Şimdi Ara

DELTA Servis (60. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat_silvan

    4 Şubat'ta cihaz ikinci girişini yaptı. yasal süre bitene kadar eğerki cihazım değişmez yada para iadesi yapılmazsa 21. gün direk hakem heyeti yolunu tutarım bunların 2-3 ay değişim cihazının gelmesini bekliyoruz lafını dinlemem doğrusu bu yüzden yasal süre için sabredecem :)
    birde konuşmaları sürekli çelişkili :) en son aramamda 2-5 gün içerisinde ithalatçı firma bize dönüş yapacak ve muhtemelen değişim yada para iade olacak denildi bakalım artık :)
    bu arada değiştirilen cihazların numaraları var mı? yada bir parçanın değiştiğine nasıl kanaat getirebiliriz?


    Öncelikle 4 şubatta giriş yaptı demişsin.servis 4 şubatta teslim aldı dimi? yoksa senin gönderdiğin tarihmi? çünkü senin gönderdiğin tarihi kabul etmiyorlar.örneğin kargoya verdin bir aksilik oldu ve 10 gün gecikti.11. gün servise ulaşırsa o gün başlıyor yasal süre.4 şubatta ulaştığını varsayarsak 3 mart perşembe 21. gün oluyor.
    normalde 21. gün geldiğinde beklemen gereken birşey yok.parayı direkt vermeleri lazım.ama mutlaka 20 iş günün den önce gönderirler.eğer 3 mart ta cihaz elinde değil ise hemen telefonla firmayı arayıp (ses kaydı al) paranı talep et.eğer yok derse hakem heyeti çok kısa sürede işlemin tamamdır.çelişkili cevaplar veriyorlar ama 2-5 gün içerisinde çözülecekse ne mutlu sana.inş öyle olur.

    parça değişimini kamera için birşey diyemem ama bir telefoncuya götürürsen açılıp açılmadığını öğrenebilirsin.ama board vs parçalar değişirse üstlerindeki seri numaralar değişiyor ve yeni numaralar geliyor.tabi o numaralar herhangi bir yerde kayıtlı değilse onuda çözemezsin.en kötü ihtimal imei değişmiş olabilir ordan anlarsın.

    bu şekilde uğraşmamak için paralel ithalat cihazları almayın lütfen.100-200 tl ucuz alcam diye böyle uğraşıyorsunuz.hakem heyeti kararında bile ellerinden gelen ne varsa yapıyorlar geciktirmek için.ha bu arada ithalatçı diye bahsettikleri firma "hera bilişim"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Master Willem -- 10 Şubat 2016; 19:12:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat_silvan

    4 Şubat'ta cihaz ikinci girişini yaptı. yasal süre bitene kadar eğerki cihazım değişmez yada para iadesi yapılmazsa 21. gün direk hakem heyeti yolunu tutarım bunların 2-3 ay değişim cihazının gelmesini bekliyoruz lafını dinlemem doğrusu bu yüzden yasal süre için sabredecem :)
    birde konuşmaları sürekli çelişkili :) en son aramamda 2-5 gün içerisinde ithalatçı firma bize dönüş yapacak ve muhtemelen değişim yada para iade olacak denildi bakalım artık :)
    bu arada değiştirilen cihazların numaraları var mı? yada bir parçanın değiştiğine nasıl kanaat getirebiliriz?


    Öncelikle 4 şubatta giriş yaptı demişsin.servis 4 şubatta teslim aldı dimi? yoksa senin gönderdiğin tarihmi? çünkü senin gönderdiğin tarihi kabul etmiyorlar.örneğin kargoya verdin bir aksilik oldu ve 10 gün gecikti.11. gün servise ulaşırsa o gün başlıyor yasal süre.4 şubatta ulaştığını varsayarsak 3 mart perşembe 21. gün oluyor.
    normalde 21. gün geldiğinde beklemen gereken birşey yok.parayı direkt vermeleri lazım.ama mutlaka 20 iş günün den önce gönderirler.eğer 3 mart ta cihaz elinde değil ise hemen telefonla firmayı arayıp (ses kaydı al) paranı talep et.eğer yok derse hakem heyeti çok kısa sürede işlemin tamamdır.çelişkili cevaplar veriyorlar ama 2-5 gün içerisinde çözülecekse ne mutlu sana.inş öyle olur.

