Şimdi Ara

DELTA Servis (59. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byob

    Arkadaşlar, burada tek mesajlı hesaplarla delta servisi karalamaya çalışan fake hesaplar varsa, bilin ki delta servis işini düzgün yapıyordur.

    2 Aydır delta servis te konuşmadığım tanışmadığım kimse kalmadı bu adamlar tamirci bile değil paralel sektörünün ajdarı resmen.Bu kadar saçma bir kurum olamaz sen de gelmiş burda adamlar işini iyi yapıyor diyorsun.
  • byob kullanıcısına yanıt
    Kardeşim kimsin nesin bilmiyorum ama heralde delta çalışanısın savunma pozisyonuna geçtiğine göre...

    Delta servisi karalamaya çalışmıyoruz hakkı neyse onu söylüyoruz. Galaxy a3 telimi ekran arızasından gönderdim bende 500 tl para talep ediliyor. Telefomun üzerinde kırılmaz cam var o sağlam telefoun kendi ekranı hahi sağlam ama kullanıcı hatası deyip para talep ediliyor...

    DELTA SERVİS TELEFONLAR BUNDAN SONRA BENİM TERCİHİM OLAMAZ... KİMSEYEDE TAVSİYE ETMEM...

    Bu arada şikayetvar.com da şikayette bulunmama rağmen arayan soran yok ilgilenen hiç yok... karşınızda muhatap yok kimsenin oyununa gelmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslan.1905


    Arkadaşlar bundan 8 gün önce lg g3ü delta servise göndendik cihaz şarjdan çıkardıktan sonra ekran mavi olmuştu yazılımdanmı diye baktım yazılım yemedi pc görmedi sonra cihazı gönderdik garantide yapılsın diye sonra fotolarını çekip koymuşlar fiyat onayı bekliyor yazıyor daha önce cihazın içi açılmadı kullanıcı hatası diye paramı isteyecekler bide öyle şey olursa kabul etmem tüketici mahkemesine veririm

     DELTA Servis DELTA Servis

    Sonuç ne oldu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şu an hepsiburada.com'da satılan ithalatçı firmalarda mı delta oluyor? bir bilgi göremedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emocan21

    Kardeşim kimsin nesin bilmiyorum ama heralde delta çalışanısın savunma pozisyonuna geçtiğine göre...

    Delta servisi karalamaya çalışmıyoruz hakkı neyse onu söylüyoruz. Galaxy a3 telimi ekran arızasından gönderdim bende 500 tl para talep ediliyor. Telefomun üzerinde kırılmaz cam var o sağlam telefoun kendi ekranı hahi sağlam ama kullanıcı hatası deyip para talep ediliyor...

    DELTA SERVİS TELEFONLAR BUNDAN SONRA BENİM TERCİHİM OLAMAZ... KİMSEYEDE TAVSİYE ETMEM...

    Bu arada şikayetvar.com da şikayette bulunmama rağmen arayan soran yok ilgilenen hiç yok... karşınızda muhatap yok kimsenin oyununa gelmeyin

    2 mesajin var. 2 mesajin da bu konuda. Senin ne icin uye oldugun belli. Sark kurnazisin.

    Delta servisten telefon aldim 2 senedir sikintisiz kullaniyorum. Deltaya laf atanlar eksisozlukten kvk yorumlarini okusun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Byop musun nesin bilmiyorum ama insan olmadığın belli hakaretine cevap bile vermek bana sadece zaman kaybı...
    Mesajlarımı saymadım hiç ama sen saymışsın :) donanım habere bakmadığım gün yok ya bilgisayar aldığımda veya telefon aldığımda yada bilgi almak istediğimde .. En son hediye çeklerimi satmak için üye oldum yani burda deltayı karalamak için değil

    Oldu mu insanlıktan nasibini alamamamış güzel kardeşim !

