Şimdi Ara

DELTA Servis (58. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremec


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cenkay KESER

    Xiaomi Mi4 cihazımı yakın zamanda kendilerine göndermem gerek. Cihazın bataryası sökülüp yazılım atılması gerek. En azında yabancı kaynaklar bu şekilde çözüldüğünü söylüyor. Umarım anakart değişecek deyip üret talep etmezler.

    Bataryası çıkarıp takmak ise kendinizde yapabilirsiniz bunu.

    Hallettim zaten hocam. Sabaha tüm şarz bitmiş cihazı pcye bağlayınca sürücüler yüklendi yüklemeyi yaptım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekiden detaylıca arastırabılırsınız DELTA servıslerını

    garantı dıye bırsey yok onu gecın : )

    http://i.hizliresim.com/EpnEJv.png
  • Delta Servis garantili Note 5 güvenilir midir?
  • Samsung disbiritör kendi cihazları ve apple cihazları hariç diğer tüm firmalar vuruk ve ezikten dolayı tüm cihazları garanti dışı bırakır. bu konuda net ve kesinlerdir. Deltayla alakası yok. Delta KVK ve TELESERVICE müşteri memnuniyeti adına beş basar. Benim hayat tecrübelerim bunu anlatıyor. Ayrıca KVK ve TELESERVICE tecrübesi olmayan Deltaya kesinlikle çamur atmasın. Delta en azından vuruktan sıvı temasından bahaneler buluyor. Teleservice ve kvk yoktan yere garanti dışı bırakıyor. Bahane bile sunmadığı zamnalar oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kado1907fb -- 16 Aralık 2015; 19:08:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Delta Servis , paralel * ithalat ürünlerine iki yıl boyunca güvence veren 480 metrekare alan üzerinde 26 kişilik ekibi ile hizmet veren teknik servis şirketidir.Paralel ithalat ürünlerinin ucuz olmasının tek sebebi,ithalat yapan firmaların herhangi bir satış fiyatına bağlı kalma üzerine anlaşmaları olmaması ve diledikleri gibi kampanya düzenleme şansına sahip olmalarıdır.Ürünlerin hepsi orjinal üretim olup herhangi bir teknoloji marketten de alabileceğiniz ürünlerdir.
    Gitttigidiyor üzerinden yapılan günün fırsatı kampanyalarının yanı sıra Delta Servis genellikle kurumsal firmaların ve önde gelen teknolojik marketlerinde sattıkları ürünlerin 2 yıllık garanti güvencelerini üstlenmiş bulunmaktadır.

    Servis onarım süreci ürünün arızasına bağlı değişkenlik göstermektedir , ancak firma prensibi olarak ortalama süreyi 5 iş günü olarak belirlemiş bulunmaktayız.
    Delta Servis, herhangi bir mecrada ürün satışı yapmamak ile beraber sadece garanti veren merkez servis olarak hizmet vermektedir.

    Delta Servis bu referanslarını internet sitesi üzerinden yayınlamıştır.

    Aldığınız ürünün Delta Servis Güvencesinde olup olmadığını internet sitemiz üzerinden sorgulayabilirsiniz.



    5 gün demişsiniz 10 gün oldu hala ses seda yok




  • Artık her cihaza kullanıcı hatası diyorlar herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Dioxide

    Bende 10 gün önce LG G3 telefonumu şebeke çekmeme ve kronik çatlak şikayetiyle DELTA servise kargoladım şuan '' Parça Bekleniyor '' yazıyor hayatımda ilk kez servise telefon gönderiyorum bakalım neler gelicek başıma.Pozitif veya negatif bir gelişme olursa sürekli güncelliycem bu yazıyı. ( 28.11.2015 )

    Furkan Şimşek



     DELTA Servis

    Edit 1 : Yaklaşık 20dk önce Delta yetkilisi bir kişi tarafından arandım ve telefonumun şebeke çekmeme probleminin giderildiğini şuan sadece kasanın değişmesi işleminin kaldığını haber aldım.Yetişirse bugün yetişmez ise en geç pazartesi günü kargolanacağını söyledi.Şimdilik herşey güzel gidiyor telefon elime ulaşınca detaylı olarak buradan resimlerini vs paylaşacağım.