    parça değişimini kamera için birşey diyemem ama bir telefoncuya götürürsen açılıp açılmadığını öğrenebilirsin.ama board vs parçalar değişirse üstlerindeki seri numaralar değişiyor ve yeni numaralar geliyor.tabi o numaralar herhangi bir yerde kayıtlı değilse onuda çözemezsin.en kötü ihtimal imei değişmiş olabilir ordan anlarsın.

    bu şekilde uğraşmamak için paralel ithalat cihazları almayın lütfen.100-200 tl ucuz alcam diye böyle uğraşıyorsunuz.hakem heyeti kararında bile ellerinden gelen ne varsa yapıyorlar geciktirmek için.ha bu arada ithalatçı diye bahsettikleri firma "hera bilişim"

    evet 4 şubatta ellerinde oldu. yani bu tarihte kayıt açtılar. kısa öz bir şekilde kesinlikle bundan böyle bu tür firma garantili cihaz alınmaz :)




  • telefonum ilk servise gidişinde ekran değişti. bundan sonra içine toz kaçmaya başladı ve ön kamera kullanılmaz hale geldi. bir kere daha servise yolladım. "pili değişti" ve "mekanik bakım" bakım yapıldı. ancak toz kaçma işlemi devam etti. bir kere daha yolladım "yazılım güncellemesi" ve "mekanik bakım" yapıldı. ancak yine toz kaçmış durumda. servise yollarsam tekrar mekanik bakım yapacaklar ve 3. olmuş olacak. bu mekanik bakım dedikleri şey arızaya girer mi? tüketici heyetine gitsem bir çözüm olur mu? telefon 4. kez servise gitmiş olacak ve telefonu kullanamaz oluyorum serviste geçen sürelerden dolayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert6385

    telefonum ilk servise gidişinde ekran değişti. bundan sonra içine toz kaçmaya başladı ve ön kamera kullanılmaz hale geldi. bir kere daha servise yolladım. "pili değişti" ve "mekanik bakım" bakım yapıldı. ancak toz kaçma işlemi devam etti. bir kere daha yolladım "yazılım güncellemesi" ve "mekanik bakım" yapıldı. ancak yine toz kaçmış durumda. servise yollarsam tekrar mekanik bakım yapacaklar ve 3. olmuş olacak. bu mekanik bakım dedikleri şey arızaya girer mi? tüketici heyetine gitsem bir çözüm olur mu? telefon 4. kez servise gitmiş olacak ve telefonu kullanamaz oluyorum serviste geçen sürelerden dolayı

    selam hocam, telefon 1 sene içinde 4.kez aynı arızadan veya 6.kez farklı arızadan servise gittiğinde tüketicinin yasal olarak iade hakkı vardır.Ama maalesef ülkemizde birçok firma bunu göz ardı edip bizleri hakem heyeti süreciyle oyalar.ürünü birkez daha göndermen lazım ama göndermeden önce hakem heyetine başvur.telefonuda göster ve şikayetini belirt.daha sonra servise gönder tekrardan.umarım daha öncesi servise gittiğindeki servis raporları elindedir.bu sayede süreci biraz daha hızlandırmış olursun.sorularına gelince mekanik bakım hiçbir anlam ifade etmiyor.servise ulaştı ve işlem yapılmayan telefonlara yazıyorlar.yok yazılım atıldı yok mekanik bakım.muhtemelen en son gönderişinde kullanıcı hatası bulup ücret isteyeceklerdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh

    quote:

    Orijinalden alıntı: mert6385

    telefonum ilk servise gidişinde ekran değişti. bundan sonra içine toz kaçmaya başladı ve ön kamera kullanılmaz hale geldi. bir kere daha servise yolladım. "pili değişti" ve "mekanik bakım" bakım yapıldı. ancak toz kaçma işlemi devam etti. bir kere daha yolladım "yazılım güncellemesi" ve "mekanik bakım" yapıldı. ancak yine toz kaçmış durumda. servise yollarsam tekrar mekanik bakım yapacaklar ve 3. olmuş olacak. bu mekanik bakım dedikleri şey arızaya girer mi? tüketici heyetine gitsem bir çözüm olur mu? telefon 4. kez servise gitmiş olacak ve telefonu kullanamaz oluyorum serviste geçen sürelerden dolayı

