çalışırsam çalışayım gösterge ekranını göremiyordum.
Hele klima kumandaları dahil her ayarı, yandaki dokunmatik (dokunmamatik) ekranda büyük bir mücadele vererek ayarlamaya çalışmam saçmalığın zirvesiydi. Bu teknolojiyi sürüş esnasında dikkati ve gözleri yoldan ayırmadan ancak 3/4 gözlü ve 3 kollu geleceğin insanlarının kullanabileceğine kanaat getirdim.
Kapitalizm bu gün üst paket diye dijital ekranları üstelik analog ekranın yarı fiyatına bize dünya kadar paraya kakalarken, gelecekte analog ekranları aynı mantıkla Z'lere veya daha sonrakilere kakalayacak.
-
Otomotiv üreticilerinin arabayı satmaktan çok satış sonrası servisten daha fazla kazanç sağladığını biliyoruz.
Aynı şekilde OLED olan bu hayalet ekranların da maks 5 sene içerisinde piksel yanmaları, darbelerden dolayı hasar görmeleri sonrasında vs. değişmesi gerekeceği ve bir bakım adımı olacağı düşünüldüğünde artık baz paketlerde bile dijital ekran olmasının sebebi anlaşılabiliyor.
-
Ben de klima ve müzik çalar kontrollerinin dokunmatik olmasına gıcığım. Elle rahatça yaptığım ayarı şimdi gözümü yoldan çevirmeden yapamaz oldum.
-
Hangi araçlarda oled var?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abi sanırım o alışkanlıkları kolay değiştirememekten dolayı oluyor, biraz karakter meselesi.
Babam 63 yaşında dijital kadranlı kugaya bayıldı
-
Kadran analog olsun ama geniş bir multimedya ekran olmazsa olmazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tercihim analog gösterge. Eğer navigasyon aktarılabiliyorsa dijital gösterge ilgimi çekebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kolumda mekanik otomatik bir saat var. Şimdi onlar da akıllı saate dönüştü. Kaç adım yürüdün, nabzın kaç atıyor, ne kadar egzersiz yaptın, mesaj mı geldi, telefon mu geldi vs özelliklerle kullanıcılara özellikler sundu. Benim ise saatten tek beklentim saati göstermesi. Kaç adım yürüdüğümü, nabzımın kaç olduğunu merak etmiyorum. Buna vakit ayırmak da istemiyorum. Bazen apple watch'un hayat kurtardığını, rahatsızlıkları tespit edip (örneğin taşikardi ve aritmi), doktora görünülmesi uyarısı verdiğini veya trafik kazasında bildirim yapabilmesi gibi şeyler falan biliyorum. Yine de ben mekanik bir saati daha çok seviyorum.
Analog kadran da yaşım sizinki kadar olmasa da sevdiğim bir özellik. Gözümü ekranlar gibi yormuyor. Sade ve işlevsel.
-
Ben en çok dokunmatik klima kontrolüne uyuz oluyorum.. klima tuşları olacak, çevirmeli olacak.. tuşlarda yön tuşları olacak çevirmeden de sıcaklık ayarı misss..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Resmen hislerime tercüman olmuşsunuz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
paramın yettiği ekran.
Şuan aldığım araçta dijital ekran var b sınıfı bir araç olmasına rağmen çok bir olayı yok ama güzel insanı güzel hissettiriyor.
-
Malesef artık otomobillerde kalite kavramı çok değişti, artık kaliteli deri döşemeler, yumuşak mis kokulu plastikler, hassas dikişler, 2-3 cm kalınlıkta izolasyonlar vs. vs. hiçbiri kalmadı, premium markalara baksanıza C segment araçlarının hiçbirinde tam otomatik şanzuman kalmadı, geneli 3 silindir küçük hacimli devşirme motorlar kullanılıyor.
Teknolojik oyuncaklar ile doldurup doldurup satıyorlar, mekanik ve iç-dış trim kalitelerş eskiye nazaran çok kötü.
Hatta bir önermede bulunmak istiyorum, şu an piyasada premium segmentte yer alan hemen hemen tüm otomobillerin bir önceki nesilleri güncel nesillerinden daha kaliteli
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Onu bilmiyorum ama...
Tablet ekran kesinlikle değil.
Full dokunmatik ekran kesinlikle değil.
Ekran dediğin belirli bir derinlikte gömük olacak ve birkaç fiziksel basit tuşla yönetilebilecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle analog ekran taraftarıyım. Dijital ekrana güvenmiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ben de analog kadran taraftarıyım.
Hatta şu sonradan uydurulmuş tabletvari şeyleri hiç sevmiyorum. Konsola gömme olsa güzel duruyor da dediğim gibi olunca at-sinek ikilisi gibi. |
Aynı düşüncelere sahibim. 10 sene sonra analog kadranlar unutulduğunda, bir üretici çıkar ve tekrar analog koymaya başlar. O zamanın Z kuşağı da vaav abi kadrana bak diyerek bayide kuyruğa girer. Şu ekranı kalite ve ergonomi olarak güzel buluyorsanız talep göstermeye devam edin:) ![]() |
kombine çözüm bence en güzeli, full analog yerine aşağıdaki tasarım müthiş bence. Bilin bakalım hangi araç.. ![]() |
Elli'li yaşların ortasındaki bizler için sanıyorum sorunsuzluk ve ergonomi daha önemli. 4-5 sene önce araba arayışında iken B sınıfı otomobilleri bayilerde incelemiş ve test etmiştim. Pug 208 bana o kadar garip gelmişti ki daha 50 yaşına yeni girdiğim halde kendimi çağdışı hissetmiştim. Koltuğu ve direksiyonu ne kadar ayarlamaya çalışırsam çalışayım gösterge ekranını göremiyordum. Hele klima kumandaları dahil her ayarı, yandaki dokunmatik (dokunmamatik) ekranda büyük bir mücadele vererek ayarlamaya çalışmam saçmalığın zirvesiydi. Bu teknolojiyi sürüş esnasında dikkati ve gözleri yoldan ayırmadan ancak 3/4 gözlü ve 3 kollu geleceğin insanlarının kullanabileceğine kanaat getirdim. Kapitalizm bu gün üst paket diye dijital ekranları üstelik analog ekranın yarı fiyatına bize dünya kadar paraya kakalarken, gelecekte analog ekranları aynı mantıkla Z'lere veya daha sonrakilere kakalayacak. |
Benzer içerikler
- hyundai i20 yorum
- siyah plastik tampon çizik giderme
- fiat fiorino hangi yağ kullanılır
- ssangyong torres evx alınır mı
- kızdırma bujisi yanıp sönüyor araç çekişten düşüyor
- google maps radar
- renault symbioz
- renault austral bagaj hacmi
- byd sedan 2025
- elektrikli araba batarya fiyatları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X