    Edit 2 : Bugün yetiştiremediler pazartesi günü elime ulaşıcak dediklerine göre.Pazartesi günü detayları paylaşacağım.

    Edit 3 : Pazartesi günü aradım ve hani en geç bugün yolluyordunuz dedim kasa siparişi verdik beyfendi gelince telefonunuzun kasası değişip yollanacak dediler bu hafta içi hallolur dediler

    Edit 4 : Salı günü oldu ve herhangi bir gelişme yok hala daha parça bekleniyor yazıyor.Yarın bir kez daha arayıp konuşacağım.

    Edit 5 : Çarşamba günü işlemlerin bittiği 1-2 günlük deneme sürecinden sonra sıkıntı çıkmaz ise kargolanacağı söylendi.

    Edit 6 : Bugün (Cuma) saat 18.00 itibarı ile telefon tarafıma kargolandı.Yarın gidip yurtiçi kargodan alacağım ve telefonun işlemlerini vs. herşeyi yazacağım.

    Toplamda telefonun ellerine geçtiği süreden ( Kargo / 18.11.2015 14:18 ) bugüne kadar ( 04.12.2015 18:00 ) yaklaşık 16 günde telefonum tamir edilip yollandı.Ben 10-12 gün civarı bekliyordum ama sağlam bir şekilde telefon yapıldıysa buna da şükür demek gerekir.

    Telefonu sim kartı okumuyor ve çatlaklıklar şikeyeti yüzünden vermiştim ve ;

    Yapılan İşlem Ekran , batarya ve sim yuvası değişimi yapıldı.

    bu işlemler yapılmış.Batarya yı DEJI marka almıştım normal bataryadan daha çok pili var diye 60tl de para vermiştim bataryayı neden değiştirdiler onu anlamadım.İnşallah orjinal koymuşlardır diye umuyorum.Yarın detayları ve resimleri paylaşacağım.

     DELTA Servis

    SON EDİT : TELEFONUMU CUMARTESİ GÜNÜ KARODAN ALDIM.TELEFONUN BÜTÜN SORUNLARI EKRANI KASADAKİ ÇATLAKLAR SİM KART OKUMADAKİ PROBLEMLER + SÖYLEMEDİĞİM HALE BİRDE ORJİNAL BATARYA TAKMIŞLAR SAPASAĞLAM BİLDİĞİNİZ SIFIR TELEFON GÖNDERDİLER HEM DE HİÇBİR ÜCRET TALEP ETMEDEN.VALLA BU DELTA SERVİSİN NE ELEMANIYIM NE FANI DİLEYEN BANA BURDAN ULAŞSIN TELEFON NUMARAMI VERİRİM KONUŞURUZ.BU ADAMLAR CİDDEN İŞİNİ SAĞLAM YAPIYORLAR BANA İÇBİR SORUN ÇIKARMADILAR SADECE BİRAZ FAZLA BEKLETTİLER AMA BEKLEDİĞİME DEĞDİ.


    Kasa çatlağını herkesten duyuyorumda telefona bir zararı var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Dioxide

    Bende 10 gün önce LG G3 telefonumu şebeke çekmeme ve kronik çatlak şikayetiyle DELTA servise kargoladım şuan '' Parça Bekleniyor '' yazıyor hayatımda ilk kez servise telefon gönderiyorum bakalım neler gelicek başıma.Pozitif veya negatif bir gelişme olursa sürekli güncelliycem bu yazıyı. ( 28.11.2015 )

    Furkan Şimşek



     DELTA Servis

    Edit 1 : Yaklaşık 20dk önce Delta yetkilisi bir kişi tarafından arandım ve telefonumun şebeke çekmeme probleminin giderildiğini şuan sadece kasanın değişmesi işleminin kaldığını haber aldım.Yetişirse bugün yetişmez ise en geç pazartesi günü kargolanacağını söyledi.Şimdilik herşey güzel gidiyor telefon elime ulaşınca detaylı olarak buradan resimlerini vs paylaşacağım.