    selam hocam, telefon 1 sene içinde 4.kez aynı arızadan veya 6.kez farklı arızadan servise gittiğinde tüketicinin yasal olarak iade hakkı vardır.Ama maalesef ülkemizde birçok firma bunu göz ardı edip bizleri hakem heyeti süreciyle oyalar.ürünü birkez daha göndermen lazım ama göndermeden önce hakem heyetine başvur.telefonuda göster ve şikayetini belirt.daha sonra servise gönder tekrardan.umarım daha öncesi servise gittiğindeki servis raporları elindedir.bu sayede süreci biraz daha hızlandırmış olursun.sorularına gelince mekanik bakım hiçbir anlam ifade etmiyor.servise ulaştı ve işlem yapılmayan telefonlara yazıyorlar.yok yazılım atıldı yok mekanik bakım.muhtemelen en son gönderişinde kullanıcı hatası bulup ücret isteyeceklerdir.

    işlem yapılmazsa mekanik bakım yazmıyorlar. çünkü mekanik bakım'ı telefonun içini fiziksel olarak temizledikleri için yazıyorlar. aynı hatadan 4. kezde değişim oluyorsa zaten olmaz benim durumumda. çünkü 4.servise gidişi ama aynı hatadan 3. kez olmuş olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert6385

    quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh

    quote:

    Orijinalden alıntı: mert6385

    telefonum ilk servise gidişinde ekran değişti. bundan sonra içine toz kaçmaya başladı ve ön kamera kullanılmaz hale geldi. bir kere daha servise yolladım. "pili değişti" ve "mekanik bakım" bakım yapıldı. ancak toz kaçma işlemi devam etti. bir kere daha yolladım "yazılım güncellemesi" ve "mekanik bakım" yapıldı. ancak yine toz kaçmış durumda. servise yollarsam tekrar mekanik bakım yapacaklar ve 3. olmuş olacak. bu mekanik bakım dedikleri şey arızaya girer mi? tüketici heyetine gitsem bir çözüm olur mu? telefon 4. kez servise gitmiş olacak ve telefonu kullanamaz oluyorum serviste geçen sürelerden dolayı

    selam hocam, telefon 1 sene içinde 4.kez aynı arızadan veya 6.kez farklı arızadan servise gittiğinde tüketicinin yasal olarak iade hakkı vardır.Ama maalesef ülkemizde birçok firma bunu göz ardı edip bizleri hakem heyeti süreciyle oyalar.ürünü birkez daha göndermen lazım ama göndermeden önce hakem heyetine başvur.telefonuda göster ve şikayetini belirt.daha sonra servise gönder tekrardan.umarım daha öncesi servise gittiğindeki servis raporları elindedir.bu sayede süreci biraz daha hızlandırmış olursun.sorularına gelince mekanik bakım hiçbir anlam ifade etmiyor.servise ulaştı ve işlem yapılmayan telefonlara yazıyorlar.yok yazılım atıldı yok mekanik bakım.muhtemelen en son gönderişinde kullanıcı hatası bulup ücret isteyeceklerdir.

    işlem yapılmazsa mekanik bakım yazmıyorlar. çünkü mekanik bakım'ı telefonun içini fiziksel olarak temizledikleri için yazıyorlar. aynı hatadan 4. kezde değişim oluyorsa zaten olmaz benim durumumda. çünkü 4.servise gidişi ama aynı hatadan 3. kez olmuş olacak

    hocam o zaman telefonu tekrar gönder bu 4. gönderişin olacak aynı hatadan.ben inanmıyorum mekanik temizliğe.kendinde test edebilirsin.hiçbir hatası yokken gönderdiğinde dahi altına yazılım güncellendi vb yazacaklardır.sorunun uzamadan çözülür umarım




  • Telefonum "Kendi Kendine Kapanıyor, Batarya Birden Bitiyor, Şarj Girişi Problemli, Şarj aleti arızalı., kasada çatlak mevcut, Şebeke Az Çekiyor, Kamera sorunu" şikayetleriyle deltaya servise gitti. ve değişim oldu. yeni cihaz geldi bu seferde garanti servisi değişmiş ritzy olmuş :)
  • Tlf no ile ulaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat_silvan