    İki yıldır delta garantili telefonu kullandığını iddaa ediyosunda bu çok normal ya telefonunu delta servise göndermemişsin yada sen bi yalancısın ve sadece burada deltaya yapılan eleştirilerde deltayı haklı çıkarmak için burdasın ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu forumda insanlara hakaret etmeye can atan veya eleştirilmeyi kendisine bi saldırı olarak kabul edip kendisini haklı çıkarmak için karşısındaki insanı küçük düşürmeye çalışan varsa eğer bi zahmet kendisine bi çeki düzen versin ...
    Bana hakaret eden byob kullanıcı adını taşıyan şahsa hiteben...

    Bazen saatlerce donanım forumu omumuduğumu hatırlarım hatta araba almak için dahi bu foruma bakarım tekrar tekrar söylüyorum...

    Buraya kimseyi kötülemek için üye olmadım ama bu niyeti taşıyan biçok kişinin de burada üye olduğuna eminim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada bilgi vermek babında bi şey diyecem... Arkadaşlar ithalatçı firmalardan uzak durun o günlerde hangi ithalatçı firmaydı bilmiyorum ama tanıdığım biri telefonunu gönderdi adamlar o kadar beceriksiz ki...
    Ya telefonun kamerası bozuluyor gönderiyosun kamerasını yapıp gönderiyorlar ama telefonu teslim aldığında bi bakıyosun kamerasını yapıp hoparlörünü bozmuşlar.bu sefer tekrar gönderiyorsun adamlar hoparlörü yapıyor teli teslim aldığında bi bakıyosun hoparlör tamam yapılmış ama bu sefer kulaklık girişini bozmuşlar :))))

    Burda anlattıklarım şaka değil ama hangi ithalatçı firmaydı sormadım kendisine ve inanı galaxy a3 tekefonumun gönderdiğim şekliyle gelmesinde şüpheliyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanıcı hatası deyip 500 tl anakart parası istediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultraslan.1905 -- 28 Ocak 2016; 21:34:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar
    Telefonumu Kendi Kendine Kapanıyor, Batarya Birden Bitiyor, kasada çatlak mevcut, aşırı ısınıyor, Şebeke Az Çekiyor, Kamera sorunu, Batarya arızalı şikayetleriyle servise göndermiştim. Daha önce özellikle "kendi kendine kapanma" ve başka sorunlardan dolayıda 3 defa göndermiştim. son göndermeyle birlikte kapanma ve diğer sorunlardan dolayı toplamda 4 defa servise gitti. her seferinde yazılım güncellendi bilmem ne bilmem ne bahaneleriyle geri gönderildi. 4. defa gönderdiğimde kasa çatlaklığından dolayı orta kasa değişmiş, kamera değişmiş, batarya değişmiş ve anakart değişmiş dediler. şuan test ediliyormuş cihaz. haftaya gelecekmiş. bende değişim istediğimi söyledim ancak bana verilen cevap "Daha önce aynı şikayetlerden gelmiş ama telefon açılıp işlem görmemiş sadece yazılımla sorun gidermiş. zaten telefonun içi komple değişmiş gibi" denildi. madem yazılımla sorun giderildi neden 4 defadır aynı sorunla karşılaşıyorum?
    Sizce ne yapmam gerekiyor?