    Edit 2 : Bugün yetiştiremediler pazartesi günü elime ulaşıcak dediklerine göre.Pazartesi günü detayları paylaşacağım.

    Edit 3 : Pazartesi günü aradım ve hani en geç bugün yolluyordunuz dedim kasa siparişi verdik beyfendi gelince telefonunuzun kasası değişip yollanacak dediler bu hafta içi hallolur dediler

    Edit 4 : Salı günü oldu ve herhangi bir gelişme yok hala daha parça bekleniyor yazıyor.Yarın bir kez daha arayıp konuşacağım.

    Edit 5 : Çarşamba günü işlemlerin bittiği 1-2 günlük deneme sürecinden sonra sıkıntı çıkmaz ise kargolanacağı söylendi.

    Edit 6 : Bugün (Cuma) saat 18.00 itibarı ile telefon tarafıma kargolandı.Yarın gidip yurtiçi kargodan alacağım ve telefonun işlemlerini vs. herşeyi yazacağım.

    Toplamda telefonun ellerine geçtiği süreden ( Kargo / 18.11.2015 14:18 ) bugüne kadar ( 04.12.2015 18:00 ) yaklaşık 16 günde telefonum tamir edilip yollandı.Ben 10-12 gün civarı bekliyordum ama sağlam bir şekilde telefon yapıldıysa buna da şükür demek gerekir.

    Telefonu sim kartı okumuyor ve çatlaklıklar şikeyeti yüzünden vermiştim ve ;

    Yapılan İşlem Ekran , batarya ve sim yuvası değişimi yapıldı.

    bu işlemler yapılmış.Batarya yı DEJI marka almıştım normal bataryadan daha çok pili var diye 60tl de para vermiştim bataryayı neden değiştirdiler onu anlamadım.İnşallah orjinal koymuşlardır diye umuyorum.Yarın detayları ve resimleri paylaşacağım.

     DELTA Servis

    SON EDİT : TELEFONUMU CUMARTESİ GÜNÜ KARODAN ALDIM.TELEFONUN BÜTÜN SORUNLARI EKRANI KASADAKİ ÇATLAKLAR SİM KART OKUMADAKİ PROBLEMLER + SÖYLEMEDİĞİM HALE BİRDE ORJİNAL BATARYA TAKMIŞLAR SAPASAĞLAM BİLDİĞİNİZ SIFIR TELEFON GÖNDERDİLER HEM DE HİÇBİR ÜCRET TALEP ETMEDEN.VALLA BU DELTA SERVİSİN NE ELEMANIYIM NE FANI DİLEYEN BANA BURDAN ULAŞSIN TELEFON NUMARAMI VERİRİM KONUŞURUZ.BU ADAMLAR CİDDEN İŞİNİ SAĞLAM YAPIYORLAR BANA İÇBİR SORUN ÇIKARMADILAR SADECE BİRAZ FAZLA BEKLETTİLER AMA BEKLEDİĞİME DEĞDİ.


    Kasa çatlağını herkesten duyuyorumda telefona bir zararı var mı ?

    Sadece görünüşte zararı oluyor normal bir zararı yok.




  • 1 sene önce delta servis garantili samsung a5 aldım aldığım ay çerçevede ufak bir çatlaklık oluştu düşürmedim(ekranı jelatinli arkasında kapaklı biçimde kullanan bir insanim) birşey olmaz dedim göndermedim garantiye kullanmaya devam ettim. aldıktan 1 sene sonra cihaz salaklaşmaya başladı kapandığı zaman açılmıyordu bende kapatmıyordum yine kullanmaya devam ettim. sonra cihazım bir anda kapandı sonra hiç açamadım cihazımı ve garantiye gönderdim ve bana üst kısımdakı çatlağı bahane ederek darbe sonucu anakarttaki entegreye fazla voltaj gitmiş dediler (cihazımı herzaman orjinal şarj aleti kullanarak şarj ettim) bunun imkansız olacağını sizler gibi bende biliyorum anakart değişimi için 500 tl istediler bende hayır dedim tabikide hakkımı arıyorum şu anda delta servisten hiç memun değilim bari daha düzgün bahaneler bulsa.
     DELTA Servis DELTA Servis