    Telefonum "Kendi Kendine Kapanıyor, Batarya Birden Bitiyor, Şarj Girişi Problemli, Şarj aleti arızalı., kasada çatlak mevcut, Şebeke Az Çekiyor, Kamera sorunu" şikayetleriyle deltaya servise gitti. ve değişim oldu. yeni cihaz geldi bu seferde garanti servisi değişmiş ritzy olmuş :)

    Hocam selam,

    Delta servis ve ritzy arasında hiçbir fark yok.şöyle anlatayım.daha öncede dediğim gibi delta servisin tedarikçi diye bahsettiği yer hera bilişimdir.hera bilişim ise teknik servis hizmeti için anlaştığı yer delta servis ve ritzy firmalarıdır.yani delta servis veya ritzy kesinlikle DİSTRİBÜTÖR FİRMA değildir! sadece hera bilişimin teknik servis için anlaştığı taşeron firmalar gibidir.Ayrıca hayırlı olsun umarım bir daha bu tür problemleri yaşamazsın.saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stalaggh

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat_silvan

    Telefonum "Kendi Kendine Kapanıyor, Batarya Birden Bitiyor, Şarj Girişi Problemli, Şarj aleti arızalı., kasada çatlak mevcut, Şebeke Az Çekiyor, Kamera sorunu" şikayetleriyle deltaya servise gitti. ve değişim oldu. yeni cihaz geldi bu seferde garanti servisi değişmiş ritzy olmuş :)

    Hocam selam,

    Delta servis ve ritzy arasında hiçbir fark yok.şöyle anlatayım.daha öncede dediğim gibi delta servisin tedarikçi diye bahsettiği yer hera bilişimdir.hera bilişim ise teknik servis hizmeti için anlaştığı yer delta servis ve ritzy firmalarıdır.yani delta servis veya ritzy kesinlikle DİSTRİBÜTÖR FİRMA değildir! sadece hera bilişimin teknik servis için anlaştığı taşeron firmalar gibidir.Ayrıca hayırlı olsun umarım bir daha bu tür problemleri yaşamazsın.saygılar.

    Dediğim gibi telefon birebir sıfır değişim olarak geldi. şimdilik bir sorun yok sizin dediğiniz hera bilişimi hiç duymadım tedarikçi firma keleş elektronikti benim telefonun




  • Delta servis deyince kurumsal bir firma ismi çağrıştırıyor ama Sirkeci de iki katlı bir bina önüne tabureler koymuş çay bahçesi havasında çay satıyor. Çatı katını da, yine cafe çay falan satmak için teras gibi yapmış. Dükkan'ın önünde led tabelalar delta martı bilmemne cafe :D güler misin ağlar mısın. Orta kat "Delta servis" olarak hizmet vermekte

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim g3'ün 5-6 yerinde kasa çatlağı mevcut. Onun dışında hiçbir sorunum yok hatta çok memnunum diyebilirim. Servise gonderirsem telefon değişimi yapılır mı? ortalama geri dönüş süreleri ne kadar?

    çatlağı dert etmiyorum ama eger böyle bir hakkım varsa kullanmak isterim. diger yandan da 1.5 senedir sorunsuz kulandigim cihazımda dertsiz başıma dert almak istemiyorum.

    cevap verecek arkadaslara simdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi octopusokan -- 15 Mart 2016; 20:38:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: octopusokan

    Arkadaşlar benim g3'ün 5-6 yerinde kasa çatlağı mevcut. Onun dışında hiçbir sorunum yok hatta çok memnunum diyebilirim. Servise gonderirsem telefon değişimi yapılır mı? ortalama geri dönüş süreleri ne kadar?

    çatlağı dert etmiyorum ama eger böyle bir hakkım varsa kullanmak isterim. diger yandan da 1.5 senedir sorunsuz kulandigim cihazımda dertsiz başıma dert almak istemiyorum.

    cevap verecek arkadaslara simdiden teşekkür ederim.