  • bende 28 yolladım telefonumu g2 32 gb telefonumu gunluk kullanırken bozuldu 29 ulasmıs telefon ellerıne duruma gore burda sonucları yazıcam suana kadar okudgum yorumlarda pek iyi söz edilmiyor ama duruma göre bakıcaz :)
  • Dün anakartta değişti diyen servis bugün sitesinde anakarta dair bisey yazmamış ve telefonu kargoya verilmeye hazırlanıyor demiş nasıl bi çelişki arkadaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG G2 telefonda IPS ekranın ısıya aşırı duyarlı olması, arka kapağı plastik olması sebebiyle işlemci ısısının direk ekrana iletilmesinden dolayı kronik ekran sararması arızası var. Bu arızadan dolayı telefonu delta servise gönderdim ancak telefonda deformasyon olduğu için garanti dışı bıraktıklarını söylediler. Bu arada ekranda çizik bile yok sadece Nisan 2015' de pikniğe gittiğimde telefon yere düşmüştü. Ancak o zaman yani 9 ay önce böyle bir sorun yoktu. Adamlara ben telefonu 9 ay önce düşürdüm arıza yeni ortaya çıktı, kasa dışında herhangi bir yerde sorun var mı diyorum. Yok ama kasada darbe var diyorlar. Kronik arızadan dolayı oldu bu arıza diyorum. Kronik arıza olsa bile telefonun kasasında darbe var diyorlar. Garanti Şartlarında garanti dışı kalması için gereken durumların içerisinde Kasadaki ezik olması gibi bir ibare yok neye göre garanti dışı bıraktınız diyorum. Kasada darbe var diyorlar. Anlayacağınız arıza sebebi ne olursa olsun kasada çizik olsa garanti dışı bırakıyorlar. Bir daha hayatta delta servis garantili ürün almam. Kimseye de önermem.




  • Delta servis kadar aşağılık bir servis dünyada yoktur. Garantisi devam eden telefonu hiç bir kırık olmamasına rağmen garanti dışı bırakmasının yanı sıra onarımı kabul etmediğimde geri gönderimde kargoyu alıcıya ödetecek kadar aşağılık, kurumsallıktan uzak ve haysiyetsiz bir firma. Aman diyeyim ben bulaştım siz bulaşmayın.
  • Selam arkadaşlar,

    Delta servis ile ilgili bilgi almak isteyenler bana danışabilir.firmanın iyi kötü tüm yönlerini size aktarabilecek bilgim var.merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsiniz.

    Ayrıca evo,medcell,promobil,ritzy vb firmalar (servis hizmetleri, müşteri hizmetleri vs)hakkındada sorularınızı yanıtlayabilirim.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Master Willem -- 9 Şubat 2016; 14:46:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Dioxide

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Dioxide

    Bende 10 gün önce LG G3 telefonumu şebeke çekmeme ve kronik çatlak şikayetiyle DELTA servise kargoladım şuan '' Parça Bekleniyor '' yazıyor hayatımda ilk kez servise telefon gönderiyorum bakalım neler gelicek başıma.Pozitif veya negatif bir gelişme olursa sürekli güncelliycem bu yazıyı. ( 28.11.2015 )

    Furkan Şimşek



     DELTA Servis

    Edit 1 : Yaklaşık 20dk önce Delta yetkilisi bir kişi tarafından arandım ve telefonumun şebeke çekmeme probleminin giderildiğini şuan sadece kasanın değişmesi işleminin kaldığını haber aldım.Yetişirse bugün yetişmez ise en geç pazartesi günü kargolanacağını söyledi.Şimdilik herşey güzel gidiyor telefon elime ulaşınca detaylı olarak buradan resimlerini vs paylaşacağım.

    Edit 2 : Bugün yetiştiremediler pazartesi günü elime ulaşıcak dediklerine göre.Pazartesi günü detayları paylaşacağım.

    Edit 3 : Pazartesi günü aradım ve hani en geç bugün yolluyordunuz dedim kasa siparişi verdik beyfendi gelince telefonunuzun kasası değişip yollanacak dediler bu hafta içi hallolur dediler

    Edit 4 : Salı günü oldu ve herhangi bir gelişme yok hala daha parça bekleniyor yazıyor.Yarın bir kez daha arayıp konuşacağım.

    Edit 5 : Çarşamba günü işlemlerin bittiği 1-2 günlük deneme sürecinden sonra sıkıntı çıkmaz ise kargolanacağı söylendi.