    edit1:
    Cihazım bugün elime ulaştı fakat cıhazı incelediğimde ekranın yerine tam oturtulamadığını ve metal kasa köşelerinde (çatlak haricinde) iki ezilme gördüm bu tür olaylar hiç hoş değil gereğinin yapılmasını delta servisten isteyeceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brsokcu -- 11 Ocak 2016; 19:52:04 >




  • Şu konuyu her gördüğümde bişeyler yazasım geliyo :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Dioxide

    Bende 10 gün önce LG G3 telefonumu şebeke çekmeme ve kronik çatlak şikayetiyle DELTA servise kargoladım şuan '' Parça Bekleniyor '' yazıyor hayatımda ilk kez servise telefon gönderiyorum bakalım neler gelicek başıma.Pozitif veya negatif bir gelişme olursa sürekli güncelliycem bu yazıyı. ( 28.11.2015 )

    Furkan Şimşek



     DELTA Servis

    Edit 1 : Yaklaşık 20dk önce Delta yetkilisi bir kişi tarafından arandım ve telefonumun şebeke çekmeme probleminin giderildiğini şuan sadece kasanın değişmesi işleminin kaldığını haber aldım.Yetişirse bugün yetişmez ise en geç pazartesi günü kargolanacağını söyledi.Şimdilik herşey güzel gidiyor telefon elime ulaşınca detaylı olarak buradan resimlerini vs paylaşacağım.

    Edit 2 : Bugün yetiştiremediler pazartesi günü elime ulaşıcak dediklerine göre.Pazartesi günü detayları paylaşacağım.

    Edit 3 : Pazartesi günü aradım ve hani en geç bugün yolluyordunuz dedim kasa siparişi verdik beyfendi gelince telefonunuzun kasası değişip yollanacak dediler bu hafta içi hallolur dediler

    Edit 4 : Salı günü oldu ve herhangi bir gelişme yok hala daha parça bekleniyor yazıyor.Yarın bir kez daha arayıp konuşacağım.

    Edit 5 : Çarşamba günü işlemlerin bittiği 1-2 günlük deneme sürecinden sonra sıkıntı çıkmaz ise kargolanacağı söylendi.

    Edit 6 : Bugün (Cuma) saat 18.00 itibarı ile telefon tarafıma kargolandı.Yarın gidip yurtiçi kargodan alacağım ve telefonun işlemlerini vs. herşeyi yazacağım.

    Toplamda telefonun ellerine geçtiği süreden ( Kargo / 18.11.2015 14:18 ) bugüne kadar ( 04.12.2015 18:00 ) yaklaşık 16 günde telefonum tamir edilip yollandı.Ben 10-12 gün civarı bekliyordum ama sağlam bir şekilde telefon yapıldıysa buna da şükür demek gerekir.

    Telefonu sim kartı okumuyor ve çatlaklıklar şikeyeti yüzünden vermiştim ve ;

    Yapılan İşlem Ekran , batarya ve sim yuvası değişimi yapıldı.

    bu işlemler yapılmış.Batarya yı DEJI marka almıştım normal bataryadan daha çok pili var diye 60tl de para vermiştim bataryayı neden değiştirdiler onu anlamadım.İnşallah orjinal koymuşlardır diye umuyorum.Yarın detayları ve resimleri paylaşacağım.