    Bahsettiğin kasa çatlağı düşmeden darbeden değilse eğer servise gönderirsen kasa yenisiyle değişir. Ortalama 15-20 iş günü sürer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben boyle bir firma hayatimda gormedim daha once taninmis firmalarlada deneyimim oldu ama boyle sacma bir nedenle karsilasmadim yani.
    Simdi lg g2 cihazimi ekran sararmasi nedeni (bunu lg kabul etmistir) ve ufak tefek bi kullanicinin yapamayacagi sorunlar nedeni ile yolladim ve 4 gun ne incelemesi yaptilarsa bana bugun 580 tl onarim ucretiyle donus yaptilar inanamiyorum ya cihazin sifiri 1100 tl. Siz bana verinde 600 tlyi telefon sizin olsun.Sadece yazik diyorum yazik bu denli rezillik, kesinlikle uzak durun 200- 300 fazla verin yetkili servis alin boylelerine para yedirmeyin sonunuz ben gibi olur o kadar pismanimki bu konuda. Arkadaslar forumu takip ediyorum bastan sonaca okudum inanki yazilanlara magduriyetlere inanin. Sonuc cihazimi garanti disi biraktilar ve yapmadan gonderiyolar. Kesinlikle cihazimin ekrani felan kirik degil ve calismayan aksami yoktu. Artik telefon bana nasil gelir bilmiyorum. guvenim kalmadi bu delta denen teknik servise.
    Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de telefonumun ekranı gitti
    Gönderdim 2 hafta sonunda yapılmış bir şekilde geldi sıkıntı yaşamadım
    Hiç bir ücret alınmadı. Açıkçası çokta umudum yoktu ama şahsen memnun kaldım diyebilirim.inşallah böyle devam ederler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimde lg g3 telefonum aniden ekranı gitti ve bir daha geri gelmedi bende yeni gönderdim garantiye işlem yapıldığı yazıyor bekliyorum Lg g3 çok sıkıntılı bir telefon
  • Arkadaşlar n11den 1 adet LG G3 1 adet Samsung Note 4 aldım Delta Garantili ve hiçbir sorun yaşamadım . Eğer takıntılı değilseniz kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben neden tercih ediyorum çünkü yazılımsal bir sorun olduğunda kendim hallediyorum . Donanımsal bir sorun olduğunda tedarik edip kendim takıyorum ki böyle sorunlarla karsilasmadim . Siz bu işlerden anlamam ben diyorsanız mağazadan almanızı tavsiye ederim :) Ama Delta servis sektöründe başarılıdır yeri yurdu bellidir . Bana yüksek ucretler vermek mantikli gelmedigi icin ithalatci firma garantili aliyorum . Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde bu ara servise yollamam lazım, resmen yollamaya korkuyorum. Birşey bulacaklar da servis dışı edip para isteyecekler diye korkuyorum. LG G2 telefonumda klasik yanlarda sararma oldu. Telefonda biraz yavaşlama meydana geldi(1.5 yıldır format atmadım). Anlamadıgım bir diğer birşey ise 2 ay önce telefonun dokunmatiği kendi kendine basıyordu, daha sonra bu arıza geçti ve geçen hafta yine başladı ilginçtir ki yine geçti ama artık yollamam gerekiyor.Telefonumun en kötü düşüşü, cebimden 5 6 ay önce mahallede düşmüştü ve hiçbir arıza olmadı korkum biraz sıyrıklar çizikler var bunları vesile gösterip kullanıcı hatası demelerinden korkuyorum, çünkü o düşüşün bu hatalarla hiç bir alakası yok. Umarım korktuğum başıma gelmezde şu telefonu 2 3 yıl daha kullanbilirim, zorluk çıkarırlarsa yenisini almak zorunda kalıcam




  • shoacwaxz kullanıcısına yanıt
    Yollama kardesim bostan yere dusurduysen catlak ve darbe varsa bitti ne zaman oldugu onemli degil. Bende sararma olayindan yolladim emin ol kasayi bile oturtamadan yollamislar boyle bir ezik firma. Garanti disi birakiyolar direk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimde lg g3 ün ekranı ansızın karardı , telefonu yolladım 15 gündür haber yok her mesaj yazdığımda telefonun işlemleri devam ediyor diye cevap veriyolar anlamadım nasıl bir firma bu
  • 
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.