    Edit 6 : Bugün (Cuma) saat 18.00 itibarı ile telefon tarafıma kargolandı.Yarın gidip yurtiçi kargodan alacağım ve telefonun işlemlerini vs. herşeyi yazacağım.

    Toplamda telefonun ellerine geçtiği süreden ( Kargo / 18.11.2015 14:18 ) bugüne kadar ( 04.12.2015 18:00 ) yaklaşık 16 günde telefonum tamir edilip yollandı.Ben 10-12 gün civarı bekliyordum ama sağlam bir şekilde telefon yapıldıysa buna da şükür demek gerekir.

    Telefonu sim kartı okumuyor ve çatlaklıklar şikeyeti yüzünden vermiştim ve ;

    Yapılan İşlem Ekran , batarya ve sim yuvası değişimi yapıldı.

    bu işlemler yapılmış.Batarya yı DEJI marka almıştım normal bataryadan daha çok pili var diye 60tl de para vermiştim bataryayı neden değiştirdiler onu anlamadım.İnşallah orjinal koymuşlardır diye umuyorum.Yarın detayları ve resimleri paylaşacağım.

     DELTA Servis

    SON EDİT : TELEFONUMU CUMARTESİ GÜNÜ KARODAN ALDIM.TELEFONUN BÜTÜN SORUNLARI EKRANI KASADAKİ ÇATLAKLAR SİM KART OKUMADAKİ PROBLEMLER + SÖYLEMEDİĞİM HALE BİRDE ORJİNAL BATARYA TAKMIŞLAR SAPASAĞLAM BİLDİĞİNİZ SIFIR TELEFON GÖNDERDİLER HEM DE HİÇBİR ÜCRET TALEP ETMEDEN.VALLA BU DELTA SERVİSİN NE ELEMANIYIM NE FANI DİLEYEN BANA BURDAN ULAŞSIN TELEFON NUMARAMI VERİRİM KONUŞURUZ.BU ADAMLAR CİDDEN İŞİNİ SAĞLAM YAPIYORLAR BANA İÇBİR SORUN ÇIKARMADILAR SADECE BİRAZ FAZLA BEKLETTİLER AMA BEKLEDİĞİME DEĞDİ.


    Telefon elime geldiğkten 1 hafta sonra tekrar aynı problemden ''SİM KART OKUNMUYOR'' yazısı çıkıp restart atmaya başladı.Sorun genellikle oyun açınca ısınmadan kaynaklı oluyor.Telefonu tekrar servise gönderdim 8 gün oldu dün aradım ve işlemlerin bittiğini test aşamasında olduğunu söylediler.Batarya değişti bataryada sorun var dediler ama bana çok saçma geldi yani batarya ile sim kartın ne alakası var ki

    Her neyse telefon gelsin aynı hatayı verirse tüketici hakem heyetine gidip para iadesi istiycem.Sanırım 2 kez aynı problemden servise gönderip 3. kez tekrar aynı problem çıkıyorsa paranı geri alabiliyormuşsun

    3 kere gönderip anca rüyanda alırsın paranı geri haha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atilgun85

    Delta servis kadar aşağılık bir servis dünyada yoktur. Garantisi devam eden telefonu hiç bir kırık olmamasına rağmen garanti dışı bırakmasının yanı sıra onarımı kabul etmediğimde geri gönderimde kargoyu alıcıya ödetecek kadar aşağılık, kurumsallıktan uzak ve haysiyetsiz bir firma. Aman diyeyim ben bulaştım siz bulaşmayın.

    darbe görüntüsünü talep et fotoğraflayıp göndermeleri gerekiyor.aksi takdirde hakem heyetine başvurman gerekiyor.
  • Daha önce telefonumu özellikle "kendi kendine kapanma" şikayetinden ve başka şikayetlerden dolayı 3 defa servise yolladım. 4. defada aynı ve yeni başka sorunlardan tekrar yolladım. Değişim talep ettim ancak servis 29.1.2015 10:45'teki görüşmede bana "Ekran, anakart, kamera ve batarya değişti. Daha önce de telefon gelmiş ama telefon açılmadan işlem görmüş. Yazılımla alakalı sorunlar. Zaten telefon yenilenmiş. Sorun olmayacaktır" derken daha sonra "orta kasa, batarya ve kamera değişti. Anakart onarıldı" dedi. Nasıl çelişkidir bu? Telefon 30.1.2015 tarihinde kargoya verilmiş. Telefonumun değişimini talep ediyorum.