     DELTA Servis

    SON EDİT : TELEFONUMU CUMARTESİ GÜNÜ KARODAN ALDIM.TELEFONUN BÜTÜN SORUNLARI EKRANI KASADAKİ ÇATLAKLAR SİM KART OKUMADAKİ PROBLEMLER + SÖYLEMEDİĞİM HALE BİRDE ORJİNAL BATARYA TAKMIŞLAR SAPASAĞLAM BİLDİĞİNİZ SIFIR TELEFON GÖNDERDİLER HEM DE HİÇBİR ÜCRET TALEP ETMEDEN.VALLA BU DELTA SERVİSİN NE ELEMANIYIM NE FANI DİLEYEN BANA BURDAN ULAŞSIN TELEFON NUMARAMI VERİRİM KONUŞURUZ.BU ADAMLAR CİDDEN İŞİNİ SAĞLAM YAPIYORLAR BANA İÇBİR SORUN ÇIKARMADILAR SADECE BİRAZ FAZLA BEKLETTİLER AMA BEKLEDİĞİME DEĞDİ.


    Telefon elime geldiğkten 1 hafta sonra tekrar aynı problemden ''SİM KART OKUNMUYOR'' yazısı çıkıp restart atmaya başladı.Sorun genellikle oyun açınca ısınmadan kaynaklı oluyor.Telefonu tekrar servise gönderdim 8 gün oldu dün aradım ve işlemlerin bittiğini test aşamasında olduğunu söylediler.Batarya değişti bataryada sorun var dediler ama bana çok saçma geldi yani batarya ile sim kartın ne alakası var ki

    Her neyse telefon gelsin aynı hatayı verirse tüketici hakem heyetine gidip para iadesi istiycem.Sanırım 2 kez aynı problemden servise gönderip 3. kez tekrar aynı problem çıkıyorsa paranı geri alabiliyormuşsun




  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    Sizin kadar iğrenç, pislik, arsız namussuz bir şirket daha görmedim. Karakter yoksunları sizi. U lan ilerde inşallah güzel yerlere geleceğim, ilk işim delta servisi kökten kurutup içeri sokturmak olacak, dolandırıcılıktan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Dioxide

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Dioxide

    Bende 10 gün önce LG G3 telefonumu şebeke çekmeme ve kronik çatlak şikayetiyle DELTA servise kargoladım şuan '' Parça Bekleniyor '' yazıyor hayatımda ilk kez servise telefon gönderiyorum bakalım neler gelicek başıma.Pozitif veya negatif bir gelişme olursa sürekli güncelliycem bu yazıyı. ( 28.11.2015 )

    Furkan Şimşek



     DELTA Servis

    Edit 1 : Yaklaşık 20dk önce Delta yetkilisi bir kişi tarafından arandım ve telefonumun şebeke çekmeme probleminin giderildiğini şuan sadece kasanın değişmesi işleminin kaldığını haber aldım.Yetişirse bugün yetişmez ise en geç pazartesi günü kargolanacağını söyledi.Şimdilik herşey güzel gidiyor telefon elime ulaşınca detaylı olarak buradan resimlerini vs paylaşacağım.

    Edit 2 : Bugün yetiştiremediler pazartesi günü elime ulaşıcak dediklerine göre.Pazartesi günü detayları paylaşacağım.

    Edit 3 : Pazartesi günü aradım ve hani en geç bugün yolluyordunuz dedim kasa siparişi verdik beyfendi gelince telefonunuzun kasası değişip yollanacak dediler bu hafta içi hallolur dediler

    Edit 4 : Salı günü oldu ve herhangi bir gelişme yok hala daha parça bekleniyor yazıyor.Yarın bir kez daha arayıp konuşacağım.

    Edit 5 : Çarşamba günü işlemlerin bittiği 1-2 günlük deneme sürecinden sonra sıkıntı çıkmaz ise kargolanacağı söylendi.

    Edit 6 : Bugün (Cuma) saat 18.00 itibarı ile telefon tarafıma kargolandı.Yarın gidip yurtiçi kargodan alacağım ve telefonun işlemlerini vs. herşeyi yazacağım.

    Toplamda telefonun ellerine geçtiği süreden ( Kargo / 18.11.2015 14:18 ) bugüne kadar ( 04.12.2015 18:00 ) yaklaşık 16 günde telefonum tamir edilip yollandı.Ben 10-12 gün civarı bekliyordum ama sağlam bir şekilde telefon yapıldıysa buna da şükür demek gerekir.

    Telefonu sim kartı okumuyor ve çatlaklıklar şikeyeti yüzünden vermiştim ve ;

    Yapılan İşlem Ekran , batarya ve sim yuvası değişimi yapıldı.

    bu işlemler yapılmış.Batarya yı DEJI marka almıştım normal bataryadan daha çok pili var diye 60tl de para vermiştim bataryayı neden değiştirdiler onu anlamadım.İnşallah orjinal koymuşlardır diye umuyorum.Yarın detayları ve resimleri paylaşacağım.

     DELTA Servis

    SON EDİT : TELEFONUMU CUMARTESİ GÜNÜ KARODAN ALDIM.TELEFONUN BÜTÜN SORUNLARI EKRANI KASADAKİ ÇATLAKLAR SİM KART OKUMADAKİ PROBLEMLER + SÖYLEMEDİĞİM HALE BİRDE ORJİNAL BATARYA TAKMIŞLAR SAPASAĞLAM BİLDİĞİNİZ SIFIR TELEFON GÖNDERDİLER HEM DE HİÇBİR ÜCRET TALEP ETMEDEN.VALLA BU DELTA SERVİSİN NE ELEMANIYIM NE FANI DİLEYEN BANA BURDAN ULAŞSIN TELEFON NUMARAMI VERİRİM KONUŞURUZ.BU ADAMLAR CİDDEN İŞİNİ SAĞLAM YAPIYORLAR BANA İÇBİR SORUN ÇIKARMADILAR SADECE BİRAZ FAZLA BEKLETTİLER AMA BEKLEDİĞİME DEĞDİ.


    Telefon elime geldiğkten 1 hafta sonra tekrar aynı problemden ''SİM KART OKUNMUYOR'' yazısı çıkıp restart atmaya başladı.Sorun genellikle oyun açınca ısınmadan kaynaklı oluyor.Telefonu tekrar servise gönderdim 8 gün oldu dün aradım ve işlemlerin bittiğini test aşamasında olduğunu söylediler.Batarya değişti bataryada sorun var dediler ama bana çok saçma geldi yani batarya ile sim kartın ne alakası var ki

    Her neyse telefon gelsin aynı hatayı verirse tüketici hakem heyetine gidip para iadesi istiycem.Sanırım 2 kez aynı problemden servise gönderip 3. kez tekrar aynı problem çıkıyorsa paranı geri alabiliyormuşsun

    3. kez telefonu aynı hatadan dolayı servise verdim aslında direk tüketici hakem heyetine gidicemktim ama telefondaki müşteri temsilcisi damla hanımın bana 1 hafta içinde onarılıp gönderilecek olmaz ise değişim yapılacak diye söz vermesinden sonra telefonu aynı gün delta servise geri gönderdim.Beklemedeyim bakalım 1 hafta dediler hiç sanmıyorum ama bu sefer sözünde dururlar inşallah. ŞİMDİLİK ŞUNU DİYEBİLİRİM BU FORUMU TAKİP EDİP PARALEL İTHAALAT ÜRÜN ALAN ÇOK ARKADAŞ VAR EĞER ÜRÜNÜ ALACAKSANIZ SERVİSİNE DİKKAT EDİN - DELTA SERVİS - GÖRDÜĞÜNÜZ ZAMAN DİREK TELEFONU BIRAKIN VE BAŞKA SERVİSE BAKIN.

    3. GÖNDERİMDEN SONRA BU FİKİRLERİM DEĞİŞİRMİ BİLMİYORUM AMA BUDA ONLARIN DAVRANICAKLARI TUTUMA BAĞLI.




  • paralel ithalat pişmanlıktır!
  • Delta servis e cihazımın servis hizmetini (ekran değişimi ve batarya değişimi) kusursuz tamamladığı için teşekkür ediyorum buradan. Herkese iyi forumlar.
  • Delta Servis Yetkililer Gerçekten Burayı Takip Edip Önemsiyorsa Mesajıma Cevap Yazsınlar. Çok Önemli Paylaşımlarda Bulunacağım...
  • Arkadaşlar bundan 8 gün önce lg g3ü delta servise göndendik cihaz şarjdan çıkardıktan sonra ekran mavi olmuştu yazılımdanmı diye baktım yazılım yemedi pc görmedi sonra cihazı gönderdik garantide yapılsın diye sonra fotolarını çekip koymuşlar fiyat onayı bekliyor yazıyor daha önce cihazın içi açılmadı kullanıcı hatası diye paramı isteyecekler bide öyle şey olursa kabul etmem tüketici mahkemesine veririm