    Şunu da eklemek istiyorum. Firma ilk "anakart değişti" dedi sonra çeşitli bahanelerle "anakart onarıldı" dedi. Ama sitesindeki "Arıza Takip" bölümünde anakartla ilgili herhangi bir şey yazmamıştır. Diğer işlemler yazılırken bu işlem neden yazılmamış? Yoksa firmanın tamiri "yaptım" demekle mi kalıyor? 

    Telefon bugün elime ulaştı. 
    Daha önce anakart değiştirildi, anakart onarıldı diye firma bunu servis formuna yazmaya gereksinimde bulunmamış. 
    Gelen telefonda 
    1-Ekran değişti ama ekranda kılcal çizikler mevcut. Orta kasanın sol üst köşesinde ön kamera hizasında 2 tane küçük nokta var. 
    2-Kamera değiştirildi. Ancak kamera bölümün içinde tozlar mevcut? 
    telefonumun değişimini talep ediyorum. telefonu bugün kargoya geri verip yolluyorum 

    Telefonu kendilerinden kaynaklı sorunlardan dolayı geri gönderdim. Değişim talep ettim. Firma değişim talebini ithalatçı firmaya ilettiğini söyledi ancak 5 gündür her aramamda saçma sapan bahaneler üretiyorlar. Yedek telefon göndereceğiz dediler göndermediler. Akşam arayacağız dediler aramadılar. Bazen kesin değişecekler dedikleri telefona bazen onarılıyor diyorlar tam bir saçmalık telefonumun en kısa sürede değişimini ya da para iadesini istiyorum. 10 defa aradıysam 10 farklı şeyle karşılaştım. Taki bugün aradığımda müşteri temsilcisi bayanın aktardığı teknikteki erkek elamanın 3-5 gün içinde büyük ihtimalle ithalatçı firma değişime onay verir diyene kadar. Bakalım sonuç ne olacak 

    Şikayetvar.coma yazdigim şikayetim bu
    Sence sonuç ne olur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhat_silvan -- 9 Şubat 2016; 20:54:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat_silvan

    Daha önce telefonumu özellikle "kendi kendine kapanma" şikayetinden ve başka şikayetlerden dolayı 3 defa servise yolladım. 4. defada aynı ve yeni başka sorunlardan tekrar yolladım. Değişim talep ettim ancak servis 29.1.2015 10:45'teki görüşmede bana "Ekran, anakart, kamera ve batarya değişti. Daha önce de telefon gelmiş ama telefon açılmadan işlem görmüş. Yazılımla alakalı sorunlar. Zaten telefon yenilenmiş. Sorun olmayacaktır" derken daha sonra "orta kasa, batarya ve kamera değişti. Anakart onarıldı" dedi. Nasıl çelişkidir bu? Telefon 30.1.2015 tarihinde kargoya verilmiş. Telefonumun değişimini talep ediyorum.

    Şunu da eklemek istiyorum. Firma ilk "anakart değişti" dedi sonra çeşitli bahanelerle "anakart onarıldı" dedi. Ama sitesindeki "Arıza Takip" bölümünde anakartla ilgili herhangi bir şey yazmamıştır. Diğer işlemler yazılırken bu işlem neden yazılmamış? Yoksa firmanın tamiri "yaptım" demekle mi kalıyor? 

    Telefon bugün elime ulaştı. 
    Daha önce anakart değiştirildi, anakart onarıldı diye firma bunu servis formuna yazmaya gereksinimde bulunmamış. 
    Gelen telefonda 
    1-Ekran değişti ama ekranda kılcal çizikler mevcut. Orta kasanın sol üst köşesinde ön kamera hizasında 2 tane küçük nokta var. 
    2-Kamera değiştirildi. Ancak kamera bölümün içinde tozlar mevcut? 
    telefonumun değişimini talep ediyorum. telefonu bugün kargoya geri verip yolluyorum 

    Telefonu kendilerinden kaynaklı sorunlardan dolayı geri gönderdim. Değişim talep ettim. Firma değişim talebini ithalatçı firmaya ilettiğini söyledi ancak 5 gündür her aramamda saçma sapan bahaneler üretiyorlar. Yedek telefon göndereceğiz dediler göndermediler. Akşam arayacağız dediler aramadılar. Bazen kesin değişecekler dedikleri telefona bazen onarılıyor diyorlar tam bir saçmalık telefonumun en kısa sürede değişimini ya da para iadesini istiyorum. 10 defa aradıysam 10 farklı şeyle karşılaştım. Taki bugün aradığımda müşteri temsilcisi bayanın aktardığı teknikteki erkek elamanın 3-5 gün içinde büyük ihtimalle ithalatçı firma değişime onay verir diyene kadar. Bakalım sonuç ne olacak 

    Şikayetvar.coma yazdigim şikayetim bu
    Sence sonuç ne olur?

    Selamlar,

    Delta servis bu gibi durumlarda ürünlerini "üst servis" diye adlandırdığı bölüme gönderiyor ve burda bekleme süresi yasal sürenin sınırına kadar oluyor genelde.bazen geçiyor.genelde karar olumsuz çıkarak ürüne hiçbir işlem yapılmadan geri gönderiliyor.Bu tür firmalar yazılımsal veya onarılabilecek donanımsal sorunlu ürünleri satın alıp, tamir edip piyasaya sürüyor zannımca.çünkü bu tür firmalardan alınan ürünlerin genel problemleri neredeyse ortak.eğer cihaz lg ise ekran kararıyor açılmıyor.hiçbir darbe olmamasına rağmen ekran ücreti isteniyor.yazılım atarken cihaz yanması vs. tabi hepsi kullanıcı hatası :) yersen..

    kameranın içinde toz var demişsin.cihazın içi daha önce kullanılan yada arızaya getirilen bir cihazın parçalarıyla değiştirilmiştir.

    işin kısacası herşey servisin insiyatifinde eğer isterlerse değiştirirler.kesin olarak söyleyeceğim daha bir müddet daha bekleyeceksin.onay verirlerse bile değişim ürünü bekleniyor diye 2-3 ay daha uğraştırırlar seni.bence sonuç senin adına olumsuz çıkacaktır.Ben şuana kadar delta servisten hiç değiştirilen cihaz görmedim.umarım sorunsuz çözülür sorunun.eğer olumsuz ise hemen hakem heyetine başvur.

    hakem heyeti ilk seferde ücretsiz onarım verebiliyor bazen ama 2. seferde kesin olarak değişir.

    Saygılar.




  • 4 Şubat'ta cihaz ikinci girişini yaptı. yasal süre bitene kadar eğerki cihazım değişmez yada para iadesi yapılmazsa 21. gün direk hakem heyeti yolunu tutarım bunların 2-3 ay değişim cihazının gelmesini bekliyoruz lafını dinlemem doğrusu bu yüzden yasal süre için sabredecem :)
    birde konuşmaları sürekli çelişkili :) en son aramamda 2-5 gün içerisinde ithalatçı firma bize dönüş yapacak ve muhtemelen değişim yada para iade olacak denildi bakalım artık :)
    bu arada değiştirilen cihazların numaraları var mı? yada bir parçanın değiştiğine nasıl kanaat getirebiliriz?
  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.