     DELTA Servis DELTA Servis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende Delta servisi kurbanı oldum arkadaşlar...
    Galaxy a3 telefonumu ekranı karardığı için gönderdim ama kullanıcı hatası bahanesiyle para istiyorlar utanmadan....
    Şunu belirteyi arkadaşlarım ekranda kırılmaz cam var kırılmaz cam sapasağlam ve ekranıda sağlam kırılmamış yere falanda düşmedi sadece cebimden çıkardım ve ekranın kararmış olduğunu gördüm....

    İki kuruş fazla para verin ancak DELTA SERVİS TERCİH ETMEYİN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, burada tek mesajlı hesaplarla delta servisi karalamaya çalışan fake hesaplar varsa, bilin ki delta servis işini düzgün yapıyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Dioxide

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Dioxide

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carbon Dioxide

    Bende 10 gün önce LG G3 telefonumu şebeke çekmeme ve kronik çatlak şikayetiyle DELTA servise kargoladım şuan '' Parça Bekleniyor '' yazıyor hayatımda ilk kez servise telefon gönderiyorum bakalım neler gelicek başıma.Pozitif veya negatif bir gelişme olursa sürekli güncelliycem bu yazıyı. ( 28.11.2015 )

    Furkan Şimşek



     DELTA Servis

    Edit 1 : Yaklaşık 20dk önce Delta yetkilisi bir kişi tarafından arandım ve telefonumun şebeke çekmeme probleminin giderildiğini şuan sadece kasanın değişmesi işleminin kaldığını haber aldım.Yetişirse bugün yetişmez ise en geç pazartesi günü kargolanacağını söyledi.Şimdilik herşey güzel gidiyor telefon elime ulaşınca detaylı olarak buradan resimlerini vs paylaşacağım.

    Edit 2 : Bugün yetiştiremediler pazartesi günü elime ulaşıcak dediklerine göre.Pazartesi günü detayları paylaşacağım.

    Edit 3 : Pazartesi günü aradım ve hani en geç bugün yolluyordunuz dedim kasa siparişi verdik beyfendi gelince telefonunuzun kasası değişip yollanacak dediler bu hafta içi hallolur dediler

    Edit 4 : Salı günü oldu ve herhangi bir gelişme yok hala daha parça bekleniyor yazıyor.Yarın bir kez daha arayıp konuşacağım.

    Edit 5 : Çarşamba günü işlemlerin bittiği 1-2 günlük deneme sürecinden sonra sıkıntı çıkmaz ise kargolanacağı söylendi.

    Edit 6 : Bugün (Cuma) saat 18.00 itibarı ile telefon tarafıma kargolandı.Yarın gidip yurtiçi kargodan alacağım ve telefonun işlemlerini vs. herşeyi yazacağım.

    Toplamda telefonun ellerine geçtiği süreden ( Kargo / 18.11.2015 14:18 ) bugüne kadar ( 04.12.2015 18:00 ) yaklaşık 16 günde telefonum tamir edilip yollandı.Ben 10-12 gün civarı bekliyordum ama sağlam bir şekilde telefon yapıldıysa buna da şükür demek gerekir.

    Telefonu sim kartı okumuyor ve çatlaklıklar şikeyeti yüzünden vermiştim ve ;

    Yapılan İşlem Ekran , batarya ve sim yuvası değişimi yapıldı.

    bu işlemler yapılmış.Batarya yı DEJI marka almıştım normal bataryadan daha çok pili var diye 60tl de para vermiştim bataryayı neden değiştirdiler onu anlamadım.İnşallah orjinal koymuşlardır diye umuyorum.Yarın detayları ve resimleri paylaşacağım.

     DELTA Servis

    SON EDİT : TELEFONUMU CUMARTESİ GÜNÜ KARODAN ALDIM.TELEFONUN BÜTÜN SORUNLARI EKRANI KASADAKİ ÇATLAKLAR SİM KART OKUMADAKİ PROBLEMLER + SÖYLEMEDİĞİM HALE BİRDE ORJİNAL BATARYA TAKMIŞLAR SAPASAĞLAM BİLDİĞİNİZ SIFIR TELEFON GÖNDERDİLER HEM DE HİÇBİR ÜCRET TALEP ETMEDEN.VALLA BU DELTA SERVİSİN NE ELEMANIYIM NE FANI DİLEYEN BANA BURDAN ULAŞSIN TELEFON NUMARAMI VERİRİM KONUŞURUZ.BU ADAMLAR CİDDEN İŞİNİ SAĞLAM YAPIYORLAR BANA İÇBİR SORUN ÇIKARMADILAR SADECE BİRAZ FAZLA BEKLETTİLER AMA BEKLEDİĞİME DEĞDİ.


    Telefon elime geldiğkten 1 hafta sonra tekrar aynı problemden ''SİM KART OKUNMUYOR'' yazısı çıkıp restart atmaya başladı.Sorun genellikle oyun açınca ısınmadan kaynaklı oluyor.Telefonu tekrar servise gönderdim 8 gün oldu dün aradım ve işlemlerin bittiğini test aşamasında olduğunu söylediler.Batarya değişti bataryada sorun var dediler ama bana çok saçma geldi yani batarya ile sim kartın ne alakası var ki

    Her neyse telefon gelsin aynı hatayı verirse tüketici hakem heyetine gidip para iadesi istiycem.Sanırım 2 kez aynı problemden servise gönderip 3. kez tekrar aynı problem çıkıyorsa paranı geri alabiliyormuşsun

    3. kez telefonu aynı hatadan dolayı servise verdim aslında direk tüketici hakem heyetine gidicemktim ama telefondaki müşteri temsilcisi damla hanımın bana 1 hafta içinde onarılıp gönderilecek olmaz ise değişim yapılacak diye söz vermesinden sonra telefonu aynı gün delta servise geri gönderdim.Beklemedeyim bakalım 1 hafta dediler hiç sanmıyorum ama bu sefer sözünde dururlar inşallah. ŞİMDİLİK ŞUNU DİYEBİLİRİM BU FORUMU TAKİP EDİP PARALEL İTHAALAT ÜRÜN ALAN ÇOK ARKADAŞ VAR EĞER ÜRÜNÜ ALACAKSANIZ SERVİSİNE DİKKAT EDİN - DELTA SERVİS - GÖRDÜĞÜNÜZ ZAMAN DİREK TELEFONU BIRAKIN VE BAŞKA SERVİSE BAKIN.

    3. GÖNDERİMDEN SONRA BU FİKİRLERİM DEĞİŞİRMİ BİLMİYORUM AMA BUDA ONLARIN DAVRANICAKLARI TUTUMA BAĞLI.

    BUGÜN TELEFONUN ANAKARTI DEĞİŞİP KARGOYA VERİLMİŞ İNŞALLAH BU SEFER OLMUŞTUR.

    TELEFONU 2 AY ÖNCE GÖNDERİRKEN ANAKARTTA SORUN VAR DİYE BELİRTMİŞTİM AZ ÇOK TELEFONDAN ANLARIM ÇÜNKÜ.3 KEZ GÖNDERDİM 3ÜNDE DE ANAKARTTA BİŞEY YOK DEYİP CİHAZIN SAÇMA SAPAN BÖLGELERİNİ TAMİR EDİP YOLLADILAR.2 AY SONRA 3.GÖNDERİMDE AKILLANDILAR SANIRIM ANAKARTI DEĞİŞTİRMİŞLER.

    ARKADAŞLAR DELTA SERVİSTEN UZAK DURUN !




  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.